بهترین نرم افزارهای حسابداری


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

استفاده از بهترین نرم افزار‌های حسابداری رایگان به عنوان عضو جدایی ناپذیر کسب و کارهای امروزی به حساب می‌آید. نرم افزار‌های حسابداری از دو نوع شرکتی و فروشگاهی قابل دسترس است و پیدا کردن بهترین نرم افزار حسابداری برای یک شرکت یا فروشگاه از دغدغه‌های اساسی هر صاحب کسب و کاری به حساب می‌آید. در مقاله پیش‌رو قصد داریم ضمن معرفی بهترین نرم افزار حسابداری به ارائه مشخصات و قابلیت‌های آن‌ بپردازیم تا انتخاب برای خرید کاربردی‌ترین نرم افزار حسابداری را برایتان هموارتر کنیم.

مشاهده لیست قیمت گوشی موبایل در فروشگاه اینترنتی کالاتیک

بهترین نرم افزارهای حسابداری در ایران چه ویژگی‌هایی دارند؟

شاید برایتان این سوال پیش‌ آمده باشد که بهترین نرم افزار‌های حسابداری در ایران دارای چه ویژگی‌هایی هستند و کدام یک از نیازهای کاربران را پاسخ می‌دهند. در ادامه مقاله «بهترین نرم افزاری‌های حسابداری» همراه کالاتیک باشید تا با فهرستی از ویژگی‌های اساسی که هر نرم افزار حسابداری شرکتی یا فروشگاهی باید از آن برخوردار باشد، آشنا شوید.

• در وهله اول کار کردن با رابط کاربری آن باید برای کاربران آسان باشد حتی آ‌نهایی که دانش تخصصی در زمینه حسابداری را ندارند.

• نرم افزار حسابداری اختصاصی شما باید بتواند قابلیت ارائه‌ گزارش‌های کاربردی و تحلیلی مالی و حسابداری را انجام دهد و همیشه نیز سیستم آن در حال به‌روزرسانی باشد.

• از جمله دیگر ویژگی‌های بهترین نرم افزارهای حسابداری در ایران می‌توان به یکپارچگی و قابلیت ادغام با دیگر سیستم‌های حسابداری به همراه قابلیت توسعه اشاره کرد.

• نرم افزار حسابداری استاندارد باید قابل استفاده برای کسب و کارها و رفع نیازمندی‌های مختلف باشد و از پشتیبانی فنی باکیفیت به همراه خدمات پس از فروش بهره ببرد.

• از دیگر نکات مهمی که در این خصوص می‌توان اشاره کرد تضمین امنیت اطلاعات مالی، قیمت معقول و مناسب نرم افزار حسابداری، سادگی بصری و محیط کاربر پسند است که باید کاربران قبل از انتخاب نرم افزار خود به آن‌ها توجه ویژه کنند.

بهترین نرم افزار حسابداری رایگان در ایران چیست؟

بسیاری از شرکت‌ها و فروشگاه‌های حال حاضر از نرم افزار‌های حسابداری به منظور انجام امور مالی خود استفاده می‌کنند و انتخاب یک نرم افزار بهینه برای هر سازمانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که به موجب آن اجازه می‌دهد تا فرایند حسابرسی و گردش مالی به آسانی دنبال شود.

اگر تاکنون برای شما سوال شده است که بهترین نرم افزار حسابداری رایگان در ایران کدام است در ادامه مقاله همراه باشید تا ضمن دریافت جواب سوال خود؛ بهترین نرم افزار حسابداری را بشناسید و با مشخصات و ویژگی‌های آن به صورت کامل آشنا شوید. همچنین شما می‌توانید برای آشنایی با نرم افزارهای مدیریت مالی بهترین برنامه های مدیریت منابع مالی مراجعه کنید.

نرم افزار حسابداری هلو

در سال 1377 نرم افزاری تحت عنوان هلو توسط شرکت طرفه نگار ساخته شد و با طرز کاری بسیار ساده و روان به کمک فروشگاه‌ها و شرکت‌ها آمد تا فرایند امور روزانه حسابداری آن‌ها را حل و فصل کند. امروزه نرم افزار حسابداری هلو بسته‌های مختلف نرم‌افزاری که شامل حالت‌های فروشگاهی، شرکتی، تولیدی حسابداری جامع و صنعتی همچنین حسابداری تخصصی اختصاص یافته به اصناف خاصی را شامل می‌شود. هلو نرم افزارهای خود را برای دسترسی همگان در 4 سطح و تنوع قیمتی که متناسب با نیاز‌های مختلفی طراحی شده عرضه می‌کند.

خرید نرم افزار حسابداری هلو

نکته قابل توجه در مورد نرم افزار حسابداری هلو این است که افرادی که دانش تخصصی در حوزه حسابداری ندارند نیز می‌توانند به راحتی از این ابزار استفاده کنند. با توجه به مزایای نام‌برده‌شده این نرم افزار، معایبی نیز دارد؛ به طور مثال در نرم افزار هلو شاهد عدم رعایت اصول در سرفصل‌های حسابداری هستیم همچنین وجود تعداد کم نیرو‌های پشتیبانی و حجم عظیمی از کاربران ممکن است برای دریافت پاسخ مشکل خود مدت زمان بیشتری در انتظار پاسخگویی باشید.

نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم

یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین نرم‌افزار‌های حسابداری در ایران نرم افزار سپیدار سیستم است که به دلیل برندینگ هوشمندانه و تکیه بر نام همکاران سیستم که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نرم افزار‌های ERP در ایران شناخته می‌شود، توانست در مدت زمان کمتر از ده سال توجه کارفرمایان بسیاری را به خود جلب کند.

خرید نرم لفزار حسابداری سپیدار سیستم

نرم افزار سپیدار سیستم دارای دو نسخه سپیدار و دشت است که هر کدام برای نوع خاصی از سازمان‌ها و با کاربری متفاوتی عرضه می‌شود. نسخه سپیدار برای شرکت‌هایی در ابعاد کوچک تا متوسط طراحی شده که شامل بسته‌های نرم افزاری حسابداری بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری و پخش به همراه زیرسیستم‌های حسابداری، دارایی ثابت، مشتریان و فروش، پخش و سفارش گیری، دریافت و پرداخت، انبارداری، حقوق و دستمزد، تولید، پیمانکاری و تردد می‌شود. نرم افزار حسابداری دشت نیز برای فروشگاه‌ها، خرده فروشی‌ها ساخته شده که بسته اختصاصی بعضی از شغل‌ها مانند سوپرمارکت، طلا فروشی، آرایشی بهداشتی را شامل می‌شود.

خرید لپتاپ

کاربردی‌ترین نرم افزار های حسابداری محک

نرم افزار حسابداری محک، با تکیه بر نام گروه نرم افزاری محک در سال 1385 وارد دنیای نرم افزار‌های حسابداری شد و توانست به سرعت جایگاه ویژه‌ای در میان کاربران این عرصه به دست آورد. محک نرم افزار کاربردی حسابداری خود را در دو نوع عمومی و تجاری راهی بازار می‌کند و به لحاظ کاربردی و نیاز خود می‌توانید نسبت به تهیه هر کدام اقدام کرده و بسته به نوع نرم افزار و سطحی که انتخاب می‌کنید از زیر سیستم‌هایی مثل بازرگانی، مالی، انبارداری، حقوقی و دستزمزد تولید، پروژه و دارایی ثابت بهره ببرید.

خرید نرم افزار حسابداری محک

از نکات مثبت نرم افزار حسابداری محک می‌توان به پشتیبانی یک‌ساله رایگان اشاره کرد. از دیگر شاخص‌های کلیدی در بهترین نرم افزار حسابداری محک می‌توان به طبقه‌بندی دقیق حساب‌های شما، ایجاد گزارش‌های استاندارد مدیریتی و تکمیلی مانند گزارش‌های سود کالا، تعیین میزان سود بر اساس بازه‌های زمانی مشخص، ثبت‌اسناد مالی و شماره‌گذاری اتوماتیک، ایجاد انسجام و یکپارچگی در مدیریت از اسناد و فاکتورهای مالی، ثبت و کنترل تمامی عملیات خرید، فروش همچنین دقت بالا در انجام محاسبات مربوط به حقوق و دستمزد و سود و زیان شرکت و امکان ثبت فاکتورهای رسمی و معمولی به همراه مدیریت عملیات مربوط به گردش چک و بانک اشاره کرد.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی بهترین نرم افزار حسابداری رایگان در ایران پرداختیم و سعی کردیم با معرفی بهترین نرم افزار‌های حسابداری رایگان شما را در انجام امور حسابداری و مالی شرکت یا فروشگاه‌های خرد و کلان همراهی کنیم. به نظر شما بهترین نرم افزار حسابداری کدام است؟ تجربه خود را در استفاده از نرم افزار دلخواه‌تان در قسمت دیدگاه‌ها بنویسید.

پرسش‌‌های متداول

بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی کدام است؟

طبق نظر و تجربه کاربران برنامه نرم افزار سپیدار سیستم یکی از بهترین نرم‌افزارهای حسابداری شرکتی به حساب می‌آید که با پشتیبانی عالی و همه ساعته همچنین قابلیت‌های کاربردی توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند.

بهترین نرم افزار حسابداری اندروید چیست؟

یکی از پرطرف‌دارترین نرم‌افزار‌های مالی و حسابداری اندروید، نرم افزار هلو نام دارد که امکانات کاربردی بی‌نظیری مانند صدور انواع فاکتور مالی و حسابداری، انبار، چک زا شامل می‌شود و مناسب هر کسب و کار قابلیت شخصی سازی دارد.

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان را از کجا بگیریم؟

برای تهیه بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان می‌توانید به وب سایت شرکت عرضه کننده نرم افزار حسابداری مراجعه و نسبت به خرید نرم افزار دلخواهتان اقدام کنید.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.