راهنمای خرید بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
تنوع محصولات در بازار لپ تاپ به قدری زیاد است که این موضوع باعث شده تا کاربرانی که به دنبال خرید این محصول هستند، هنگام خرید دچار شک و تردید شوند و نتوانند مدل مناسبی را انتخاب کنند.

اگر به دنبال خرید بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون تومان هستید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید. در این راهنمای خرید تصمیم داریم بهترین لپ تاپ‌ها تا رنج قیمت ۲۵ میلیون تومان را به همراه ویژگی‌هایشان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با بررسی مدل‌های موجود در بازار، بهترین انتخاب را در این بازه قیمتی داشته باشید.

قیمت لپ تاپ

بهترین لپ تاپ ها تا ۲۵ میلیون تومان کدامند؟

لپ تاپ‌ها یکی از پرکاربردترین محصولات دیجیتالی در بازار هستند که به دلیل قابلیت حمل آسان و ارائه خدمات کاربردی توانسته‌اند در بسیاری از منزل‌ها، ادارات و شرکت‌ها جای رایانه‌ها را بگیرند.
لپ تاپ‌ها با قیمت‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسند که می‌توانید بر اساس بودجه و امکانات موردنیاز خود بهترین محصول را خریداری کنید و در انجام کارهای روزمره، طراحی‌های سنگین یا گیم از آن استفاده کنید.
"اگر قصد آشنایی یا خرید لپ تاپ تا ۴۰ میلیون تومان را دارید، می‌توانید به مقاله موردنظر مراجعه کنید و با بررسی لپ تاپ‌های معرفی شده، محصول موردنظرتان را خریداری کنید."
اکنون به معرفی بهترین مدل های لپ تاپ تا ۲۵ میلیون تومان می‌پردازیم:

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15 G3 IAP

یکی از بهترین مدل های لپ تاپ تا ۲۵ میلیون، لپ تاپ لنوو مدل V15 G3 IAP است که در انجام کارهای عمومی و مالتی مدیا کاربرد دارد.
لپ تاپ لنوو مدل V15 G3 IAP دارای نمایشگر ۱۵.۶ اینچی از نوع TN LCD است که این پنل با برخورداری از میزان روشنایی ۲۵۰ نیت و پوشش مات خود به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند به راحتی در محیط با نورهای مختلف با لپ تاپ کند.
لنوو در سخت‌افزار لپ تاپ V15 G3 IAP از پردازنده Intel Core i3 1215U و پردازنده گرافیکی Intel UHD Graphics استفاده کرده و می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های سبک را به خوبی پردازش و اجرا کند.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15 G3 IAP
در قسمت حافظه لپ تاپ لنوو مدل V15 G3 IAP شاهد ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD و ۴ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 هستیم که با ارتقای رم آن تا ۱۲ گیگابایت، هم می‌توانیم تاثیر مثبتی در سرعت پردازش داده‌ها داشته باشیم و هم برنامه‌های بیشتری را روی آن نصب کنیم.
وظیفه تامین انرژی لپ تاپ V15 G3 IAP لنوو بر عهده یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۳۸ وات است که می‌تواند چندین ساعت در انجام کارها شما را همراهی کند.
در حالت کلی لپ تاپ لنوو مدل V15 G3 IAP با برخورداری از امکاناتی چون نمایشگر با کیفیت FHD، اسپیکر مناسب، صفحه نمایش مات، شبکه بی سیم Wi-Fi و اترنت می‌تواند گزینه خوبی برای انجام کارهای روزمره و تماشای فیلم و سریال باشد.

خرید لپ تاپ لنوو مدل V15 G3 IAP

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook R1504VA

یکی دیگر از مدل‌هایی که در راهنمای خرید لپ تاپ تا ۲۵ میلیون تومان قصد معرفی آن را داریم، لپ تاپ VivoBook R1504VA محصول شرکت ایسوس است.
این لپ تاپ با مجهز شدن به بدنه‌ای پلاستیکی دارای وزنی سبک است و همچنین استحکام خوبی در برابر ضربه از خود نشان می‌دهد.
لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R1504VA دارای یک صفحه نمایش ۱۵۶ اینچی است که محتوا را با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به این صورت می‌توانید برای تماشای فیلم یا سریال روی این لپ تاپ میان‌رده حساب باز کنید. یکی از مزایای قابل توجه لپ تاپ VivoBook R1504VA استفاده از پوشش مات در سطح صفحه نمایش است که باعث می‌شود تا کاربر بتواند بدون انعکاس نور و تصویر از لپ تاپ در محیط با نورهای مختلف استفاده کند.
"اگر قصد خرید لپ تاپ تا ۵۰ میلیون را دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله راهنمای خرید لپ تاپ تا ۵۰ میلیون تومان بزنید و از بهترین مدل‌های موجود در بازار در این رنج قیمتی مطلع شوید."

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook R1504VA

در بخش سخت افزار لپ تاپ ویوو بوک VivoBook R1504VA از پردازنده Intel Core i3 1315 U استفاده شده است که در کنار پردازنده گرافیکی Intel UHD Graphics می‌تواند عملکرد مناسبی را در پردازش دستورات از خود به نمایش بگذارد.
در مورد حافظه هم باید گفت که ایسوس در لپ تاپ VivoBook R1504VA از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت حافظه رم استفاده کرده است.
تامین انرژی لپ تاپ VivoBook R1504VA ایسوس به باتری لیتیوم یونی پلیمری ۳ سلولی سپرده شده است که می‌تواند با ۱ تا ۳ ساعت شارژدهی، همراه شما در انجام کارهای روزمره‌تان باشد.

خرید لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R1504VA

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3-15ITL6

 یکی دیگر از محصولاتی که در راهنمای خرید لپ تاپ تا ۲۵ میلیون تومان به آن اشاره می‌کنیم، لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3-15ITL6 است. این دستگاه با داشتن نمایشگر ۱۵.۶ اینچی از نوع TN LCD، قادر خواهد بود تا محتوا را با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش بگذارد.
برخورداری از شدت روشنایی ۲۵۰ نیت و پوشش مات برای صفحه نمایش سبب می‌شود تا لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3-15ITL6 به دستگاهی مناسب برای استفاده در نور زیاد بدون هیچ مشکلی تبدیل شود.
وبکم لپ تاپ لنوو IdeaPad 3-15ITL6 به کیفیت ۷۱۲۰×۱۲۸۰ پیکسل مجهز شده و تصاویر را با کیفیت HD در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بنابراین می‌توانید روی دوربین این محصول به منظور شرکت در جلسات یا کلاس‌های آنلاین حساب باز کنید.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3-15ITL6
در قسمت سخت‌افزار لپ تاپ لنوو IdeaPad 3-15ITL6 شاهد پردازنده Core i3 1115G4 شرکت اینتل هستیم که در کنار پردازنده گرافیکی Intel UHD Graphics می‌تواند عملکرد قابل‌قبولی را از خود به نمایش بگذارد. همچنین برخورداری از محدوده سرعت پردازنده 3.0 گیگاهرتز تا 4.1 گیگاهرتز سبب می‌شود تا CPU در این لپ تاپ دستورات را با سرعت بالایی اجرا کند.
لنوو در بخش حافظه این لپ تاپ میان‌رده سنگ تمام گذاشته و با قرار دادن دو نوع حافظه داخلی HDD و SSD به ظرفیت ۱ ترابایت و ۲۵۶ گیگابایت و رم DDR4 با ظرفیت ۱۲ گیگابایت امکان نصب برنامه‌های پرحجم را بدون نگرانی از کمبود حافظه برای کاربر فراهم کرده است.
در مورد شارژدهی لپ تاپ لنوو IdeaPad 3-15ITL6 هم باید گفت که باتری لیتیوم پلیمری ۲ سلولی در این دستگاه امکان تامین انرژی لپ تاپ را به مدت ۲ الی ۴ ساعت برای کاربر فراهم می‌کند که این میزان در لپ تاپ‌های میان‌رده مقداری قابل‌قبول است.

خرید لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3-15ITL6

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3

لپ تاپ IdeaPad 3 محصول شرکت لنوو یکی دیگر از بهترین مدل های لپ تاپ تا ۲۵ میلیون است که برای انجام کارهای روزانه و مولتی مدیا می‌تواند به عنوان گزینه‌ای مناسب شناخته شود.
لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3 به نمایشگر TN LCD در اندازه ۱۵.۶ اینچ مجهز شده و توانایی نمایش محتوا با کیفیت FHD (۱۹۲۰×۱۰۸۰) را دارد.
پردازنده استفاده شده در لپ تاپ IdeaPad 3 لنوو Core i3 1115G4 محصول شرکت اینتل است که می‌تواند به همراه پردازنده گرافیکی Intel UHD Graphics در محدوده سرعت 1.7 گیگاهرتز تا 4.1 گیگاهرتز عملکرد قابل‌قبولی را در پردازش دستورات و اجرای آن‌ها با کیفیت مناسب از خود به نمایش بگذارد.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3
فضای ذخیره‌سازی لپ تاپ IdeaPad 3 لنوو از دو نوع حافظه داخلی HDD و SSD با ظرفیت ۱ ترابایت و ۱۲۸ گیگابایت به همراه رم ۱۲ گیگابایتی تشکیل شده که اجازه نصب انواع برنامه‌های پر حجم را به کاربران می‌دهد.
وظیفه تامین انرژی لپ تاپ IdeaPad 3 لنوو نیز بر عهده باتری ۳۵ وات ساعتی است که می‌تواند کاربر را به مدت ۱ الی ۳ ساعت در انجام کارهای روزانه و تماشای فیلم و سریال همراهی کند.
در حالت کلی لپ تاپ IdeaPad 3 لنوو در بازه قیمتی ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان، گزینه مناسبی برای انجام امور روزمره و نصب بازی‌های نیمه‌سنگین به شمار می‌رود.

خرید لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Slim 3 15IRU8

مورد دیگری که در راهنمای خرید لپ تاپ تا ۲۵ میلیون به شما معرفی می‌کنیم، لپ تاپ  IdeaPad Slim 3 15IRU8 از برند لنوو است. این لپ تاپ به دلیل برخورداری از بدنه‌ای از جنس پلی کربنات و پلاستیک، وزن سبکی دارد و این موضوع باعث می‌شود تا کاربر بتواند به راحتی آن را با خود به مکان‌های مدنظرش حمل کند.
لپ تاپ لنوو IdeaPad Slim 3 15IRU8 دارای یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی از نوع TN LCD است و قابلیت نمایش تصاویر با وضوح FHD (۱۹۲۰×۱۰۸۰( را دارد. بنابراین می‌توانید روی نمایشگر این لپ تاپ برای تماشای فیلم و سریال با کیفیت بالا حساب باز کنید.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Slim 3 15IRU8
لنوو در سخت‌افزار لپ تاپ IdeaPad Slim 3 15IRU8 از پردازنده مرکزی intel Core i3 1305U بهره برده که با محدوده سرعت 1.2 گیگاهرتز تا 4.5 گیگاهرتز می‌تواند عملکرد قابل‌قبولی را در پردازش داده‌ها ارائه دهد. همچنین وجود پردازنده گرافیکی Intel UHD Graphics هم باعث می‌شود تا محتوا با کیفیت قابل‌قبولی به کاربر نمایش داده شود.
حافظه به کار برده شده در لپ تاپ لنوو IdeaPad Slim 3 15IRU8 شامل حافظه داخلی با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و حافظه رم با ظرفیت ۸ گیگابایت می‌شود. نکته قابل توجه در حافظه داخلی این دستگاه، قابلیت ارتقای آن است که باعث می‌شود به فضای ذخیره‌سازی بیشتری دسترسی داشته باشید.
باتری استفاده شده در لپ تاپ لنوو IdeaPad Slim 3 15IRU8 از نوع لیتیوم پلیمری بوده و می‌تواند از ۱ تا ۳ ساعت شارژدهی داشته باشد و شما را در پرداختن به امور روزمره همراهی کند.

خرید لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad Slim 3 15IRU8

سخن آخر
در این مقاله در کالاتیک بهترین انواع لپ تاپ تا ۲۵ میلیون تومان را معرفی کردیم تا بتوانید براساس نیاز خود لپ تاپ مدنظرتان را انتخاب و خریداری کنید.
محصولاتی که در این رنج قیمتی به فروش می‌رسند، لپ تاپ‌هایی میان‌رده و نسبتا ارزان‌قیمت هستند که نمی‌توان توقع زیادی در نصب برنامه‌ها و بازی‌های سنگین و حرفه‌ای از آنها داشت. به هرحال می‌توانند در حد رفع نیازهای روزانه و پرداختن به کارهای سبک گزینه مناسبی برای کاربران باشند.
شما چه مدل هایی از لپ تاپ را تا ۲۵ میلیون تومان پیشنهاد می‌دهید؟ می‌توانید نظر خود را در قسمت کامنت‌ با ما و خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

پرسش های متداول

آیا لپ تاپ‌های تا 25 میلیون تومان ارزش خرید دارند؟

شاید این محصولات به اندازه لپ تاپ‌های رده بالا قدرتمند و حرفه‌ای نباشند، اما قدرت لازم برای پاسخگویی به نیازهای کاربران را دارند.

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3 برای گیم مناسب است؟

این لپ تاپ در بخش سخت‌افزاری عملکرد قابل‌قبولی را از خود به نمایش می‌گذارد و می‌تواند گزینه خوبی برای نصب بازی‌های سبک باشد.

خرید محصولات دیجیتال با قیمت مناسب

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.