اطلاعات افشا شده گوشی vivo x fold 3


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
جدیدترین گوشی تاشو در راه است! اخیرا اطلاعاتی مبنی بر طراحی و ساخت گوشی vivo x fold 3 منتشر شده که صحت آن‌ها تنها با معرفی این گوشی مشخص خواهد شد.

براساس گزارش‌های ارائه شده توسط ویوو، این شرکت تا پایان سال جاری از جدیدترین گوشی خود به نام vivo x fold 3 در چین رونمایی خواهد کرد. احتمال می‌رود که این گوشی به عنوان جانشین vivo x fold 2 عرضه شود و امری منطقی است که به صفحه نمایش و سخت‌افزاری قدرتمندتر از نسل قبل مجهز باشد.

مشاهده قیمت روز گوشی موبایل

در ادامه به جدیدترین اطلاعات فاش شده از گوشی ویوو ایکس فولد ۳ و امکانات ارائه‌دهنده آن می‌پردازیم. با کالاتیک همراه باشید.

مشخصات احتمالی گوشی vivo x fold 3

Digital Chat Station ادعا می‌کند که گوشی vivo x fold 3 می‌تواند به عنوان یکی از نازک‌ترین و سبک‌ترین محصولات در بازار موبایل شناخته شود.
براساس شایعات مطرح شده، گوشی vivo x fold 3 به یک صفحه نمایش داخلی تاشو در اندازه ۸.۳ اینچ و نوع Samsung AMOLED E7 و یک صفحه نمایش بیرونی از نوع امولد در اندازه ۶.۵۳ اینچ مجهز خواهد شد. به این صورت امکان تماشای فیلم و سریال یا مشغول شدن به بازی‌های موبایلی در اندازه‌ بزرگ (۸.۳ اینچ) با کیفیت ۲۴۸۰ در ۲۲۰۰ پیکسل یا اندازه کوچکتر (۶.۵۳ اینچ) با وضوح ۲۷۴۸ در ۱۱۷۲ پیکسل را برای کاربر فراهم خواهد کرد. 

رنگ بندی گوشی vivo x fold 3
حداکثر میزان روشنایی در نظر گرفته شده برای گوشی vivo x fold 3 احتمالا ۳۰۰۰ نیت خواهد بود تا کاربر بتواند به راحتی در زیر نور مستقیم آفتاب بدون هیچ مشکلی به محتوای داخل گوشی دست پیدا کند.
طبق اطلاعات منتشر شده نسبت صفحه نمایش گوشی vivo x fold 3 به بدنه ۹۱.۸ درصد است که نشان می‌دهد اطراف پنل گوشی از حاشیه‌های کمی برخوردار است و فضای بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
بر اساس دیگر اطلاعات فاش شده از صفحه نمایش گوشی vivo x fold 3 ، نرخ نوسازی یا رفرش‌ریت این دستگاه نیز ۱۲۰ هرتز اعلام شده که مقداری مطلوب برای گوشی‌های موبایل است.
همچنین در اطلاعات فاش شده گوشی vivo x fold 3 به این موضوع اشاره شده که احتمالا ویوو برای محافظت از پنل دستگاه از یک لایه سرامیکی استفاده می‌کند که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و خط افتادگی دارد.
در مورد حسگر اثر انگشت هم زمزمه‌هایی به گوش رسیده و شایعه شده که احتمالا این شرکت در گوشی vivo x fold 3، از حسگر اولتراسونیک در زیر صفحه نمایش استفاده می‌کند.
در مورد سخت‌افزار گوشی vivo x fold 3 هم شایعاتی مطرح شده و رسانه‌ها این احتمال را می‌دهند که در جدیدترین گوشی تاشو دنیا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده شود تا بتواند عملکرد قابل‌قبولی را در پردازش و اجرای برنامه‌های سنگین و پیشرفته از خود به نمایش بگذارد.

ویژگی های گوشی vivo x fold 3
دیگر اطلاعات فاش شده از گوشی vivo x fold 3 خبر از برخورداری از دوربینی با کیفیت و دقیق خواهد داد. بر اساس این اطلاعات احتمال می‌رود که گوشی ویوو ایکس فولد ۳ از یک ماژول دوربین سه‌گانه تشکیل شود که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، سنسور فوق عریض ۵۰ مگاپیکسل و لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسل خواهد شد و انتظار داریم که این دوربین قدرت پشتیبانی از زوم دیجیتالی ۴۰ برابری را داشته باشد.
دوربین سلفی قرار داده شده در گوشی vivo x fold 3 هم احتمالا به کیفیت ۳۲ مگاپیکسل مجهز خواهد شد و کاربر را در ثبت تصاویر باکیفیت و زیبا همراهی خواهد کرد.
گفته می‌شود که وظیفه تامین انرژی گوشی vivo x fold 3، به باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی سپرده می شود که این باتری قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی را خواهد داشت و دستگاه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شارژ کامل خواهد رساند.

گوشی vivo x fold 3 در چه تاریخی معرفی می‌شود؟

شرکت ویوو برای معرفی گوشی vivo x fold 3 هنوز تاریخ دقیقی را اعلام نکرده اما براساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی تاشو احتمالا تا پایان ماه مارس معرفی خواهد شد.
باید تا زمان معرفی گوشی vivo x fold 3 منتظر بمانیم تا ببینیم این محصول نسبت به گوشی نسل قبل این برند یعنی گوشی vivo x fold 2 چه تغییراتی داشته و چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پرسش های متداول

گوشی vivo x fold 3 برای بازی‌ مناسب است؟

بله. گوشی vivo x fold 3 با بهره‌مندی از سخت‌افزاری قدرتمند و صفحه نمایشی باکیفیت، می‌تواند گزینه خوبی برای نصب بازی‌های روز دنیا محسوب شود.

با گوشی vivo x fold 3 می‌توانیم در محیط‌های باز و زیر نور مستقیم کار کنیم؟

بله. گوشی vivo x fold 3 با برخورداری از میزان روشنایی ۳۰۰۰ نیت قادر است محتوا را با کیفیت و دید بسیار خوبی زیر نور خورشید نمایش دهد و گزینه خوبی برای استفاده در تمام محیط‌ها باشد.

خرید انواع محصولات دیجیتالی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.