راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند شیائومی


زهرا آریایی
نظرات 0
content-main-img
ساعت‌های هوشمند شیائومی همیشه در عین مقرون‌به‌صرفه بودن، باکیفیت و متنوع هستند و امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند؛ شاید این اصلی‌ترین دلیل محبوبیت ساعت‌های هوشمند این برند باشد.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی کدام است؟ اگر بخواهید ساعت هوشمند جدیدی بخرید یا برای اولین بار این پوشیدنی‌های هوشمند و جذاب را انتخاب کنید، با دنیایی از برند و کیفیت‌های مختلف روبه‌رو می‌شوید. اگر محصولی مقرون‌به‌صرفه با کیفیت بالا می‌خواهید ساعت‌های هوشمند شیائومی بهترین گزینه برای شما خواهند بود. ساعت‌های هوشمند این برند طیف وسیعی از مدل‌ها، قیمت‌ها و قابلیت‌ها را در برمی‌گیرند که در طول روز به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد. برای اینکه ساعت هوشمند مورد نظر خود را در برند شیائومی پیدا کنید، باید با بهترین مدل‌های آن آشنا شوید. از همین رو در ادامه بهترین ساعت های هوشمند شیائومی را آماده کردیم و ویژگی‌های هر یک از آن‌ها را نیز برشمردیم.

1. بهترین ساعت هوشمند شیائومی از نظر قیمت: شیائومی Amazfit Active Edge

اولین محصولی که در لیست بهترین اسمارت واچ شیائومی قرار می‌گیرد، Amazfit Active Edge است. طراحی مقاوم این ساعت هوشمند، از آن در برابر انواع آسیب‌ها در زندگی روزمره محافظت می‌کند. بند آن در رنگ‌های مختلف و با مواد سیلیکونی سازگار با پوست بدن ساخته شده تا به‌راحتی در طولانی‌مدت از آن استفاده کنید.

استاندارد ATM 10 ساعت هوشمند Amazfit Active Edge به معنای مقاومت آن در برابر آب تا عمق 10 متر است؛ پس اگر به هر دلیلی می‌خواهید ساعت هوشمند خود را  در استخر یا سفر به دست داشته باشید، این محصول مناسب شماست. Amazfit Active Edge برای ردیابی تناسب اندام یک گزینه عالی محسوب می‌شود؛ زیرا از فعالیت‌های ورزشی مختلف با GPS پشتیبانی می‌کند.

بهترین ساعت هوشمند 2024

سنسورهایی که در طراحی این ساعت هوشمند شیائومی به کار رفته، آن را برای سنجش ضربان قلب، میزان اکسیژن خون و سطح استرس آماده کرده است. با اتصال این ساعت هوشمند به گوشی موبایل خود می‌توانید ازتماس‌ها، پیام‌ها و به طور کلی اعلان‌ها باخبر شوید. هشدارهای لرزشی در این مدل ساعت هوشمند شیائومی، تضمین می‌کند که بدون از دست دادن یک اعلان، به تماس‌ها و پیام‌ها پاسخ دهید.

صفحه نمایش AMOLED آن، با اندازه 1.32 اینچ تصاویر را با کیفیت 360 در 360 پیکسل نمایش می‌دهد. در ضمن جنس بدنه این محصول از پلاستیک و بند آن از پلی یورتان ترموپلاستیک است. عمر بالای باتری یکی از مهم‌ترین مزایا در ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Active Edge به شمار می‌رود؛ فقط با یک بار شارژ باتری آن، تا 16 روز دوام می‌آورد. علاوه بر آن، در صورت روشن بودن GPS تا 20 ساعت و در حالت Saver Mode تا 24 روز روشن می‌ماند.

کد لینک 1

2. بهترین ساعت هوشمند ورزشی: شیائومی Amazfit Active

دومین محصول در لیست بهترین مدل ساعت هوشمند شیائومی، Amazfit Active است که هم برای روزمره و هم برای کاربری ورزشی گزینه‌ای عالی است. رنگ صورتی و مشکی این مدل ساعت هوشمند شیائومی، در قسمت بدنه از ترکیب آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک و در قسمت بند از سیلیکون ساخته شده است.

به علاوه، بدنه رنگ یاسی این ساعت هوشمند از استیل ضد زنگ با پلاستیک و بند آن از چرم مصنوعی تشکل می‌شود. استاندارد 5ATM در این محصول به این معناست که تا عمق 50 متر به خوبی دوام می‌آورد و نیازی به نگرانی درباره خراب شدن آن نیست. بیشتر از 120 حالت ورزشی برای ساعت هوشمند Amazfit Active تعریف شده که 7 تا از آن‌ها را به صورت خودکار و بدون نیاز به دخالت شما تشخیص می‌دهد.

بهترین ساعت هوشمند 2024

با این ویژگی‌ها و امکانات، می‌توانیم آن را بهترین ساعت هوشمند ورزشی معرفی کنیم. سنجش استرس، خواب و چرخه قاعدگی بانوان از ویژگی‌های سلامت این محصول است که به شما کمک می‌کند از سلامت خود آگاه شوید و آن را کنترل کنید. صفحه نمایش رنگی 1.75 اینچی ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Active به صورت لمسی کنترل می‌شود و از نوع AMOLED است. این صفحه نمایش تصاویر را با کیفیت 390 در 450 پیکسل نمایش می‌دهد و 73 درصد از بدنه را در برمی‌گیرد.

یکی از قابلیت‌های Amazfit Active به‌عنوان جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی در این لیست، Always On است. شیائومی برای این ساعت هوشمند، یک باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته که در حالت عادی 14 روز، در حالت استفاده سنگین 10 روز، در صورت استفاده از GPS حدود 16 ساعت و در حالت Saver Mode حداکثر 30 روز دوام خواهد آورد.

در ضمن برای اینکه باتری آن کامل شارژ شود، فقط به حدود 2 ساعت زمان نیاز دارید. سنسورهایی که در این ساعت هوشمند وجود دارد شامل شتاب‌سنج، قطب‌نما، دماسنج، سنجش سطح اکسیژن خون و سنجش میزان ضربان قلب است. به یاد داشته باشید برای اتصال این ساعت هوشمند به یک گوشی با سیستم‌عامل اندروید 7 و بالاتر یا iOS 14 و بالاتر نیاز دارید.

کد لینک 2

3. بهترین ساعت هوشمند شیائومی برای ورزش و روزمره: شیائومی Mibro Watch GS Pro XPAW103

Mibro Watch GS Pro بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه است که با استاندارد 5ATM تا عمق 50 متر در آب، دوام می‌آورد. وقتی درب جعبه آن را باز کنید، با یک دفترچه راهنما، یک کابل شارژر مغناطیسی و یک بند بافته‌شده اضافی روبه‌رو خواهید شد.

شیائومی یک صفحه نمایش AMOLED لمسی برای ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch GS Pro XPAW103 در نظر گرفته که اندازه 1.43 اینچی دارد و تصاویر را با رزولوشن 466 در 466 پیکسل نمایش می‌دهد. وضوح تصاویر در این صفحه نمایش بسیار بالاست و آن‌ها را به صورت رنگی نمایش می‌دهد.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی

اگر گوشی شما از سیستم‌عامل اندروید 5 و بالاتر یا iOS 10 و بالاتر پشتیبانی می‌کند، این ساعت هوشمند برای شما مناسب خواهد بود. اسپیکر و میکروفونی که در ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch GS Pro XPAW103 وجود دارد به شما اجازه برقراری تماس یا پخش موسیقی را می‌دهد. حسگرهای آن شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، روشنایی، فشارسنج، سنجش میزان اکسیژن خون و سنجش ضربان قلب است.

یکی از مهم‌ترین مزایایی که می‌توانیم در این محصول به آن اشاره کنیم، پشتیبانی از زبان فارسی است؛ پس اگر با زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری راحت نیستید، می‌توانید آن را تغییر دهید. باتری لیتیومی ساعت هوشمند Mibro Watch GS Pro XPAW103 ظرفیت 460 میلی‌آمپر ساعتی دارد که در حالت استفاده عادی 20 روز و در حالت استفاده از GPS 17 ساعت دوام می‌آورد. نکته قابل توجهی که در این ساعت هوشمند وجود دارد، پشتیبانی از 105 حالت ورزشی مختلف است و از طریق برنامه Mibro Fit می‌توانید ورزش محبوب خود را ردیابی کنید.

کد لینک 3

4. بهترین ساعت هوشمند سلامتی: شیائومی IMIKI SF1E

با قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که IMIKI SF1E دارد، باید آن را به‌عنوان بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 2 میلیون معرفی کنیم. این ساعت هوشمند از برند شیائومی با یک بدنه پلاستیکی از استاندارد IP68 برخوردار است که به معنای مقاومت محصول در برابر پاشیدن آب و گردوغبار است.

وقتی جعبه شیائومی IMIKI SF1E را باز کنید، علاوه بر ساعت، با یک کابل شارژ مغناطیسی و دفترچه راهنما روبه‌رو خواهید شد. بیشتر از 100 حالت ورزشی در این ساعت هوشمند تعریف شده که می‌توانید ورزش مورد علاقه خود را از بین آن‌ها پیدا کنید. صفحه نمایش AMOLED و رنگی آن به صورت لمسی قابل کنترل است.

بهترین ساعت های هوشمند شیائومی

با 1000 نیت روشنایی صفحه نمایش این ساعت هوشمند می‌توانید در طول روز به‌راحتی از آن استفاده کنید. یک پوشش شیشه‌ای 2.5 بعدی با درجه سختی بالا روی این صفحه نمایش قرار گرفته تا به‌خوبی از آن در برابر آسیب‌ها مقاومت کند. برای اتصال گوشی به ساعت هوشمند شیائومی IMKI SF1E باید آن را به سیستم‌عامل اندروید 4.4 و بالاتر یا iOS 9 و بالاتر مجهز کرده باشید.

با حسگرهایی که در این ساعت هوشمند وجود دارد، می‌توانید میزان فشار خون و اکسیژن خون خود را بسنجید. در نهایت، میکروفون و اسپیکری که شیائومی برای IMIKI SF1E در نظر گرفته امکان مکالمه یا پخش موسیقی را برای شما فراهم می‌کند. در نهایت باید به ظرفیت باتری 280 میلی‌آمپر ساعتی این محصول اشاره کنیم که از نوع لیتیوم یونی است. ساعت هوشمند شیائومی پس از 2 ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود که 7 روز در حالت عادی و 30 روز در حالت آماده به کار دوام می‌آورد.

کد لینک 4

5. شیک‌ترین ساعت هوشمند شیائومی: شیائومی Mibro Lite 2 XPAWO11

در ادامه این لیست، Mibro Lite 2 XPAWO11 به دلیل ظاهر اسپرت و شیکی که دارد بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه و مردانه محسوب می‌شود. این ساعت هوشمند برای کاربری روزمره، ورزشی و موقعیت‌های رسمی یک گزینه مناسب به حساب می‌آید. جنس بدنه این محصول از پلاستیک و فلز با بندهای چرم و سیلیکون است.

استاندارد 2ATM در آن به معنای مقاومتش تا عمق 20 متر است و در این شرایط خراب نمی‌شود. وقتی جعبه ساعت هوشمند Mibro Lite 2 XPAWO11 را باز کنید، علاوه بر خود ساعت با آداپتور شارژر، کابل شارژر مغناطیسی و یک بند چرم اضافی مواجه می‌شوید. 60 حالت ورزشی مختلف در این ساعت تعریف شده که در زمان ورزش با استفاده از برنامه Mibro Fit می‌توانید آن‌ها را کنترل کنید.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی

صفحه نمایش لمسی AMOLED این ساعت هوشمند تصاویر را به صورت رنگی نمایش می‌دهد و اندازه 1.3 اینچی دارد. این صفحه نمایش با وضو تصویر HD و امکان روشن ماندن همیشگی از رزولوشن 360 در 360 پشتیبانی می‌کند. در صورتی که سیستم‌عامل گوشی شما اندروید 5.0 و بالاتر یا iOS 10 و بالاتر باشد، این ساعت هوشمند برای شما مناسب است.

در ضمن با وجود اسپیکر و میکروفون ساعت هوشمند Mibro Lite 2 می‌توانید با دوستان و همکاران خود تماس برقرار کنید. سنسورهای شتاب‌سنج، سنجش سطح اکسیژن خون و سنجش ضربان قلب در این محصول به شما کمک می‌کنند تا در طول روز از وضعیت سلامت خود باخبر باشید. در نهایت باید به باتری 350 میلی‌آمپر ساعتی این محصول بپردازیم که در حالت استفاده معمولی تا 12 روز و در حالت آماده به کار تا 60 روز دوام خواهد آورد.

کد لینک 5

سخن آخر

در این مقاله از کالاتیک به معرفی چند تا بهترین ساعت های هوشمند شیائومی پرداختیم. ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت‌های متنوعی که دارد کارهای روزمره و سنجش عملکرد شما در ورزش را راحت‌تر می‌کند. هر یک از محصولاتی که در لیست بالا به آن‌ها اشاره کردیم قابلیت اتصال به گوشی موبایل را دارند. با بررسی ویژگی‌ها و مزایای هر یک از این ساعت‌ها و مطابقت دادن آن‌ها با نیاز خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. به نظر شما بهترین ساعت هوشمند شیائومی کدام است؟

پرسش‌های متداول

استاندارد 5ATM به چه معناست؟

این استاندارد به معنای مقاومت ساعت هوشمند تا عمق 50 متر است.

تفاوت بین ساعت هوشمند و مچ‌بند هوشمند شیائومی چیست؟

مچ‌بند هوشمند امکان برقراری تماس و مکالمه ندارد، صفحه نمایش کوچک‌تر است و البته قیمت ارزان‌تری هم دارد.

آیا ساعت‌های هوشمند شیائومی امکان مکالمه دارند؟

برخی از ساعت‌های هوشمند با داشتن میکروفون و بلندگو امکان برقراری تماس و مکالمه را دارند.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.