بهترین هندزفری‌ های انکر در بازار


زهرا آریایی
نظرات 0
content-main-img
انکر یکی از بهترین و معتبرترین برندها در عرصه تولید هدفون و هندزفری است که انواع مدل‌ها با قابلیت‌های متنوعی را به کاربران پیشنهاد می‌دهد.

بهترین هندزفری انکر کدام است؟ با توجه به تنوع بالایی که انواع هندزفری‌ها در بازار دارند، انتخاب یک محصول باکیفیت و مناسب کمی مشکل به نظر می‌رسد. برند انکر به عنوان یک شرکت چندملیتی چینی به تولید انواع محصولات و لوازم الکترونیکی از جمله پاور بانک، شارژر و هندزفری، با کیفیت بالا مشغول است. اگر در بین انبوهی از برندها و شرکت‌های تولیدکننده هندزفری، انتخاب شما انکر است، در ادامه لیستی از بهترین هندزفری‌ برند انکر را برای شما فراهم کرده‌ایم.

قیمت انواع مدل هندزفری

1. هندزفری انکر Sound V30i

اولین محصول در لیست بهترین هندزفری انکر، V30i است که در دسته Open-EarBuds قرار می‌گیرد و وارد گوش نمی‌شود. این نوع هندزفری به شما اجازه می‌دهد تا در عین گوش کردن به موسیقی یا بازی کردن، صدای محیط اطراف خود را هم بشنوید. این هندزفری با قلاب‌های نرم و منعطفی که دارد به‌راحتی روی گوش جای می‌گیرد. استاندارد IPX5 در هندزفری Sound V30i به این معناست که در برابر اسپری آب، مقاومت خوبی دارد ولی نباید بر مقاومت آن نسبت به گردوغبار حساب باز کنید.

بهترین هندزفری انکر

علاوه بر آن، یک پوشش نانو و باکیفیت روی بدنه این هندزفری را فراگرفته تا از اجزای مختلف آن مثل باتری و چیپست‌ها محافظت کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در هندزفری Sound V30i باید به آن اشاره کنیم، شارژ سریع 10 دقیقه‌ای آن است. هندزفری مورد بحث، در حالت شارژ کامل برای 12 ساعت بازی آماده است که با وجود کیس آن، تا 36 ساعت شارژدهی آن افزایش پیدا می‌کند.

2. هندزفری انکر SoundCore P25i

یکی دیگر از گزینه‌هایی که به‌عنوان بهترین هندزفری انکر پیش روی شما قرار می‌دهیم، SoundCore P25i است. این هندزفری به شما اجازه می‌دهد بهترین موسیقی‌ها را با باس تند و کیفیت عالی گوش دهید. قطر درایورهای SoundCore P25i فقط 10 میلیمتر است و به خوبی در گوش جای می‌گیرد. قابلیت Find My Earbuds برای شما امکانی فراهم می‌کند تا در صورت گم شدن یکی از هدفون‌ها، آن را به‌راحتی پیدا کنید. پس از شارژ کامل این هندزفری می‌توانید تا 10 ساعت از آن استفاده کنید.

بهترین هندزفری انکر مدل  SoundCore P25i

علاوه بر آن، با قرار دادن بادزها در کیس تا 30 ساعت شارژ آن افزایش پیدا می‌کند. با این اوصاف در زمان‌هایی که برای شارژ و استفاده از هندزفری عجله دارید یا می‌خواهید سریعا از خانه خارج شوید، هندزفری انکر SoundCore P25i شما را ناامید نخواهد کرد. طراحی خوب کیس این هندزفری به شما اجازه می‌دهد به‌راحتی آن را حمل کنید و در طول روز از آن استفاده کنید. دو میکروفون در طراحی هندزفری مورد بحث قرار داده شده که با الگوریتم هوش مصنوعی امکان برقراری تماس‌های تلفنی واضح و شفاف را فراهم می‌کنند. در نهایت استاندارد IPX5 مقاومت محصول را در برابر آب نشان می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید با خیال راحت از آن در زمان ورزش و پیاده‌روی استفاده کنید.

3. هندزفری انکر SoundCore Life U20i A3213H11

اگر از طرفداران هندزفری پشت گردنی هستید انکر، SoundCore Life U20i A3213H11 را برای شما طراحی کرده است. این هندزفری بی‌سیم برد 10 متری دارد و به این معناست که تا این فاصله بدون قطع شدن می‌تواند به گوشی موبایل شما متصل بماند. پس از شارژ کامل هندزفری SoundCore Life U20i A3213H11 می‌توانید تا 24 ساعت برای گوش دادن به موسیقی از آن استفاده کنید.

بهترین هندزفری انکر مدل SoundCore Life U20i A3213H11

این محصول، به‌عنوان بهترین هندزفری گردنی انکر برای تمرین و ورزش است؛ زیرا استاندارد IPX5 دارد و در برابر آب و تعریق مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. علاوه بر آن، طراحی ارگونومیک هندزفری به جای‌گیری خوب آن روی گوش کمک می‌کند و در حین دویدن یا پیاده‌روی از گوش نمی‌افتد.

4. هندزفری انکر SoundCore Space A40

بهترین هندزفری انکر که برای موقعیت‌هایی مثل ورزش و سفر پیشنهاد می‌شود، SoundCore Space A40 است. سیستم حذف نویز فعال (ANC) در این محصول سروصدای محیط اطراف را به‌خوبی کاهش می‌دهد تا با خیال راحت در دنیای موسیقی یا گیم غرق شوید. در صورتی که سیستم ANC در آن روشن باشد، بیش از 8 ساعت به طور مداوم دوام می‌آورد و کیس آن تا 4 ساعت بیشتر، شارژ آن را تامین خواهد کرد.

بهترین هندزفری انکر

یکی از ویژگی‌های جالب در خصوص این محصول به‌عنوان جدیدترین ایرپاد انکر، امکان اتصال آن به دو دستگاه هم‌زمان است. شاید تنها ایرادی که به این محصول وارد باشد، کیفیت پایین ضبط صدا در آن است ولی اگر به دنبال بهترین هندزفری انکر برای موسیقی هستید، این گزینه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این مطلب را هم بخوانید:
بهترین هندزفری نویز کنسلینگ

5. هندزفری انکر Z2010 ZOLO Liberty Plus

یکی دیگر از مدل های ایرپاد انکر، Z2010 ZOLO Liberty Plus است که با نسخه بلوتوث 5.0 سازگاری دارد. هدفون‌های این محصول از نوع In-Ear هستند و به خوبی داخل گوش قرار می‌گیرند تا صدای محیط را تا حد امکان نشنوید. استاندارد IPX5 در این محصول، به معنای مقاومت خوب آن در برابر پاشیدن آب است ولی می‌توان گفت که در برابر گردوغبار آسیب‌پذیر است و باید از این نظر از آن محافظت کنید.

بهترین هندزفری انکر

3 عدد نشانگر LED روی بدنه این هندزفری وجود دارد که برای نمایش وضعیت باتری و نیاز به شارژ آن، طراحی شده است. هدفون‌ها پس از شارژ کامل به مدت 3.5 ساعت روشن می‌مانند و با قرار گرفتن آن‌ها در کیس تا 24 ساعت کار می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در این محصول کنترل لمسی آن است که به شما اجازه می‌دهد با چند لمس، لیست موسیقی خود را کنترل کنید. به طور کلی می‌توان گفت Z2010 ZOLO Liberty Plus بهترین هندزفری انکر برای مکالمه و گوش کردن به موسیقی است.

6. هندزفری انکر SoundCore Life A3i

یکی دیگر از محصولاتی که باید آن را در لیست بهترین هندزفری بلوتوثی انکر اضافه کنیم، SoundCore Life A3i است. این محصول با قابلیت حذف نویز فعال، صدای باکیفیت و فوق‌العاده‌ای ارائه می‌کند. در ضمن، هندزفری مورد بحث با روشن کردن قابلیت ANC حدودا 5 ساعتدوام می‌آورد. در کل، هندزفری انکر SoundCore Life A3i بعد از شارژ کامل، تا 9 ساعت امکان پخش موسیقی دارد و پس از شارژ با کیس، تا 36 ساعت روشن باقی خواهد ماند.

بهترین هندزفری انکر

با وجود 4 میکروفونی که در این هندزفری تعبیه شده در کنار الگوریتم هوش مصنوعی، می‌توانید با وضوح بالا تماس تلفنی برقرار کنید. استاندارد IPX5 در این محصول مقاومت آن را در برابر تعریق و پاشیدن آب تضمین می‌کند. همه این ویژگی‌ها، این محصول را در لیست بهترین مدل هندزفری بلوتوثی انکر قرار داده است.

7. هندزفری انکر SoundCore A20i

محصول دیگری که باید آن را به‌عنوان بهترین هندزفری انکر معرفی کنیم، SoundCore A20i است. این هندزفری با یک بار شارژ قابلیت کار کردن تا 10 ساعت را دارد. با وجود طراحی استاندارد و جمع‌وجور این محصول، به‌راحتی ساعات طولانی در گوش قرار می‌گیرد. در مجموع اگر به دنبال یک هدفون بی‌سیم با صدای عالی و بودجه کم هستید، SoundCore A20i پیشنهاد خوبی برای شما خواهد بود.

بهترین هندزفری انکر

با وجود این هندزفری انکر، هیچ نگرانی درباره استفاده از آن حین ورزش یا بارندگی نخواهید داشت؛ زیرا از استاندارد IP5X برخوردار است. یکی از مهم‌ترین مزایایی که در هندزفری انکر A20i وجود دارد، قابلیت شارژ سریع در آن است. این محصول پس از 10 ساعت شارژ، 2 ساعت شارژدهی خواهد داشت. با قرار دادن هدفون‌ها در کیس، شارژدهی را تا 36 ساعت افزایش خواهید داد. به طور کلی SoundCore A20i در لیست بهترین هندزفری انکر برای مکالمه و گوش کردن به موسیقی قرار می‌گیرد.

سخن آخر

در این مقاله از کالاتیک به لیست بهترین هندزفری انکر پرداختیم که هر یک از آن‌ها برای مکالمه، گوش کردن به موسیقی یا بازی مناسب بودند. به طور کلی هندزفری وسیله‌ای است که در طول روز برای ساعات طولانی با آن کار می‌کنید. به علاوه، این محصول به صورت مستقیم با شنوایی و سلامت شما سروکار دارد؛ پس بهتر است بهترین گزینه را از بهترین برندهای بازار انتخاب کنید. انکر یکی از برندهایی است که در طول سال‌های اخیر با طراحی و تولید هندزفری‌های باکیفیت در عرصه تولید محصولات دیجیتال خودش را اثبات کرده است. آیا شما تا به حال از هندزفری‌های انکر استفاده کرده‌اید؟ کدام یک از مدل‌های هندزفری انکر کیفیت بهتری دارند؟

پرسش‌های متداول

بهترین هندزفری انکر برای موسیقی کدام است؟

هندزفری SoundCore Space A40 یکی از بهترین گزینه‌ها برای گوش کردن به موسیقی است.

پشتیبانی از فرمان‌های لمسی هندزفری چه کاربردی دارد؟

فرمان‌های لمسی هندزفری به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی از طریق هدفون‌ها موسیقی مورد نظرتان را کنترل کنید.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.