زمان عرضه هدست ویژن پرو اپل نزدیک تر شد!

content-main-img
همانطور که می‌دانید هدست واقعیت ترکیبی اپل به‌نام ویژن پرو در مراسم WWDC 2023 رونمایی شد و طبق گفته شرکت سازنده این هدست پیشرفته برای عرضه در اوایل سال 2024 میلادی برنامه‌ریزی شده بود.

با این حال طبق آخرین اخبار موجود گفته می‌شود که اپل زمان عرضه هدست ویژن پرو خود را به تاریخ نزدیک‌تری نسبت به زمان قبلی منتقل کرده است. براساس یک تحلیل‌گر صنعت فناوری، اپل زمان عرضه هدست واقعیت ترکیبی (AR/VR) ویژن پرو را به تاریخ نزدیک‌تری انتقال داده است و امکان دارد که در اواخر ماه ژانویه 2024 پیش‌فروش این محصول را آغاز کند و تا ماه فوریه 2024 به دست خریداران برساند.

هدست ویژن پرو اپل

طی گزارشی از مارک گرمن (افشاگر محصولات اپل)، اپل حجم تولیدات Vision Pro را در چین افزایش داده و با ارسال ایمیل به توسعه دهندگان از آن‌ها خواسته تا با استفاده از جدیدترین ابزار، این گجت انقلابی را امتحان و سپس تایید کنند. در نهایت غول فناوری آمریکایی در حال برقراری کلاس‌های آموزشی برای کارمندان خود است تا این افراد نسبت به نحوه بستن، تغییر لنز‌ها و دیگر موارد هدست ویژن پرو آشنا شوند.

در حال حاضر می‌توان گفت، اپل در حال آماده سازی برای عرضه محصول انقلابی خود یعنی Apple Vision Pro است؛ آخرین باری که اپل از محصولی متحیرکننده رونمایی کرد به سال 2015 و عرضه ساعت‌های هوشمند خود به نام Apple Watch باز می‌گردد.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.