Gmail برای اندروید، پاسخ دادن به ایمیل‌ ها را آسان‌تر می‌کند!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
طبق اعلام گوگل، Gmail با آپدیت جدید خود میتواند، پاسخ دادن به ایمیل های دریافتی را سرعت بخشیده و آسان‌تر کند.

طبق آخرین اخبار اعلام شده از گوگل، قابلیتی به Gmail در گوشی‌های اندروید اضافه شده است تا کاربر بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون ورود به صفحه ایمیل مخاطب، به ایمیل‌های دریافتی خود پاسخ دهد.

اضافه شدن قابلیت پاسخ سریع در آپدیت جدید Gmail

شرکت گوگل اعلام کرد که اپلیکیشن Gmail با به‌روزرسانی جدید خود این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند به سرعت به پیام‌های دریافتی خود پاسخ دهند. در رابط کاربری جدید گوگل، هنگامی که روی دکمه Reply یا Reply All کلیک می‌کنید، یک پنجره کوچک ورودی متن دقیقا زیر ایمیلی که در حال پاسخ به آن هستید قرار می‌گیرد تا بتوانید سریع‌تر به ایمیل دریافتی پاسخ دهید.

این قابلیت تقریبا شبیه به پلتفرم‌های پیام‌رسانی چون واتساپ است که اکثر ما در طول روز با آن سروکار داریم و با لمس پیام یا کلیک روی گزینه Reply به پیام‌های ارسالی مخاطبان خود پاسخ می‌دهیم. به لطف قابلیت پاسخ سریع به جیمیل، دیگر لازم نیست برای اینکه بتوانید به یک پیام پاسخ دهید، پنجره آن ایمیل را باز کنید. فقط کافیست روی گزینه Reply ضربه بزنید تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ایمیل دریافتی پاسخ دهید.

پاسخ سریع به جیمیل با قابلیت جدید گوگل

همچنین گوگل این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا اگر هنگام پاسخ دادن به ایمیل‌ها به فضای بیشتری نیاز داشتند، بتواند با انتخاب آیکونی که در بالای کادر پیام قرار گرفته، فضای پنجره پاسخ را گسترش دهند. به این صورت می‌توانید بدون کمبود فضای کافی، با هر تعداد کاراکتری که تایپ می‌کنید، به ایمیل دریافتی پاسخ دهید.

بر اساس ادعای گوگل، این قابلیت طی روزهای آینده در اختیار کاربران اندروید و Workspace قرار خواهد گرفت؛ اما کاربران iOS باید تا اواخر زمستان امسال برای دریافت آپدیت جدید Gmail منتظر بمانند.
 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.