راهنمای خرید ساعت هوشمند سامسونگ


زهرا آریایی
نظرات 0
content-main-img
بررسی قابلیت‌های موجود در ساعت‌های هوشمند سامسونگ و معرفی چند مدل از بهترین ساعت‌های هوشمند این برند

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ کدام است؟ سامسونگ به‌عنوان یکی از برندهای محبوب و معتبر در عرصه تولید محصولات دیجیتال، از سال ۲۰۱۳ به تولید ساعت هوشمند مشغول است. ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت‌ها و طرح‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند تا کاربران با سلایق مختلف را جذب کند.

هر یک از این قابلیت‌ها زندگی روزمره را برای شما راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند. آشنایی با هر یک از ویژگی‌های منحصربه‌فرد در ساعت‌های هوشمند می‌تواند برای یک انتخاب ایده‌آل، به شما کمک کند. در ادامه این مقاله درباره این قابلیت‌ها و معرفی چند مدل از بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ می‌پردازیم.

لیست قیمت ساعت هوشمند سامسونگ

چه کارهایی می‌توانیم با ساعت هوشمند سامسونگ انجام دهیم؟

ساعت هوشمند یا اسمارت واچ نحوه تعامل شما با دستگاه‌های دیگر مثل گوشی موبایل را متحول کرده‌اند تا به صورت یکپارچه بتوانید همه آن‌ها را کنترل کنید. سامسونگ یکی از شرکت‌های بزرگ و برتری است که در تولید بهترین ساعت‌های هوشمند فعالیت می‌کند.

از همان ابتدای طراحی و تولید اسمارت واچ سامسونگ، هم علاقمندان به مد و فشن هم عاشقان دنیای دیجیتال مجذوب این گجت شدند. همانطور که گفتیم سامسونگ اولین بار در سال ۲۰۱۳ اولین ساعت هوشمند خود را با نام Samsung Galaxy Gear به بازار عرضه کرد.

پس از آن به مرور زمان ساعت‌های هوشمند سامسونگ با قابلیت‌ها و طراحی‌های جدید و منحصربه‌فرد تولید شدند. برای اینکه با این اسمارت واچ بیشتر آشنا شوید، در ادامه به کاربردهای منحصربه‌فرد ساعت هوشمند سامسونگ اشاره می‌کنیم.

تمرینات خود را پیگیری کنید

همه می‌دانیم که ورزش و تحرک در طول روز برای سلامتی اهمیت زیادی دارد و باید به آن توجه کنید. در طول هفته هر نوع ورزشی که انجام دهید، با خرید اسمارت واچ سامسونگ می‌توانید نتایج آن‌ها را پیگیری کنید.

ساعت هوشمند سامسونگ می‌تواند حداکثر ۳۹ تمرین مختلف مثل پیاده‌روی، شنا، دو و سایر ورزش‌ها را تشخیص دهد و مسافت، تعداد قدم‌ها و سرعت شما را ثبت کند. اگر با خواندن ورزش شنا در این لیست تعجب کردید، باید بگوییم که بعضی مدل‌های اسمارت واچ سامسونگ با حالت قفل در آب، هیچ عملکردی خارج از اراده شما نخواهد داشت و به خوبی راندمان شما را در حین شنا ثبت می‌کند.

خرید ساعت هوشمند سامسونگ

ضربان و وضعیت قلب خود را بررسی کنید

یکی دیگر از کاربردهایی که با خرید ساعت هوشمند سامسونگ از آن بهره‌مند خواهید شد، بررسی وضعیت ضربان قلب و سلامت آن است. برای این کار باید به بخش Samsung Health ساعت هوشمند بروید یا ساعت را طوری تنظیم کنید که در طول فواصل مختلف، ضربان قلب شما را مورد آزمایش قرار دهد. به این ترتیب هرگونه مشکل و بی‌نظمی در ضربان قلب مشخص می‌شود تا بتوانید به صورت دقیق آن را با پزشک متخصصتان در میان بگذارید.

خواب خود را بررسی و تحلیل کنید

اگر بخواهید کیفیت و میزان ساعت خواب خود را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید، باید با ساعت هوشمند سامسونگ روی مچ دست خود بخوابید. فقط پیش از خواب مطمئن شوید که ساعت، شارژ کافی برای طول شب دارد. وقتی از خواب بیدار شوید، به اطلاعاتی مثل مدت زمان خواب، طول هر چرخه خواب، حرکات بدن، ضربان قلب و سطح اکسیژن در طول خواب دسترسی خواهید داشت.

راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

کنترل اعلان‌ها و ایمیل‌های خود را در دست بگیرید

اگر از آن دسته افراد هستید که باید تسلط کامل بر اعلان‌های گوشی داشته باشند، خرید ساعت هوشمند سامسونگ بهترین راهکار برای شما خواهد بود. وقتی در حال ورزش یا کار هستید، وارسی گوشی کار راحتی نیست.

با خرید اسمارت واچ سامسونگ مطمئن باشید که هیچ اعلان یا ایمیل مهمی را از دست نخواهید داد. در صورت لزوم از طریق ساعت هوشمند می‌توانید به ایمیل‌ها و پیام‌های Whats App، Telegram یا هر نوع برنامه دیگری پاسخ دهید. این پاسخ‌ها را می‌توانید به روش‌های مختلف استفاده از صفحه کلید ساعت، تایپ اشاره‌ای و پیام صوتی ارسال کنید.

با دوستان و همکاران خود در ارتباط باشید

با خرید ساعت هوشمند سامسونگ و جفت کردن آن با گوشی خود می‌توانید تماس بگیرید و به پیام‌های متنی پاسخ دهید. این ویژگی خصوصا در شرایطی که استفاده از گوشی همراه کاری سخت است، بسیار کاربردی خواهد بود. اگر این قابلیت برای شما اهمیت دارد، باید امکان تماس و ارسال پیام را در آن بررسی کنید. در این نوع ساعت هوشمند بلندگو و میکروفون وجود دارد تا به‌راحتی بتوانید تماس برقرار کنید و با دوستان و خانواده مکالمه داشته باشید.

اسمارت واچ سامسونگ

دوربین گوشی خود را کنترل کنید

دوربین اصلی گوشی موبایل سامسونگ، بهترین و باکیفیت‌ترین نوع دوربین در آن است. با استفاده از ساعت هوشمند سامسونگ می‌توانید گوشی را در مکان مناسب قرار دهید و از ساعت به‌عنوان دکمه شاتر استفاده کنید تا بهترین عکس‌ها را بگیرید. برای این کار پس از قرار دادن ساعت در یک جای دور، برنامه دوربین ساعت هوشمند را باز کنید.

به صورت خودکار دوربین گوشی فعال می‌شود تا یک پیش‌نمایش از عکسی که می‌گیرد، به شما نشان دهد. علاوه بر آن هر زمان که با استفاده از گوشی هوشمند فیلم یا موسیقی پخش کنید، اسمارت واچ سامسونگ همچون یک دستگاه کنترل از راه دور، امکان کنترل آن را به شما می‌دهد.

به این ترتیب می‌توانید از طریق ساعت هوشمند، موسیقی یا فیلم را پخش، مکث و تعویض کنید. ویژگی منحصربه‌فرد دیگری که در یک ساعت هوشمند از برند سامسونگ می‌تواند وجود داشته باشد، امکان ذخیره‌سازی موسیقی و فیلم در آن است تا هر زمان که تلفن همراه در دسترس نیست، از آن‌ها استفاده کنید.

میزان کالری و آب خوردن خود را کنترل کنید

یکی دیگر از کابردهایی که بهترین ساعت هوشمند سامسونگ دارد، کنترل رژیم و میزان آب مصرفی در طول روز شماست. در صورتی که به رژیم غذایی فکر می‌کنید و باید کالری‌ها را به صورت مرتب بشمارید، استفاده از ساعت هوشمند سامسونگ می‌تواند بسیار لذت‌بخش و البته کاربردی باشد. علاوه بر آن هیدراته نگهداشتن بدن اهمیت زیادی دارد و باید میزان آب دریافتی در طول روز را کنترل کنید که این قابلیت هم با خرید ساعت هوشمند سامسونگ امکان‌پذیر خواهد بود.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ کدام است؟

همانطور که اشاره کردیم، ساعت هوشمند برند سامسونگ با قابلیت‌های جذاب و منحصربه‌فرد برای استفاده روزمره یک انتخاب عالی است. هر مدل از ساعت هوشمند متناسب با مدل و کیفیت ساختش، امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه به معرفی چند تا از بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ می‌پردازیم تا با محصولات این برند بیشتر آشنا شوید.

۱. ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch6 Classic SM-R960، بادوام و پرقدرت

  • صفحه نمایش Super Amoled
  • کنترل دوربین گوشی موبایل
  • قابلیت تشخیص سقوط
  • امکان مکالمه

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

اولین محصول در لیست راهنمای خرید اسمارت واچ سامسونگ مدل Galaxy Watch6 Classic است. این مدل از ساعت هوشمند سامسونگ با حاشیه نازکی که دارد به شما اجازه می‌دهد که از صفحه نمایش بزرگ‌تری بهره ببرید. ساعت هوشمند Galaxy Watch6 Classic نسبت به مدل قبلی صفحه نمایشی ۲۰ درصد بزرگ‌تر دارد که این افزایش اندازه، هم به زیبایی بیشتر آن کمک می‌کند و هم فضای بیشتری برای کار با ساعت به شما می‌دهد.

شیشه کریستال یاقوت کبود این ساعت هوشمند علاوه بر زیبایی، مقاومت آن را در برابر ساییدگی و شکستگی نشان می‌دهد. یکی از ویژگی‌های مهم در ساعت هوشمند Galaxy Watch6 Classic رتبه IP68 و 5ATM آن است که به شما اجازه می‌دهد در تمامی ماجراجویی‌ها آن را همراه خود داشته باشید.

این محصول به‌عنوان بهترین ساعت هوشمند سامسونگ به شما اجازه می‌دهد که با اتصال به گوشی همراه، از راه دور عکس بگیرید. اگر از علاقمندان به ورزش و تمرین در طول هفته هستید، این محصول را در لیست بهترین ساعت های هوشمند ورزشی در نظر بگیرید؛ چراکه قابلیت‌های مختلفی مثل شمارش گام‌ها، بررسی شدت تمرین، بررسی ضربان قلب و سایر موارد در آن وجود دارد. علاوه بر آن می‌توانید سلامتی خود را با استفاده از این محصول شرکت سامسونگ ردیابی و کنترل کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای ساعت هوشمند Galaxy Watch6 Classic قابلیت تشخیص سقوط در شرایط اضطراری است.

قیمت ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch6 Classic

۲. ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 Pro SM-R920، همراهی برای ماجراجویی‌های شما

  • بدنه مقاوم تیتانیومی
  • عمر بالای باتری
  • سنسورهای دقیق
  • مقاوم در برابر نفوذ قطرات آب تا ۵۰ متر

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

یکی دیگر از گزینه‌هایی که در لیست راهنمای خرید ساعت هوشمند سامسونگ قرار می‌گیرد، Galaxy Watch5 Pro است که با یک بار شارژ تا ۸۰ ساعت با استفاده عمومی و تا ۲۰ ساعت در حالت استفاده از GPS روشن می‌ماند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند در بخش بدنه، مقاومت آن در برابر سقوط، ضربه و خش است.

سنسورهایی که در ساعت هوشمند Galaxy Watch5 Pro وجود دارد، امکان ردیابی دقیق موقعیت مکانی شما را در هر موقعیتی فراهم می‌کند. در زمان برگشت از هر مسیر ماجراجویی می‌توانید از قابلیت Track Back این ساعت استفاده کنید تا در میان کاوش‌هایتان از مسیر خارج نشوید.

در ادامه باید گفت که ساعت هوشمند Galaxy Watch5 Pro با سنسورهای پیشرفته‌ای که دارد، سطح اکسیژن خون و میزان مصرف انرژی شما را در حین ورزش و تمرین بررسی می‌کند و به شما نشان می‌دهد. اگر اهل ورزش و تمرین هستید، این ساعت پیشنهاد خوبی برای شما خواهد بود؛ زیرا ۱۲۰ نوع ورزش برای ردیابی دارد.

یک صفحه نمایش Super Amoled در این ساعت هوشمند وجود دارد که حتی زیر نور مستقیم خورشید هم به‌خوبی جزئیات را نمایش می‌دهد. یک باتری با ظرفیت ۵۹۰ میلی‌آمپر ساعت از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند کره‌ای است که از شارژ بی‌سیم ۱۰ وات هم پشتیبانی می‌کند. این ساعت که در لیست یکی از بهترین ساعت های مکالمه دار قرار می‌گیرد، از طریق بلوتوث به دستگاه گوشی شما متصل می‌شود.

قیمت ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch5 Pro

۳. ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch6 SM-R930، سبک وزن و راحت

  • قابلیت اندازه‌گیری اکسیژن خون
  • قابلیت تشخیص سقوط
  • تعویض راحت بند
  • امکان پاسخ به پیام

اسمارت واچ سامسونگ

ساعت هوشمند Galaxy Watch6 SM-R930 یکی دیگر از بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ است که ۲۰ درصد بزرگ‌تر و ۳۰ درصد نازک‌تر از نسل قبلی است. نازک بودن این ساعت به زیبایی آن کمک کرده است و ابعاد بزرگ‌تر صفحه آن، با کنترل راحت‌تر تنظیمات و قابلیت‌های آن لذت استفاده از ساعت هوشمند را چندبرابر می‌کند.

یکی از نکاتی که باید پس از خرید این گجت یاد بگیرید، نحوه تعویض بند ساعت هوشمند است که در این محصول بسیار راحت خواهد بود. دکمه‌هایی روی بدنه ساعت هوشمند Galaxy Watch6 SM-R930 برای باز کردن راحت بندها در نظر گرفته شده‌اند. یکی از ویژگی‌هایی که درباره این ساعت باید بدانید، مقاومت آن در برابر رطوبت و خش بسیار بالاست و صفحه نمایش بادوامی هم دارد.

استانداردهای IP68 و 5ATM تضمین‌کننده همین مقاومت و دوام برای ماجراجویی‌ها و سفرهای شما کافی خواهد بود. باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این محصول از قدرت بالایی برخوردار است و تا ۴۰ ساعت دوام می‌آورد. در صورتی که این ساعت هوشمند را پیش از خواب روی مچ دستتان ببندید،‌ میزان ثبات و کیفیت خوابتان را خواهید فهمید.

در صورتی که مرتب ورزش می‌کنید، این ساعت برای شما مناسب خواهد بود؛ چراکه بیشتر از ۹۰ ورزش از جمله شنا و یوگا در Galaxy Watch6 SM-R930 قابل شناسایی و ردیابی است. این ساعت هوشمند کره‌ای می‌تواند تمرینات شما را به صورت خودکار ضبط کند و در نهایت نتایج را به شما نشان دهد. علاوه بر پیگیری تمرینات خود، می‌توانید دوستانتان را به چالش‌ها دعوت کنید و دستاوردهایتان را با هم جشن بگیرید. در قسمت سمت راست ساعت گلکسی واچ ۶، دکمه‌های سبز و قرمز برای کنترل تماس وجود دارد.

قیمت ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch6 Sm-R930

۴. ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 Classic SM-R890، تحلیل جامع کیفیت خواب

  • دسترسی به انواع برنامه‌ها
  • دارای قابلیت ANC
  • بدنه ضد زنگ فولادی
  • دارای قاب چرخشی

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch4 Classic SM-R890 از مواد اولیه ضد زنگ فولادی ساخته شده تا مقاومت بالایی در برابر آسیب‌ها داشته باشد. مواد اولیه بادوامی که برای ساخت این محصول به کار رفته‌اند، مقاومت آن را در برابر تعریق تضمین می‌کنند؛ پس با خیال راحت می‌توانید در زمان ورزش و تمرین آن را روی مچ دستتان داشته باشید.

در این ساعت هوشمند رنگ، طرح و شکلک‌های AR متنوعی وجود دارد تا آن را با سبک و سلیقه خود زیباتر کنید. بیشتر از ۹۰ ورزش در این ساعت هوشمند وجود دارد که برای گزارش دقیق تمرینات شما در طول زمان مناسب است. به علاوه، در صورت نیاز می‌توانید نتایج تمرینات و چالش‌های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سنسورهای دقیقی که در این ساعت هوشمند به کار رفته است، میزان فشار خون و سلامت قلب شما را بررسی می‌کند. یکی دیگر از سنسورهای که در این ساعت هوشمند سامسونگ وجود دارد، می‌تواند در زمان خواب، مراحل خواب شما را شناسایی و تحلیل کند تا در صورت لزوم، اقدامات لازم را برای بهبود کیفیت خواب انجام دهید. در مجموع اگر یک ساعت هوشمند مقاوم برای سفر یا استفاده روزمره می‌خواهید، ساعت Galaxy Watch4 Classic SM-R890 انتخابی عالی خواهد بود؛ زیرا در برابر آب تا عمق ۵۰ متر مقاوم است.

قیمت ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch4 Classic

 

ساعت هوشمند سامسونگ مدل (Galaxy Watch5 SM-R910 (44mm

  • طراحی زیبا و اسپرت
  • با دوام
  • صفحه نمایش مقاوم در برابر خط و خش
  • مجهز به حسگر تشخیص دمای بدن
  • عملکرد فوق‌العاده باتری

ساعت هوشمند سامسونگ مدل (Galaxy Watch5 SM-R910 (44mm

یکی دیگر از مدل‌هایی که می‌توانید روی آن حساب باز کنید، ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ است که با تغییرات قابل‌توجه نسبت به نسل قبل توانسته مورد توجه کاربران بسیاری قرار گیرد.
صفحه نمایش ساعت هوشمند Galaxy Watch5 با مجهز شدن به لایه یاقوت کبود، می‌تواند مقاومت خوبی در برابر ضربه و خط‌وخش از خود نشان دهد. این ساعت به گونه‌ای طراحی شده که مچ دست می‌تواند با بخش زیادی از سطح زیرین ساعت در تماس باشد و دقت حسگرها را افزایش دهد.
سامسونگ در ساعت هوشمند Galaxy Watch5 از قابلیت جدیدی رونمایی کرد که می‌تواند با حسگرهای سلامت، سطح اکسیژن خون، ضربان قلب و مواردی دیگر را کنترل کند. یکی از ویژگی‌های جالب این ساعت هوشمند، کنترل خواب در شبانه‌روز است که توسط حسگر خواب کنترل می‌شود.
سیستم‌عامل استفاده شده در گلکسی واچ ۵، Wear OS است که توسط سامسونگ شخصی‌سازی شده و سبب می‌شود تا بتوانید به راحتی از سرویس‌های گوگل استفاده کنید. باتری استفاده شده در ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ نیز، امکان استفاده از ساعت را تا ۵۰ ساعت برای کاربر فراهم می‌کند که این مقدار نسبت به نسل قبل افزایش ۱۰ ساعتی داشته است.

قیمت ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch5 SM-R910

سخن آخر

این مقاله‌ی کالاتیک به معرفی چند مدل اسمارت واچ سامسونگ پرداخت، که هر کدام قابلیت‌های جذاب و منحصربه‌فرد خود را داشتند. برای خرید ساعت هوشمند باید به ویژگی‌های آن‌ها دقت داشته باشید تا محصولی متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. قابلیت‌های مکالمه، بررسی کیفیت خواب،‌ بررسی نتایج تمرینات ورزشی، قابلیت تشخیص سقوط و سایر موارد هر کدام برای افراد خاصی مناسب هستند. آیا تا به حال تجربه استفاده هیچ یک از ساعت‌های هوشمند سامسونگ را داشته‌اید؟

پرسش‌های متداول

بدنه مقاوم ساعت هوشمند برای چه کسانی مناسب است؟

ساعت‌های با بدنه مقاوم برای زندگی روزمره و سفر مناسب است.

بهترین قابلیت‌ها در یک ساعت هوشمند چیست؟

امکان مکالمه و بررسی وضعیت سلامت بدن از مهم‌ترین ویژگی‌ها در یک ساعت هوشمند محسوب می‌شوند.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.