راهنمای خرید قاب گوشی شیائومی


مهزاد اباذری
نظرات 0
content-main-img

بازار قاب گوشی موبایل روزبه‌روز در حال متنوع‌تر شدن است و این محصولات در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به فروش می‌رسند. بسیاری از کاربران از قاب و لوازم جانبی، بیشتر برای افزایش زیبایی گوشی خود استفاده می‌کنند؛ با این حال لازم است بدانید که علاوه بر جنبه زیبایی، استفاده از کاور باعث افزایش میزان محافظت و امنیت دستگاه می‌شود.

خرید قیمت قاب گوشی جدید در فروشگاه اینترنتی کالاتیک

تمامی مدل‌ها و برندها گوشی قاب‌های مخصوص خود را دارند و تفاوتی نمی‌کند که گوشی هوشمند شما از چه برندی است؛ به عنوان مثال اگر از دارندگان گوشی‌های شیائومی هستید، می‌توانید قاب متناسب با دستگاه خود را خریداری کنید.

اگر قصد خرید یک قاب زیبا، محکم و بادوام را دارید، نکاتی که در ادامه ذکر می‌شود به شما کمک می‌کند با توجه به تنوع موجود در بازار، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

ویژگی های قاب گوشی شیائومی

خرید قاب مناسب برای گوشی شیائومی کار دشواری نیست؛ شما می‌توانید به راحتی با انتخاب قابِ موردعلاقه خود و با در نظر گرفتن برخی از ویژگی‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کنید و هم جلوه زیباتری به گوشی خود بدهید و هم از آن محافظت کنید.

انواع قاب گوشی شیائومی

1. طراحی و مدل قاب

اولین نکته‌ای که هنگام خرید قاب گوشی شیائومی و به طورکلی قاب گوشی جلب توجه می‌کند، طراحی و مدل قاب است؛ برای مثال معمولا قاب‌های رنگارنگ به علت برخورداری از طرح و رنگ‌های شاداب، نظر کاربران به سرعت به خود جلب می‌کنند. در مرحله بعدی به بررسی سایر ویژگی‌ها و مدل‌های قاب با کیفیت شیائومی می‌پردازیم که به شرح زیر است:

2. قاب بامپر

بامپر یکی از گزینه‌های مناسب برای افرادی است که قصد خرید قاب گوشی شیائومی را دارند. این قاب‌های کم‌وزن و سبک، بیشتر برای محافظت از لبه‌های گوشی کاربرد دارد و از بدنه گوشی محافظت نمی‌کنند. بامپرها در انواع فلزی (آلومینیوم) و ژله‌ای (پلاستیکی) و در رنگ‌های متنوع تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

قاب گوشی شیائومی بامپر

3. قاب کیفی

برخی از انواع قاب گوشی شیائومی را می‌توانید با طرح کیف خریداری کنید. این مدل قاب‌ها را از نظر میزان امنیت می‌توان بهترین کاور گوشی موبایل معرفی کرد. البته انتخاب بهترین قاب گوشی شیائومی به عوامل مختلفی مانند سلیقه فردی، بودجه و مدل دستگاه بستگی دارد. با این حال با خرید یک قاب طرح کیف می‌توانید از جای نگهداری گوشی خود مطمئن باشید. جنس این قاب‌ها معمولا از چرم است و استحکام بالایی دارند.

4. قاب دستبندی یا بازوبند

این مدل قاب برای افرادی که اهل پیاده‌روی و یا ورزش هستند بسیار مناسب است. با خرید قاب گوشی شیائومی با طرح بازوبند، می‌توانید به راحتی به انجام فعالیت‌های ورزشی پرداخته و درصورت لزوم گوشی موبایل خود را بررسی کنید. این کاورها سبک و مقاوم هستند و گوشی را از خیس شدن در اثر تعریق بدن نیز محافظت می‌کنند. علاوه بر آن این کاور از افتادن گوشی در حین دویدن نیز جلوگیری می‌کند و یک گزینه قابل اعتماد برای ورزشکاران محسوب می‌شود.

جنس قاب گوشی شیائومی

کاور شیائومی با جنس‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود و هرکدام از این قاب‌ها به میزان متفاوتی در برابر ضربه، رطوبت و یا خط و خش مقاوم هستند. برای خرید بهترین قاب گوشی شیائومی حتما جنس آن را در نظر بگیرید و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. در ادامه برخی از پرکاربردترین انواع قاب گوشی از نظر جنس مواد سازنده را معرفی می‌کنیم:

1. قاب سیلیکونی

یکی از محبوب‌ترین انواع قاب گوشی، قاب‌های سیلیکونی هستند. این قاب‌‌های کم‌وزن و سبک به خوبی از گوشی موبایل شما در برابر خط و خش محافظت می‌کنند. با توجه به اینکه این قاب‌ها نازک هستند، چندان گزینه مناسبی برای جلوگیری از ضربات به شمار نمی‌روند. البته با خرید قاب گوشی شیائومی از نوع سیلیکونی، می‌توانید از آسیب دیدن گوشی در برابر حرارت آسوده‌خاطر باشید.

قاب گوشی شیائومی سیلیکونی

2. قاب ژله‌ای

قاب‌های ژله‌ای نیز یکی از انواع شفاف و کم‌وزن کاور گوشی به شمار می‌روند که به دلیل تنوع در طرح و رنگ، بسیار پرطرفدار هستند. این قاب‌ها قابلیت جلوگیری از ایجاد خط و خش را ندارند و در برابر ضربات نیز چندان محکم نیستند.

قاب ژله‌ای گوشی شیائومی بسیار نرم و انعطاف‌پذیر است و به راحتی روی گوشی قرار می‌گیرد. اگر شکل ظاهری گوشی شیائومی خود را دوست دارید قاب ژله‌ای گزینه مناسبی است. این قاب‌ها شفاف و بی‌رنگ هستند و تغییر چندانی در ظاهر گوشی ایجاد نمی‌کنند. این مدل قاب‌ها معمولا دارای لبه‌های برجسته‌ای هستند که از صفحه نمایش گوشی محافظت می کنند.

3. قاب چرمی

اگر به دنبال خرید قاب گوشی شیائومی هستید و علاوه بر زیبایی، استحکام آن نیز برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد، قاب‌های چرمی می‌توانند بهترین کاور گوشی موبایل برای شما باشند. این قاب‌های جذاب و بادوام می‌توانند استایل کلاسیک شما را تکمیل کنند. شما می‌توانید این مدل از قاب‌ها را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف انتخاب و خریداری کنید. البته در نظر داشته باشید که این مدل قاب به نسبت سایر قاب‌های گوشی شیائومی گران‌تر است

قاب گوشی شیائومی چرمی

قاب پارچه‌ای

قاب های پارچه ای یکی از انواع متنوع قاب محافظ گوشی هستند. این قاب‌ها در رنگ‌بندی‌های متنوعی تولید می شوند که می‌توانید با رنک لباس خود هماهنگ کند. البته ممکن است زودتر از سایر قاب‌ها آلوده شوند و تمیز کردنشان کمی دشوار باشد. بنابراین اگر این مدل قاب را برای گوشی شیائومی انتخاب کردید، مراقب باشید که مایعات و خوراکی‌ها روی آن نریزند و یا در مکانی آلوده قرار ندهید. نکته مهم این است که این مدل قاب ممکن است به خوبی از گوشی در برابر ضربات محافظت نکند، اما درمورد خط و خش می‌توانید مطمئن باشید که این قاب به خوبی از گوشی شما محافظت خواهد کرد.

نکات کلیدی برای خرید قاب گوشی شیائومی

در قسمت‌های قبل به بررسی جنس و نوع قاب کاور شیائومی پرداختیم. در این بخش قصد داریم به یک سری نکات مهم که باید هنگام خرید قاب گوشی شیائومی در نظر بگیرید بپردازیم تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید.

1. میزان پوشش قاب

میزان پوشش‌دهی کاور گوشی یک نکته مهم برای خرید بهترین قاب است. بهتر است قابی را خریداری کنید که کلِ سطحِ بدنه گوشی را بپوشاند و از آن در برابر ضربه و خط و خش محافظت کند؛ اما در نظر داشته باشید که این پوشانندگی تاثیری روی تاچ و صفحه نمایش گوشی نگذارد و سطح آن را نپوشاند.

2. مدل قاب

مدل قاب با توجه به مدل گوشی شیائومی شما انتخاب می‌شود. هر کدام از مدل‌های قاب گوشی شیائومی باتوجه به ماژول دوربین‌ها و سایز گوشی، قاب مخصوص به خود را دارند. بنابراین علاوه بر طرح مورد علاقه خود، مدل گوشی را نیز درنظر بگیرید.

3. رنگ‌بندی

انتخاب رنگ مورد علاقه یکی از مهمترین نکاتی است که برای خرید قاب گوشی شیائومی باید به آن توجه کنید. شما می‌توانید رنگ قاب را با توجه به رنگِ بندِ ساعت، رنگ گوشی و یا رنگ موردعلاقه خود انتخاب کنید. این مورد کاملا سلیقه‌ای است و ارتباطی با مدل گوشی و سایر ویژگی‌هایی که مطرح شد ندارد.

مزایای خرید قاب گوشی شیائومی

با توجه با بالا رفتن قیمت گوشی های هوشمند، مراقبت از این وسیله ضروری اهمیت دوچندان پیدا کرده است. شاید در نگاه اول، خرید قاب گوشی شیائومی چندان ضروری به نظر نرسد؛ اما این اکسسوری علاوه‌بر جنبه زیبایی، می‌تواند از گوشی شما نیز به خوبی مراقبت کند. بنابراین بهتر است هنگام خرید گوشی شیائومی یک قاب زیبا و محکم هم بخرید تا از بروز آسیب و خسارت جلوگیری کنید. نکته دیگر ایجاد تنوع در شکل ظاهری گوشی موبایل است. با توجه به انواع مختلف قاب گوشی و رنگ‌بندی‌های مختلف آن، می‌توانید گوشی خود را با لباس‌های خود ست کنید و یا با خرید طرح‌های مختلف ظاهر جذاب و جدیدی به گوشی هوشمند خود بدهید.

علت زرد شدن قاب گوشی چیست؟

گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید که قاب گوشی شما زرد شده است. این اتفاق معمولا در اثر تابش مستقیم نور خورشید رخ می‌دهد. بهتر است از قرار دادن گوشی موبایل خود در برابر نور مستفیم خودداری کنید. نکته دیگر قرار دادن گوشی در مجاورت رطوبت است. گاهی اوقات نیز ممن است در اثر تعریق دست قاب گوشی زرد شود. توصیه ما این است که گوشی را در مکان‌های مرطوب قرار ندهید و با دست مرطوب نیز با آن کار نکنید.

آیا استفاده از قاب به گوشی آسیب می‌زند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر؛ کارکرد اصلی قاب گوشی محافظت از گوشی موبایل است بنابراین نه تنها استفاده از آن ضرری ندارد بلکه از آسیب دیدن گوشی نیز جلوگیری می‌کند. البته ممکن است گاهی اوقات هنگام کار کردن با گوشی . یا شارژ شدن آن متوجه شوید که داغ شده است. در این شرایط بهتر است قاب گوشی شیائومی را خارج کرده و کوشی را کنار بگذارید تا از آسیب دیدن باتری جلوگیری شود.

بهترین قاب گوشی شیائومی چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای خرید بهترین قاب گوشی شیائومی بهتر است ابتدا به جنس و کیفیت آن توجه کنید. توجه کنید که قاب به خوبی از بدنه و حاشیه گوشی هوشمند شما محافظت کند. این قاب باید در برابر خط و خش و ضربه مقاوم باشد تا از آسیب جلوگیری کند. نکته مهم دیگر این است که وزن قاب کم باشد تا هنگام استفاده، دست شما خسته نشود. سعی کنید فقط به جنبه ظاهری توجه نکنید و قابی را بخرید که هنگام کار کردن با آن راحت هستید. برای اطمینان از کیفیت ساخت قاب گوشی شیائومی، بهتر است به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا محصولی با کیفیت و مطمئن را خریداری کنید.

سخن آخر

قاب گوشی موبایل یکی از اکسسوری‌های جذاب تلفن همراه است. این قاب‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به مدل گوشی خود یک قاب مناسب انتخاب و خریداری کنید. قاب گوشی شیائومی نیز از تنوع بالایی در بازار برخوردار است و بهتر است قبل از خرید با نکات کلیدی برای انتخاب کاور مناسب آشنا شوید. به عنوان مثال میزان پوشش قاب و جنس آن از مهمترین نکات برای خرید قاب گوشی شیائومی هستند.

سوالات متداول

قاب بامپر گوشی شیائومی چه کاربردی دارد؟

قاب بامپر یکی از انواع سبک قاب گوشی شیائومی است که فقط لبه‌های گوشی را پوشش داده و از بدنه گوشی محافظت نمی‌کند.

آیا قاب‌های ژله‌ای جلوی ایجاد خط و خش گوشی شیائومی را می‌گیرد؟

قاب‌های ژله‌ای از پرفروشترین انواع قاب‌های گوشی موبایل هستند، اما این قاب‌ها چندان در برابر خط و خش مقاوم نبوده و جلوی ضربه را نمی‌گیرند.

قاب دستبندی گوشی شیائومی برای چه افرادی مناسب است؟

قاب دستبندی و یا همان بازوبند برای ورزشکاران و افرادی که تحرکات زیادی دارند مناسب و کاربردی است.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.