بررسی گلکسی بادز 3 و 3 پرو


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
سری گلکسی بادز ۳ با بهره‌مندی از قابلیت هوش مصنوعی Galaxy AI امکانات جدیدی را در اختیار کاربران می‌گذارند. برای آشنایی با ویژگی‌ های گلکسی بادز 3 و 3 پرو در این مقاله همراه ما باشید.

در رویداد تابستانی آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ از نسل جدید هدفون هوشمند خود یعنی گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو رونمایی کرد. هر دو هدفون دارای طراحی کاملاً جدید، کیفیت صوتی بهبود یافته و کیفیت تماس واضح‌تر هستند. سری 3 هندزفری های سامسونگ با بهره‌مندی از هوش مصنوعی Galaxy AI و طراحی متنوع می‌توانند به نیازهای مختلف کاربران پاسخ داده و تجربه‌ای متفاوت و کاربردی را در اختیار کاربران قرار دهند.

اگر علاقمند به آشنایی بیشتر با قابلیت‌ های سری گلکسی بادز 3 سامسونگ هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

قیمت گوشی موبایل

امکانات گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو

در رویداد آنپکد ۲۰۲۴، سامسونگ علاوه بر معرفی سری گلکسی بادز ۳، از گوشی‌های جدید خود به نام Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 رونمایی کرد. این گوشی‌ها که به هوش مصنوعی Galaxy AI مجهز شده‌اند، می‌توانند امکانات بسیاری را در اختیار کاربران قرارداده و نیاز آنها را در هر زمینه‌ای رفع کنند. البته باید گفت که تنها گوشی‌ها نیستند که از قابلیت هوش مصنوعی بهره می‌برند؛ بلکه سری 3 هندزفری های سامسونگ هم به این قابلیت مجهز شده‌اند که با اتصال به گوشی‌های جدید گلکسی و قرار دادن گزینه Interpreter (قابلیت مترجم) روی حالت Listening Mode (گوش دادن)، امکان ترجمه سخنرانی‌های خارجی زبان را به صورت مستقیم برای کاربر فراهم می‌کنند.

فروش گلکسی بادز 3 پرو رسما متوقف شد

طبق اعلام سامسونگ، هندزفری گلکسی بادز ۳ پرو به دلیل وجود مشکل فنی موقتا از چرخه فروش خارج شد. خریداران اولیه گلکسی بادز ۳ سامسونگ گزارش کرده‌اند که ایرتیپ‌های این محصول هنگام جدا کردن از هندزفری پاره می‌شوند. ابتدا سامسونگ به کاربران پیشنهاد کرد که با دقت بالا و به صورت ایمنی سَری‌ سیلیکونی را از هندزفری جدا کنند اما در نهایت از مشکل پیش آمده به صورت رسمی عذرخواهی کرد که متن آن به شرح زیر است:

«ما عمیقا بابت هرگونه مشکل کیفی که ممکن است در برخی از محصولاتمان در پیش‌فروش Galaxy Buds 3 and 3 Pro problem با آن‌ها مواجه شده باشید، عذرخواهی می‌کنیم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تمام فرایندها را قبل از عرضه رسمی به‌طور کامل بررسی کنیم تا از تکرار حوادث مشابه جلوگیری شود»

این شرکت در سایت رسمی خود، عرضه عمومی گلکسی بادز 3 پرو را تا تاریخ ۲۸ آگوست به تعویق انداخت. همچنین سامسونگ به خریداران اعلام کرده است که اگر هندزفری گلکسی بادز 3 پرو که خریداری کردند با مشکل فنی مواجه شده است، می‌توانند آن را به مراکز خدماتی برده و محصول را تعویض کرده یا حتی پول خود را پس بگیرند.

توقف گلکسی بادز ۳ پرو

مقایسه گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو در طراحی

در آنپکد تابستانی ۲۰۲۴ شاهد رونمایی از سری 3 هندزفری های سامسونگ در دو رنگ سفید و نقره‌ای بودیم. سری جدید Galaxy Buds 3 سامسونگ در دو مدل با طراحی‌های مختلف وارد بازار خواهد شد تا کاربران بر اساس نیاز خود یک مدل را انتخاب و خریداری کنند.

گلکسی بادز 3 به درایوری به قطر ۱۱ میلی‌متر و از نوع داینامیک مجهز شده است. این هدفون با برخورداری از قابلیت ANC یا نویز کنسلینگ می‌تواند به خوبی از پس صداهای مزاحم اطراف برآمده و صدا را با کیفیت بسیار مناسب به گوش مخاطب برساند.

هدفون گلکسی بادز ۳ به دلیل طراحی Open Type و وزن کمتر نسبت به گلکسی بادز 3 پرو می‌تواند به خوبی داخل گوش قرار بگیرد و گزینه خوبی برای استفاده در موقعیت‌های مختلف و طولانی مدت به شمار برود.

 گلکسی بادز 3 پرو

در مقابل، گلکسی بادز 3 پرو از درایوری به قطر ۱۰ میلی‌متر و از نوع داینامیک تشکیل شده است. همچنین این هدفون با بهره‌مندی از درایور توئیتر 6.1 میلی‌متر، توانایی تولید صدای دقیق و با کیفیت همراه با فرکانس بالا را خواهد داشت. همچنین گلکسی بادز 3 پرو در هر ایرباد از دو درایور مجزا تشکیل شده است که یکی برای کنترل فرکانس‌های بالا و متوسط و دیگری برای مراقبت از باس درون هندزفری تعبیه شده است.

از نظر نویز کنسلینگ هم باید گفت که گلکسی بادز 3 پرو به قابلیت ANC مجهز شده و قدرت بالایی در حذف صداهای مزاحم دارد. بنابراین می‌توانید در مکان‌های شلوغ و پر سر و صدا بدون هیچ نویزی با جدیدترین هندزفری سامسونگ به مکالمه بپردازید. علاوه بر آن هدفون‌های گلکسی Buds 3 به طراحی Canal Type مجهز شده‌اند و می‌توانند برای علاقمندان به صداهای عمیق و فراگیر گزینه خوبی محسوب شوند.

از دیگر قابلیت‌ های سری گلکسی بادز 3 سامسونگ، می‌توان به دریافت گواهی IP57 اشاره کرد که نشان می‌دهد این هدفون‌ها تا عمق یک‌متری آب به مدت ۳۰ دقیقه مقاومت خوبی را از خود به نمایش می‌گذارند.

مقایسه گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو در میکروفون

گلکسی بادز ۳، بهترین هندزفری سامسونگ به میکروفون سه گانه در هر ایرباد و قابلیت حذف نویز فعال مجهز شده است. در Galaxy Buds 3 صدا به صورت بهینه‌سازی شده در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و میکروفون‌ها نیز با استفاده از فناوری‌های Adaptive ANC و Adaptive EQ صداهای داخلی و خارجی را به خوبی تجزیه و تحلیل می‌کنند.

یکی از قابلیت‌های گلکسی بادز ۳، استفاده از فرمان صوتی (Voice Command) است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا بدون لمس هدفون یا گوشی، بتواند به اموری چون مدیریت پخش موسیقی رسیدگی کند.

مقایسه گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو

در گلکسی بادز ۳ پرو شاهد پیشرفت‌هایی نسبت به نسل گذشته هستیم که شامل بهبود در کیفیت تماس، کیفیت موسیقی، قابلیت سفارشی‌سازی و بسیاری موارد دیگر خواهد شد. این محصول برای اتصال بی‌سیم از بلوتوث ۵.۴ استفاده می‌کند. علاوه بر آن این هندزفری‌ها با بهره‌مندی از بلوتوث LE Audio با کدک‌های LC3 و Auracast به شما این امکان را می‌دهند تا با اتصال به دستگاه موردنظرتان یک پخش صوتی ایجاد کنید و کاربران نیز با اتصال به بادز شما از این پخش صوتی استفاده کنند.

مجهز کردن Galaxy Buds 3 pro به فناوری‌های کنترل نویز تطبیقی (Adaptive Noise Control)، تشخیص آژیر (Siren Detect) و تشخیص صدا (Voice Detect) سبب می‌شود تا سطح نویز و صدا به صورت خودکار برای شما تنظیم شود.

در گلکسی بادز ۳ پرو، از سخت‌افزار پیشرفته به منظور بهبود کیفیت صدا استفاده شده است. بنابراین در این هندزفری صدا به صورت دقیق و با فرکانس بالا قابل پخش خواهد بود. سامسونگ در بخش اتصال هم عملکرد خوبی داشته و با مجهز کردن گلکسی Buds 3 pro به قابلیت سوییچ خودکار، این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید بین دستگاه‌هایی که به طور معمول از آن‌ها استفاده می‌کنید(مانند لپ تاپ، گوشی یا تبلت گلکسی)، به صورت خودکار جابجا شوید.

مقایسه گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو در باتری

گلکسی بادز ۳ برای تامین انرژی از یک باتری ۴۸ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. ظرفیت باتری کیس شارژ‌ نیز به‌تنهایی ۵۱۵ میلی‌آمپرساعت است. در مورد شارژدهی گلکسی بادز 3 باید گفت که در صورت روشن بودن حالت ANC می‌توانید از آن به مدت ۵ ساعت برای موسیقی یا حداکثر ۳.۵ ساعت برای مکالمه استفاده کنید. اگر هم از حالت نویز کنسلینگ استفاده نکنید، شارژدهی باتری به میزان ۱ ساعت افزایش خواهد یافت.

مقایسه گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو در باتری

در طرف مقابل، در گلکسی بادز ۳ پرو از باتری ۵۳ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده و کیس آن نیز همانند گلکسی بادز ۳ از ظرفیت ۵۱۵ میلی آمپر ساعت برخوردار است. در صورت فعال‌بودن حالت نویز کنسلینگ در Galaxy Buds 3 pro می‌توانید به مدت ۶ ساعت موزیک گوش کنید یا حداکثر ۴.۵ ساعت به مکالمه بپردازید. در حالت خاموش بودن حذف نویز هم این هندزفری قادر است تا ۷ ساعت در پخش موزیک و ۵ ساعت در مکالمه شما را همراهی کند.

قیمت گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو چقدر است؟

به گفته سامسونگ، قیمت گلکسی بادز ۳ حدودا ۱۸۰ دلار و قیمت گلکسی بادز ۳ پرو نیز به دلیل برخورداری از امکانات بیشتر حدودا ۲۵۰ دلار اعلام شده است. همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که سری 3 هندزفری های سامسونگ از ۲۴ جولای (۳ مرداد) برای فروش وارد بازار خواهند شد.

سخن آخر

در این مقاله از کالاتیک به مقایسه گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو از نظر طراحی، میکروفون و باتری پرداختیم. جدیدترین هندزفری سامسونگ با بهره‌مندی از طراحی ارگونومیک، قابلیت‌های پیشرفته و مهم‌تر از همه، استفاده از هوش مصنوعی Galaxy AI توانسته وارد رقابتی تنگاتنگ با محصولات اپل شود. استفاده از این هندزفری سبب بهبود تجربه شنیداری شما شده و تجربه‌ای منحصربه‌فرد و خاطره‌انگیز را برای شما فراهم خواهد کرد.

پرسش های متداول

قیمت گلکسی بادز 3 پرو چقدر است؟

Galaxy Buds 3 pro حدودا ۲۵۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

آیا سری گلکسی بادز ۳ با دستگاه های iOS سازگار است؟

بله. سری گلکسی بادز ۳ با آیفون و آیپد سازگار است و امکان اتصال آن‌ها به گلکسی بادز ۳ از طریق بلوتوث وجود دارد.

آیا Galaxy Buds 3 ضد آب است؟

بله. سری گلکسی بادز ۳ با بهره‌مندی از گواهی IP57 در برابر غوطه‌ور شدن در آب تا عمق ۱ متر به مدت ۳۰ دقیقه مقاومت بالایی را از خود نشان می‌دهد.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.