راهنمای خرید بهترین هدفون مناسب ورزش


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img
در این مقاله به معرفی بهترین هدفون مناسب ورزش می‌پردازیم. اگر از آن دسته افرادی هستید که نیاز شدید به شنیدن موسیقی در حین ورزش را در خود احساس می‌‌کنید این مقاله برای شماست.

همواره یکی از بهترین و لذت‌بخش‌ترین کارهایی که بشر برای حفظ سلامتی و تناسب اندام و حتی خالی کردن تنش‌ها و استرس‌های روزانه خود انجام داده می‌دهد ورزش کردن است. خیلی از افراد برای ورزش کردن به یک محرک مانند موسیقی نیاز دارند تا بتوانند با انرژی بیشتر و مدت زمان طولانی‌تری به ورزش ادامه دهند. در این مقاله به بررسی هدفون های ورزشی می‌پردازیم و بهترین مدل‌های آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین هدفون مناسب ورزش و باشگاه
دلایل اهمیت انتخاب هدفون مناسب ورزش

تصور کنید هر روز صبح برای پیاده روی یا دویدن بیرون می‌روید و هدفونی که از آن استفاده می‌کنید به طور مداوم از داخل گوش شما در می‌آید. یا هر وقت در حین ورزش از آن استفاده می‌کنید گوش شما درد بگیرد و در آخر متوجه شوید به دلیل رسیدن رطوبت و تعریق به هدفون سوخته است. همه‌ی این موارد به شدت آزاردهنده هستند و برای جلوگیری از بروز این مشکلات و انتخاب یک هندزفری مناسب پیاده روی و دویدن یا بهترین هدفون برای ورزش به موارد زیر توجه کنید.

  • به سایزبندی و نحوه قرارگیری هدفون در گوش توجه کنید. اگر اندازه سری هدفون مناسب گوش شما نباشد امکان دارد هدفون از گوش شما بیفتد و یا به دلیل بزرگ بودن، گوش شما درد بگیرد.
  • توجه داشته باشید بهترین هدست برای باشگاه نیازمند یک استاندارد ضد آب می‌باشد. همانطور که پیش‌تر اشاره شد، در حین ورزش کردن امکان تعریق و پاشش آب بر روی هدفون بسیار است. اگر هدفون شما ضد آب نباشد امکان دارد بسوزد یا خراب و غیر قابل استفاده شود.
  • سعی کنید هدفونی را که برای ورزش انتخاب می‌کنید تاحدودی سبک و راحت باشد. انتخاب هدفون های به نسبت سنگین ‌تر در هنگام ورزش می‌تواند آزار دهنده باشد.
  • در هنگام انتخاب هدفون برای ورزش، به عمر باتری و میزان شارژدهی ان توجه داشته باشید. به طور مثال اگر برای ۲ ساعت به پیاده روی می‌روید، هدفون انتخابی شما نباید زودتر از این زمان شارژ خالی کند.
  • آخرین و نه کم اهمیت‌ترین مورد حین انتخاب بهترین هدفون یا هدست برای باشگاه و ورزش میزان کیفیت صداغی آن است. دستگاهی را انتخاب کنید که کیفیت صدای آن خوب باشد و اگر این امکان وجود دارد قبل از خرید کیفیت صدا را چک کنید.

بهترین هدفون ورزشی

هدفون Shokz Openswim Pro: بهترین هدفون ضد آب

اولین هدفون مناسب ورزش که در این مقاله می‌خواهیم به شما معرفی کنیم هدفون Shokz Openswim Pro است. هدفون شاکز اپن سوییم پرو هدفونی است که هم در خشکی و هم در داخل آب کارایی دارد. اگر شناگر هستید باید به شما بگوییم که بهترین هدفون ضد آب را یافته‌اید.
استفاده از این هدفون به شناگران محدود نمی‌شود و تمامی ورزشکاران می‌توانند با خاطری آسوده از آن استفاده کنند و به دلیل استاندارد ضد آب IP68 آن مطمئن باشند که پس از تعریق بسیار این هدفون آسیب نخواهد دید. 
هدفون ضد آب شاکز علاوه بر خاصیت ضد آب داشتن، با ظرفیت باتری 160 میلی‌آمپر ساعت میزان شارژدهی طولانی دارد و با یک بار شارژ تا حدود 9 ساعت می‌توانید از آن استفاده کنید. گاهی پیش می‌آید که زمان کافی برای شارژ کامل هدفون را نداشته باشید. Shokz Openswim Pro تنها با ده دقیقه شارژ قابلیت پخش موسیقی تا 3 ساعت را برای شما فراهم می‌کند.
نسخه بلوتوث آن 5.4 است که از پروتکل‌های A2DP، AVRCP و HFP پشتیبانی می‌کند و محدوده برد آن 10 متر است.

هدفون ضد آب شاکز مخصوص ورزشکاران
با این وجود به شما پیشنهاد می‌کنیم در زیر آب از بلوتوث استفاده نکنید چون ممکن است با مشکل مواجه شود و کار نکند. اصلا نگران نباشید. شاکز برای حل این مشکل راه حلی را ارائه کرده است. این بهترین هدفون ورزشی دارای ظرفیت حافظه داخلی 32 گیگابایتی است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی در زیر آب موسیقی‌های دلخواه خودتان را گوش دهید.
این هدفون مناسب ورزش که تنها 27.3 گرم وزن دارد و سبک محسوب می‌شود، مزیتی که نسبت به دیگر هدفون‌ها دارد این است که از سیستم هدایت استخوانی یا القای استخوانی (Bone Conduction) بهره می‌برد. شما برای استفاده از این هدفون نیازی نیست که آن را داخل گوش خود قرار دهید و سیستم هدایت استخوانی امواج موسیقی را از طریق استخوان‌های جمجمه شما منتقل می‌کند. همچنین شما می‌توانید صداهای اطراف خود را بشنوید. 
هدفون شاکز Openswim Pro از برنامه Shokz جهت شخصی سازی تنظیمات دلخواه شما در اندروید و iOS استفاده می‌کند.

دانلود برنامه SHOKZ از گوگل پلی

دانلود برنامه SHOKZ از اپ استور

هدفون Beats Fit Pro: بهترین هدفون برای ورزش

هدفون بیتس فیت پرو به عنوان یکی از بهترین هدفون های توگوشی (In-Ear) بازار عملکرد مناسبی برای ورزش نیز دارد. بیتس Fit Pro، که در چهار رنگ زیبای یاسی (Stone Purple)، خاکستری (Sage Gray)، مشکی (Beats Black) و سفید (Beats White) عرضه شده است دارای طراحی منعطف است. وزن هر هدفون آن 5.6 گرم است و با این وزن سبک اگر تمام روز هم داخل گوش شما باشد احساس درد و ناراحتی را در شما ایجاد نخواهد کرد.
بیتس فیت پرو با سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است و اگر به دنبال هندزفری مناسب پیاده روی هستید باید به اطلاع برسانیم که این هدفون، توانایی پخش موسیقی تا 6 ساعت با استفاده از ANC روشن را دارد. اگر از کیس شارژ هم بخواهید استفاده کنید می‌توانید 18 ساعت دیگر نیز به گوش دادن موسیقی ادامه دهید و به راحتی از پیاده روی یا حتی کوهنوردی خود لذت ببرید.

بهترین هندزفری مناسب پیاده روی
جدای از پیاده روی و کوهنوردی، با وجود استاندارد ضد آب IPX4 می‌توانید از این هدفون در باشگاه و دوچرخه سواری نیز بهره ببرید.
استفاده از این هدفون برای کاربران اپل شاید کمی راحت‌تر باشد زیرا نیازی به یک برنامه برای شخصی سازی و تغییر تنظیمات هدفون ندارند و به طور پیش فرض این امکانات در این برند از دستگاه تعبیه شده است و تنها کاربران اندروید نیاز به دانلود برنامه بیتس (Beats) دارند.

دانلود برنامه Beats از گوگل پلی

این مطلب را هم بخوانید:
بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T13: بهترین ایرپاد ورزشی ارزان

اگر به دنبال بهترین هندزفری ورزشی می‌گردید و علاوه بر کارایی قیمت آن نیز برای شما مهم است، به شما هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T13 را معرفی می‌کنیم. این هندزفری مناسب ورزش، دارای استاندارد IPX5 است و نسبت به قیمت بسیار پایین و مناسبی که دارد از لحاظ مقاومت در برابر آب خوب عمل کرده است.

خرید هندزفری بلوتوث QCY T13
QCY T13 به عنوان یکی از بهترین هدفون های QCY شناخته شده است و این هندزفری با ظرفیت باتری مناسب امکان گوش دادن به موسیقی تا 8 ساعت و امکان مکالمه تا 5 ساعت را فراهم می‌کند.
یکی از نکات منفی که در خصوص این هدفون می‌توان گفت نبود قابلیت حذف نویز فعال (ANC) است که با توجه به کیفیت خوب صدا و سایر ویژگی‌های این هدفون و همچنین قیمت آن قابل چشم پوشی است.

قیمت QCY T13

 

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore Life U2i: بهترین هندزفری ورزشی ارزان

هندزفری بلوتوثی Soundcore Life U2i انکر به عنوان یکی از بهترین هندزفری های دور گردنی 2024 شناخته شده است که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. این هدفون با بهره‌مندی از استاندارد IPX5 می‌تواند در برابر تعریق هنگام ورزش کردن مقاومت کند و زود خراب نشود. البته لازم به ذکر است برای ورزش‌های سبک مناسب است و از آن در شنا و یا سایر فعالیت‌های این چنینی نمی‌توان استفاده کرد.

هدفون ورزشی Soundcore Life U2i
قطر درایو این هدفون مناسب ورزش 10 میلی‌متر است که کیفیت صدای خوبی را فراهم می‌کند و با شارژ کامل می‌توانید تا 22 ساعت به موسیقی گوش دهید. یکی دیگر از مزیت‌های باتری این هدفون مناسب ورزش این است که تنها با ده دقیقه شارژ می‌توانید 3 ساعت از آن استفاده کنید.

این مطلب ویژه را از دست ندهید:
بهترین هدفون نویز کنسلینگ

هدفون انکر مدل Soundcore Life Q20: بهترین هدست برای باشگاه

هدفون روی گوشی Anker Soundcore Life Q20، یکی از آن دسته هدست‌هایی است که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت خوبی نیز برخوردار است. در هنگام ورزش این هدفون سرجای خود فیکس شده و جابه‌جا نمی‌شود. شما به راحتی می‌توانید از این هدفون در حین فعالیت‌های ورزشی خود استفاده کنید. کیفیت صدای این هدفون مناسب ورزش تا حدودی می‌توان گفت فوق العاده است. استفاده از درایورهای 40 میلی‌متری، پشتیبانی از صدای با کیفیت Hi-Res و همینطور پوشش‌دهی فرکانس تا محدوده 40 کیلوهرتزی دلیل صدای فوق این هدست است. هدفون کیو 20 انکر، از قابلیت حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) نیز بهره می‌برد و بدون شک تا 90 درصد نویز و سر و صدای محیط را کاهش خواهد داد تا با تمرکز بیشتری بتوانید به ورزش خود ادامه دهید. جدای از ورزش، این هدست می‌تواند به عنوان بهترین هدست گیمینگ نیز در نظر گرفته شود.

بهترین هدست برای باشگاه Soundcore Life Q20
این هدفون مناسب ورزش که در رنگ‌های زیبای مشکی، آبی و نقره‌ای عرضه شده است دارای عمر باتری بسیار طولانی می‌باشد و از 60 ساعت پخش موسیقی در حالت عادی و 30 ساعت پخش موسیقی در حالت روشن بودن ANC پشتیبانی می‌کند! همچنین تنها با 5 دقیقه شارژ می‌تواند تا 4 ساعت برای شما کار کند.

بهترین هدفون ورزشی باشگاه

سخن آخر

هر فردی در حین ورزش امکان دارد با یک نوع هدفون، هدست یا حتی هندزفری دور گردنی احساس راحتی کند. در این مقاله سعی داشته‌ایم به معرفی بهترین هدفون مناسب ورزش از برندها و انواع مختلف بپردازیم. نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

1. بهترین هدست برای باشگاه کدام است؟

بهترین هدست یا هدفون روی گوشی، Anker Soundcore Q20 است که هم از کیفیت و هم از قیمت مناسبی برخوردار است.

2. بهترین ایرپاد ورزشی ارزان کدام است؟

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T13 بهترین ایرپاد ورزش ارزان است. اما باید توجه داشته باشید برای ورزش‌هایی مانند شنا مناسب نیست.

3. بهترین هدفون برای شنا کدام است؟

هدفون Shokz Openswim Pro، بهترین هدفون ضد آب است که برای شنا بسیار مناسب است.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.