آخرین اطلاعات پیکسل ۹ پرو فولد، گوشی تاشوی جدید گوگل


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
به زودی در رویداد Made by Google 2024 شاهد رونمایی از جدیدترین گوشی تاشو گوگل به نام Pixel 9 Pro Fold خواهیم بود. اگر می‌خواهید پیش از برگزاری مراسم، با جدیدترین اطلاعات فاش شده از پیکسل 9 پرو فولد آشنا شوید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

قرار است گوگل در رویداد Made by Google 2024 که در تاریخ ۱۳ آگوست ۲۰۲۴ (۲۳ مرداد) در مانتین ویو-کالیفرنیا برگزار می‌شود، از گوشی تاشوی جدید خود به نام پیکسل ۹ پرو فولد رونمایی کند.

قیمت گوشی موبایل

اطلاعات فاش شده از پیکسل ۹ پرو فولد

ظاهرا این کمپانی در تلاش است که با قابلیت‌ها و مشخصات ظاهری که در پیکسل ۹ پرو فولد قرار داده، از رقیب کره‌ای خود جلو بزند و Galaxy Z Fold 6 را شکست دهد. بر اساس اطلاعات فاش شده، گوشی پیکسل ۹ پرو فولد از بدنه‌ای نازک‌تر و همچنین صفحه نمایشی روشن و دقیق‌تر از گوشی Galaxy Z Fold 6 سامسونگ تشکیل شده و بنظر می‌رسد که می‌تواند در این رقابت، پیروز میدان باشد.

گزارش‌های احتمالی نشان می‌دهد که Pixel 9 Pro Fold در حالت بسته از ضخامت ۱۰.۵ میلی‌متر برخوردار است که در مقایسه با گوشی تاشوی سامسونگ، ۱.۶ میلیمتر نازک‌تر شده است. به نظر می‌رسد که گوگل در پیکسل ۹ پرو فولد، در حالت بسته از صفحه نمایش ۶.۲۴ اینچی با رزولوشن ۲۴۲۴×۱۰۸۰ پیکسل و در حالت باز از صفحه نمایش ۸ اینچی با رزولوشن ۲۱۵۲×۲۰۷۶ پیکسل استفاده می‌کند.

گفته می‌شود که میزان روشنایی در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش گوشی تاشوی جدید گوگل، به ۲۷۰۰ نیت می‌رسد که نشان‌دهنده عملکرد فوق‌العاده این گوشی در محیط با نورهای مختلف است.

اطلاعات فاش شده از پیکسل ۹ پرو فولد

احتمال می‌رود که گوگل در گوشی پیکسل ۹ پرو فولد از اندروید ۱۵ و تراشه Google Tensor G4 استفاده کند. با توجه به این موضوع که گوگل به هوش مصنوعی بسیار اهمیت می‌دهد، انتظار می‌رود که برخی از ویژگی‌های Gemini را در اندروید ۱۵ و روی گوشی Pixel 9 Pro Fold اجرا کند.

همچنین به احتمال زیاد این کمپانی حافظه رم را به ۱۶ گیگابایت ارتقا داده و جدیدترین گوشی تاشوی خود را با دو حافظه داخلی و حافظه رم مختلف با ظرفیت‌های ۲۵۶/۱۲ گیگابایت و ۵۱۲/۱۶ گیگابایت وارد بازار خواهد کرد.

در مورد دوربین پیکسل ۹ پرو هم شایعات نشان می‌دهند که گوگل برای دوربین اصلی از یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است. همچنین احتمال می‌رود که دوربین‌های اولترا واید و تله فوتو نیز به لنز ۱۰.۸ مگاپیکسل با زوم اپتیکال 5 برابر مجهز شده‌اند. البته این شایعاتی هم در خصوص ارتقا دوربین اولترا واید به ۱۲ مگاپیکسل شنیده می‌شود. به هر حال باید منتظر باشیم و ببینیم که گوگل اطلاعات فاش شده را تایید می‌کند یا خیر.

احتمالا گوگل تامین انرژی گوشی Pixel 9 Pro Fold را به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که توانایی پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و باسیم را دارد، سپرده و امکان استفاده طولانی مدت را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

این مطلب را هم بخوانید:
بررسی گوشی های سری پیکسل 9 گوگل

سخن آخر

در این مطلب از کالاتیک در مورد اطلاعات فاش شده از گوشی تاشو Pixel 9 Pro Fold صحبت کردیم. با این حال باید تا زمان برگزاری مراسم Made by Google 2024 و رونمایی از پیکسل ۹ پرو فولد منتظر بمانیم تا ببینیم که چقدر از این اطلاعات فاش شده به حقیقت خواهد پیوست.

پرسش های متداول

قیمت گوگل پیکسل 9 پرو فولد چقدر است؟

گوشی Pixel 9 Pro Fold در دو پیکربندی مختلف در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) به بازار عرضه خواهد شد و احتمالا قیمت مدل 256 گیگابایتی 1799 دلار و قیمت مدل 512 گیگابایتی 1919 دلار خواهد بود.

آیا گوگل پیکسل 9 پرو فولد به هوش مصنوعی مجهز می‌شود؟

احتمال می‌رود که گوگل در جدیدترین گوشی تاشوی خود از قابلیت‌های هوش مصنوعی جمینای بهره ببرد.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.