دستگیری نزدیکان متیو پری به دلیل دست داشتن در مرگ او!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
پیکر متیو پری بازیگر سرشناس آمریکایی در مهرماه سال گذشته به طرز مشکوکی در یک وان آب گرم پیدا شد که در آن زمان اعلام کردند یک اوردوز اتفاقی باعث مرگ او شده است.

متیو پری بازیگر سرشناس و محبوب سریال فرندز، در سن ۵۴ سالگی و بر اثر استفاده بیش از حد کتامین جان خود را از دست داد. پس از پیدا شدن جسد متیو پری در یک وان آب گرم، تحقیقات برای علت مرگ او آغاز شد و اکنون پس از گذشت چند ماه اطلاعات جدیدی از مرگ متیو فاش شده است.

علت مرگ متیو پری چه بود؟

پس از مرگ متیو پری و کالبد شکافی جسد وی، پزشکی قانونی اعلام کرد که میزان کتامین موجود در بدن پری به قدری بالا بود که نمی‌توانست ناشی از درمان پزشکی او در جهت رفع افسردگی و اضطرابش باشد. زیرا متیو بیش از یک هفته قبل از مرگ خود، هیچ تزریق پزشکی کتامینی را دریافت نکرده بود. پس از این خبر، تحقیقات در مورد مرگ این بازیگر آغاز شد و اکنون پس از ماه‌ها، یک کیفرخواست ۱۸ ماده‌ای ادعا می‌کند که ۵ نفر در مرگ متیو پری دست داشته‌اند.

علت مرگ متیو پری چه بود؟

دو پزشک به نام‌های دکتر سالوادور پلاسنسیا و دکتر مارک چاوز به جرم توزیع کتامین به پری اعتراف کرده و دستگیر شدند. همچنین دستیار شخصی او، کنت ایواماسا، نیز به جرم خرید کتامین و تزریق غیر اصولی و بیش از اندازه به متیو پری در این جریان دستگیر شد. متهم بعدی یکی از آشنایان پری به نام اریک فلمینگ است که به فروش کتامین اعتراف کرد و  او نیز به جرم دست داشتن در مرگ این بازیگر دستگیر شد. دیگر متهم این پرونده، جزوین سانگا، فروشنده مواد مخدر در محله نورث هالیوود است که او نیز به جرم فروش کتامین به کنت ایواماسا، دستیار متیو پری، بازداشت شده است.

هر پنج متهم این پرونده، می‌دانستند که کارشان غیراخلاقی و غیرقانونی است. به همین دلیل پس از مرگ متیو پری تمام پیام‌های ارسال شده بین خود را پاک کردند. پلاسنسیا نیز سوابق و یادداشت‌های پزشکی متیو را جعل کرد تا اقدامات خود را موجه نشان داده و جای هیچگونه شک و شبهه‌ای را باقی نگذارد.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.