راهنمای خرید هندزفری تا 6 میلیون تومان


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
در بازه قیمتی شش میلیون تومان هندزفری‌های با کیفیتی عرضه شده‌اند که با کمی مطالعه و جست‌وجو می‌توان مناسب‌ترین و بهترین هندزفری را انتخاب کرد. در راهنمای خرید هندزفری تا 6 میلیون تومان این زمینه را فراهم کردیم که این مسیر را ساده‌تر طی کنید.

باتوجه به تنوع بالا در مدل هندزفری های موجود در بازار ایران و پیشرفت تکنولوژی ممکن است برای انتخاب مدل مد نظرتان با چالش روبرو شوید. ما نیز در مقاله راهنمای خرید هندزفری تا 6 میلیون تومان قصد داریم بهترین هندزفری ها در بازه قیمتی 5 تا 6 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.

هندزفری هایی که در این لیست قرار می‌گیرند، جزو مدل‌های برتر و قدرتمند به همراه ویژگی‌هایی نظیر حذف نویز فعال، استاندارد IPX، فناوری شارژ بی‌سیم و شارژ سریع هستند. همچنین کاربری این هندزفری ها معمولا برای کسانی مناسب بوده که نیاز به یک هندزفری با بیس خوب برای موسیقی، صدای رسا و شفاف و فناوری حذف نویز دارند. در ادامه با کالاتیک همراه باشید تا بهترین مدل ‌های هندزفری در بازه قیمتی 5 تا 6 میلیون تومان موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم.

مشاهده و خرید انواع هندزفری

فهرست بهترین هندزفری تا 6 میلیون تومان

در ادامه می‌خواهیم به بهترین مدل‌های هندزفری موجود در بازار اشاره کنیم که هر یک از ویژگی‌های پیشرفته‌ای برخوردار هستند و ارزش خرید بالایی نیز دارند.

1. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro

گلکسی بادز 2 پرو، ایربادزِ با کیفیت سامسونگ، علاوه بر طراحی زیبا و ارگونومیک از امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردار است که نظر هر خریدار هندزفری تا 6 میلیون تومان را جلب می‌کند. این هندزفری با روکش مخملی و مات از ظاهری جذاب برخوردار است که باعث می‌شود دیرتر کثیف شده و از دست سر نخورد. هندزفری پرچمدار سامسونگ، با تولید صدای Hi-Fi 24 بیتی و 360 درجه، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و شگفت‌انگیزی را برای کاربر رقم می‌زند. با افزایش صدای بیس، اختلالی در صداهای میانی و زیر ایجاد نمی‌شود و صداها کاملا تفکیک شده و شفاف هستند.

هندزفری بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro

قابلیت حذف نویز گلکسی بادز 2 پرو به‌گونه‌ای است که به خوبی از عهده حذف صداهای معمول فضای عمومی بر می‌آید. جدیدترین هدفون سامسونگ از قابلیت تشخیص گفت‌وگو (Voice detection) برخوردار است. در صورت فعالسازی این فناوری و به محض شروع به صحبت کردن، نویز کنسلینگ غیر فعال شده و صدای موسیقی کاهش می‌یابد. این هدفون با دارا بودن استاندارد IPX7 مقابل تعریق، رطوبت و غوطه‌وری در عمق یک متری آب (به مدت 30 دقیقه) مقاوم است.

خرید هدفون سامسونگ Galaxy Buds2 Pro

2. هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods 2

طراحی هندزفری بی‌سیم Apple AirPods 2 با ساقه‌هایی کشیده، برای استفاده طولانی‌مدت مناسب است و فشاری به گوش وارد نمی‌کند. همچنین ایرپادز 2 به نحوی طراحی و ساخته شده که به راحتی از گوش خارج نمی‌شود و از این بابت می‌توانید با خیالی آسوده مکالمه کنید یا به موسیقی گوش دهید.

هدفون Apple AirPods 2

هر کدام از گوشی‌های AirPods 2 اپل با طول 40.5 میلی‌متر، عرض 16.5 میلی‌متر و ارتفاع 18 میلی‌متر ابعاد مناسب و وزن سبک (4 گرم) دارد. در هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods 2 مزایایی چون اتصال سریع و پایدار، فعال کردن دستیار صوتی با فرمان "Hey Siri" و کاهش تاخیر صدا وجود دارد. ایرپادز 2 با بلوتوث 5.0 به سایر دستگاه‌ها متصل می‌شود و هم‌چنین شما می‌توانید با دو بار ضربه زدن به بدنه هدفون به تماس تلفنی پاسخ دهید و موسیقی پخش کنید.

کیفیت صدا در Apple AirPods 2 Headphones کیفیت رضایت‌بخشی دارد و موسیقی از بلندی و حجم صدای مناسبی برخوردار است. همچنین باید بگوییم که این هدفون با اینکه قابلیت حذف صدای مزاحم ندارد اما عملکرد آن در بخش مکالمه بسیار عالی است و صدا به صورت رسا و با کیفیت بالا منتقل می‌شود. اپل از تراشه H1 در ساخت ایرپادز 2 استفاده کرده که باعث مدیریت بهتر مصرف انرژی می‌شود و طبق گفته‌های اپل با این هدفون می‌توان تا ۵ ساعت به موسیقی گوش داد که با در اختیار داشتن محفظه شارژ این عدد به ۲۴ ساعت هم می‌رسد.

با 15 دقیقه شارژ Apple AirPods 2 Headphones می‌توان تا 3 ساعت از آن برای مکالمه و پخش موسیقی استفاده کرد. در کل اگر به دنبال خرید هندزفری تا 6 میلیون تومان هستید، هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods 2 گزینه مناسبی است.

خرید هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods 2

3. هندزفری بلوتوثی مدل Beats Fit Pro

پس از خرید Beats توسط اپل در سال 2014، بسیاری از مردم فکر می کردند که کمپانی اپل قصد دارد بهترین ویژگی‌های هدفون‌های بیتس را برای محصولات خود بردارد. البته اینطور نبوده است و Beats خطوط خود را از اپل دور نگه داشته است.

هندزفری Fit Pro یک جفت هدفون با طراحی فوق‌العاده است که بهترین فناوری اپل یعنی حذف نویز فعال را در خود جای داده است. فناوری حذف نویز به کار رفته در Beats Fit Pro، دست کمی از فناوری حذف نویز AirPods Pro ندارد. هندزفری بیتس علاوه بر سازگاری با گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS، مجهز به حسگر جدید تشخیص پوست شده که به تازگی در ایرپادهای نسل سوم معرفی شده است. این هندزفری مجهز به تراشه H1 اپل بوده و از فناوری EQ آن نیز بهره‌مند شده است.

هندزفری بیتس مدل فیت پرو

همچنین برای راحت قرار گرفتن داخل گوش و نیفتادن هندزفری هنگام پیاده‌روی یا ورزش، دارای باله‌های پایداری است که می‌توانید آن‌ را تا کنید تا هندزفری داخل منحنی گوش بهتر قرار گیرد. دکمه‌های کنترل موسیقی و کم و زیاد کردن صدای آهنگ در حال پخش روی بدنه هندزفری بی سیم Beats Fit Pro  قرار گرفته است.

این هندزفری عملکرد باتری قابل قبولی دارد و در حالت ANC روشن 6 ساعت و با ANC خاموش 7 ساعت امکان شارژدهی دارد. همچنین اگر نگران صدمه دیدن هندزفری بی سیم Beats Fit Pro می‌توانیم خبر خوش مقاومت خوب این نوع را در برابر گرد و غبار و قطرات آب بدهیم. از لوازم جانبی هندزفری بی سیم Beats Fit Pro می‌توان به 3 عدد سری در سایزهای متفاوت (بسیار کوچک، کوچک و متوسط) اشاره کرد.

4. هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Buds 3T Pro

Buds 3T Pro یکی از محصولات بسیار با کیفیت و خوش‌ساخت شرکت شیائومی است که در سال 2022 عرضه شد. به‌کارگیری متریال مرغوب و طراحی زیبا در این محصول موجب شده است تا کاربران هنگام استفاده از آن تجربه لذت‌بخشی داشته باشند. این محصول برای گیمرها انتخاب مناسبی است چرا که به‌دلیل بهره‌مندی از کدک صوتی LHDC 4.0 صدا را با کیفیت بالا و بدون تاخیر منتقل می‌کند. با قابلیت نویز کنسلینگ هیبریدی همواره می‌توان از بین سه حالت حذف صدا، یک مورد را بنا به دلخواه انتخاب نمود.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Buds 3T Pro

قابلیت حالت شفاف (Tranparency Mode) بادز 3T Pro امکان شنیدن صدای محیط پیرامون هنگام پخش محتوا را به کاربر می‌دهد. قابلیتی ویژه‌ای که گوش دادن به موسیقی را با این محصول تبدیل به تجربه‌ای شگفت‌انگیز می‌کند، فناوری صدای سه‌بعدی و 360 درجه است. علاوه‌بر کیفیت تاثیرگذار صدا، باتری این هندزفری حدود شش ساعت شارژدهی داشته و با در نظر گرفتن کیس شارژ این عدد به حدود 24 ساعت می‌رسد.

5. هندزفری بیتس مدل STUDIO BUDS

Beats Electronics کمپانی زیرمجموعه شرکت اپل و یکی ازبرندهای موفق تولید کننده هدفون و هندزفری در سطح جهان است. هدفون بلوتوثی بیتس مدل STUDIO BUDS یکی از تولیدات با کیفیت این کمپانی است که نسبت به دیگر هندزفری‌های موجود طراحی متفاوتی دارد. یکی از برتری‌هایی که این هندزفری با محصولات دیگر بازار دارد باتری و قابلیت شارژ سریع آن است. در این هدفون با پنج دقیقه شارژ می‌توانید حدود یک ساعت از هدفون استفاده کنید و با یک بار شارژ کامل به هشت ساعت عمر باتری دست پیدا می‌کنید. در صورت استفاده از کیس شارژ این عدد افزایش یافته و به 24 ساعت می‌رسد.

هدفون بلوتوثی بیتس مدل STUDIO BUDS

از این هدفون می‌توان ساعت‌های طولانی استفاده کرد؛ چرا که با طراحی ساده و اروگونومیک حس راحتی به گوش می‌دهد. یکی از نگرانی‌های که برای کاربران هندزفری‌های بلوتوثی بوجود می‌آید، خارج شدن ناگهانی ایربادزها از گوش است، این موضوع هنگامی ایجاد مشکل می‌کند که زمین خیس یا مرطوب باشد. STUDIO BUDS طبق اعلام بیتس الکترونیکس این محصول دارای استاندارد IPX4 است و این یعنی در برابر قطرات آب و همچنین تعریق مقاوم بوده و مشکلی برای آن بوجود نخواهد آمد. علاوه‌بر این اتصال به دستیار صوتی Siriنیز از دیگر قابلیت‌های این هندزفری است که می‌تواند شما را در انجام امور روزمره با تلفن همراهتان یاری کند.

6. هندزفری گوگل Pixel Buds A-Series

یکی از بهترین هندزفری‌ها بین 5 تا 6 میلیون تومان می‌توان به گوگل پیکسل بادز سری A اشاره کرد. این هدفون توسط شرکت گوگل ساخته می‌شود و از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است. هدفون‌های این گوشی از نوع In-Ear هستند و به خوبی داخل گوش قرار می‌گیرند. مشخصات فنی هندزفری بی سیم گوگل Pixel Buds Series A شامل قطر درایور 12 میلی‌متری، حذف نویز غیرفعال، میکروفون دوگانه داخل هر ایرباد، سنسور هال و شتاب سنج می‌شود. محفظه شارژ هدفون بی سیم گوگل ابعاد 25 × 47 × 63 میلی‌متری دارد و وزن 52.9 گرمی آن قابلیت حمل خوبی دارد. هر ایرباد نیز با وزن 5 گرمی برای استفاده طولانی مدت مناسب خواهد بود. این هدفون برای اتصال بهتر و بدون تاخیر از بلوتوث نسخه 5.0 بهره می‌برد.

مشخصات و قیمت گوگل پیکسل بادز سری A

کیس پیکسل بادز سری A به درگاه شارژ USB Type-C مجهز شده است. ایرباد‌های پیکسل بادز سری A می‌تواند با هربار شارژ تا 5 ساعت موسیقی و 2.5 ساعت مکالمه شما را همراهی کند. همچنین باتری آن می‌تواند فقط با 15 دقیقه شارژ تا 3 ساعت موسیقی و 1.5 ساعت مکالمه دوام داشته باشد. از دیگر امکانات هندزفری بی سیم گوگل مدل پیکسل سری A می‌توان به مقاومت در برابر پاشش آب (IPX4)، کنترل لمسی و ضربه زدن به ایرباد برای اتصال و قطع تماس، دستیار صوتی گوگل و تنظیم خودکار صدا با توجه به محیط اشاره کرد.

7. هندزفری هوآوی مدل Freebuds Pro

محصول دیگری که قصد داریم در راهنمای خرید هندزفری تا ۶ میلیون تومان معرفی کنیم، هدفون Freebuds Pro از برند هوآوی است. از لحاظ ساخت، کمپانی هوآوی فری‌بادز پرو را به‌گونه‌ای طراحی کرده که علاوه‌بر زیبایی و راحتی، به سادگی از گوش خارج نشود. با این‌حال ممکن است طراحی آن کمی بزرگ باشد و برخی افراد که گوش‌های کوچکی دارند ممکن است دچار مشکل شوند. البته هوآوی این موضوع را با قرار دادن سه عدد سری سیلیکونی با سایزهای مختلف حل کرده است.

هندزفری freebuds pro

این ایربادز دارای سیستم حذف نویز هوشمند و پویاست؛ به این معنی که کاربر بنا به شرایط و موقعیتی که در آن قرار دارد می‌تواند قدرت حذف نویز را کاهش یا افزایش دهد. داخل هر کدام از بادزها یک باتری ۵۵ میلی‌آمپرساعتی تعبیه شده که حدود هشت ساعت در حالت گوش دادن به موسیقی و ۳.۵ ساعت در حالت مکالمه شارژدهی دارد. البته این اعداد در صورت روشن بودن سیستم حذف نویز کاهش خواهد داشت.

8. هدفون بی سیم جی بی ال مدل ERF TSW 215 SRE TUNE

در راهنمای خرید هندزفری تا 6 میلیون تومان، هدفون بی سیم جی بی ال مدل ERF TSW 215 SRE TUNE  قرار دارد که با قابلیت و مشخصات خوب، یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم تا ۶ میلیون تومان است. این هدفون که در بازار طرفدار زیادی دارد، کارایی و دوام بالایی دارد و می‌تواند به‌خوبی نیاز کاربران را پاسخگو باشد. کیس هدفون ERF TSW 215 SRE TUNE سبک و استفاده از آن راحت است.

هدفون بی سیم ERF TSW

جی بی ال از برندهای معتبر و شناخته‌شده تجهیزات صوتی است که بیش از 70 سال است که در این حوزه فعالیت دارد. این برند با نوآوری خود به یکی از موفق‌ترین کمپانی‌ها در این حوزه تبدیل شد و همچنان با ارائه تجهیزات صوتی باکیفیت به رقابت با رقیبان خود ادامه می‌دهد.

۹. هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore Aerofit A3872

یکی دیگر از محصولاتی که در لیست راهنمای خرید هندزفری تا ۶ میلیون تومان قرار می‌گیرد، Soundcore Aerofit A3872 است که طراحی سبک و کم‌حجمی دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در این هندزفری بلوتوثی وجود دارد، ۴ میکروفون و الگوریتم کاهش نویز برای ارائه کیفیت عالی تماس در حین مکالمات است.

هندزفری تا ۶ میلیون تومان

استاندارد IPX7 به معنای مقاومت هندزفری در برابر آب و تعریق است؛ پس به‌راحتی می‌توانید از آن در زمان ورزش یا سفر استفاده کنید. هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore Aerofit A3872 با قطر درایور ۱۴ میلیمتر، روی گوش قرار می‌گیرد. در ضمن ۴ عدد میکروفون در این هندزفری قرار دارد که در حین تماس، صدا را به صورت واضح انتقال می‌دهد.

باتری لیتیوم یونی که در هندزفری انکر Soudcore Aerofit A3872 قرار دارد، تا ۴۲ ساعت با کیس و ۱۱ ساعت بدون کیس آن را روشن نگه می‌دارد. فرقی نمی‌کند سیستم‌عامل گوشی شما اندروید باشد یا از طرفداران iOS باشید، به هر حال هندزفری مورد بحث با آن سازگاری کامل دارد.

سخن آخر

در مقاله «راهنمای خرید هندزفری تا 6 میلیون تومان»، سعی کردیم ویژگی‌های برجسته بهترین هندزفری‌های این بازه قیمتی را به شما معرفی کنیم. همه این محصولات در بازار موجود هستند و در صورت تمایل می‌توانید از سایت کالاتیک نسبت به خرید اقدام کنید. در صورتی که تجربه استفاده هریک از این محصولات را داشته‌اید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین هندزفری در بازه قیمتی 5 تا 6 میلیون تومان کدام است؟

بهترین هندزفری در این بازه قیمتی Galaxy Buds2 Pro سامسونگ و شیائومی Buds 3T Pro است.

آیا با گوشی شیائومی می‌توان از همه قابلیت‌های هندزفری گلکسی Buds2 Pro استفاده کرد؟

خیر؛ برخی از قابلیت‌های این ایربادز در گوشی‌ با برندهای دیگر قابل استفاده نیست. بهتر است برای بهره‌گیری از تمام قابلیت‌های این هندزفری از گوشی موبایل سامسونگ استفاده کنید.

خرید موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.