بهترین مارک پرینتر بازار چیست؟


آنیا عباسی
نظرات 0
content-main-img
این مطلب بهترین مارک های پرینتر در بازار را به شما معرفی می‌کند تا برای خرید پرینتر بهترین انتخاب را از میان برندهای مختلف بازار داشته باشید.

زمانی که قصد خرید پرینتر دارید، تحقیق در مورد بهترین برندهای پرینتر بازار، هم در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند و هم کمک می‌کند تا پرینتری با کیفیت خریداری کنید. توجه داشته باشید برای خرید بهترین پرینتر باید از میان برندهای برتر انتخاب کنید؛ البته این موضوع به آن معنا نیست که برندهای دیگر ارزش توجه و خرید ندارند.

قیمت انواع پرینتر

یک برند جدید پرینتر، می‌تواند با ویژگی‌های نوآورانه و کیفیت چاپ بالا، رقیبی جدید برای مارک‌های معتبر بازار باشد اما در هر حال کمپانی‌های مشهور و معتبر، دارای تیم‌هایی برای تحقیق و توسعه هستند تا کیفیت و عملکرد پرینترها را بهبود ببخشند؛ این موضوع به آن معناست که برندهای معروف پرینتر معمولا بهترین انتخاب برای خرید پرینتر با کیفیت هستند. HP، Canon، Epson و Brother برندهایی هستند که انواعی از بهترین پرینترهای بازار را تولید می‌کنند.

فاکتورهای انتخاب بهترین برند پرینتر

برای انتخاب و معرفی بهترین مارک پرینتر عواملی چون شهرت و اعتبار جهانی، ویژگی‌ها و عملکرد، دوام و طول عمر و سود سالیانه و درآمد نقش دارند. در واقع برای اینکه یک برند، جز برندهای برتر دنیا محسوب شود باید اعتبار و شهرت جهانی کسب کند که بخش عمده‌ای از این اعتبار جهانی با فروش آن برند رابطه‌ای مستقیم دارد. قابلیت و عملکرد یک برند هم عامل مهمی است که در موفقیت آن برند نقش دارد؛ یعنی هر سازنده‌ای باید قادر باشد محصولاتش را با قابلیت‌های جدید و عملکردی کاربردی در اختیار کاربران قرار دهد.

بهترین مارک پرینتر بازار

فاکتور سومی که برای انتخاب بهترین برند پرینتر بازار ذکر کردیم، دوام و طول عمر محصولات آن برند است. برای مثال محصولات شرکت اپل به طول عمر زیاد، کیفیت خوب و دوام بالا شهرت دارند. همین موضوع برای برندهای معتبر پرینتر هم صدق می‌کند و برای اینکه برندی جز برندهای برتر بازار محسوب شود، باید محصولاتی با کیفیت ساخت بالا و البته بادوام تولید کند.

عامل آخری که برای در نظر گرفتن بهترین برند پرینتر در نظر گرفتیم، سود سالانه و درآمد آن بود؛ کاملا منطقی است که یک برند موفق، باید سرانه فروش و سود سالیانه خوب داشته باشد. با در نظر گرفتن این عوامل در ادامه به معرفی و توضیح بهترین برندهای پرینتر در بازار می‌پردازیم.

بهترین مارک های پرینتر در بازار

در ادامه به معرفی چهار برند خوب پرینتر می‌پردازیم و توضیحاتی خلاصه از هر کدام ارائه می‌دهیم. اگر قصد خرید پرینتر دارید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای جامع خرید بهترین پرینتر بازار را هم مطالعه کنید.

برند HP

هیولت پاکارد (Hewlett-Packard) یا به اختصار HP (اچ پی) یک شرکت فناوری اطلاعات چندملیتی آمریکایی‌ست و این غول فناوری، علاوه بر پرینتر، کامپیوتر، لپ تاپ، ماشین‌حساب و غیره هم تولید می‌کند.
 امروزه نام HP تقریبا مترادف با پرینتر است. این شرکت که در سال 1939 تاسیس شد، با تولید تجهیزات الکترونیکی فعالیت خود را آغاز کرد و بعد به سراغ ساخت نوسانگرهای صوتی و ساعت‌های اتمی رفت و سپس مجموعه خود را با لپ تاپ‌ها و مانیتورها گسترش داد.

در سال 1984 اچ پی اولین چاپگر لیزری رومیزی خود را با نام HP LaserJet را معرفی کرد. HP به عنوان سازنده سری فوق‌العاده LaserJet Pro پرینترهای لیزری تک‌رنگ و رنگی شناخته می‌شود. این برند، مدل‌های مختلفی را تولید می‌کند که برای مصارف خانگی، اداری و دانشجویی مناسب هستند.

پرینترهای اچ پی

HP همچنین چندین مدل از بهترین پرینترهای جوهرافشان را تولید و به بازار عرضه کرده است. برای مثال پرینتر HP OfficeJet Pro 9015e سریع و همه‌کاره است و می‌توان از آن در خانه یا دفاتر کوچک استفاده کرد. این پیرنتر کارهایی چون چاپ و اسکن را به بهترین نحو انجام می‌دهد و یکی از محصولات خوب شرکت HP است.

پرینترهای HP با پشتیبانی عالی عرضه می‌شوند و شما می‌توانید با پورتال پشتیبانی آنلاین این شرکت، درایورها و برنامه‌ها را دانلود کنید، در مورد راه‌اندازی پرینتر راهنمایی دریافت کنید و غیره. اچ پی علاوه بر تولید پرینترهای اداری و خانگی، پرینترهای هوشمند هم تولید می‌کند و به طور کل می‌توان گفت HP از بهترین مارک های پرینتر در بازار است.

خرید پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Enterprise M608n

برند Canon

برند Canon را بیشتر به عنوان تولید کننده دوربین می‌شناسیم اما کانن تصاویر را از مسیر دوربین‌ به سمت چاپگرها هدایت کرد و پرینترهایی باکیفیت را تولید و به بازار عرضه کرد. پرینترهای جوهر افشان برای چاپ‌های رنگی بهترین هستند و کانن چاپگر همه‌کاره Pixma TS6420a را با کیفیت بالا تولید کرده است. 

Canon شرکتی ژاپنی است که محصولات متعددی مانند دوربین، لنز، پروژکتور و پرینتر تولید می‌کند. با توجه به تخصص این کمپانی بزرگ در عکاسی، جای تعجب نیست که پرینترهای کانن هم در چاپ عملکردی فوق‌العاده دارند.

پرینترهای کانن

برند Canon مدل‌های متنوعی از پرینترها را تولید می‌کند، از جمله مدل‌های جوهرافشان برای مصارف عمومی و خانگی، پرینترهای عکس حرفه‌ای، چاپگرهای لیزری برای دفاتر کوچک و حتی چاپگرهای قابل حمل مانند Canon IVY Mini Photo Printer. این که کدام مدل پرینتر کانن بهترین است کاملا به نوع مصرف شما بستگی دارد. برند کانن در دنیا فروش خوبی دارد و موفقیت‌های بسیاری به دست آورده  و به همین دلیل در دسته بهترین مارک پرینتر بازار قرار دارد.

خرید پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF237w

 

برند Epson

برند Epson سازنده‌ای ژاپنی است که سابقه‌ای طولانی در تولید چاپگر دارد. این شرکت که در سال 1942 شروع به فعالیت کرد، اولین مینی پرینتر خود را در سال 1968 روانه بازار کرد. این برند پرینترها و اسکنرهای مختلفی از جمله خانگی و اداری تولید می‌کند. این شرکت از همان زمان که پرینترهای خود را به بازار عرضه کرد، از برندهای پیشرو در دنیای چاپ است.

پرینترهای اپسون

مجموعه پرینترهای اپسون طیف گسترده‌ای از مدل‌ها را برای استفاده خانگی یا تجاری شامل می‌شود و حتی چاپگرهای عکس اختصاصی هم دارند. پرینترهای اپسون به جهت کیفیت مطلوبش، جزو محصولات پرفروش است و به همین جهت از بهترین مارک های پرینتر در بازار محسوب می‌شود.

خرید پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون مدل EcoTank L14150

برند Brother

برند Brother فعالیتش را به عنوان تولید کننده چرخ خیاطی شروع کرد، اما بعد از مدتی ماشین تحریر و پرینتر هم به تولیداتش افزوده شد. اکنون مارک Brother یکی از برندهای پیشرو در چاپگرهای جوهرافشان و لیزری است که اعتبار و کیفیت بسیار خوبی دارد. این برند طیف گسترده‌ای از پرینترهای لیزری و جوهرافشان را تولید می‌کند.

پرینتر brother

Brother یک شرکت ژاپنی است که در اوایل دهه 1900 شروع به کار کرد. در حال حاضر پرینترهای Brother دو دسته خانگی و تجاری را شامل می‌شوند. بیشتر پرینترهای خانگی برند برادر جوهرافشان هستند، در حالی که چاپگرهای تجاری آن، عمدتا مدل‌های لیزری هستند. 

مارک brother یکی از برندهای موفق است که اکنون دفتر مرکزی آن در نیوجرسی آمریکا قرار دارد. این برند فروش خوبی در سراسر دنیا دارد و به دلیل کیفیت خوب محصولات و البته فروش و اعتبار جهانی، جز بهترین مارک های پرینتر در بازار شناخته می‌شود.

سخن آخر

بسیاری از برندهای دیگر هم هستند که پرینترهایی بادوام و باکیفیت ساخت بالا تولید می‌کنند. با این حال وقتی از معتبرترین و شناخته شده‌ترین مارک های پرینتر در جهان چون اچ پی، کانن، برادر و اپسون خرید می‌کنید، به احتمال زیاد محصولی باکیفیت و با ارزش خرید بالا خریداری می‌کنید که می‌توانید مدت‌ها بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. 

Brother، Canon، Epson و HP پرفروش‌ترین و پرتقاضاترین برندها برای چاپگرهای مصرفی هستند. توجه داشته باشید که قبل از خرید پرینتر، نیاز خود را در نظر بگیرید و بعد اقدام به خرید کنید. به طور کلی در نظر داشته باشید که دقیقا نمی‌توان گفت کدام برند بهترین پرینتر را تولید می‌کند؛ چرا که این موضوع کاملا به نوع کاربری شما مرتبط است و هر پرینتری برای هر استفاده‌ای مناسب نیست. البته اکثر پرینترها دارای حداقل قابلیت‌هایی هستند که بتوانند اکثر نیازهای مربوط به چاپ شما را برطرف کنند.

پرسش‌های متداول

فاکتورهای انتخاب بهترین برند پرینتر چیست؟

شهرت و اعتبار جهانی، ویژگی‌ها و عملکرد، دوام و طول عمر و سود سالیانه و درآمد جز فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین برند پرینتر هستند.

کدام برند بهترین مارک پرینتر در بازار است؟

دقیقا نمی‌توان گفت کدام برند بهترین پرینتر را تولید می‌کند؛ چرا که این موضوع کاملا به نوع کاربری شما مرتبط است و هر پرینتری برای هر استفاده‌ای مناسب نیست. با این حال HP، Canon، Epson و Brother جز بهترین مارک های پرینتر در بازار هستند.

خرید آنلاین گوشی موبایل لپ تاپ و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.