معرفی بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img
در دنیای پرشتاب فناوری، جستجو برای خرید بهترین گوشی هوشمند، گاهی اوقات به یکی از دشوارترین کارها تبدیل می‌شود.

شیائومی یک برندهای مشهور و معتبر دنیای تکنولوژی است که با کیفیت ساخت خوب، سخت‌افزار قدرتمند و البته قیمت مقرون‌به‌صرفه محصولاتش ارزش خرید بالایی دارند. گوشی‌های شیائومی تنوع بسیار بالایی دارند اما محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی، گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده آن است. در این مقاله از کالاتیک قصد داریم بهترین گوشی‌های شیائومی زیر 10 میلیون تومان را معرفی کنیم و مشخصات هر یک را به صورت اجمالی بررسی کنیم.

قیمت گوشی شیائومی

معرفی بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون

در بازار گوشی های اقتصادی، گوشی های شیائومی توانسته‌اند با توجه به قابلیت‌هایشان محبوبیت بالایی داشته باشند؛ از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G

زمانی که صحبت از گوشی های اقتصادی و میان رده با کیفیت می‌شود، اکثر افراد به یاد گوشی‌های Poco می‌افتند؛ یکی از گوشی های میان رده پوکو که در رده گوشی شیائومی تا 10 میلیون جای دارد، گوشی شیائومی Xiaomi Poco X5 Pro 5G است.

این گوشی میان رده با کیفیت، دارای یک صفحه نمایش قدرتمند 6.67 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی، پردازنده اسنپدراگون 778G و یک سیستم دوربین سه‌گانه با حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی است؛ علاوه بر این ها وجود باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سیمی سریع 67 واتی، این گوشی را به یک محصول همه چیز تمام تبدیل کرده است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G

در قسمت رم و حافظه داخلی این گوشی باید به این موضوع اشاره کرد، Poco X5 Pro 5G دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است که برای انجام چندین کار به صورت همزمان و ذخیره تمام فایل‌ها بسیار مناسب به حساب می آید.

گوشی شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G

2. گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 5G

در کنار شیائومی پوکو ایکس 5 پرو، گزینه اقتصادی‎ تر Poco X5 5G قرار دارد. این گوشی نیز با بهره‌مندی از صفحه‌نمایش 6.67 اینچی AMOLED، طراحی مشابه Poco X5 Pro و یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپری یکی از گزینه‌های اقتصادی اما باکیفیت شیائومی به حساب می‌آید. گوشی شیائومی مدل Poco X5 5G مجهز به پردازنده یک اسنپدراگون 695 است که کمی عملکرد ضعیف‌تری نسبت به پردازنده Poco X5 Pro دارد؛ همچنین شارژر این گوشی 33 وات است؛ اما می‌تواند به خوبی از پس تامین انرژی این پوکو خوش قیمت بر بیاید. 

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 5G

در رابطه با دوربین Poco X5 باید گفت، وجود یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی که جایگزین 108 مگاپیکسلی چشم نواز Pro شده است، باعث افت کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین این گوشی شده؛ با این حال، ماکرو 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی این گوشی با سری پرو یکسان هستند.

گوشی شیائومی مدل Poco X5 5G

3. گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G 

گوشی موبایل Redmi Note 12 Pro 4G یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون به حساب می آید؛ این دستگاه دارای ظرفیت ذخیره سازی 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم به همراه سیستم دوربین سه گانه پرو 108 مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند با کیفیت، دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ AMOLED DotDisplay با نرخ نوسازی تا 120 هرتز است. اگر بخواهیم درباره دوربین این گوشی صحبت کنیم، باید بگوییم وجود حسگر 108 مگاپیکسلی، تصاویر واضح و دقیقی را ثبت می کند و به خوبی می تواند با گوشی های پرچم دار برابری کند. 

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G 

این گوشی هوشمند دارای پردازنده SM7150 Snapdragon 732G کوالکام است که این پردازنده می‌تواند عملکرد خوبی در اجرای برنامه‌های سنگین و بازی‌های اندرویدی داشته باشد. منبع تغذیه این گوشی هوشمند، یک باتری لیتیومی 5000 میلی آمپر ساعتی است که با شارژر 67 واتی موجود در جعبه شارژ می شود و می تواند تا ساعت ها به خوبی دوام بیاورد.

گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G 

4. گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12S

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12S یک گوشی هوشمند جمع‌وجور با صفحه نمایش 6.43 اینچی است. از مهم‌ترین خصوصیات این گوشی اقتصادی می‌توان به مواردی مثل صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی بالا، صفحه‌نمایش AMOLED، پردازنده پر سرعت، دوربین‌های عالی و باتری قدرتمند اشاره کرد. در واقع شیائومی ردمی نوت 12 اس یک گوشی هوشمند پرچمدار است که نوید تجربه ای استثنایی با قیمتی مقرون به صرفه را به کاربران ارائه می دهد. این گوشی مجهز به پردازنده قدرتمند Mediatek Helio G96 و رم کافی است که چندوظیفگی یکپارچه و عملکرد سریع گوشی را تضمین می کند. 

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12S

یکی از ویژگی‌های مهم Redmi Note 12S، سیستم دوربین سه‌گانه 108 مگاپیکسلی آن است که به شما امکان می دهد عکس های بسیار پر جزئیاتی را با بالاترین کیفیت ثبت کنید. با وجود باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع، می توانید بدون نگرانی از تمام شدن شارژ، از استفاده طولانی مدت این گوشی لذت ببرید.

گوشی شیائومی Redmi Note 12S

5. گوشی موبایل شیائومی Redmi 12

گوشی Redmi 12 5G شیائومی یکی از گزینه‌های اقتصادی شیائومی در رنج قیمتی 10 میلیون تومان است ؛Redmi 12 دارای صفحه نمایش 6.79 اینچی FHD+ (1080×2400) AMOLED 90 هرتزی است که تجربه ای ایده آل از گوشی هوشمند را با قیمت مناسب به کاربران ارائه می دهد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi 12

 این گوشی هوشمند دارای پردازنده MediaTek Helio G88 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 است. دوربین سه‌گانه این گوشی از حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده،همچنین در بخش سلفی این گوشی دارای یک حسگر 8 مگاپیکسلی است. Redmi 12 مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی Li-Po با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی است که استفاده طولانی مدت و شارژ سریع را به کاربر تضمین می کند. 

گوشی شیائومی Redmi 12

6. گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s

گوشی موبایل Poco M5s یکی دیگر از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه شیائومی تا 10 میلیون است؛ این گوشی دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی OLED اینچی با روشنایی 1080p است. دررابطه‌با سخت‌افزار گوشی پوکو M5s، باید گفت این گوشی مجهز به پردازنده Helio G95 است. طبق نتایج بنچمارک‌های سخت‌افزاری، این گوشی می‌تواند در انجام بازی‌ها عملکرد خوبی داشته باشد و به راحتی برنامه‌های مختلف را به اجرا در آورد. 

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s

در بخش دوربین، Poco M5s دارای چهار دوربین متشکل از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی، یک ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است؛ دوربین سلفی این گوشی نیز 13 مگاپیکسل است و می تواند عملکرد خوبی در بخش عکاسی سلفی داشته باشد.
گوشی هوشمند Poco M5s دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و یک شارژر سریع سیمی 33 واتی است که می تواند خیال کاربر را در زمینه باتری گوشی راحت کند.

گوشی شیائومی مدل Poco M5s

7. گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 4G

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G یکی دیگر از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون است؛ این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش OLED ،6.67 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این گوشی هوشمند اقتصادی با بهره‌مندی از صفحه‌نمایش لمسی 6.67 اینچی 120 هرتزی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس، پردازنده Qualcomm Snapdragon 685 Octo-Core با سرعت 2.8 گیگاهرتز، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 4 گیگابایت رم می تواند توقعات کاربر را از یک گوشی کاربردی برآورده نماید.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 4G

در بخش دوربین، Redmi Note 12 دارای دوربین سه‌گانه 50+8+2 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی است که به شما امکان می دهد هر لحظه از زندگی خود را با کیفیت مطلوبی ثبت کنید. در قسمت باتری، این گوشی نیز عملکرد خوبی دارد و به لطف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و بهره مندی از شارژ سریع 33 وات می تواند تا ساعت ها شما را از شارژ مجدد بی نیاز کند.

گوشی شیائومی Redmi Note 12 4G

8. گوشی شیائومی مدل Poco M6 Pro 4G

اگر به دنبال خرید گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان هستید، گوشی شیائومی مدل Poco M6 Pro 4G یکی از بهترین انتخاب‌ها در این بازه قیمتی است. این گوشی که طراحی جذابی دارد از ابعاد و وزن متناسبی برخوردار بوده و به خوبی در دست جای می‌گیرد. صفحه‌نمایش 6.67 اینچی Xiaomi Poco M6 Pro از نوع امولد است که رزولوشنی برابر با 1080 در 2400 پیکسل دارد. شدت روشنایی 1000 نیت در کنار نرخ نوسازی 120 هرتزی از دیگر ویژگی‌های صفحه‌نمایش این گوشی شیائومی است.

خرید گوشی Xiaomi Poco M6 Pro

گوشی شیائومی مدل Poco M6 Pro

تراشه MediaTek Helio G99 Ultra در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 مجموعه سخت‌افزاری گوشی Poco M6 Pro 4G را تشکیل می‌دهند. ماژول دوربین این گوشی شیائومی از سه سنسور 64، 8 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است که سنسور اصلی تصاویری با کیفیت مطلوب ثبت می‌کند. گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M6 Pro 4G با اندروید 13 و رابط کاربری HyperOS به بازار عرضه شده است که امکان آپدیت سیستم‌عامل به نسخه 14 هم وجود دارد.

باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی Xiaomi Poco M6 Pro از دیگر نکات مثبت این گوشی اقتصادی شیائومی است که قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی هم دارد. در مجموع باید گفت Poco M6 Pro یکی از بهترین گوشی‌های راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان است که ارزش خرید خوبی دارد.

سخن آخر

در مقاله معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی با قیمت تا 10 میلیون تومان، به بررسی و معرفی گوشی‌های موبایل شیائومی در این رده قیمت پرداختیم. این گوشی‌ها از نظر عملکرد، امکانات، طراحی و ارزش ارائه شده بررسی شدند و شما می توانید با توجه به این عوامل بهترین گوشی موبایل را انتخاب و خریداری کنید. در نهایت، انتخاب بهترین گوشی برای هر فرد به نیازها و سلیقه‌ شخصی وابسته است؛ بنابراین، مطالعه‌ بررسی‌ها، مقایسه و توجه به نیازهای خود، می‌تواند کمک‌کننده باشد تا گوشی مناسبی را برای خرید انتخاب کنید.

پرسش های متداول

ردمی نوت 12 چه ویژگی خاصی دارد؟

Redmi Note 12 دارای دوربین سه‌گانه با کیفیت، صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED و باتری با دوام است و می‌تواند جزء بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون به حساب بیاید.

معایب گوشی های پوکو چیست؟

از مهم‌ترین معایب گوشی‌های پوکو شیائومی می‌توان به کیفیت ساخت پایین بدنه، طراحی تکراری، دوربین نه چندان با کیفیت اشاره کرد.

آیا دوربین گوشی Redmi Note 12S خوب است؟

به لطف سیستم دوربین سه‌گانه 108 مگاپیکسلی این گوشی، عملکرد فوق‌العاده ای در ثبت عکس های با وضوح دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دوربین این گوشی بهتر است مقاله فوق را مطالعه کنید. 
خرید آنلاین گوشی موبایل لپ تاپ و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.