نقد و بررسی گوشی موبایل Poco X6 Pro؛ بازگشت نابودگر


غزاله لواسانی
نظرات 0
content-main-img
مدت زمان زیادی از عرضه گوشی نسل ششم از سری ایکس پوکو نمی‌گذرد؛ اما بررسی‌ پوکو X6 Pro نشان می‌دهد این گوشی به‌سادگی رقبای سرسخت و با سابقه خود را کنار زده و آمده است تا پر قدرت، فروش موفقیت‌آمیز پوکو X3 پرو را تکرار کند.

نقد و بررسی گوشی موبایل Poco X6 Pro

هر ساله کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند، با عرضه محصولات میان رده تلاش می‌کنند تا با ایجاد مزیت‌های رقابتی متعدد نسبت به سایر رقبا، توجه قشر بزرگی از جامعه را به خود جلب کنند. اما ماجرا برای بازار گوشی‌های میان رده گیمینگ دشوارتر است و چه‌بسا می‌توان آن را به اقیانوسی خونین تشبیه کرد که رقابت را برای کمپانی‌های سازنده گوشی های گیمینگ بسیار سخت‌تر می‌کند؛ چراکه گوشی های مناسب گیمینگ بسیار بیشتر از سایر گوشی‌ها زیر ذره‌بین کاربران قرار می‌گیرند و با کوچکترین اشتباه محاسباتی از طرف آنان طرد و حذف می‌شوند.

کمپانی چینی پوکو در سال 2021 با عرضه Poco X3 Pro به محبوبیت و شهرت زیادی میان دوست‌داران گیم و بازی‌های موبایلی رسید و پس از آن، دیگر چنین موفقیتی برای پوکو حاصل نشد. اما به‌نظر می‌رسد پوکو سال 2024 را طوفانی آغاز کرده است و با عرضه جدیدترین گوشی سری ایکس یعنی گوشی Poco X6 Pro گام بزرگی را برای تکرار موفقیت و کسب محبوبیت از دست رفته خود برداشته و انتظار می‌رود پوکو X6 پرو با عملکرد درخشان خود، رقبا را با قدرت کنار زده و فروش بالایی را برای پوکو رقم بزند. در ادامه قصد داریم این گوشی را زیر ذره‌بین ببریم و نقاط ضعف و قوت آن را بررسی کنیم. پس با نقد و بررسی پوکو X6 Pro با کالاتیک همراه باشید.

بررسی طراحی و کیفیت ساخت گوشی موبایل Poco X6 Pro

  • خوش‌دست و سبک
  • مقاوم در برابر پاشش قطرات آب

با اینکه X6 Pro طراحی متفاوت و چشمگیری ندارد و در آن از همان زبان طراحی همیشگی مخصوص گوشی‌های پوکو استفاده شده، اما وقتی برای اولین‌بار آن را در دست می‌گیریم، به لطف خمیدگی و انحنای جزئی پنل پشتی و ضخامت کمِ 8.3 میلی‌متری، گوشی خوش‌دست احساس می‌شود. پوکو، وزن ایکس 6 پرو را به خوبی کنترل کرده است؛ طوری‌که به‌دلیل داشتن بدنه تماما پلاستیکی، دستان کاربر با استفاده طولانی‌مدت از این گوشی سبک احساس خستگی نخواهد کرد. نسخه پیشرفته پوکو X6 در سه رنگ مشکی، خاکستری و زرد عرضه شده است. در رنگ زرد، قاب پشتی از چرم گیاهی ساخته شده است و وزنی معادل 190 گرم دارد، اما در رنگ‌های مشکی و خاکستری وزن این گوشی به 186 گرم می‌رسد.

طراحی و کیفیت ساخت گوشی موبایل پوکو X6 Pro

البته باید بگوییم گرچه بدنه این گوشی از متریال پلاستیک ساخته شده است، اما رنگ‌های مشکی و خاکستری آن، ظاهری شیشه‌‌ای و براق دارند و این موضوع به زیباتر شدن دستگاه کمک شایانی کرده است. از طرف دیگر، چنین ویژگی موجب شده تا پوکو ایکس 6 پرو به‌شدت مستعد جذب اثر انگشت و چربی باشد. اگر علاقه‌ای به استفاده از کاور و محافظ گوشی ندارید، توصیه می‌کنیم رنگ زرد این گوشی را خریداری کنید؛ چرا که از چرم مصنوعی ساخته شده است و اثر انگشت روی آن نمایان نمی‌شود.

در قسمت پشتی پوکو ایکس ۶ پرو و روی قاب پلاستیکی آن، مجموعه دوربین سه‌گانه به همراه فلش LED به چشم می‌خورد که در ماژول مستطیل‌شکلی به ضخامت 1.3 میلی‌متر قرار گرفته‌اند. مجموعه پنل‌های پشتی و جلویی را یک فریم پلاستیکی احاطه می‌کند که در لبه پایینی آن، اسپیکر اصلی، درگاه شارژ USB-C نسل دوم با قابلیت OTG، میکروفن مکالمه و اسلات سیم‌کارت قرار داده شده است. همچنین لبه بالایی پوکو X6 Pro، میزبان اسپیکر دوم، میکروفن ثانویه و فرستنده مادون قرمز برای کنترل دستگاه‌های الکترونیکی است. در لبه سمت راست گوشی نیز، دکمه پاور و تغییر حجم صدا قرار گرفته‌اند و در لبه سمت چپ مورد قابل ذکری مشاهده نمی‌شود.

طراحی و ساخت گوشی موبایل Poco X6 Pro

صفحه نمایش 6.67 اینچی پوکو X6 Pro حدود 90.1 درصد از پنل جلویی را تشکیل می‌دهد و برخلاف سایر میان رده‌ها، از حاشیه‌های بسیار کمی برخوردار است که در نتیجه، کاربر به مساحت بیشتری برای تماشای محتوا دسترسی دارد. پوکو برای محافظت از این صفحه نمایش، پوشش Corning Gorilla Glass 5 را در نظر گرفته که در کمال تعجب با مقایسه این گوشی با Poco X6 مشاهده می‌کنیم که X6 پوشش محافظتی قوی‌تری نسبت به نسخه X6 Pro دارد.

دوربین سلفی نیز در پانچ هول در مرکز و نزدیک لبه بالایی صفحه نمایش قرار دارد.‌ همچنین، زیر این صفحه نمایش حسگر اثر انگشت از نوع اپتیکال قرار گرفته که از دقت و سرعت خوبی بهره می‌برد. در روزهای بارانی و در فضای باز با خیال راحت و بدون هیچ‌گونه نگرانی، می‌توانید با Poco X6 Pro به تماس‌های دریافتی خود پاسخ دهید؛ چرا که این گوشی با دارا بودن گواهی IP54 در برابر پاشش قطرات آب مقاومت می‌کند.

با بررسی پوکو ایکس ۶ پرو این‌گونه بنظر می‌رسد که پوکو، در این گوشی به آن اندازه که روی بخش‌های دیگر سرمایه‌گذاری کرده است، وقت زیادی را برای طراحی و متریال بدنه صرف نکرده است. درنهایت باید بگوییم که این گوشی گرچه طراحی خاص و چشم‌گیری ندارد اما با کمی اغماض می‌توان آن را زیبا و مینیمال توصیف کرد.

بررسی صفحه نمایش گوشی موبایل پوکو X6 Pro

  • صفحه نمایش با حاشیه‌های بسیار کم
  • صفحه نمایش AMOLED و وضوح تصویر 1.5K
  • قابلیت خوانش بالای محتوا
  • پشتیبانی از فناوری Dolby Vision
  • روشنایی بالا

پوکو در قسمت صفحه نمایش برای این گوشی سنگ تمام گذاشته است؛ به‌طوریکه با خرید Poco X6 Pro تجربه‌ای خوشایند و جذاب از تماشای محتوا خواهید داشت؛ تجربه‌ای که در گوشی‌های پرچمدار با صرف هزینه بیشتر به‌دست خواهد آمد. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، قسمت اعظمی (حدود 90.1 درصد) از پنل جلویی این دستگاه را صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع AMOLED تشکیل داده است که حاشیه‌های بسیار کمی دارد. این صفحه نمایش 12 بیتی با پشتیبانی از نمایش 68 میلیارد رنگ، توانایی نمایش محتوا در فرمت‌های +HDR10 و Dolby Vision را داراست.

بدین ترتیب، محتوا با دقت رنگ زیاد، نزدیک به حالت طبیعی و کنتراست بالا نمایش داده می‌شود. رزولوشن این صفحه نمایش از Full HD نسل قبل به 1.5K یا همان 2712 × 1220 پیکسل ارتقا یافته است که با روشنایی حداکثری 1800 نیت ترکیب شده و خوانایی بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. البته گفتن این نکته خالی از لطف نیست که در  Manual حداکثر روشنایی پوکو X6 پرو به 500 نیت و در صورت روشن بودن Auto Brightness این مقدار حداکثر به 1630 نیت می‌رسد.

بررسی گوشی x6 pro در قسمت صفحه نمایش

نرخ به‌روزرسانی (Refresh Rate) تطبیقی این دستگاه دارای دو مقدار 120 و 60 هرتز است که به صورت خودکار با توجه به محتوای در حال نمایش بین این دو مقدار نوسان می‌کند؛ البته در حالت صفحه نمایش همیشه روشن (AOD)، نرخ به‌روزرسانی به 30 هرتز نیز کاهش می‌یابد.

دوربین گوشی موبایل پوکو X6 Pro

  • لرزشگیر OIS و EIS عملکرد خوبی دارند.
  • دوربین اصلی در حضور نور کافی عکس‌‌هایی با کیفیت قابل قبول را ثبت می‌کند.

در این بخش از بررسی گوشی Poco X6 Pro، دوربین این گوشی را زیر ذره‌بین می‌بریم. همانطور که پیشتر گفته شد، پوکو X6 پرو از مجموعه دوربین‌های سه گانه واید، اولترا واید و ماکرو بهره می‌برد که نسبت به دوربین نسل گذشته یعنی X5 Pro پیشرفت زیادی نداشته است؛ چرا که حداکثر تمرکز اصلی کمپانی‌های سازنده گوشی‌های گیمینگ بر روی عملکرد و بهبود تجربه بازی معطوف است. با این حال، مجموعه دوربین‌های سه گانه پوکو X6 Pro که در پنل پشتی قرار گرفته‌اند از دوربین اصلی با حسگر 64 مگاپیکسلی و لنز عریض، دوربین دوم با حسگر 8 مگاپیکسلی و لنز اولترا واید و سومین دوربین هم با  حسگر 2 مگاپیکسلی و لنز ماکرو تشکیل شده است.

بررسی گوشی پوکو X6 پرو در بخش دوربین

دوربین اصلی این مجموعه دوربین علاوه‌بر اینکه دارای قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز است از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره می‌برد تا لرزش‌های احتمالی حین عکاسی کیفیت عکس‌های خروجی را کاهش ندهد. علاوه‌بر این، هنگام فیلمبرداری لرزشگیر اپتیکال و لرزشگیر نرم‌افزاری (gyro-EIS) به کمک دوربین اصلی آمده تا ضبط فیلم با مشکل تاری و افت کیفیت مواجه نشود. همچنین، عکس‌برداری سلفی توسط یک دوربین 16 مگاپیکسلی عریض انجام می‌گیرد که توانایی فیلمبرداری با کیفیت Full HD با حداکثر نرخ 60 فریم بر ثانیه را دارد. در ادامه به بررسی کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین Poco X6 Pro می‌پردازیم.

گرچه در شرایطی که نور محیط کافی باشد، دوربین اصلی واید عکس‌هایی با کیفیت قابل قبول را ثبت می‌کند که Dynamic Range وسیعی را پوشش می‌دهد و ثبت جزئیات در آن خوب و رضایت‌بخش است اما شارپنس (Sharpness) و دقت رنگ‌ در این عکس‌ها آنچنان بالا نیست. در تصاویر پرتره سوژه به خوبی از پس‌زمینه جدا شده و جزئیات نسبتا بالایی را به نمایش می‌گذارد. دوربین اصلی در تاریکی کارآمد به‌نظر می‌رسد، چرا که عکس‌ها از وضوح قابل قبولی برخوردارند و با فعال کردن نایت مود کاهش نویز و از طرف دیگر افزایش وضوح را شاهد هستیم.

کیفیت دوربین پوکو X6 \v,

عکس‌های ثبت شده با دوربین اولترا واید نشان می‌دهد که این دوربین عملکرد خوبی در ثبت جزئیات دارد اما Dynamic Range آن محدودتر و دقت رنگ آن پایین‌تر است. امکان فعال کردن حالت Night Mode نیز در دوربین اولترا واید وجود دارد که جذب نور را افزایش و نویز را کاهش می‌دهد.
نباید انتظار بالایی نسبت به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی پوکو ایکس 6 پرو در مقابل میان رده‌های دیگر داشته باشیم؛ گرچه کیفیت تصاویر ثبت شده با این دوربین را قابل قبول در نظر می‌گیریم، اما کنتراست و جزئیات عکس‌های ثبت شده نسبتا کم هستند و عکس‌ها تا حدی آبرنگی به نظر می‌‌رسند. هم‌چنین، در حالت پرتره جداسازی سوژه از پس‌زمینه آن‌چنان رضایت‌بخش نیست.

در آخر، عملکرد پکیج دوربین گوشی موبایل X6 Pro قابل قبول ارزیابی می‌شود، اما اگر اولویت اصلی شما از خرید پوکو X6 Pro عکاسی و کیفیت دوربین است، توصیه می‌کنیم با مطالعه مطلب بهترین گوشی های مناسب عکاسی در بازار ایران اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کرده و با بررسی گزینه‌های دیگر انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

بررسی گوشی Poco X6 Pro از لحاظ سخت‌افزار و قدرت پردازشی

  • تراشه قدرتمند
  • دفع حرارت موثر هنگام پردازش‌های سنگین
  • حافظه و رم پر سرعت

سخت‌افزار و تراشه Poco X6 Pro نسبت به نسل قبل خود یعنی X5 Pro پیشرفت‌های بسیاری داشته است؛ به‌گونه‌ای که عملکرد آن به‌ویژه در زمینه گیمینگ، نه‌تنها نسبت به نسخه پنجم بهبود قابل توجهی داشته است، بلکه این گوشی به‌راحتی میان رده‌های محبوب بازار مانند Poco F5 و Galaxy A54 سامسونگ را به حاشیه می‌راند. مغز متفکر Poco X6 Pro را تراشه جدید مدیاتک یعنی تراشه Dimensity 8300-Ultra تشکیل می‌دهد که با لیتوگرافی 4 نانومتری TSMC ساخته شده است.

بررسی پوکو X6 pro در بخش سخت افزار

مدیاتک چندی است که پیشرفت‌های بزرگ و قابل توجهی در زمینه تراشه‌های موبایلی کسب کرده است. همزمان با رونمایی از تراشه پرچمدار Mediatek Dimensity 9300، که رقیب سرسختی برای Snapdragon 8 Gen 3 شرکت آمریکایی کوالکام محسوب می‌شود، تراشه میان رده پریمیوم Dimensity 8300 Ultra را معرفی کرد که با عملکرد فوق‌العاده تحسین همگان را برانگیخته است.

تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8300 اولترا از هشت هسته پردازشی در سه کلاستر اصلی، پر قدرت و کم مصرف بهره می‌برد. کلاستر اصلی شامل یک هسته قدرتمند Cortex-A715 با فرکانس 3.35 گیگاهرتز و کلاستر پرقدرت شامل سه هسته Cortex-A715 با سرعت ۳.۲ گیگاهرتز تشکیل شده است و کلاستر کم مصرف را چهار هسته Cortex-A510 با سرعت 2.2 گیگاهرتز تشکیل داده‌اند. در واقع، 8300 اولترا و نسل قبل آن، یعنی تراشه 8200 Dimensity هر دو با لیتوگرافی چهار نانومتری ساخته شده‌اند؛ با این تفاوت که هسته‌های Cortex-A55 و Cortex-A78 نسل قبل، جای خود را به هسته‌های جدید ARM یعنی Cortex-A715 و Cortex-A510 داده‌اند.

از دیگر ویژگی‌های بارز که می‌توان در بررسی X6 Pro برشمرد، بهره‌مندی این گوشی از رم پر سرعت LPDDR5X با ماکزیمم سرعت 8533 مگابیت در ثانیه و حافظه داخلی UFS 4.0 است که در کمتر گوشی میان رده‌‌ای با این برچسب قیمتی یافت می‌شود. پوکو برای بهبود تجربه بازی، X6 Pro را مجهز به موتور بهینه‌سازی WildBoost Optimization 2.0 کرده است تا علاوه‌بر اینکه تمام منابع پردازشی به خوبی و به‌طور بهینه در بازی‌ها استفاده گردد، سرعت بارگذاری اکثر بازی‌ها مخصوصا بازی‌های حجیمی مانند Genshin Impact تا 98 درصد افزایش یابد.

یکی از فاکتور‌های مهم و تاثیر گذار در عملکرد گوشی‌های گیمینگ وجود یک سیستم خنک‌سازی کارآمد است که حرارت تولید شده توسط قطعات سخت‌افزاری را مدیریت و دفع کند. بدین منظور، پوکو برای ایکس ۶ پرو فناوری LiquidCool Technology 2.0 را در نظر گرفته که این سیستم، نه‌تنها با استفاده از یک محفظه بخار بزرگ که 5000 میلی‌متر مربع مساحت دارد گرما را در گوشی به خوبی پخش و دفع می‌کند، بلکه با پوششی از گرافیت از داغ شدن باتری و صفحه نمایش جلوگیری می‌کند.

همانطور که در زیر مشاهده می‌کنید، پوکو X6 پرو در بنچمارک Antutu که عملکرد کلی دستگاه را در کلیه بخش‌ها آزمایش می‌کند، درحالت پرفورمنس امتیاز  1,423,423 را کسب کرده است که برای یک گوشی میان رده امتیازی فوق‌العاده محسوب می‌شود.

بنچمارک و بررسی پوکو X6 پرو

بررسی پوکو X6 Pro در بخش واحد پردازش گرافیکی نشان می‌دهد که تراشه 8300 اولترا نه تنها حدود ۳۵ درصد نسبت به 8200 عملکرد بهتری دارد، بلکه عملکرد آن نسبت به تراشه‌ اسنپدراگون هشت پلاس نسل یک، بهبود 9 درصدی داشته است که این گوشی را در قسمت پردازش گرافیکی یک سر و گردن بالاتر از سایر رقبای خود با تراشه‌های 8200 و Snapdragon 8+ Gen 1 قرار می‌دهد.

علاوه بر نتایج بنچمارک، یکی از فاکتور‌های مهم در داشتن تجربه خوب گیمینگ در یک گوشی موبایل، عملکرد پایدار پردازنده است. برای درک بهتر موضوع نمودار بنچمارک CPU throttling این گوشی را با پوکو F5 که در یک بازه قیمتی با پوکو ایکس ۶ پرو قرار دارد مقایسه می‌کنیم. این تست با زیر فشار قرار دادن CPU گوشی، عملکرد آن را مورد بررسی قرار می‌دهد و همانطور که در نمودارهای زیر مشاهده می‌کنید، پوکو ایکس ۶ پرو نسبت به رقیب هم‌قیمت خود یعنی پوکو F5 عملکرد بسیار پایدارتری را نشان می‌دهد. عملکرد پایدارتر عمدتا بدین معناست که پردازنده کمتر دچار محدودیت شده، به طور متوسط با نرخ فریم ثابتی به کار خود ادامه می‌دهد و افت فریم شدید و پیاپی را که منجر به لگ و کندی شود، شاهد نخواهیم بود.

بررسی پایداری پوکو X6 پرو

همانطور که در این بخش گفتیم، عملکرد تحسین برانگیز واحد پردازش مرکزی و گرافیکی تراشه، پایداری بالا و مصرف بهینه انرژی، حافظه و رم پر سرعت، سیستم خنک‌سازیِ مناسب همگی از ویژگی‌های قابل توجهی است که در بخش سخت‌افزار، پوکو ایکس ۶ پرو را بالاتر از رقبای هم‌قیمت خود قرار می‌دهد.

بررسی نرم افزاری گوشی موبایل Poco X6 Pro

  • اندروید 14 و پوسته HyperOS
  • قابلیت‌های شخصی‌سازی فراوان

گوشی پوکو X6 Pro جزو اولین گوشی‌های شیائومی محسوب می‌شود که با اندروید 14 و پوسته HyperOS عرضه می‌گردد. در این پوسته علاوه بر مرتفع شدن باگ‌های موجود در رابط کاربری MIUI قابلیت‌های شخصی‌سازی فراوانی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود که استفاده از Poco X6 Pro را به شدت جذاب می‌کند.
قابلیت‌های شخصی‌سازی Lock Screen و منوها، ادیت هوشمند تصاویر و ارائه قابلیت‌هایی در جهت ساده‌سازی Multi-tasking تنها بخشی از امکانات موجود در HyperOs محسوب می‌شود. در صورتی که علاقه دارید اطلاعات بیشتری راجع به پوسته HyperOS کسب کنید، می‌توانید به مطلب بررسی همه‌جانبه HyperOs مراجعه کنید. همچنین به لطف پوسته HyperOS و به منظور جلوگیری از آسیب به باتری، این قابلیت وجود دارد که با فعال کردن Night Charge Protection در بخش تنظیمات کمی قبل از کامل شدن باتری، دستگاه به صورت خودکار عملیات شارژ را متوقف کند.

بررسی پوکو ایکس 6 پرو

خوشبختانه کمپانی پوکو متعهد شده است که X6 Pro تا سه سال به‌روزرسانی‌ سیستم‌عامل و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد.

بررسی گوشی موبایل پوکو X6 Pro از لحاظ باتری و ماندگاری شارژ

  • پشتیبانی از شارژ سریع
  • موجود بودن آداپتور شارژر داخل جعبه محصول

گوشی موبایل پوکو X6 پرو که مجهز به چیپ شارژ سریع P2 و مدیریت باتری G1 است که موجب می‌شود بازدهی شارژ بالا رود و طول عمر باتری افزایش یابد. وظیفه تامین انرژی پوکو X6 Pro بر عهده یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه در جعبه محصول آداپتور شارژ موجود است و کاربران نیازی به خرید جداگانه آن نخواهند داشت. طبق ادعای پوکو فرایند تامین شارژ این گوشی به مدت 50 دقیقه طول خواهد انجامید.

بررسی پوکو X6 پرو از لحاظ ماندگاری باتری و ماندگاری شارژ

برای بررسی دقیق‌ترِ عملکردِ باتری، این دستگاه را با بنچمارک PCMARK آزمودیم. این برنامه با شبیه‌سازی امور روزمره، وب‌گردی، ویرایش عکس و پخش ویدیو قادر است عملکرد واقعی باتری دستگاه را مورد ارزیابی قرار دهد. در این آزمون که با میزان شارژ باتری اولیه 100 درصد و روشنایی صفحه نمایش حداکثری انجام شد، کاهش شارژ 80 درصدی دستگاه (از 100 به 20 درصد) به مدت 8 ساعت و 43 دقیقه به‌طول انجامید.

آیا گوشی موبایل پوکو X6 پرو ارزش خرید دارد؟

پوکو بار دیگر با عرضه X6 Pro مهارت خود را در تولید گوشی میان رده گیمینگ مقرون‌به‌صرفه به رخ رقبای خود کشید و بازار گوشی گیمینگ را داغ‌تر از همیشه کرد. پوکو در ایکس ۶ پرو اولویت خود را بر روی پرفورمنس بالا و پایدار هنگام گیمینگ و صفحه نمایش پویا معطوف کرده و تغییر خاصی در متریال، طراحی و دوربین ایجاد نکرده چرا که قصد داشته با پایین نگه‌داشتن قیمت نهایی محصول، رضایت دوستداران بازی‌های موبایلی در رده قیمتی زیر سیصد دلار را کسب کند.

برای کاربرانی که توقع دارند با صرف هزینه کم، بیشترین بازدهی و عملکرد را از گوشی هوشمند خود کسب کنند، بی‌شک خرید پوکو ایکس ۶ پرو آنان را ناامید نخواهد کرد. صفحه نمایش فوق‌العاده با کیفیت، تراشه با عملکرد بی‌نظیر و در عین حال پایدار، شارژدهی مناسب، نرم‌افزار و سیستم‌عامل بهینه از نقاط قوتی هستند که در بررسی پوکو X6 پرو به آن اشاره کردیم. البته برای آن دسته کاربرانی که هدفشان از خرید گوشی موبایل را عملکرد بی‌نقص دوربین گوشی و کیفیت بالای بدنه در نظر گرفته‌اند، توصیه می‌کنیم با افزایش بودجه خود گزینه‌های دیگر را بررسی کنند.

پرسش‌های متداول

با خرید گوشی پوکو X6 Pro می‌توانم بازی گنشین ایمپکت را با گرافیک بالا اجرا کنم؟

بله؛ این بازی با گرافیک بالا (High) و نرخ 60 فریم بر ثانیه قابل انجام است.

حداکثر دمای مشاهده شده در بررسی تست گیمینگ گوشی پوکو X6 Pro چه‌قدر است؟

با خاموش بودن حالت اپتیمایز دمای 46 درجه سانتی‌گراد در این گوشی احساس گردید.

آیا می‌توان گفت گوشی پوکو X6 پرو پردازنده پایداری دارد؟

بله؛ بررسی تست‌های پایداری گوشی پوکو X6 پرو نشان می‌دهد با پردازنده بهینه و پایداری مواجه هستیم.

قیمت گوشی پوکو X6 پرو چه قدر است؟

با مراجعه به سایت کالاتیک می‌توانید از بهترین قیمت پوکو X6 پرو مطلع شوید.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.