راهنمای خرید بند ساعت هوشمند


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img
اگر قصد خرید بند ساعت هوشمند دارید اما میان انبوهی از مدل‌های بازار سردرگم شده‌اید، با این راهنمای خرید همراه باشید تا بهترین بند ساعت هوشمند را انتخاب کنید.

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن ساعت‌های هوشمند به‌جای ساعت‌های کلاسیک و عقربه‌ای، چند سالی است که بازار خرید و فروش ساعت‌های هوشمند رونق گرفته‌است. اگر شما هم به فکر خرید بند ساعت هوشمند جدید برای ساعت خود هستید تا انتها مقاله همراه کالاتیک باشید.

نکات مهم قبل از خرید بند ساعت هوشمند

قبل از اینکه به معرفی انواع بند ساعت هوشمند بپردازیم باید نکات مهمی را که قبل از خرید بند ساعت به آن‌ها توجه داشته باشید، بازگو کنیم؛ پس در ادامه همراه کالاتیک باشید تا با شناخت کافی به خرید بهترین بند ساعت هوشمند برای دسنگاه‌ خود اقدام کنید.

قیمت انواع بند ساعت هوشمند

1. به سایز مچ دست خود توجه کنید

اگر فردی با مچ دست ظریف هستید، بهترین گزینه برای دستانتان استفاده از بند‌های ظریف و مینیمال به‌جای بند‌های سنگین فلزی و آهنی است و بالعکس اگر مچ دست نسبتا توپری دارید از بند‌هایی که متناسب با ابعاد دستتان، استفاده کنید تا جلو‌ه‌ی بیشتری به دستانتان بدهید.

2. ایجاد هارمونی بین رنگ و جنس بند ساعت هوشمند با استایل شما

توجه به استایل و نوع پوشش خود به طور روزمره می‌تواند به خرید بهترین بند ساعت هوشمند مطابق با سلیقه‌تان کند؛ برای مثال انتخاب بندهای چرمی براق و ساده برای مکان های رسمی که با کت و شلوار یا مانتو‌های کتی ست می‌شود، می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید بند ساعت هوشمند باشد. در صورتی که برای استفاده معمولی و رزومزه با استایل ورزشی می‌خواهید ساعت خود را ست کنید خرید بند سیلیکونی انتخاب هوشمنپانه‌ای به شمار می‌رود.

3. توجه به حساسیت های‌ پوستی خود

بهتر است قبل از خرید ساعت هوشمند به پوست خود و حساسیت‌هایی را که ممکن است نسبت به جنس فلز یا پلاستیک نشان دهد، آگاهی لازم حاصل کنید. اگر نسبت به ماده خاصی پوست شما واکنش‌هایی مثل سوزش، خارش و قرمزی پوست نشان می‌دهد باید تا حد امکان از خرید آن جنس بند ساعت هوشمند خودداری کنید.

4. توجه به انتخاب مناسب طول بند ساعت

برای اینکه بعد از خرید بند ساعت هوشمند با مشکلاتی نظیر کوتاهی یا بلندی بیش از حد بند ساعت مواجه نشوید؛ توصیه می‌شود قبل از خرید به اندازه بند ساعت که معمولاً بر حسب میلی‌متر محاسبه می‌شود و در مشخصات اصلی محصول روی جعبه نیز نوشته شده، مراجعه کنید و با اندازه بند ساعت مدنظر خود تطبیق دهید.

انواع بند ساعت هوشمند

با توجه به هزینه‌های بالا خرید ساعت هوشمند اگر پس از مدتی افراد از مدل ساعت خود خسته‌ شوند یا قصد ست کردن ساعت با دیگر آیتم‌های استایل خود را داشته یا به صورت کلی به دلیل از بین رفتن یا ساییدگی بند، ساعت شکل اولیه خود را از دست داده باشد و بخواهند تغییر جدیدی در ساعت خود به وجود آوردند، منطقی ترین راه، تعویض بند به جای خرید ساعت هوشمند جدیدی خواهد بود. در ادامه مقاله همراه کالاتیک باشید تا با انواع بند‌های هوشمند بیشتر آشنا شوید و در نهایت بهترین انتخاب را برای خرید بند ساعت هوشمند تجربه کنید.

خرید بند ساعت هوشمند

بند ساعت هوشمند فلزی

اگر به دنبال بند ساعت هوشمندی می‌گردید که دوام بالایی داشته و تا مدت‌ها از آن استفاده کنید بدون اینکه تغییر شکل دهد؛ خرید بند ساعت هوشمند فلزی یک انتخاب عالی و هوشمندانه برای شما خواهد بود. بند‌های فلزی اغلب از قفل‌های کلیدی و تاشو برای باز و بسته شدن بند ساعت استفاده می‌کنند؛ در حالی که در بند‌های توری مانند از قفل‌های آهن‌ربایی بهره‌ گرفته می‌شود.

بند ساعت فلزی برای اپل واچ

از مزایای بسیار کاربردی که در بند‌های فلزی شاهد آن هستیم؛ امکان تغییر اندازه بند ساعت برای فیت شدن بهتر دور مچ دست است که اغلب در بند‌های پلاستیکی و پارچه‌ای شاهد چنین قابلیتی نخواهیم بود. از نقاط قوت بند های فلزی این است که بند‌های فلزی ساعت هوشمند‌تان را می‌توانید با هر نوع تیپ و استایلی ست کنید و در هر موقعیت و شرایط محیطی از آن‌ استفاده کنید. وزن بند‌های فلزی نسبت به بند‌های چرمی یا پلاستیکی بیشتر است بنابراین برای کسانی‌که عادت به استفاده از بند فلزی ندارند، خرید این نوع بند ممکن است تجربه خوشایندی را برایشان به همراه نیاورد.

بند ساعت هوشمند سیلیکونی

یکی از بهترین بند‌های ساعت هوشمند مناسب برای قشر جوان بندهای سیلیکونی یا پلاستیکی هستند که می‌توان ادعا کرد بهترین نوع بند برای ورزشکاران است؛ زیرا علاوه بر وزن پایین از دوام بهتری برخوردار هستند و قابلیت شست‌و شو هم دارند. جنس این نوع از بند‌ها از مواد پلیمری یا سیلیکون است که به بند‌های سیلیکونی در بین کاربران شهرت دارند. از مزایا دیگر بند‌های سیلیکونی می‌توان به انعطاف پذیری و تنوع رنگ بالا اشاره کرد و همچنین قابل ذکر است که بند های سیلیکونی ارزان قیمت تر از بند‌های چرمی و فلزی هستند.

خرید بند ساعت سیلیکونی

اگر قصد خرید بند ساعت سیلیکونی مناسب برای اپل واچ در ابعاد 38 و 40 میلی‌متری را دارید که با تمامی استایل‌ها نیز قابل ست شدن باشد، می‌توانید با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت از طریق فروشگاه اینترنتی کالاتیک با مراجعه به لینک زیر ابتدا محصول مورد نظرتان و مشخصات‌ آن را مشاهده و سپس اقدام به خرید کنید.

بند ساعت هوشمند چرمی

اولین گزینه‌ای که اکثر افراد برای تنوع در بند ساعت هوشمند خود استفاده می‌کنند، خرید بند چرمی برای ساعت هوشمند خود است که موجب می‌شود ظاهری کلاسیک‌تر و رسمی‌تری در جمع افراد پیدا کنند. بند‌های چرمی از دو نوع چرم مصنوعی یا چرم طبیعی تولید می‌شوند که در طرح و رنگ مختلف در بازار موجود هستند.

بند‌هایی که از چرم طبیعی ساخته می‌شوند از دوام و طول عمر بیشتری برخوردارند که به نسبت قیمت بالاتری نیز در مقایسه با یند‌های از جنس چرم مصنوعی دارند. با توجه به اینکه استفاده از بند‌های ساعت چرمی می‌تواند استایل شما را شیک‌تر و کلاسیک‌تر کند، در عین حال ممکن است نیاز به مراقبت بیشتری به نسبت سایر بند‌های دیگر داشته‌ باشد؛ زیرا بند‌های چرمی ضد آب نیستند.

بند چرمی برای ساعت هوشمند

بند ساعت هوشمند پارچه ای یا ناتو

بند های پارچه ای به تازگی وارد دنیای لوازم جانبی شده است و قدمت کمتری نسبت به سایر بند‌ها دارد. جنس این نوع از بند‌ها معمولا از نایلون یا سایر مواد مصنوعی است که دقیقا نقطه مقابل بند‌های چرمی قرار می‌گیرند و بیشتر مناسب استفاده در موقعیت های غیر رسمی هستند و به لحاظ راحتی و شرایط پوستی برای فصول گرم سال انتخاب مناسب‌تری به نظر می‌رسند.

با توجه به اینکه بند های پارچه‌ای ظاهر کلاسیک و رسمی به ساعت هوشمند شما نمی دهند، اما قیمت مناسب و راحتی و سبکی هم چنین تنوع بالا در رنگ و طرح این نوع بند‌ها باعث شده تا کاربران زیادی مشتاق به خرید بند ساعت پارچه ای شوند. البته این نکته را فراموش نکنید که استفاده طولانی مدت از بند های پارچه‌ای باعث کثیف و چرک شدن زود هنگام آن‌ها شود و در محیط‌های مرطوب و خیس مانند استخر چندان عملکرد مناسبی ارائه ندهد.

قیمت بند ساعت هوشمند

برای تعیین قیمت بند ساعت هوشمند باید فاکتور‌های بسیاری مثل جنس، رنگ، گارانتی و اندازه محصول را در نظر بگیرید؛ به عنوان مثال بند‌های چرمی و فلزی به نسبت بند‌های سیلیکونی و پارچه‌ای گران‌تر هستند، اما تنوع کمتری را به نسبت بند‌های سیلیکونی ارائه می‌دهند یا حتی ممکن است به دلیل ضد آب نبودن انتخاب مناسبی برای محیط های مرطوب نباشد. شما می‌بایست بدون در نظر گرفتن قیمت محصول در وهله اول انتظارات خود را از بند ساعتتان مشخص کرده و سپس با درنظر گرفتن بودجه در اختیار به خرید بهترین بند ساعت هوشمند اقدام کنید.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی انواع بند‌های ساعت هوشمند پرداختیم و سعی کردیم نکات مهمی که قبل از خرید بند ساعت باید به آن توجه کنید را با ذکر جزئیات بازگو کنیم. اگر بعد از انتخاب بند ساعت هوشمند متناسب با ساعت خود نحوه تعویض بند ساعت را نمی‌دانستید، می‌توانید به مقاله تعویض بند ساعت کالاتیک مراجعه کرده و با سریع ترین روش ممکن بدون پرداخت هزینه در خانه بند ساعت‌تان را به بند دلخواه تغییر دهید. به‌نظر شما بهترین بند اسمارت واچ چیست؟ نظرات خود را در قالب کامنت در بخش نظرات بنویسید.

پرسش‌های متداول

بند ساعت هوشمند مردانه چی بخریم؟

برای خرید بند ساعت هوشمند مردانه ابتدا باید به استایل و کاربری که قصد داریم در اکثر آن موقعیت‌ها از ساعت هوشمند خود استفاده کنید؛ توجه کنید؛ به عنوان مثال اگر بیشتر در جلسات رسمی و مهم حضور دارید بهتر است بند ساعت هوشمند مردانه چرمی بخرید. 

بند ساعت هوشمند از کجا بخریم؟

برای خرید بند ساعت هوشمند می‌توانید به سایت فروشگاهی کالاتیک مراجعه کرده و از بین تنوع محصولی فراوان با مناسب‌ترین قیمت‌ها خرید بند ساعت هوسمند خود را انجام دهید.

کدام بند ساعت هوشمند عمر بیشتری می‌کند؟

به طور معمول بند‌های ساعت هوشمندی که از جنس فلز یا چرم طبیعی هستند از طول عمر بیشتری نسبت به دیگر بند‌های ساعت هوشمند برخوردارند.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.