سامسونگ محبوب ترین ویژگی Galaxy AI را به سری A می آورد!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
سامسونگ اعلام کرد که قصد دارد از تکنولوژی هوش مصنوعی Galaxy AI، در گوشی‌های میان‌رده سری A‌ نیز استفاده کند.

هوش مصنوعی Galaxy AI یکی از قابلیت‌های محبوب سامسونگ است که تاکنون تنها روی گوشی‌های پرچمدار این برند استفاده می‌شد؛ اما اکنون این شرکت کره‌ای اعلام کرده که قصد دارد تا Galaxy AI را از انحصاری گوشی‌های پرچمدار خود خارج کرده و در میان‌رده‌های سری A نیز استفاده کند.

قیمت گوشی های سامسونگ

ورود هوش مصنوعی Galaxy AI به گوشی های سری A حقیقت دارد؟

در اوایل سال جاری، شاهد رونمایی از هوش مصنوعی Galaxy AI در رویداد آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ بودیم. Galaxy AI با ارائه قابلیت‌های بی نظیر و کاربردی توانست محبوبیت زیادی را در میان کاربران کسب کند. تا جایی که این شرکت تصمیم گرفت تا محبوب‌ترین قابلیت هوش مصنوعی خود را به گوشی‌های سری A و Galaxy Tab S9 FE آورده و علاوه بر گوشی‌های پرچمدار، برای محصولات میان‌رده نیز امکان استفاده از این قابلیت شگفت‌انگیز را فراهم کند.

قابلیت کشیدن دایره برای جستجو (circle to search)، یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند اطلاعات کاملی را در مورد قسمت انتخاب شده در عکس کسب کند. در حقیقت نحوه استفاده از قابلیت circle to search به این صورت است که شما می‌توانید بخشی از تصویر را با کشیدن دایره انتخاب کرده و اطلاعات مربوط به آن را در سریع‌ترین زمان ممکن از گوگل دریافت کنید.

برای مثال تصور کنید که در حال تماشای ویدئویی هستید؛ در این هنگام لوکیشینی زیبا به چشم شما می‌خورد که دوست دارید آدرس آن را پیدا کنید و در موقعیت مناسب به آن مراجعه کنید. در این حالت قابلیت سرچ دایره‌ای به کمک شما می‌آید و این امکان را فراهم می‌کند تا با دایره کشیدن دور لوکیشن موردنظر، آدرس آن را به آسانی در قسمت نتایج جستجوی گوگل پیدا کنید.

در واقع سرچ دایره‌ای یک همکاری بین گوگل و سامسونگ است که تاکنون فقط در پرچمداران سامسونگ قابل دسترسی بود، اما به زودی در اختیار کاربران گوشی‌های سری A نیز قرار خواهد گرفت.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.