راهنمای خرید قاب گوشی هواوی


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

همه ما در طول روز بارها و بارها از تلفن همراه خود در مکان‌های مختلف مثل خیابان، مترو و غیره استفاده می‌کنیم و با ضرورت قاب گوشی آشنا هستیم. همان‌طور که می‌دانید، قاب گوشی می‌تواند تلفن همراه را در برابر ضربه، رطوبت و سایر عوامل محافظت کند.

اکثر مردم در زمان خرید قاب گوشی تنها به دنبال قابی با ظاهر جذاب و قیمت مناسب هستند؛ اما در این بین باید به نکات دیگری توجه داشته باشید، زیرا فقط زیبایی هنگام خرید قاب گوشی هواوی اهمیت ندارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا به راهنمای خرید قاب گوشی هوآوی با توجه به فاکتورهای مهم در انتخاب قاب گوشی بپردازیم.

قیمت گوشی موبایل

در خرید قاب گوشی هوآوی به چه فاکتورهایی باید توجه کنیم؟

قاب‌های گوشی هواوی برای افرادی که به دنبال محافظت از گوشی هوشمند خود هستند، یکی از اقدامات مهم است. معمولاً قاب‌های محافظ گوشی هوآوی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاملاً با گوشی‌های این برند تطابق دارند و می‌توانند گوشی هوآوی را از خط و خش، ترک و سایر آسیب‌ها در امان نگه ‌دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی فاکتورهای مهم برای خرید قاب گوشی هوآوی بپردازیم.

نکات مهم در خرید قاب گوشی هوآوی

متریال قاب گوشی هوآوی

متریال به کار رفته در ساخت قاب گوشی هوآوی یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب و خرید قاب است. متریال قاب گوشی به صورت مستقیم روی دوام قاب تأثیر می‌گذارد؛ بنابراین هنگام خرید قاب گوشی، مطمئن شوید که قاب از مواد مرغوب ساخته شده است.

پارچه، فوم، چرم، پلاستیک، چوب نرم و الیاف سخت از مواد رایج این محصول به‌شمار می‌روند. به خاطر داشته باشید که الیاف سخت، چرم و فوم گزینه‌های بادوام‌تری نسبت به بقیه هستند. با این حال، اگر پارچه یا پلاستیک از کیفیت بالایی برخوردار باشد، می‌توانید انتظار دوام بالایی را از آن داشت. لازم به ذکر است که قاب های ارزان را خریداری نکیند؛ زیرا دوام زیادی ندارند و امکان دارد در صورت ضربه خوردن به گوشی آسیب وارد شود.

ویژگی های جانبی قاب گوشی هوآوی

با توجه به قیمت قاب گوشی هوآوی، برخی از مدل‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند؛ برای مثال برخی از قاب‌ها پایه‌های پشتی و لولاهای 360 درجه دارند و قاب‌های دیگر با امکانات مختلف دیگری در بازار موجود است که شما می‌توانید با توجه به نیازهایتان آن‌ها را خریداری کنید.

طراحی با کیفیت قاب گوشی Huawei

قاب‌های گوشی‌های هوشمند در سبک‌ها و بافت‌های مختلف موجود در بازار به فروش می‌رسند. در زمان خرید گوشی پیشنهاد می‌کنیم کیفیت طراحی قاب گوشی را به دقت بررسی کنید؛ چون رنگ‌های قاب گوشی که انتخاب می‌کنید باید مکمل رنگ گوشی شما باشد.

به بافت قاب گوشی نیز توجه داشته باشید. قاب‌های پلاستیکی گوشی معمولاً طرح‌های با کیفیت پایین‌تری دارند که احتمال محو شدن آنها بیشتر است. از طرف دیگر، طراحی قاب‌های گران قیمت، ماندگاری بیشتری دارند؛ زیرا متریال بهتری در آن‌ها به‌کار رفته است.

قیمت قاب گوشی هوآوی

در زمان خرید حتماً با توجه به بودجه‌تان قاب گوشی مناسب را برای گوشی هوآوی انتخاب و خریداری کنید. همان‌طور که می‌دانید قاب‌های گوشی‌های هوشمند در رنج‌های قیمتی متنوعی در دسترس هستند که این فاکتور با توجه به متریال، برند و ویژگی‌های جانبی تغییر می‌کند.

رنگ بندی قاب گوشی هواوی

حفاظت از گوشی

همه ما قاب گوشی را برای محافظت از گوشی‌های موبایل خریداری می‌کنیم؛ اما نکته‌ای که در اینجا اهمیت دارد این است که قاب گوشی که خریداری می‌کنید علاوه بر محافظت از بدنه پشتی دستگاه باید از کلیدها و حتی صفحه نمایش گوشی هوآوی نیز محافظت کند. 

انواع قاب گوشی هوآوی

تا به اینجا با فاکتورهای مهمی که باید برای خرید قاب گوشی هوآوی به آنها توجه کنید، پرداخته‌ایم. حال در این قسمت به معرفی انواع قاب گوشی هوآوی از نظر نوع متریال و مدل می‌پردازیم:

1. قاب گوشی سخت

قاب گوشی سخت یکی از انواع قاب گوشی محسوب می‌شود که در ساخت آن از پلاستیک سخت استفاده شده است. این نوع قاب معمولاً پشت گوشی و چهار گوشه آن را می‌پوشاند که معمولاً کاملاً نازک و سبک هستند و حجم زیادی به بدنه گوشی اضافه نمی‌کنند.

قاب‌های سخت گوشی می‌توانند پشت و کناره‌های گوشی را از ضربه، افتادگی و خط و خش محافظت کنند؛ اما استفاده از قاب‌های سخت گوشی معایبی نیز دارد؛ از آنجایی که جنس این قاب‌ها از پلاستیک سخت است، قاب‌های سخت در صورت افتادن می‌توانند ترک بخورند و به راحتی شکسته شوند.

2. قاب گوشی ژله‌ای TPU

اصطلاح TPU که مخفف پلی‌یورتان ترموپلاستیک است، ماده‌ای بر پایه پلاستیک بوده و خواصی مانند کشش، شفافیت و مقاومت قوی در برابر مواد شیمیایی دارد. قاب‌های گوشی ژله‌ای معمولاً باریک و سبک هستند، رنگ‌های مختلف و روکشی مات یا براق دارند.

این قاب‌ها به خوبی در برابر ضربه و خراش مقاومت می‌کنند و به دلیل خاصیت ارتجاعی که دارند بسیار بادوام هستند و ترک نمی‌خورند؛ همچنین قاب‌های ژله‌ای می‌توانند از گوشی در پشت و کناره‌های دستگاه محافظت می‌کنند.

قاب گوشی هواوی از نظر جنس

3. قاب گوشی سیلیکونی

قاب‌های سیلیکونی یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین مدل‌های قاب هستند که بدنه‌ای بسیار نرم، کمی چسبنده و سطح بسیار انعطاف پذیر دارند. اغلب قاب سیلیکونی معمولاً از "سیلیکون مایع" ساخته می‌شوند.

توجه داشته باشید، سیلیکون مایع با سیلیکون نرم قدیمی متفاوت است؛ زیرا از نظر کشسانی بسیار سخت‌تر و به قاب گوشی ژله‌ای تشبیه می‌شوند. به طور معمول، این قاب‌ها ساختاری ماتی دارند و سبک هستند و می‌توانند در برابر اثر انگشت و گردوغبار مقاومت کنند. همچنین پشت و کناره‌های گوشی را می‌پوشانند و از کناره‌های گوشی به خوبی محافظت می‌کنند.

4. قاب‌های کیف پولی

یکی از جذاب‌ترین مدل قاب‌های گوشی، قاب‌های کیف پولی هستند که از آنها می‌توان هم به عنوان کیف پول و هم به عنوان قاب گوشی استفاده کرد . این قاب‌ها معمولاً از چرم یا پلی اورتان ساخته می‌شوند واگر به دنبال قاب گوشی به سبک چرمی هستید، این مدل قاب‌های گوشی گزینه خوبی به نظر می‌رسند.

علاوه بر قسمت پشتی دستگاه، این قاب می‌تواند از صفحه نمایش گوشی هوآوی نیز محافظت کند. از معایب قاب‌های کیف پولی می‌توان به افزایش ضخامت و نامطلوب کردن ارگونومی اشاره کرد.

5. قاب‌های چرمی گوشی

قاب‌های چرمی گوشی یکی از محبوب‌ترین قاب‌ها در گوشی‌های هوآوی است. این مدل قاب‌ها از نظر وزن و فرم شبیه به سایر موارد ژله‌ای، سیلیکونی و سخت هستند؛ با این تفاوت که از چرم طبیعی یا مصنوعی ساخته شده‌اند و ظاهری جذاب دارند.

برخی از تولید کنندگان این کیس‌ها را با یک پوسته داخلی سخت تولید می‌کنند که سپس با چرم پوشانده می‌شود و داخل آن را با نمد می‌پوشانند. برخی دیگر آنها را از چرم با لایه داخلی انعطاف پذیر باریک می‌سازند. این قاب‌ها را می‌توان در طیف وسیعی از رنگ‌ها و روکش‌ها پیدا کرد و یکی از سبک‌های محبوب قاب گوشی است.

خرید و مشاهده قیمت قاب گوشی هواوی از فروشگاه کالاتیک

سخن آخر

در این مقاله قصد داشتیم به بررسی انواع قاب گوشی هوآوی و فاکتورهای مهمی که باید در زمان خرید قاب گوشی HUawei به آن توجه کنید، بپردازیم. شما می‌توانید پس از مطالعه این مقاله با علم بیشتری قاب مناسب گوشی خود را خریداری کنید. خوشحال می‌شویم پس از مطالعه این مقاله نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

پرسش‌ های متداول

محکم‌ترین قاب گوشی کدام مدل است؟

یکی از محکم‌ترین و بادوام‌ترین قاب‌های گوشی، قاب‌های گوشی سخت هستند که می‌توانند از بدنه گوشی هوآوی به خوبی محافظت کند.

آیا قاب‌های گوشی باعث گرم شدن دستگاه می‌شود؟

در برخی از گوشی‌های قدیمی، قاب‌های گوشی باعث گرم شدن دستگاه می‌شد؛ اما این موضوع درگوشی‌های جدید به ندرت پیش می‌آید.

آیا قاب گوشی از صفحه نمایش محافظت می‌کند؟

برخی از قاب‌های گوشی از صفحه نمایش محافظت می‌کنند در حالی که برخی دیگر از آن محافظت نمی‌کنند. از سوی دیگر، برخی از قاب‌های گوشی دارای لبه‌ای هستند که از کناره‌های گوشی بالا می‌رود.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.