بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
در این راهنمای خرید، به بررسی انواع بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان از نظر صفحه نمایش، قدرت پردازنده، کیفیت دوربین و عمر باتری می‌پردازیم.

امروزه با توجه به تنوع گوشی‌ها در بازار، با هر بودجه‌ای که در اختیار داشته باشید، می‌توانید محصولی با کیفیت و کاربردی تهیه کنید. فقط کافی است پیش از خرید با بهترین گوشی‌های بازار در آن رنج قیمت آشنا شوید. در این مطلب بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت گوشی موبایل

بهترین مدل های گوشی تا ۲۵ میلیون تومان

گوشی‌هایی که در قسمت زیر معرفی می‌کنیم، از بهترین مدل‌ها در بخش صفحه نمایش، نرم‌افزار، سخت‌افزار، دوربین و باتری هستند. با بررسی این محصولات می‌توانید خریدی مناسب و هوشمندانه را در رنج قیمتی ۲۵ میلیون تومان تجربه کنید.

۱- گوشی موبایل هوآوی مدل nova 10

ویژگی ها:

  • وزن سبک
  • دوربین با کیفیت
  • دارای قابلیت سوپر شارژ هواوی 66 واتی

گوشی nova 10 از بهترین گوشی های زیر ۲۵ میلیون تومان است که در کنار طراحی خاص و ظاهر زیبا، از مشخصات فنی مناسبی برخوردار است. این گوشی با بهره‌مندی از پنل ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED و کیفیت ۲۴۰۰ *۱۰۸۰ پیکسل (FHD) می‌تواند به عنوان گزینه‌ای مناسب برای تماشای فیلم و سریال یا انجام کارهای روزمره به شمار رود.
نوا ۱۰ در بخش نرم افزاری از سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری EMUI 12 استفاده می‌کند که باعث تعامل آسان کاربر و گوشی خواهد شد. رابط کاربری EMUI 12 دارای تم‌ها، ویجت‌ها، آیکون اختصاصی و فونت‌های مختلف است و برنامه‌ها را بدون لگ و کندی اجرا می‌کند. تنها مشکلی که در بخش نرم‌افزار nova10 به چشم می‌خورد، عدم دسترسی به سرویس‌های مختلف گوگل است. البته می‌توان گفت که این مشکل با نصب برنامه‌های مختلف قابل حل شدن است و می‌توانید به سرویس‌هایی چون یوتیوب، موتورجستجوگر گوگل، گوگل مپ و بسیاری دیگر دسترسی داشته باشید.

گوشی nova 10

در بخش سخت‌افزاری گوشی nova10 از تراشه قدرتمند Snapdragon 778G با شبکه 4G استفاده می‌کند. این تراشه دارای ۴ هسته با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۴ هسته با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز است و می‌تواند در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 642L عملکرد قابل‌قبولی در اجرای بازی‌های موبایلی داشته باشد.
هواوی در بخش دوربین نوا ۱۰ هم چیزی کم نگذاشته و با قرار دادن دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 و دوربین سوم 2 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 می‌تواند در عکاسی همراه مناسبی برای شما باشد. 
نکته قابل‌توجه در بخش دوربین این گوشی، کیفیت بسیار بالای دوربین سلفی است. در بخش جلویی این گوشی یک دوربین ۶۰ مگاپیکسلی قرار گرفته که امکان ثبت تصاویر سلفی را به همراه جزئیات دقیق و کیفیت بسیار خوب برای کاربر فراهم می‌کند.
وظیفه تامین انرژی در Nova 10 به باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت سپرده شده و از قابلیت سوپر شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. با بهره‌مندی از این باتری می‌توانید تا ساعت‌ها به تماشای سریال یا انجام بازی‌های مهیج بپردازید و اوقات خوشی را سپری کنید.

خرید گوشی nova 10 هواوی

همچنین برای آشنایی با بهترین گوشی ها تا ۱۴ میلیون تومان می‌توانید به مقاله مربوطه مراجعه کرده و با بررسی ویژگی‌های بیان شده، محصول موردنظر خود را خریداری کنید.

۲- گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus 5G

ویژگی ها:

  • دارای قابلیت تشخیص چهره با هوش مصنوعی (AI Face Unlock)
  • مجهز به سیستم خنک کننده LiquidCool
  • دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی
  • شارژ سریع ۱۲۰ وات

یکی‌دیگر از بهترین گوشی‌ها تا ۲۵ میلیون تومان، ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس است که بیشتر قابلیت‌های یک گوشی میان‌رده را شامل می‌شود و می‌تواند به عنوان گزینه‌ای مناسب برای خرید در این بازه قیمتی معرفی شود.
مزیت‌ اصلی این گوشی دوربین قدرتمند آن است که با بهره‌مندی از لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی می‌تواند تصاویر باکیفیتی را در حد گلکسی اس ۲۳ اولترا به ثبت برساند.  
شیائومی در ساخت گوشی Redmi Note 12 Pro Plus 5G از صفحه نمایش OLED در اندازه ۶.۶۷ اینچ استفاده کرده است. در این پنل محتوا با کیفیت ۲۴۰۰*۱۰۸۰ پیکسل (+FHD) نمایش داده می‌شود و به دلیل وجود نسبت ۸۶.۸ درصدی صفحه نمایش به بدنه، فضای بیشتری در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.
همچنین شیائومی در ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس برای محافظت از صفحه نمایش از پوشش گوریلا گلس ۵ استفاده کرده که در برابر ضربه و خط افتادگی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus 5G

سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری اختصاصی MIUI 14 هم از قابلیت‌های نرم‌افزاری Redmi Note 12 Pro Plus 5G است که امکان استفاده آسان از گوشی و دسترسی به برنامه‌ها را برای کاربر فراهم می‌کند.
در ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس از تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ شرکت مدیاتک که با لیتوگرافی ۴ نانومتری ساخته شده، استفاده شده است. این چیپست دارای 2 هسته Cortex-A78 با سرعت 2.6 گیگاهرتز و 6 هسته Cortex-A55 با سرعت 2.0 گیگاهرتز است که در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 می‌تواند عملکرد قابل‌قبولی را در پردازش دستورات و اجرای برنامه‌ها از خود نشان دهد.
حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۱۲۰ هرتز، دوربین سه‌گانه با کیفیت‌های ۲۰۰، ۸ و ۲ مگاپیکسل و بسیاری موارد دیگر از قابلیت‌های Redmi Note 12 Pro Plus 5G هستند که سبب می‌شوند تا ارزش خرید این گوشی بالا برود.

خرید گوشی Redmi Note 12 Pro Plus 5G

۳- گوشی موبایل ناتینگ فون مدل Nothing Phone 1 5G

ویژگی ها:

  • دارای نوار LED برای نمایش وضعیت شارژ
  • مناسب عکاسی
  • دارای گواهینامه IP53

یکی دیگر از گوشی‌هایی در راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان معرفی می‌کنیم، گوشی ناتینگ فون ۱ است که از شبکه 5G استفاده می‌کند. این گوشی به یک پنل ۶.۵۵ اینچی از نوع flexible OLED مجهز شده و محتوا را با کیفیت ۲۴۰۰*۱۰۸۰ پیکسل (+FHD) به نمایش می‌گذارد.
ناتینگ برای محافظت از صفحه نمایش این گوشی، از گوریلا گلس ۵ استفاده کرده که استحکام خوبی در ضربه و خط‌و‌خش از خود نشان می‌دهد. برخورداری از میزان روشنایی ۱۲۰۰ نیت در گوشی Nothing Phone 1 5G نیز سبب می‌شود تا کاربر بتواند به راحتی در محیط‌های باز و حتی زیر نور مستقیم به راحتی محتوای داخل گوشی را ببیند و با آن کار کند.
در قلب تپنده گوشی Nothing Phone 1 5G از تراشه +Snapdragon 778G استفاده شده که امکان اجرای برنامه‌ها بدون لگ و کندی را برای کاربر فراهم می‌کند. در کنار این تراشه، پردازنده گرافیکی Adreno 642L را می‌بینیم که سبب نمایش محتوا با کیفیتی قابل‌قبول می‌شود.

گوشی موبایل ناتینگ فون مدل Nothing Phone 1 5G

در قسمت نرم‌افزاری گوشی ناتینگ فون ۱ از سیستم عامل اندروید ۱۲ استفاده شده که در کنار رابط کاربری Nothing OS 1.1.6 امکان استفاده آسان از گوشی و دسترسی به سرویس‌های گوگل را برای کاربر فراهم می‌کند.
برند ناتینگ در بخش دوربین گوشی Nothing Phone 1 5G از دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در پشت گوشی و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلوی گوشی استفاده کرده است. دوربین‌های این گوشی با برخورداری از لرزشگیر اپتیکال (OIS) امکان ثبت تصاویر با کیفیت در حین حرکت و لرزش دست‌ها را برای کاربر فراهم می‌کنند. فیلمبرداری با رزولوشن 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه مزیت دیگر دوربین گوشی ناتینگ فون ۱ است.
باتری 4500 میلی آمپر ساعتی لیتیوم یونی وظیفه تغذیه این گوشی را به عهده دارد و با کمک آن می‌توانید ساعت‌ها با گوشی کار کنید و از لحظات خود لذت ببرید.

خرید گوشی Nothing Phone 1 5G

برای آشنایی با بهترین گوشی ها تا ۲۰ میلیون تومان می‌توانید سری به مقاله مربوطه بزنید و پس از بررسی مدل‌های متنوع موجود در بازار، به خرید آنلاین محصول از فروشگاه اینترنتی کالاتیک اقدام کنید.

۴- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A55 5G 

ویژگی ها:

  • نمایشگر بزرگ و روشن
  • دوربین با کیفیت
  • پشتیبانی از شارژ 25 واتی با سیم

گلکسی A55، جدیدترین گوشی سری A سامسونگ است که به عنوان جایگزین A54 وارد بازار شد. این گوشی از بدنه شیشه‌ای و فریم آلومینیومی ساخته شده و با بهره‌مندی از IP67 توانایی مقاومت در برابر افتادن در آب تا عمق یک متر را دارد.
سامسونگ در ساخت Galaxy A55 5G از صفحه نمایش سوپر امولد (Super AMOLED) استفاده کرده که حاشیه‌های این پنل نسبت به گوشی نسل قبل کاهش یافته و فضای بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. وظیفه محافظت از این پنل نیز بر عهده پوشش گوریلا گلکس ویکتوس پلاس است که می‌تواند در برابر ضربه و خط افتادگی مقاومت خوبی را از خود نشان دهد.
در بخش سخت‌افزار گلکسی A55، نام تراشه Exynos 1480 به چشم می‌خورد که واحد پردازشی آن، 4 هسته Cortex-A78 با سرعت 2.75 گیگاهرتز و 4 هسته پردازشی از نوع Cortex-A55 با سرعت 2 گیگاهرتز را شامل می‌شود. این شرکت کره‌ای جدیدترین میان‌رده خود را با سه ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و حافظه رم ۸ گیگابایت، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و حافظه رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و حافظه رم ۱۲ گیگابایت وارد بازار کرده که می‌توانید بر اساس مقدار حافظه مورد نیاز خود به خرید این محصول اقدام کنید.

 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A55 5G 

گوشی Galaxy A55 5G با سیستم عامل اندروید ۱۴ از جعبه خارج می‌شود و طبق سیاست سامسونگ تا ۴ نسخه آپدیت سیستم عامل را دریافت می‌کند. رابط کاربری در نظر گرفته شده برای این گوشی One UI 6 است که امکان استفاده آسان از گوشی و برنامه‌ها را برای کاربر فراهم می‌کند.
سامسونگ در بخش دوربین این گوشی هم عملکرد قابل‌قبولی داشته و از دوربین اصلی با کیفیت 50 مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/1.8، دوربین اولتراواید با کیفیت 12 مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/2.2 و دوربین ماکرو با کیفیت 5 مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/2.4 استفاده کرده است.
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده در گوشی Galaxy A55 5G با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی با سیم، می‌تواند عملکرد مناسبی را در شارژدهی از خود به نمایش بگذارد.

خرید گوشی Galaxy A55 5G

۵- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE 5G

ویژگی ها:

  • صفحه نمایش با کیفیت
  • قابلیت شارژ بی‌سیم
  • کیفیت ساخت بالا

یکی دیگر از گوشی‌هایی که در لیست خرید بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان قرار می‌گیرد، گلکسی S23 FE از گوشی‌های پرچمدار مقرون‌به‌صرفه است.
سامسونگ در بدنه Galaxy S23 FE 5G از ترکیب شیشه و آلومینیوم استفاده کرده که باعث می‌شود کاربر هنگام در دست گرفتن آن احساس خوبی را تجربه کند. صفحه نمایش ۶.۴ اینچی این گوشی از نوع Dynamic AMOLED 2X است و تصاویر را با وضوح ۲۳۴۰ *۱۰۸۰ پیکسل (+FHD) به نمایش می‌گذارد.

میزان روشنایی این صفحه نمایش در حالت پیک(Peak) به ۱۴۵۰ نیت می‌رسد که این مقدار استفاده آسان از گلکسی s23 fe را در زیر نور شدید خورشید تضمین می‌کند. یکی‌دیگر از مزیت‌های صفحه نمایش گوشی Galaxy S23 FE 5G نسبت ۸۳.۲ درصدی صفحه نمایش به بدنه است که نشان می‌دهد در اطراف پنل از حاشیه خیلی کمی استفاده شده است.
در بخش نرم‌افزار Galaxy S23 FE 5G از سیستم‌عامل اندروید ۱۳ استفاده شده که تا ۴ نسخه به‌روزرسانی نرم‌افزاری را دریافت خواهد کرد. رابط کاربری استفاده شده در این گوشی One UI 5.1 است که امکانات جدیدی را به کاربر ارائه می‌دهد.

Galaxy S23 FE 5G

مهمترین بخش یک گوشی، سخت افزار آن است که Galaxy S23 FE 5G با بهره‌مندی از تراشه قدرتمند Exynos 2200 می‌تواند عملکرد خوبی را در اجرای دستورات و پردازش داده‌ها از خود نشان دهد. استفاده از پردازنده گرافیکی Xclipse 920 نیز تاثیر به‌سزایی در نمایش محتوا با کیفیت بالا دارد. به این صورت می‌توانید برای اجرای بدون لگ بازی‌های موبایلی با کیفیت بالا و سرعت مناسب روی گلکسی اس ۲۳ اف ای حساب باز کنید.
سامسونگ در بخش دوربین گوشی Galaxy S23 FE 5G از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با لنز واید، حسگر ۸ مگاپیکسلی با لنز تله فوتو و حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید استفاده کرده و امکان ثبت تصاویری دقیق همراه با کیفیت و جزئیات دقیق را برای کاربر فراهم کرده است.
وظیفه تغذیه گلکسی اس ۲۳ اف ای هم بر عهده یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی با سیم می‌تواند عملکرد خوبی را در شارژ شدن و استفاده طولانی مدت ارائه دهد.

خرید گوشی Galaxy S23 FE 5G

سخن آخر

در راهنمای خرید گوشی تا ۲۵ میلیون تومان، لیستی از بهترین گوشی های بازار به همراه مشخصات فنی شان را برای شما آماده کردیم تا بتوانید در این رنج قیمتی بهترین انتخاب را داشته باشید.
فروشگاه اینترنتی کالاتیک، یکی از بزرگترین فروشگاه های لوازم دیجیتال است که می‌توانید گوشی مورد نظر خود را با کمترین قیمت بازار همراه با گارانتی معتبر خریداری کنید.

پرسش های متداول

گوشی تا ۲۵ میلیون چی بخرم؟

گلکسی S23 FE، گلکسی A55 5G، ناتینگ فون ۱، ردمی Note 12 Pro Plus 5G و گوشی nova 10 ‌از بهترین گوشی های بازار تا ۲۵ میلیون تومان هستند.

کدام گوشی تا ۲۵ تومان برای بازی مناسب است؟

گوشی گلکسی S23 FE با داشتن سخت‌افزاری قدرتمند می‌تواند گزینه مناسبی برای انجام بازی‌های حرفه‌ای باشد.

خرید آنلاین لوازم دیجیتالی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.