دیوایس یا گجت هایی که خانه شما را مدرن می کنند!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، گجت‌هایی تولید شده‌اند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها زیبایی خاصی به منزل خود بخشیده و محیط خانه را مدرن و جذاب سازید.

دوست دارید در خانه‌ای مدرن و رویایی زندگی کنید اما نمی‌دانید برای این کار چه وسایلی را باید تهیه کنید؟ پاسخ این سوال در مقاله نهفته است. زندگی در یک خانه رویایی و زیبا چیزی است که همه ما آرزوی آن را داریم؛ اما چطور امکان‌پذیر است؟ برای اینکه منزل خود را به یک خانه رویایی تبدیل کنید کافی است وسایلی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم را خریداری کرده و در اتاق قرار دهید. اینگونه می‌توانید هم چیدمانی مدرن را در منزل خود لحاظ کنید و هم زیبایی خانه را تا حد چشمگیری افزایش دهید.

معرفی ۵ گجت جذاب برای مدرن‌ کردن خانه

امروزه گجت‌ها نقش زیادی را در زندگی ما ایفا می‌کنند که یکی از مهمترین کاربردهای آنها، کمک به زیباسازی منزل است. اکنون به ۵ نمونه از گجت‌های جذاب که با استفاده از آنها می‌توانید خانه‌ای مدرن و جذاب داشته باشید اشاره می‌کنیم.

اسپیکر هوشمند

یکی از وسایلی که باعث می‌شود تا منزل شما علاوه بر جنبه دیداری، در بعد شنیداری نیز بسیار مدرن و جذاب به شمار رود، اسپیکر هوشمند است. 

اسپیکرهای هوشمند با متصل شدن به شبکه وای‌فای قادر خواهند بود تا تمام دستورات صوتی شما را اجرا کنند. علاوه بر آن برخی از آنها با مجهز بودن به دوربین داخلی، این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا بتوانید زمانی که در منزل حضور ندارید، خانه و وسایل منزل را کنترل کنید.

برقراری تماس ویدیویی، تنظیم کردن تایمر برای پخت غذا، یادآوری مناسبت‌های خاص، گوش دادن به رادیو یا موزیک مورد علاقه و بسیاری موارد دیگر از مزایای وجود یک اسپیکر هوشمند در منزل به شمار رفته و سبب می‌شوند تا خانه شما از حالت معمولی به محیطی مدرن تبدیل شود.

اسپیکر هوشمند

لامپ هوشمند

دیگر گجتی که با استفاده از آن می‌توانید خانه خود را به محیطی مدرن و جذاب تبدیل کنید، لامپ هوشمند است. این گجت محبوب که وظیفه‌ای فراتر از تامین روشنایی منزل را دارد، می‌تواند با نورپردازی با رنگ‌های مختلف، گزینه‌ای عالی برای تنظیم روحیه شما و همچنین بخشیدن جلوه‌ای زیبا و شیک به منزل شما باشد.

همچنین می‌توانید به منظور برگزاری جشن و مراسم‌های مختلف در منزل خود از این نوع لامپ‌ها استفاده کنید. علاوه بر نورپردازی و زیبایی بخشیدن به منزل، مزیت اصلی لامپ‌های هوشمند نسبت به لامپ‌های معمولی، توانایی جفت شدن آسان آنها با اسپیکرهای هوشمند از طریق نرم‌افزارهای مربوطه است. 

مورد جالبی که ممکن است در برخی از لامپ‌های هوشمند مشاهده کنید این است که این لامپ‌ها می‌توانند با صدای موسیقی روشن شوند؛ به این صورت که تعامل بین صدا و نور می‌تواند منزل شما را به محیطی هیجان‌انگیز و جادویی تبدیل کرده و در مدرن‌سازی آن نقشی اساسی داشته باشد.

لامپ هوشمند

دستگاه پخش استریم

گجت دیگری که باعث می‌شود تا منزل شما به محیطی مدرن تبدیل شود، دستگاه پخش استریم است. این گجت با اتصال به درگاه HDMI تلویزیون، آن را از حالت معمولی به حالت هوشمند تبدیل کرده و امکاناتی قابل‌توجه را برای کاربر فراهم می‌کند.

با استفاده از این گجت می‌توانید به آسانی به اینترنت منزل وصل شده و از سرویس‌ها و پلتفرم‌های استریم بهره‌مند شوید. امروزه پلتفرم‌های مختلفی برای استریم‌ها در دسترس هستند که می‌توانید با استفاده از گوشی یا رایانه شخصی از آنها استفاده کنید.

دستگاه پخش استریم

موتور پرده برقی هوشمند

موتور پرده برقی هوشمند دیگر دیوایس شگفت‌انگیزی است که تاثیر زیادی بر مدرن‌سازی منزل شما دارند. موتور پرده برقی هوشمند دستگاهی جذاب و کاربردی است که با استفاده از آن می‌توانید به آسانی و بدون نیاز به حرکت، پرده منزل خود را حتی در ساعت‌هایی مشخص باز و بسته کنید. 

از بابت نصب این گجت در منزل خود آسوده خاطر باشید، زیرا در عرض پنج دقیقه می‌توانید این دستگاه پرکاربرد را روی پرده منزل خود نصب کرده و از آن استفاده کنید. همچنین برای کنترل این دستگاه می‌توانید از نرم افزارهای گوشی، سیری اپل، دستیار صوتی گوگل و آمازون الکسا استفاده کنید. 

موتور پرده برقی هوشمند

پریز هوشمند

یکی دیگر از گجت‌هایی که استفاده از آنها باعث می‌شود تا منزل شما به محیطی مدرن و شیک تبدیل شود، پریز هوشمند است. این پریز از نظر کارایی هیچ تفاوتی با پریزهای معمولی ندارد اما مهمترین موردی که سبب تمایز آنها از یکدیگر می‌شود، اتصال پریز هوشمند به اینترنت منزل و بلوتوث است.

پریزهای هوشمند دستگاهی بسیار کاربردی و پر استفاده برای افرادی هستند که در بیرون از منزل فعالیت دارند و می‌خواهند در ساعتی مقرر مایکروویو یا توستر خود را روشن کرده و غذای داخل آن را تا رسیدن خود به منزل آماده کند. در حالت کلی با استفاده از این گجت می‌توانید روی لوازم برقی خانه مسلط بوده و آنها را هرجایی که هستید خاموش و روشن کنید.

پریز هوشمند

سخن آخر

در این مطلب ۵ مورد از مهمترین گجت‌هایی که وجود آنها سبب مدرن شدن منزل شما می‌شود را معرفی کردیم. با استفاده از هر کدام از این دیوایس‌ها می‌توانید زیبایی و جذابیت خاصی را به منزل خود بخشیده و آن را به خانه‌ای هوشمند و مدرن تبدیل کنید. 

بنظر شما با خرید چه گجت‌های دیگری می‌توانید در ظاهر منزلتان تغییری اساسی لحاظ کنید؟

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.