راهنمای خرید ساعت هوشمند تا 7 میلیون تومان


آنیا عباسی
نظرات 0
content-main-img
امروزه ساعت‌های هوشمند از گجت‌های پوشیدنی جذاب به حساب می‌آیند که روزبه‌روز به طرفداران آن افزوده می‌شود. ساعت‌های هوشمند مختلفی از برندهای گوناگون در بازار به فروش می‌رسند که هر کدام با توجه به ویژگی‌های خود بازه‌های قیمتی مختلفی دارند.

ساعت هوشمند قابلیت‌های بسیار خوبی دارد و می‌تواند برای بسیاری از مردم کاربردی باشد. اپل، سامسونگ و شیائومی از برندهای مشهور حوزه تکنولوژی هستند که در زمینه تولید ساعت هوشمند هم فعالیت می‌کنند. بهترین ساعت های هوشمند تا 7 میلیون تومان عموما از برند سامسونگ و شیائومی هستند که در بازار تقاضای بسیار خوبی برای خرید آن‌ها وجود دارد.

قیمت انواع ساعت هوشمند

برای خرید ساعت هوشمند تا ۷ میلیون تومان باید فاکتورهایی مانند ظاهر ساعت و مشخصات فنی آن‌ها را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید. هر ساعت ظاهر و ویژگی‌های مختص به خود را دارد که شما باید متناسب با سلیقه، نیاز و البته بودجه خود اقدام به خرید کنید. ما می‌توانیم 10 دلیلی که باید ساعت هوشمند بخرید را برایتان ذکر کنیم تا بدایند چرا خرید ساعت هوشمند را پیشنهاد می‌کنیم.

فهرست بهترین ساعت های هوشمند تا 7 میلیون تومان

در ادامه به معرفی 5 مدل از بهترین ساعت های هوشمند زیر 7 میلیون تومان می‌پردازیم تا شما با بررسی مشخصات هر ساعت، انتخاب آگاهانه و درست برای خرید داشته باشید.

1. ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 Classic SM-R890

این ساعت هوشمند سامسونگ یکی از بهترین ساعت های هوشمند تا ۷ میلیون تومان است که می‌توانید خریداری کنید. ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 Classic SM که در سال 2021 به بازار عرضه شد، عملکردی عالی دارد و از جذابیت‌های ظاهری هم برخوردار است. گلکسی واچ 4، بدنه‌ای از جنس فولا ضدزنگ دارد و در کنار طراحی ساده، جذابیت بصری زیادی دارد. صفحه‌نمایش دایره‌ای ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 مجهز به یک صفحه چرخان است که این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی بین منوهای مختلف جابه‌جا شوید.

خرید Galaxy Watch4 Classic SM R890

سامسونگ از متریال باکیفیتی برای ساخت ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ استفاده کرده که سبب شده این ساعت تا عمق ۵۰ متر آب مقاوم باشد. صفحه‌نمایش این گلگسی واچ، 1.4 اینچ از نوع سوپر امولد است که رزولوشنی برابر با 450 پیکسل در 450 پیکسل دارد. این صفحه‌نمایش از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و به کار رفتن Corning Gorilla Glass DX روی آن هم باعث شده، تا در مقابل ضربات و آسیب‌های احتمالی مقاوم باشد. صفحه‌نمایش این ساعت هوشمند به قابلیت Always-on display (صفحه‌نمایش همواره روشن) مجهز است که البته باید گفت در این حالت مصرف انرژی بالاتری نسبت به حالت معمول دارد.

در بخش سخت‌افزاری Galaxy Watch4 Classic از پردازنده اختصاصی اگزینوس W920 بهره می‌برد که عملکردی قدرتمند دارد. باتری به‌کار رفته در این ساعت 361 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که شارژدهی فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد. گلکسی واچ ۴ سامسونگ مدل کلاسیک قابلیت‌های جدیدتر و قدرتمندتری نسبت به ساعت‌های هوشمند نسل قبل سامسونگ دارد. این ساعت از برنامه‌های ورزشی متنوع و بسیاری کاربردی بهره می‌برد.

خرید ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch4 Classic SM

برنامه‌های سلامت Galaxy Watch4 Classic SM قابلیت‌های متنوعی دارد که قطعا استفاده از آن برای ورزشکاران بسیار جذاب خواهد بود. قابلیت ECG در ساعت هوشمند گلکسی 4، به صورت لحظه‌ای سلامت جسمانی شما را کنترل می‌کند. از دیگر قابلیت‌های سلامت این ساعت هوشمند، اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون است. این ساعت هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید 6 و بالاتر است و از بلوتوث نسخه 5.0 هم بهره می‌برد. در مجموع اگر قصد خرید ساعت هوشمند زیر 7 تومان را دارید، انتخاب ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 Classic SM شما را پشیمان نخواهد کرد.

2. ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 SM-R860

یکی از بهترین ساعت ها در لیست راهنمای خرید ساعت هوشمند تا 7 میلیون تومان ساعت Galaxy Watch4 SM-R860 است که با قابلیت‌های خوب و جذابیت‌های ظاهری کاملا ارزش خرید دارد. این ساعت از طراحی مینیمال و جذابی برخوردار است و با وزن سبک خود، برای بسیاری از افراد خصوصا خانم‌ها می‌تواند جذاب باشد. بدنه این ساعت بسیار ظریف و از جنس آلومینیوم ساخته شده و جنس بندهای آن سیلیکونی قابل‌تعویض است.

 

خرید Galaxy Watch4 SM R860صفحه‌نمایش ساعت Galaxy Watch4 SM-R860 از نوع سوپر امولد است و رزولوشنی برابر با 396 پیکسل در 396 پیکسل دارد. در مورد صفحه‌نمایش این ساعت هوشمند سامسونگ باید بگوییم که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و حتی زیر نور خورشید هم می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد. صفحه‌نمایش گلکسی واچ 4 R860 سامسونگ ابعادی برابر با 1.2 اینچ دارد که با گوریلاگلس از آن محافظت شده است. با رابط کاربری گلگسی واچ ۴ سامسونگ به راحتی می‌توانید به گوگل‌پلی دسترسی پیدا کنید و نرم‌افزارهای مختلف را روی آن نصب نمایید.

این ساعت هوشمند تا عمق 50 متر در آب مقاوم است و از این‌رو می‌تواند برای شنا کردن هم مورد استفاده قرار گیرد. گلکسی watch 4 دارای سنسورهای ضربان قلب، سطح اکسیژن، سطح چربی بدن، میزان آب بدن و BMI است و اگر موقع خواب هم در دستتان باشد، اطلاعاتی در مورد کیفیت خواب شما هم ارائه می‌دهد. در کنار این قابلیت‌های سلامتی، Galaxy Watch4 SM-R860 امکانات ورزشی فراوانی هم دارد.

خرید ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 SM-R860

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 SM-R860 از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و حالت تشخیص اتوماتیک ورزش هم دارد و می‌تواند بدون تعیین حالت ورزش، میزان کالری سوزانده مصرفی شما را نمایش دهد. در بخش سخت‌افزاری این ساعت هوشمند سامسونگ باید بگوییم که این ساعت هوشمند به پردازنده اگیزینوس مدل W920 مجهز است که قدرت سخت‌افزاری بسیار خوبی دارد.

باتری 247 میلی‌آمپر ساعتی گلکسی واچ 4 شارژدهی بسیار خوبی دارد و شما را از بابت باتری و شارژ نگران خواهد کرد. این ساعت هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید 6 و بالاتر است و از بلوتوث نسخه 5.0 هم بهره می‌برد و در کل انتخاب خوبی برای خرید ساعت هوشمند سامسونگ در این بازه قیمت است. 

3. ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 SM-R850

Galaxy Watch3 SM-R850 یکی از ساعت‌های هوشمند خوب زیر ۷ میلیون تومان است که با آمدن مدل‌های جدیدتر همچنان ارزش خرید دارد. اندازه صفحه نمایش گلکسی واچ ۳ سامسونگ، برابر با 1.2 اینچ است که از پنل باکیفیت سوپر امولد بهره می‌برد. رزولوشن صفحه‌نمایش این ساعت هوشمند، 360 پیکسل در 360 پیکسل است که کیفیت بسیار خوبی دارد. سامسونگ حسگرهای متنوعی را در ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 SM-R850 به کار برده که می‌توانید از آن‌ها در فعالیت‌های روزانه خود استفاده کنید.

خرید Galaxy Watch3 SM R850

این ساعت هوشمند طراحی ضدآبی دارد و می‌تواند از آن هنگام شنا کردن هم استفاده کنید. حسگرهایی چون شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و شمارش ضربان قلب از جمله حسگرهای گلکسی واچ ۳ مدل SM-R850 هستند که می‌توانند بسیار کاربردی باشند.

رابط کاربری Galaxy Watch3 بسیار روان و آسان است و شما می‌توانید به‌راحتی با یک ضربه روی صفحه به برنامه‌های مختلف دسترسی پیدا کنید. این ساعت هوشمند سامسونگ هم همچون گلکسی واچ‌های مدل بالاتر خود به قابلیت Always-on display (صفحه‌نمایش همواره روشن) مجهز است.

خرید ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch3 SM-R850

پردازنده به‌کاررفته در ساعت هوشمند Galaxy Watch3 SM R850 از نوع Exynos 9110 است که عملکرد مطلوبی دارد. سیستم‌عامل گلکسی واچ 3 با اندروید 5.0 و بالاتر و iOS 9 و بالاتر (آیفون 5 به بعد) سازگاری دارد. البته باید بگوییم که این ساعت هوشمند با گوشی‌های سامسونگ سازگاری بیشتری دارد اما کاربران گوشی‌های آیفون هم به مشکل چندانی برای استفاده از این ساعت برنخواهند خورد.

سامسونگ برای ساعت هوشمند مدل Galaxy Watch3 SM-R850 از باتری 247 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده که در کل عملکرد خوبی دارد. برای شارژ این ساعت هوشمند می‌توانید از شارژ داخل بسته‌بندی یا شارژهای بی‌سیم استفاده کنید. گلکسی واچ 3 مدل SM-R850 با سرعت مناسبی هم شارژ می‌شود و می‌توانید در مدت زمان کوتاهی آن را شارژ کنید.

4. ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 2 (New Version)

این ساعت هوشمند شیائومی در سال 2020 به بازار عرضه شد که ظاهر متفاوتی نسبت به ساعت نسل قبلی داشت. ساعت شیائومی Amazfit GTS 2 تم‌های متنوعی برای صفحه‌نمایش دارد و قابلیت شخصی‌سازی صفحه در آن بیشتر از ساعت‌های نسل قبل است؛ همین موضوع سبب شده این ساعت هوشمند محبوبیت بیشتری به‌خصوص در میان جوانان داشته باشد. صفحه‌‌نمایش این ساعت هوشمند ابعادی برابر با 1.65 اینچ دارد که از نوع امولد است و با تراکم پیکسلی 341 پیکسل در هر اینچ، کیفیت مطلوبی دارد.

خرید ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 2

حسگرهای بهکار رفته در ساعت Amazfit GTS 2 شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ،‌ قطب‌نما، روشنایی محیط، فشارسنج، حسگر نوری و سنجش ضربان قلب است. شیائومی برای این ساعت هوشمند 90 حالت ورزشی هم در نظر گرفته که به شما کمک می‌کند تا با کیفیت بهتری به تمرین و فعالیت‌های ورزشی بپردازید. ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 2 به طور هوشمند می‌تواند مودهای گوناگون ورزش و حتی شیوه‌های مختلف شنا کردن شما را تشخیص دهد و میزان کالری مصرفی‌تان را نشان دهد.

خرید ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 2

از دیگر امکانات سلامت ساعت هوشمند Amazfit GTS 2 می‌توان به اندازه‌گیری 24 ساعته ضربان قلب، نمایش میزان استرس، بررسی کیفیت خواب و کنترل کامل سلامتی اشاره کرد. همچنین ضد آب بودن این ساعت هوشمند تا عمق 50 متر هم به تمامی این قابلیت‌ها اضافه کنید تا دریابید که محصولی باکیفیت مواجه هستید. ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 2 دارای قابلیت Always-on display (صفحه‌نمایش همواره روشن) است و از بلوتوث نسخه 5.0 هم بهره می‌برد.

برای استفاده از قابلیت‌های ساعت Amazfit GTS 2 شیائومی باید نرم‌افزار آن را روی گوشی نصب کنید. باید بگوییم که نرم‌افزار این ساعت در گوشی‌های بالاتر از اندروید 5 و iOS بالاتر از 10 پشتیبانی می‌شود. شیائومی از باتری با ظرفیت 246 میلی‌آمپر ساعت برای ساخت این ساعت استفاده کرده که در صورت کاربری معمولی 7 روز شارژدهی دارد و در صورت استفاده سنگین تا ۳ روز می‌توان از شارژدهی آن استفاده کرد. این ساعت هوشمند در راهنمای خرید ساعت هوشمند تا 6 میلیون تومان هم قرار دارد.

5. ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR Mini

این ساعت هوشمند یکی از محصولات میان‌رده امیزفیت است که با امکانات عالی و قیمت مناسب پیش‌روی شما قرار دارد. ساعت هوشمند Amazfit GTR Mini اولین ساعت هوشمند شیائومی در سال 2023 بود که از آن رونمایی شد. این ساعت در برخی ویژگی‌ها مشابه ساعت GTS 4 مینی امیزفیت است اما به جهت جدیدتر بودن، کیفیت بهتر و امکانات بالاتر قیمت بیشتری نسبت به این محصول دارد. ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR Mini اولین ساعت هوشمند از سری GTR است که طراحی دایره‌ای شکل دارد.

خرید Amazfit GTR Mini

ساعت هوشمند Amazfit GTR Mini شیائومی با بدنه‌ای از جنس استیل، بندهای سیلیکونی و صفحه‌نمایشی دایره‌ای شکل، ظاهری شیک و چشم‌گیر دارد که برای کاربران بسیاری جذاب است. صفحه‌نمایش با ابعاد 1.28 اینچ از نوع امولد است که کیفیت بسیار خوبی دارد. ابعاد صفحه‌نمایش بزرگ و خواناست و حس استفاده از یک ساعت هوشمند پرچم‌دار را دارد. همچنین وزن این ساعت با بند برابر با 36.2 است که در دست احساس سبکی و راحتی دارد.

این گجت پوشیدنی امیزفیت تا عمق 50 متری در آب مقاوم است و از همین‌رو می‌توانید با خیال آسوده با این ساعت هوشمند به محیط‌های مرطوب مانند استخر و دریا بروید. ساعت هوشمند Amazfit GTR Mini مجهز به اسپیکر و میکروفون نیست، به همین دلیل نمی‌توان از آن برای مکالمه‌های تلفنی و گوش دادن به موسیقی استفاده کرد. در قسمت پشتی ساعت هوشمند Amazfit GTR Mini سنسورهای متعددی قرار دارد که اندازه‌گیری ضربان قلب را با چراغ LED قرمز رنگ نشان می‌دهد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR Mini

قابلیت Always On Display (صفحه‌نمایش همیشه روشن) در ساعت هوشمند Amazfit GTR Mini هم دیده می‌شود. این ساعت بیش از 100واچ فیس متنوع دارد و از 126 حالت ورزشی هم پشتیبانی می‌کند. ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR Mini با سیستم‌عامل‌های اندروید 7.0 و بالاتر و 12 iOS و بالاتر سازگاری دارد و با استفاده از اپلیکیشن Zepp به راحتی می‌توان قابلیت‌های این ساعت را مدیریت کرد.

شیائومی برای ساعت هوشمند Amazfit GTR Mini ظرفیت 280 میلی‌آمپر ساعت را در نظر گرفته که حداکثر 14 روز در حالت عادی، حداکثر 7 روز در حالت سنگین، حداکثر 25 ساعت در حالت استفاده از GPS، حداکثر 20 روز در حالت Saver Mode و حداکثر 30 روز در حالت Clock Mode شارژدهی دارد. در مجموع ساعت شیائومی Amazfit GTR Mini با برخورداری از طراحی چشم‌نواز و قابلیت‌های خوب، ارزش خرید در بازه قیمتی زیر ۷ میلیون تومان را دارد.

6. ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Active

شرکت Huami به‌عنوان یکی از زیرشاخه‌های برند شیائومی، آمیزفیت را در سال ۲۰۱۳ تاسیس کرد. بدنه این ساعت هوشمند از پلاستیک ساخته شده و یک قاب آلومینیومی اطراف آن را در برگرفته است. صفحه نمایش ۱.۷۵ اینچی این محصول با یک شیشه سکوریت پوشانده شده و محافظت از آن را به خوبی انجام می‌دهد.

یک دکمه و یک میکروفون در قسمت راست ساعت هوشمند و یک بلندگو در قسمت چپ آن تعبیه شده است که مکالمه را امکان‌پذیر می‌کند. صفحه نمایش AMOLED این ساعت هوشمند، رنگی و لمسی است و کیفیت تصویر ۳۹۰ در ۴۵۰ پیکسل دارد. یک محافظ صفحه نمایش از جنس شیشه حرارت‌دیده با روکش ضد اثر انگشت روی ساعت هوشمند را فراگرفته که آلودگی ناشی از تماس با صفحه را به خود جذب نمی‌کند.

بهترین ساعت هوشمند تا ۷ میلیون

شیائومی Amazfit Active یکی از بهترین ساعت های هوشمند مکالمه دار است که برای استفاده در زمان ورزش یا سفر مناسب خواهد بود. ظرفیت باتری این محصول ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته شده و پس از ۲ ساعت کاملا شارژ می‌شود.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Active

میزان شارژدهی آن در حالت عادی ۱۴ روز، در حالت استفاده سنگین ۱۰ روز، در حالت استفاده از GPS حدود ۱۶ ساعت و در حالت Saver Mode حداکثر ۳۰ روز خواهد بود. علاوه بر آن با توجه به اینکه ساعت هوشمند Amazfit Active از ۱۲۰ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند، برای استفاده در باشگاه یک گزینه ایده‌آل است. این ویژگی‌ها، آن را در دسته بهترین ساعت های هوشمند ورزشی قرار می‌دهد.

سخن آخر

بهترین ساعت های هوشمند زیر 7 میلیون تومان که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداختیم از برندهای سامسونگ و شیائومی هستند که هر دو از نام‌های معتبر حوزه تکنولوژی به شمار می‌آیند. این ساعت‌ها هر یک قابلیت‌ها و طراحی مخصوص به خود را دارند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود آن‌ها را انتخاب کنید. ساعت‌های هوشمند با برندهای دیگر هم در بازار موجود هستند که در بازه قیمتی زیر ۷ میلییون تومان به فروش می‌رسند، اما ما در راهنمای خرید ساعت هوشمند تا 7 میلیون تومان تلاش کردیم تا شما را با بهترین ساعت‌ها کالاتیک در این حدود قیمت آشنا کنیم.

پرسش‌های متداول

بهترین ساعت هوشمند زیر ۷ میلیون تومان کدام است؟

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 Classic SM R890 و ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 SM-R860 از بهترین ساعت های هوشمند تا ۷ میلیون تومان هستند.

کدام یک از ساعت های هوشمند معرفی شده در این راهنمای خرید ظرفیت باتری بالاتری دارند؟

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 Classic SM-R890 با ظرفیت باتری 361 میلی‌آمپر ساعت بیشترین ظرفیت باتری را در این راهنمای خرید دارد.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.