سه تا از بهترین هدفون های توگوشی (In-Ear) بازار


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img
اکثر ما در طول روز و در حین کارهای مختلف، به موسیقی یا پادکست گوش می‌دهیم و به‌نوعی هدفون‌ها عضوی جدانشدنی از زندگی روزمره ما به‌حساب می‌آیند.

با پیشرفت فناوری و توسعه بازار، طی سال‌های اخیر هدفون‌های تو گوشی متنوعی تولید شده‌اند که هرکدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند. در بین کمپانی‌های تولید هدفون و هندزفری، برندهای شناخته شده‌ای مثل اپل، سونی، جی بی ال و غیره بهترین هدفون‌ها را با به‌روزترین تکنولوژی‌ها و جذاب‌ترین ویژگی‌ها وارد بازار کرده‌اند. در این مقاله می‌خواهیم شما را با سه تا از بهترین هدفون‌ های تو گوشی بازار آشنا و به بررسی مزایا و معایب این هندزفری‌ها بپردازیم.

خرید هدفون و هندزفری

بهترین هدفون های تو گوشی بازار

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، برندهای مطرح زیادی طی این سال‌ها به تولید و عرضه بهترین هدفون‌ها پرداخته‌اند. در ادامه به معرفی بهترین هدفون‌ های تو گوشی بازار خواهیم پرداخت و بهترین برند هدفون و هدست برای گوشی موبایل را به شما معرفی می‌کنیم:

1. هدفون اپل Apple AirPods pro 2 

نکات مثبت

  • عملکرد صوتی غنی و متعادل
  • مجهز به قابلیت حذف نویز
  • بهره‌مندی از قابلیت Conversation Aware

نکات منفی

  • باتری به نسبت ضعیف
  • قیمت بالا

هدفون اپل Apple AirPods pro 2 

به‌جرئت می‌توان گفت یکی از پرفروش‌ترین و بهترین هدفون‌ های تو گوشی بازار، ایرپاد پرو 2 اپل است. از نقاط قوت اصلی2 AirPods Pro ، طراحی جذاب و امکانات کاربردی آن است. AirPods Pro نسل دو اپل به‌لطف بهره‌مندی از به‌روزترین تکنولوژی‌های دنیا از جمله فناوری نویز کنسلینگ (ANC) و Transparency Mode ، بالاترین کیفیت صدا را به کاربر ارائه کرده و تجربه‌ای بی‌نظیر را برای آن‌ها در زمان گوش‌دادن به موسیقی فراهم می‌کند. یکی از نقاط ضعف این هدفون تو گوشی پرفروش، باتری آن است. این ایرپاد دارای یک باتری با ظرفیت 49.7 میلی آمپر ساعتی است که با توجه به امکان شارژ سریع، این ضعف تا حدودی قابل چشم پوشی به‌نظر می‌آید.

2. هدفون Bose QuietComfort Earbuds

نکات مثبت

  • عملکرد فوق‌العاده در حذف نویزهای اضافی 
  • پخش صدای بسیار واضح 
  • مجهز به قابلیت Active Aware 
  • پشتیبانی از قابلیت صوتی فضایی با ردیابی سر کاربر
  • پشتیبانی فوق‌العاده از کدک بلوتوث

نکات منفی

  • عدم پشتیبانی کیس از شارژ بی‌سیم 
  • قیمت بالا

هدفون Bose QuietComfort Earbuds

هدفون Bose QuietComfort Earbuds یکی از بهترین هدفون های تو گوشی برند بوز است. این هدفون بی‌سیم با بهره‌مندی از به‌روزترین فناوری‌ها، صدای شفاف، متعادل با بیس عمیق و باس بالا ارائه داده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای گوش‌دادن به پادکست و مکالمات تلفنی به‌حساب می‌آید. Bose QuietComfort Earbuds با بهره‌مندی از فناوری Active Noise Cancellation (ANC)، می‌تواند نویزهای محیطی را به‌خوبی حذف کند. یکی دیگر از مزایای این هدفون، طراحی جذاب و ارگونومیک آن است که باعث شده تا هدفون به‌خوبی در گوش جای گیرد و با جای‌گذاری مناسب کنترلرهای لمسی، کاربر بتواند به‌راحتی هدفون را کنترل کند.

یکی از ویژگی‌هایی که این مدل هدفون گوشی را از ایرپاد پرو 2 اپل متمایز می‌کند، باتری قدرتمند آن است که به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند از دستگاه تا 6 ساعت استفاده کند؛ همچنین به‌لطف وجود قابلیت شارژ سریع می‌توان از دستگاه تنها با 20 دقیقه شارژ تا 2 ساعت استفاده کرد.

3. هدفون سونی WF-1000XM5

نکات مثبت

  • پخش صدا با شفافیت بالا
  • EQ درون برنامه‌ای قابل‌تنظیم
  • عملکرد فوق‌العاده سیستم نویز کنسلینگ 
  • میکروفن باکیفیت
  • پشتیبانی از شارژر بی‌سیم

نکات منفی

  • قیمت بالا
  • پشتیبانی اپلیکیشنی کمی ضعیف

هدفون سونی WF-1000XM5

هدفون تو گوشی سونی مدل WF-1000XM5 با ارائه صدایی بی‌نظیر و عملکرد فوق‌العاده میکروفن، یکی از بهترین هندزفری‌های بی‌سیم بازار به‌حساب می‌آید و می‌تواند رقیب خوبی برای هندزفری‌های اپل و بوز محسوب شود. از ویژگی‌های برجسته این هدفون می‌توان به بهره‌مندی از میکروفن باکیفیت، عایق‌بندی هدفون‌ها، عملکرد نویز کنسلینگ، پشتیبانی از کدک‌های AAC، LC3 و LDAC و غیره اشاره کرد.

چگونه بهترین هدفون تو گوشی را خریداری کنیم؟

باتوجه‌به تنوع بالای هدفون‌های تو گوشی در بازار، انتخاب و خرید بهترین دستگاه، کار آسانی نیست. حال در ادامه به معرفی مهم‌ترین فاکتورهای خرید بهترین هدفون تو گوشی می‌پردازیم:

چگونه بهترین هدفون تو گوشی را خریداری کنیم؟

1. به خروجی صدای دستگاه توجه کنید

هدفون‌های مختلف می‌توانند پروفایل‌های صدای متفاوتی تولید کنند. برخی از آنها ممکن است بر بیس تأکید کنند، درحالی‌که برخی دیگر ممکن است بر ارائه صدای واضح تمرکز کنند. دانستن اولویت خروجی صدا می‌تواند به تصمیم گیری شما برای خرید بهترین هندزفری کمک زیادی کند.

2. دستگاهی را که قصد اتصال به آن را دارید، در نظر بگیرید.

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در زمان خرید هدفون بی‌سیم در نظر داشته باشید، توجه به دستگاهی است که قصد اتصال به آن را دارید. برای مثال، همه دستگاه‌ها از آخرین نسخه بلوتوث پشتیبانی نمی‌کنند که این موضوع می‌تواند کیفیت صدای هدفون‌های بی‌سیم را تحت تاثیر قرار دهد؛ بنابراین، قبل از خرید بهترین هدفون از نظر کیفیت صدا حتما از سازگاری دستگاه خود مطمئن شوید.

3. در صورت امکان، هدفون ها را امتحان کنید

در صورت امکان، پیش از خرید هدفون، آن را امتحان کنید. سعی کنید هدفون را حداقل 20 دقیقه در گوش خود قرار داده تا سطح راحتی خود را بررسی کنید.

4. به گارانتی دستگاه توجه کنید

باتوجه‌به اینکه بهترین هدفون های تو گوشی بازار، از قیمت به نسبت بالایی برخوردار هستند؛ توصیه می‌کنیم در زمان خرید این دستگاه‌ها، به گارانتی دستگاه توجه داشته باشید.

سخن آخر

در این مقاله قصد داشتیم به معرفی سه تا از بهترین هدفون‌های تو گوشی موجود در بازار بپردازیم. این هدفون‌ها شامل Apple AirPods Pro نسل دوم، Bose QuietComfort Earbuds، و Sony WF-1000XM4 هستند. به طور خلاصه، می‌توان گفت که هر یک از این هدفون‌ها ویژگی‌ها و مزایای منحصربه‌فردی دارند. به‌عنوان‌مثال، Apple AirPods Pro با طراحی زیبا، کیفیت صدای عالی و فناوری‌های حذف نویز، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در بازار است. هدفون بوز مدل QuietComfort Earbuds نیز باکیفیت صدای عالی و قابلیت حذف نویز برتر، به‌عنوان یکی از بهترین هدفون‌های حذف نویز شناخته می‌شود.

پرسش های متداول

آیا Airpod Pro 2 ضد آب است؟

AirPods Pro نسل دوم با بهره‌مندی از گواهی IP54 مقاومت خوبی در برابر گرد و غبار و تعریق دارد؛ اما این محصول یک هدفون ضد آب نیست و نمی‌توان آن را در معرض مستقیم آب قرار داد.

آیا هدفون Bose ارزشش را دارد؟

با توجه به کیفیت صدای فوق العاده هدفون‌های بوس و بهره‌مندی آن‌ها از سیستم نویزکنسلینگ بسیار قدرتمند، این هدفون ها از ارزش خرید بسیار بالایی دارند.

هدفون بی سیم Sony WF-1000XM5 از نظر شارژ چقدر دوام می آورد؟

این هدفون بی‌سیم، با فعال بودن نویز کنسلینگ تا 8 ساعت و با غیرفعال کردن این قابلیت می‌تواند تا 12 ساعت دوام بیاورد.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.