بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون


زهرا آریایی
نظرات 0
content-main-img
سامسونگ در بازه قیمتی حدود 10 تا 20 میلیون تومان گوشی‌های مختلفی را به بازار عرضه کرده که هر کدام نیازهای انواع کاربران را برطرف می‌کنند.

بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون تومان کدام است؟ در دنیای گوشی‌های هوشمند برند سامسونگ، مدل‌ها و سری‌های متنوعی وجود دارند که با امکاناتشان هر کاربری را راضی می‌کنند. معمولا کاربران برای اینکه یک گوشی هوشمند جدید خریداری کنند، بودجه مشخصی را برای آن در نظر می‌گیرند. اگر برای خرید گوشی موبایل، در بازه حدود 10 تا 20 میلیون تومان بودجه‌ای در نظر گرفته‌اید، مدل‌های مختلفی از سری A و S سامسونگ وجود دارند که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین مدل های گوشی سامسونگ تا 20 میلیون با ویژگی‌های هر یک از آن‌ها را معرفی کنیم.

قیمت گوشی سامسونگ

1. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A25

آپدیت 14 مرداد

  • صفحه نمایش OLED
  • دوربین باکیفیت
  • عمر طولانی باتری

اولین گوشی سامسونگ با بودجه 20 میلیون تومان در لیست پیش رو، اواخر سال 2023 میلادی به بازار عرضه شد. در اولین نگاه توجه‌ها به بدنه پلاستیکی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ای 25 جذب می‌شود که در مقایسه با بدنه شیشه‌ای برخی گوشی‌ها، احتمال شکستن آن کم است. به جز پشت بدنه و فریم که از پلاستیک ساخته شده، قسمت جلویی A25 جنس شیشه‌ای دارد.

در ادامه باید به سراغ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی موبایل، یعنی صفحه نمایش آن برویم. صفحه نمایش 6.5 اینچی گوشی مورد بحث با پنل Super AMOLED از نرخ روشنایی 1000 نیت پشتیبانی می‌کند و برای استفاده در طول روز بسیار مناسب است. اسکنر اثر انگشت آن هم زیر کلید پاور تعبیه شده که سرعت نسبتا پایینی دارد ولی به اندازه کافی امن است.

گوشی 20 میلیونی سامسونگ

این صفحه نمایش، تصاویر را با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل نمایش می‌دهد و وسعت آن نسبت به کل پنل جلویی، حدود 84 درصد است. در قسمت پنل پشتی، سه لنز دوربین وجود دارد و همانطور که گفتیم کیفیت عکسبرداری آن‌ها از مهم‌ترین مزایای گلکسی A25 محسوب می‌شوند. دوربین اصلی این گوشی موبایل با لنز عریض و سنسور 50 مگاپیکسلی عکس‌‌های باکیفیتی را ثبت می‌کند.

علاوه بر آن حسگرهای 8 و 2 مگاپیکسلی به ترتیب با لنز اولتراواید و ماکرو، مجموع دوربین سه‌گانه این میان‌رده سری A را تشکیل می‌دهند. سامسونگ از پردازنده Exynos 1280 به‌عنوان قلب تپنده گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A25 بهره برده است و یک پردازنده گرافیکی Mali-G68 مجموعه سخت‌افزاری آن را کامل می‌کند.

اگر فضای ذخیره‌سازی برای شما اهمیت دارد، باید اشاره کنیم که گوشی مورد بحث، با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت و رم 4، 6 و 8 گیگابایت به بازار عرضه شده است. در نهایت، باید به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره کنیم که از شارژر 25 وات پشتیبانی می‌کند.

2. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A24

  • عمر طولانی باتری
  • صفحه نمایش Super AMOLED
  • طراحی ساده و شیک

محصول دیگری که باید آن را در لیست بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون جای دهیم، گلکسی A24 است. این گوشی موبایل در قسمت پنل جلو از جنس شیشه است و در قسمت پنل پشتی و فریم، جنس پلاستیکی دارد. صفحه نمایشی که سامسونگ برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ای 24 در نظر گرفته، Super AMOLED است که از نرخ نوسازی 90 هرتز پشتیبانی می‌کند.

در ضمن نرخ روشنایی 1000 نیتی آن به شما اجازه می‌دهد تا در طول روز و زیر نور آفتاب با خیال راحت از گوشی استفاده کنید. این صفحه نمایش 6.5 اینچی حدود 82 درصد از کل پنل جلویی را در برمی‌گیرد و محتوا را با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل نمایش می‌دهد.

گلکسی A24 بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون

وقتی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A24 را از جعبه درآورید با رابط کاربری One UI 6 و سیستم‌عامل اندروید 13 آن روبه‌رو می‌شوید که قابلیت ارتقا تا اندروید 14 را هم دارد. سامسونگ برای این گوشی موبایل میان‌رده، پردازنده Mediatek Helio G99 را در نظر گرفته که در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G57 مجموعه سخت‌افزاری آن را تشکیل می‌دهند.

حافظه داخلی و رم در این گوشی موبایل، به ترتیب شامل 128 گیگابایت و 4، 6، 8 گیگابایت خواهد بود. دوربین سه‌گانه‌ای که پشت بدنه گلکسی ای 24 قرار گرفته شامل سنسور 50 مگاپیکسلی با لنز عریض، سنسور 5 مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو است.

علاوه بر آن، دوربین سلفی سامسونگ گلکسی ای 24 از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با لنز عریض تصاویر را ثبت می‌کند. همانطور که اشاره کردیم، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این گوشی از سری A سامسونگ دارد، باتری پرقدرت آن با ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

بررسی مدل های گوشی سامسونگ تا 15 میلیون:

بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون

3. گوشی موبایل سامسونگ A15

  • قیمت مقرون به صرفه
  • دوربین باکیفیت
  • عمر طولانی باتری

با بودجه‌ای که در این راهنمای خرید در نظر گرفته شده، گزینه‌های زیادی پیش رو دارید ولی گلکسی A15 را به‌عنوان بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون در اولویت قرار دهید. به طور کلی گلکسی ای 15 از نظر ظاهری و طراحی، شباهت زیادی با سایر مدل‌های گوشی سامسونگ دارد. جنس پنل پشتی و فریم آن از شیشه و فریم آن از پلاستیک مقاوم است و وزن 200 گرمی دارد که نسبت به سایر مدل‌هایی که در این لیست قرار دارند، تا حداودی سنگین‌تر به نظر می‌رسد.

صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A15 از نرخ نوسازی 90 هرتز و روشنایی 800 نیت پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، این گوشی محتوا را با کیفیت 1080 در 2340 پیکسل نمایش می‌دهد. وقتی گوشی موبایل گلکسی ای 15 را تحویل می‌گیرید، با سیستم‌عامل اندروید 14 با رابط کاربری One UI 6 روبه‌رو می‌شوید که عملکردی کاملا روان و راحت دارد.

a15 بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون

پردازنده مرکزی آن Mediatek Helio G99 است که در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 مجموعه سخت‌افزاری این میان‌رده کره‌ای را تشکیل می‌دهند. حافظه داخلی و رم این گوشی موبایل به ترتیب 128، 256 و 4، 6، 8 گیگابایت است که می‌توانید متناسب با نیاز خود آن‌ها را انتخاب کنید.

در قسمت پنل پشتی گوشی موبایل، یک دوربین سه‌گانه وجود دارد که حسگر 50 مگاپیکسلی با لنز عریض، حسگر 5 مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و حسگر 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو را در بر می‌گیرد. در ضمن دوربین سلفی آن با وجود سنسور 13 مگاپیکسلی به همراه لنز عریض، عکس‌های باکیفیتی را ثبت می‌کند. در مجموع می‌توان گلکسی ای 15 را به‌عنوان بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین تا 20 میلیون معرفی کنیم.

یکی از فاکتورهایی که در این گوشی موبایل سری A سامسونگ به‌عنوان مزیت به شمار می‌رود، جک 3.5 میلیمتری آن است که برای اتصال هندزفری و هدفون سیمی حین گوش کردن به موسیقی یا تماشای فیلم مناسب خواهد بود. در نهایت سامسونگ برای این گوشی موبایل، یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت قوی در نظر گرفته که از شارژر 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

4. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی M14

  • باتری پرقدرت
  • عملکرد عالی
  • دوربین باکیفیت

در لیست گوشی خوب تا 20 میلیون از برند سامسونگ، باید گلکسی ام 14 را هم معرفی کنیم. این گوشی موبایل میان‌رده که در اوایل سال 2023 میلادی به بازار عرضه شد، وزن 206 گرمی دارد. جنس فریم و پنل پشتی این گوشی موبایل، از پلاستیک است و پنل جلویی آن از شیشه ساخته شده که یک محافظ Gorilla Glass 5 از آن محافظت می‌کند.

صفحه نمایش PLS آن از نرخ نوسازی 90 هرتز پشتیبانی می‌کند و اندازه 6.6 اینچی دارد. این صفحه نمایش حدودا 81 درصد از کل پنل جلویی گوشی موبایل را در می‌گیرد و محتوا را با رزولوشن 1080 در 2409 پیکسل نمایش می‌دهد. در ضمن برای استفاده از گوشی مورد بحث، نیازی به نگرانی درباره شکستگی صفحه نمایش پس از افتادن روز زمین، نیازی نیست؛ زیرا یک محافظ Corning Gorilla Glass 5 روی آن را پوشانده است.

وقتی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ام 14 را از جعبه درآورید، با سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط کاربری One UI Core 5.1 روبه‌رو می‌شوید. در ضمن پردازنده‌ای که سامسونگ برای این گوشی میان‌رده در نظر گرفته، Exynos 11330 است و با پردازنده گرافیکی Mali-G68 مجموعه سخت‌افزاری آن را تشکیل می‌دهند.

گوشی سامسونگ با بودجه 20 میلیون تومان

حافظه داخلی و حافظه رم طراحی‌شده برای سامسونگ گلکسی ام 14 شامل 64، 128 و 4، 6 گیگابایت است. با توجه به اینکه دوربین از مهم‌ترین ویژگی‌های یک گوشی هوشمند است، باید به آن توجه کافی داشته باشید. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ام 14 از یک دوربین سه‌گانه شامل سنسور 50 مگاپیکسلی با لنز عریض، سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز تشخیص عمق است که در کنار سنسور 13 مگاپیکسلی با لنز عریض در پنل جلویی، مجموع دوربین‌های آن را تشکیل می‌دهند.

اگر هندزفری‌های سیمی را ترجیح می‌دهید، گوشی موبایل سامسونگ گلکسی M14 پیشنهاد خوبی برای شما خواهد بود؛ زیرا از جک 3.5 میلیمتری برای اتصال هدفون و هندزفری برخوردار است. در نهایت سامسونگ یک باتری لیتیوم پلیمری 6000 میلی‌آمپر ساعتی برای این گوشی موبایل در نظر گرفته که از شارژر سیمی 15 واتی پشتیبانی می‌کند.

سخن آخر

در این مقاله از کالاتیک با در نظر گرفته بودجه 20 میلیون تومانی لیستی از بهترین گوشی‌های میان‌رده و باکیفیت برند سامسونگ را تهیه کردیم و به هر یک از آن‌ها با ویژگی‌هایی که دارند، پرداختیم. هر یک از این گوشی‌ها برای استفاده روزمره در محل کار یا منزل یک انتخاب عالی محسوب می‌شوند و نقاط قوت و ضعف خودشان را دارند. با این بودجه می توانید مدل های بهترین گوشی شیائومی تا 20 میلیون را نیز بررسی کنید. آیا تا به حال از کاربران گوشی‌های میان‌رده این برند کره‌ای بوده‌اید؟ به نظر شما بهترین مدل گوشی سامسونگ  تا 20 میلیون تومان چیست؟

پرسش‌های متداول

گوشی‌های سامسونگ سری A و M چه تفاوتی با سری S دارند؟

گوشی‌های سری A و M در رده گوشی‌های میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه سامسونگ هستند.

چرا جک 3.5 میلیمتری در گوشی هوشمند اهمیت دارد؟

با جک 3.5 میلیمتری می‌توانید از هندزفری‌های سیمی استفاده کنید که این برای برخی کاربران اهمیت دارد.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.