Honor Magic V3 مقاوم ترین گوشی تاشوی بازار!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
طبق ادعای آنر، گوشی Magic V3 یکی از بادوام‌ترین گوشی‌های تاشوی بازار است که توانسته در آزمایش‌های سنگین جان سالم به در ببرد.

Honor Magic V3، جدیدترین گوشی تاشوی برند آنر است که در حال حاضر وارد بازار چین شده و ماه آینده نیز در نمایشگاه IFA به اروپا می‌آید. مجیک V3 نه تنها باریک‌ترین گوشی تاشوی بازار است بلکه طبق ادعای این شرکت، یکی از بادوام‌ترین محصولاتی است که تحت هیچ شرایطی آسیب‌پذیر نخواهد بود.

گوشی تاشو آنر مجیک V3، مقاوم اما سبک

آنر ادعا می‌کند که گوشی Honor Magic V3 توانسته در آزمایش‌های سنگین از لحاظ مقاومت بدنه، عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. این شرکت برای اثبات ادعای خود گوشی‌آنر مجیک V3 را تحت چند آزمایش بسیار سخت قرار داد که در تمام آن‌ها هم موفق ظاهر شد. یکی از این آزمایش‌ها قرار دادن گوشی مجیک V3 در زیر دستگاه پرس هیدرولیک بود که لولای سوپر استیل آن توانست ۱۱۵۰ کیلوگرم فشار را تحمل کند و حتی یک سنگ گرانیتی را در این آزمایش شکست دهد.

گوشی تاشو آنر مجیک V3، مقاوم اما سبک

دلیل آن هم این است که در داخل صفحه نمایش این گوشی از یک نوع ماده سیلیکونی استفاده شده که در برابر ضربه و فشار می‌تواند مقاومت خوبی را از خود نشان دهد. این ماده در هنگام ضربه، سفت می‌شود و از صفحه نمایش گوشی محافظت می‌کند. در طرف دیگر هم در قسمت روی صفحه نمایش هم از محافظ نانو کریستال ضد خش استفاده شده که نسبت به سایر گوشی‌های موجود در بازار مقاومت بالاتری خواهد داشت.

دیگر آزمایشی که روی این گوشی انجام شد، انداختن آن داخل ماشین لباسشویی و مواجه شدن آن با مقدار زیاد آب به مدت طولانی مدت بود. گواهی IPX8 استفاده شده در این گوشی ثابت کرد که می‌تواند تا عمق ۲.۵ متر در زیر آب دوام آورد.

گوشی تاشو Honor Magic V3 در تاریخ ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) در برلین معرفی خواهد شد. آزمایش‌های انجام شده نشان می‌دهد که این گوشی در عین برخورداری از بدنه‌ای باریک و سبک، از مقاومت بالایی برخوردار است و می‌تواند در مواجه شدن با حوادث سخت جان سالم به در ببرد.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.