چه تعداد از کاربران سامسونگ به گوشی های پیکسل روی می‌آورند؟


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
بر اساس ادعای رئیس اندروید، تعداد کمی از کاربران شرکت سامسونگ، به گوشی‌های پیکسل روی می‌آورند.

امروزه سامسونگ در حال رقابت با شرکت‌های بزرگی است که با عرضه محصولات متنوع و کاربردی به بازار، توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. کمپانی گوگل هم یکی از رقبا است که با ارائه محصولات هوشمند و امکانات جذاب می‌تواند کاربران سامسونگ را به سمت خود جذب کند.

البته اخیرا ادعای جالبی در این مورد شنیده شده که نشان می‌دهد گوگل در جذب کاربران سامسونگ جندان موفق هم نبوده و نتوانسته توجه طرفداران این برند را به خود جلب کند. شاید یکی از دلایل این اتفاق این است که گوگل قصد ندارد کاربران سامسونگ را به سمت خود بکشاند و تمرکز اصلی خود را روی جذب کاربران آیفون گذاشته است.

روی آوردن کاربران سامسونگ به گوشی گوگل پیکسل

ریک اوسترلو قائم مقام گوگل در طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد بسیار کمی از کاربران سامسونگ به گوشی‌های هوشمند پیکسل روی می‌آورند. امروزه سامسونگ در حال رقابتی بزرگ با اپل و شیاSومی است اما با این حال همچنان آمار خود را حفظ کرده و به عنوان بزرگترین برند گوشی‌های هوشمند جهان به شمار می‌رود.

علاوه بر این دو برند، امکانات ارائه‌دهنده شرکت گوگل که توسعه‌دهنده اندروید هم است، نشان می‌دهد که این شرکت برای رقابت با ساسونگ چندان بی‌انگیزه هم نیست. البته بر اساس ادعای ریک اوسترلو، کاربران کمی از سامسونگ به سمت گوگل می‌روند که این موضوع نشان می‌دهد دلیلی برای نگرانی سامسونگ در مورد گوشی های هوشمند گوگل پیکسل وجود ندارد.

چه تعداد کاربران سامسونگ به گوشی پیکسل روی می‌آورند؟

اوسترلو در ادامه مصاحبه‌ای که انجام داده بود، بیان کرد که اکثر کاربرانی که گوشی‌های پیکسل را برای خرید انتخاب می‌کنند، از کاربران برندهایی هستند که تولید و عرضه گوشی‌های آن‌ها به بازار متوقف شده است. بنابراین هدف اصلی گوگل این است که با تولید گوشی‌های هوشمند، سهم اندروید را در بازار افزایش دهد.

هنگامی که ریک اوسترلو به عنوان رئیس پلتفرم‌ها و دستگاه‌های گوگل منصوب شد، در دیداری که با TM Roh (رئیس سامسونگ) داشت، در مورد همکاری با این شرکت کره‌ای خاطر نشان کرد: «همکاری ما هرگز تا این حد مستحکم نبوده است. من از همکاری که در زمینه هوش‌مصنوعی و فرصت‌های زیادی که برای هردو شرکت پیش‌رو داریم، بسیار هیجان زده‌ام».

به همین دلیل است که بسیاری از قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی کمپانی گوگل، همزمان برای گوشی‌های سامسونگ هم عرضه می‌شود و کاربران این برند نیز از امکانات جذابی چون جمنای، سرچ دایره‌ای و جمنای لایو بهره‌مند خواهند شد. در حقیقت دو شرکت گوگل و سامسونگ در تلاش هستند تا با کمک یکدیگر، انواع جدیدی از قابلیت‌ها و خدمات مختلف و کاربردی را به سیستم عامل اندروید اضافه کنند و روزبه‌روز بر تعداد کاربران اندروید بی‌افزایند.

برخی از گزارش‌ها حاکی از آن است که گوگل از طریق بازاریابی و پیشنهادهای جذاب و وسوسه‌برانگیز، مدت زمان زیادی است که کاربران آیفون را هدف قرار داده است. بنابراین ممکن است برخی از کاربرانی که به سمت خرید گوشی‌های پیکسل می‌روند، قبلا از کاربران اپل بوده و از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کردند.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.