معرفی بهترین گوشی شیائومی تا ۲۰ میلیون


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
در این مقاله به معرفی بهترین مدل گوشی شیائومی در رنج 20 تومان می‌پردازیم تا بتوانید با پرداخت هزینه مقرون‌به‌صرفه، صاحب محصولی با کیفیت و کاربردی شوید.

امروزه با توجه به تنوع گوشی‌های شیائومی در بازار، می‌توانید این محصولات را با هر قیمتی که در نظر دارید، خریداری کنید. در این مطلب بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان را به شما معرفی می‌کنیم تا با انتخاب محصول موردنظرتان خریدی راحت و مناسب را تجربه کنید.

قیمت گوشی موبایل

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M6 Pro 4G

پوکو ام ۶ پرو یکی از جدیدترین محصولات برند شیائومی است که به دلیل برخورداری از ویژگی‌های منحصر به فرد و کاربردی می‌تواند در لیست بهترین مدل گوشی شیائومی در رنج 20 تومان قرار بگیرد.

این شرکت چینی در قسمت جلوی گوشی پوکو M6 Pro 4G از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی امولد استفاده کرده که این پنل محتوا را با وضوح ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد. برخورداری از حداکثر میزان روشنایی ۱۳۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز از دیگر امکاناتی است که این دستگاه در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M6 Pro 4G 

گوشی موبایل Poco M6 Pro 4G شیائومی از سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری هایپر او اس (HyperOS) استفاده کرده و برای کاربران امکان دسترسی آسان به بخش‌های مختلف گوشی را فراهم می‌کند.

پوکو M6 Pro 4G در بخش سخت افزاری به تراشه Helio G99 Ultra و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 مجهز شده که عملکرد آن برای یک گوشی میان‌رده مناسب است.

گوشی پوکو ام ۶ پرو در بخش دوربین هم از لنز اصلی واید ۶۴ مگاپیکسلی، لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است. همچنین وجود دوربین سلفی واید ۱۶ مگاپیکسلی به کاربر اجازه می‌دهد تا تصاویری مناسب و خاطره‌انگیز ثبت کند.

در حالت کلی این گوشی به دلیل برخورداری از ویژگی‌های مناسب و قیمت مقرون‌به‌صرفه، می‌تواند در لیست بهترین گوشی شیائومی تا ۲۰ میلیون قرار گرفته و گزینه مناسبی برای خرید باشد.

خرید گوشی شیائومی مدل Poco M6 Pro 4G

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G

یکی دیگر از مدل هایی که در لیست بهترین گوشی شیائومی با بودجه ۲۰ میلیون تومان قرار می‌گیرد، پوکو ایکس ۶ پرو است. این گوشی که از محصولات میان‌رده بازار است، با داشتن قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فوق‌العاده می‌تواند در سبد خرید کاربران و به خصوص گیمرها قرار بگیرد.

گوشی Poco X6 Pro 5G به نسبت کارایی فوق‌العاده‌ای که دارد، از قیمت مناسبی برخوردار است و همین موضوع است که ارزش خرید آن را بالا می‌برد. در طراحی صفحه نمایش این گوشی، پوکو سنگ تمام گذاشته و ۹۰.۱ درصد این پنل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بنابراین فضای بیشتری را برای پرداختن به گیم یا تماشای فیلم و سریال در اختیار دارید.

پوکو X6 Pro 5G به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد مجهز شده و محتوا را با وضوح ۲۷۱۲×۱۲۲۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد. وجود تراکم پیکسلی ۴۴۶ ppi هم سبب می‌شود تا تصاویر با وضوح بالا و جزئیات بیشتری نمایش داده شوند و این موضوع در کیفیت و هیجان بازی با گوشی یا تماشای سریال به شدت تاثیرگذار خواهد بود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G

در گوشی Poco X6 Pro 5G از سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS استفاده شده که تا ۳ سال آپدیت سیستم‌عامل و ۴ سال پچ‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

یکی از بخش‌هایی که عملکرد آن سبب شده تا پوکو ایکس ۶ پرو به یک گوشی خوب شیائومی تا 20 میلیون تبدیل شود، سخت‌افزار آن است. برخورداری از تراشه قدرتمند Dimensity 8300 Ultra سبب می‌شود که برنامه‌های سنگین و بازی‌های روز دنیا به خوبی و بدون لگ در این گوشی اجرا شود. همچنین پردازنده گرافیکی Mali-G615 MC6 نیز عملکرد خوبی را در اجرای محتوا با کیفیت بالا از خود به نمایش می‌گذارد.

 گوشی Poco X6 Pro 5G در بخش حافظه نیز چیزی کم نگذاشته و با درنظر گرفتن ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم، خیال کاربر را از عدم وجود فضای کافی برای نصب برنامه‌ها و ذخیره‌سازی فایل‌ها را راحت کرده است.

تامین انرژی پوکو ایکس ۶ پرو به باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر سپرده شده است. این باتری از طریق شارژ سریع ۶۷ واتی تنها در ۴۵ دقیقه به شارژ کامل می‌رسد و می‌تواند تا ساعت‌ها شما را در پرداختن به گیم و انجام کارهای روزمره همراهی کند.

خرید گوشی شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 13 Pro 4G

محصول دیگری که با ارائه امکانات خاص و پرکاربرد به کاربران، در لیست معرفی بهترین گوشی شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان قرار می‌گیرد، ردمی نوت ۱۳ پرو فورجی است.

در جلوی گوشی Redmi Note 13 Pro 4G شاهد یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد (AMOLED) هستیم که محتوا را با وضوح ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد. میزان روشنایی در نظر گرفته شده برای این گوشی ۱۳۰۰ نیت است و می‌توانید به راحتی با این دستگاه در محیط باز و زیر نور خورشید کار کنید.

ردمی نوت ۱۳ پرو با سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 از جعبه خارج می‌شود. البته این رابط کاربری با تبلیغات اضافی در قسمت‌های مختلف گوشی، دستگاه را سنگین می‌کند؛ اما خوشبختانه راه حلی برای حذف تبلیغات شیائومی وجود دارد که در مقاله مربوطه به طور مفصل در مورد آن صحبت شده است.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 13 Pro 4G

در بخش سخت‌افزار گوشی Redmi Note 13 Pro 4G از تراشه Helio G99 Ultra شرکت مدیاتک استفاده شده که قدرت چندانی در اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین ندارد. بنابراین ممکن است هنگام استفاده از این نرم افزارها با لگ و کندی مواجه شوید.

اما اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین تا ۲۰ میلیون هستید، پیشنهاد ما به شما گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو فوجی است. شیائومی در این بخش از گوشی چیزی کم نگذاشته و با مجهز کردن آن به یک لنز قدرتمند واید ۲۰۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید برای دوربین دوم و لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو برای دوربین سوم این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند در هر ساعتی از شبانه‌روز و در محیط با نورهای مختلف، عکس‌های با کیفیت و مناسبی را به همراه نور کافی از سوژه مدنظرشان بگیرند.

به صورت کلی برخورداری از دوربین قوی، پنل با کیفیت، میزان حافظه کافی و باتری مناسب، گزینه‌هایی هستند که سبب قرار گرفتن Redmi Note 13 Pro 4G در لیست بهترین گوشی های شیائومی در رنج ۲۰ میلیون تومان شده‌اند.

خرید گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 4G

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus 5G

ردمی نوت 12 پرو پلاس ۵ جی، یکی‌دیگر از بهترین مدل های گوشی شیائومی تا ۲۰ تومان است و علیرغم اینکه محصولی میان‌رده محسوب می‌شود، می‌تواند بسیاری از امکانات گوشی‌های پرچمدار را به شما ارائه دهد. این گوشی با بهره مندی از استاندارد IP53 مقاومت نسبتا خوبی در برابر ضربه و فشار دارد و همچنین هنگام پاشش آب هم آسیبی نمیبیند.

شیائومی در گوشی Redmi Note 12 Pro Plus 5G از یک پنل ۶.۶۷ اینچی اولد استفاده کرده که محتوا را با رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل به نمایش کاربر میگذارد. میزان روشنایی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده، 900 نیت در حالت (HBM) است و به کاربر اجازه می‌دهد که در محیط آزاد و زیر نور مستقیم به محتوای داخل گوشی دسترسی داشته باشد.

ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس ۵ جی به سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 14 مجهز شده و مانند سایر گوشی‌های میان‌رده این شرکت، تا ۲ سال از آپدیت نرم‌افزاری و ۳ سال از آپدیت امنیتی بهره‌مند می‌شود.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus 5G

بخش پردازشی گوشی Redmi Note 12 Pro Plus 5G از تراشه Dimensity 1080 شرکت مدیاتک، پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت در کنار حافظه رم ۸ گیگابایت تشکیل شده است. این گوشی در بخش سخت‌افزار عملکرد مناسبی را در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها از خود نشان می‌دهد. اما ممکن است در برخی از بازی‌های سنگین گرافیک بالایی نداشته باشد و تصاویر در حد معمولی نمایش داده شوند.

یکی از قسمت‌هایی که در گوشی Redmi Note 12 Pro Plus 5G نسبت به قبل پیشرفت چشمگیری کرده و می‌توانید روی آن حساب باز کنید، بخش دوربین است. در قسمت دوربین این گوشی، از سه سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی واید، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو به همراه یه LED دوگانه استفاده شده است. تصاویر ثبت شده با دوربین این گوشی کیفیت بالایی دارند و همراه با جزئیات و نور مناسبی گرفته می‌شوند.

در حالت کلی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس ۵ جی، یکی‌دیگر از بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین تا ۲۰ میلیون است که می‌توانید با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید. باتری استفاده شده در این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری بوده و ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. این باتری عملکرد خوبی در اجرای برنامه‌های سنگین از خود نشان می‌دهد و دمای آن خیلی بالا نمی‌رود. بنابراین می‌توانید با خیال راحت با گوشی خود بازی کنید یا کارهای سنگین انجام دهید.

خرید گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus 5G

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F5 5G

محصول دیگری که به عنوان بهترین گوشی شیائومی تا ۲۰ میلیون به شما معرفی می‌کنیم، گوشی پوکو F5 5G است. این گوشی یکی از محبوب‌ترین محصولات میان‌رده است که با بهره‌مندی از امکاناتی جذاب و نزدیک به گوشی‌های پرچمدار و همچنین قیمت مناسب توانست به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های این برند تبدیل شود.

گوشی Poco F5 5G دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد است و محتوا را با رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل در اختیار کاربر قرار می‌دهد. میزان روشنایی در نظر گرفته شده برای این دستگاه ۱۰۰۰ نیت است و امکان استفاده‌ آسان از گوشی و دسترسی به محتوای داخل آن را در نور زیاد برای کاربر فراهم می‌کند.

پنل گوشی پوکو F5 5G به تراکم پیکسلی 395 ppi مجهز شده و تصاویر را با جزییات دقیق و وضوح بالا به نمایش می‌گذارد. بنابراین می‌توانید برای تماشای فیلم و سریال یا انجام بازی‌های موبایلی با وضوح بالا روی این گوشی حساب باز کنید. شیائومی قسمت نرم‌افزاری گوشی Poco F5 5G را به اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 مجهز کرده است که طبق سیاست شیائومی برای گوشی‌های میان‌رده می‌تواند تا ۲ سال آپدیت نرم‌افزاری و تا ۳ سال آپدیت امنیتی دریافت کند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F5 5G

در قسمت سخت‌افزار پوکو اف ۵ نیز از تراشه قدرتمند اسنپدراگون +۷ نسل ۲ استفاده شده که قدرت بالایی در اجرای بازی‌های سنگین مثل کالاف دیوتی و پابجی دارد. بنابراین اگر از طرفداران بازی‌های موبایلی هستید، روی اجرای روان و بدون لگ این گوشی در بازی‌ها می‌توانید روی آن حساب باز کنید.

وجود پردازنده گرافیکی آدرنو ۷۲۵ نیز در بخش پردازشی این دستگاه سبب می‌شود که محتوا با کیفیت بالایی نمایش داده شده و لذت بازی و تماشای فیلم چندین برابر بیشتر شود.

مورد دیگری که در بخش پردازشی گوشی Poco F5 5G قرار گرفته و می‌تواند در عملکرد گوشی تاثیرگذار باشد، حافظه دستگاه است. در این گوشی از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و حافظه رم ۱۲ گیگابایت استفاده شده است که علاوه بر رفع مشکل کمبود فضای ذخیره‌سازی می‌تواند سبب افزایش سرعت گوشی هم شود.

در بخش دوربین هم شاهد سه دوربین هستیم که از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی واید، سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده و می‌تواند تصاویر باکیفیت و واضحی را ثبت کند. تامین انرژی این گوشی نیز به باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت سپرده شده که با بهره‌مندی از شارژ سریع ۶۷ واتی و فناوری‌های QC4.0 وPD3.0 می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ شود و تا ساعت‌ها کاربر را در انجام امور همراهی کند.

خرید گوشی شیائومی مدل Poco F5 5G

سخن آخر

در این مقاله کالاتیک بهترین گوشی های شیائومی تا ۲۰ میلیون تومان را معرفی کردیم. هنگام خرید یک گوشی باید به کیفیت نمایش محتوا، عملکرد پردازشی، کیفیت دوربین و شارژدهی باتری توجه کنید که در این مطلب به بررسی این موارد برای هر مدل از گوشی‌ها پرداختیم. بنظر شما کدام گوشی ارزش خرید بیشتری دارد؟ شما چه محصول دیگری را برای قرار دادن در لیست بهترین گوشی شیائومی تا ۲۰ میلیون معرفی می‌کنید؟

پرسش های متداول

گوشی شیائومی با بودجه‌ی ۲۰ میلیون تومان چی بخریم؟

گوشی های پوکو X6 pro، ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس، ردمی نوت ۱۳ پرو، پوکو F5 و Poco M6 Pro بهترین گوشی‌هایی هستند که می‌توانید در بازه قیمتی زیر ۲۰ میلیون تومان خریداری کنید.

کدام گوشی شیائومی در رنج ۲۰ میلیون تومان برای بازی مناسب است؟

گوشی Poco X6 Pro 5G و گوشی Poco F5 5G قدرت پردازشی بالایی برای اجرای بازی و برنامه‌های سنگین دارند.

کدام گوشی شیائومی تا ۲۰ میلیون بهترین دوربین را دارد؟

در این لیست، گوشی Redmi Note 12 Pro Plus 5G و گوشی Redmi Note 13 Pro 4G بهترین پیکربندی را از نظر دوربین دارند.

خرید لوازم دیجیتال ارزان

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.