معرفی بهترین هدفون ها برای کنسول PS5


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

اگر قصد خرید هدفون برای کنسول ps5 خود را دارید؛ باید قبل از هر چیز درباره هدفون‌های با کیفیت بازار تحقیق کنید تا با توجه به نیاز و خواسته خودتان به خرید یک هدفون گیمینگ اقدام کنید. در ادامه مقاله همراه کالاتیک باشید تا با معرفی بهترین هدفون ها برای کنسول PS5 همراه شما باشیم.

مشاهده لیست قیمت روز و خرید هدفون و هدست در فروشگاه اینترنتی کالاتیک

راهنما خرید هدفون گیمینگ

برای تجربه گیمینگ بی‌نظیر، استفاده از لوازم جانبی با کیفیت و حرفه‌ای مخصوص کنسول‌ PS5 از عوامل اثر گذار محسوب می‌شود. یکی از عوامل تأثیرگذار بر کیفیت بازی با کنسول PS5، دریافت بهترین و باکیفیت‌ترین حالت ممکن خروجی صوتی از کنسول بازی است و انتخاب و خرید ابزار مناسب گیمینگ مانند هدفون می‌تواند بر عملکرد مثبت هنگام بازی تاثیر مستقیم و مهمی بگذارد.
در این مقاله قصد داریم تا هدفون هایی را به شما معرفی کنیم که علاوه بر داشتن ویژگی و مشخصات فنی بی نظیر سازگاری خوبی نیز با پلی استیشن 5 دارند و از تمام پتانسیل پلی استیشن 5 استفاده می‌کنند.

هدست گیمینگ با سیم لاجیتک مدل G635

اولین هدفون سازگار با PS5 که به سراغ آن رفته ایم، هدفون رده بالا برند لاجیتک مدل G635 است. کمپانی لاجیتک برای ساخت هدست مخصوص گیم لاجیتک مدل G635 از طراحی خلاقانه‌ای استفاده کرده است. هدست لاجیتک G635 داری طراحی ارگونومی بسیار سبک و راحت بوده و کاربران در زمان استفاده از این محصول احساس، خستگی یا کلافگی را تجربه نخواهند کرد. متریال استفاده شده در این مدل از هدست لاجیتک، محکم و در عین حال منعطف است و خیال کاربران را از کیفیت ساخت خود، راحت ساخته است. هدست لاجیتک G635 از درایورهای 50 میلی‌متری بهره ‌برده که با استفاده از آن، در حین بازی می‌توانید ریزترین صداها را با بهترین کیفیت شنیده و احساس بی نظیری را هنگام بازی تجربه کنید.

هدست لاجیتک g635

هدست لاجیتک G635 با پورت USB و یا جک 3.5 میلی متری به دستگاه های مختلفی مانند گوشی، لپ ‌تاپ، کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و اکس‌باکس متصل می‌شود. از دیگر مشخصات محصول می‌توان به تکنولوژی DTS X، نورپردازی RGB و میکروفون (BOOM) اشاره کرد. بنابراین اگر به دنبال هدستی فوق العاده با قابلیت شخصی سازی گسترده از جمله صداهای هدست و نورپردازی و غیره هستید؛ خرید هدست گیمینگ با سیم لاجیتک مدل G635 یک انتخاب عالی با ارزش خرید بالا برای شما به حساب می‌آید.

خرید ‌هدست گیمینگ با سیم لاجیتک مدل G635 از کالاتیک

هدست گیمینگ سونی مدل PULSE 3D CFI-ZWD1

هدست گیمینگ بعدی که با کنسول PS5 شما سازگار خواهد بود، از برند نام آشنای سونی به نام هدست PULSE 3D CFI-ZWD1 بوده که در ادامه راجع به مشخصات فنی و ظاهری آن اطلاعات بیشتری را در اختیار‌تان قرار خواهیم داد. هدست گیمینگ بی‌سیم سونی مدل PULSE 3D با ابعاد 222.25 × 226 میلی‌متر و وزن حدود 600 گرم، از خوش ساخت ترین لوازم جانبی‌های ساخته شده توسط کمپانی سونی به حساب‌ می‌آید.

قیمت هدست سونی pulce 3d

از جمله ویژگی و مشخصات منحصر به فرد در هدست گیمینگ سونی مدل PULSE 3D می‌توان به وجود میکروفون‌های مخفی دوگانه با قابلیت حذف نویز برای ارتباط دوسویه هنگام بازی، باتری داخلی با امکان 12 ساعت پخش صدا، پشتیبانی از Tempest 3D AudioTech، دارای نشانگر شارژ؛ همچنین سازگار با گوشی‌های هوشمند، ویندوز 10، مک، دسته بازی DualSense و PlayStation VR اشاره کرد.

خرید ‌هدست گیمینگ سونی مدل PULSE 3D CFI-ZWD1 از کالاتیک

هدست گیمینگ با سیم لاجیتک مدل G335

یکی دیگر از هدست‌های گیمینگ برند لاجیتک که از قابلیت سازگاری با PS5 را دارد و علاوه بر آن، امکان اتصال به تمامی گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، ویندوز و سایر کنسول‌های بازی برای شما فراهم می‌کند؛ هدست گیمینگ با سیم لاجیتک مدل G335 نام دارد. از جمله قابلیت‌های دیگر این دستگاه می‌توان به وجود میکروفون (BOOM) و طراحی ارگونومی و سبک آن اشاره کرد که با وزن 240 گرمی و ابعاد 180 در 189 میلی‌متر، هنگام بازی کردن به مدت طولانی احساس خستگی و کلافگی را در شما ایجاد نمی‌کند. جالب است بدانید برخلاف هدفون‌های موجود در بازار، این هدفون از تنوع رنگ‌بندی برخوردار بوده و شما می‌توانید این هدفون را در سه رنگ مشکی، سفید و سبز خریداری کنید.

هدست لاجیتک مدل g335

خرید ‌هدست گیمینگ با سیم لاجیتک مدل G335 از کالاتیک

هدفون با سیم گیمینگ انکر مدل A3830 SoundCore Strike 3

انکر به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم جانبی و صوتی در جهان شناخته شده که به واسطه کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولاتش، همواره از فروش بالایی نیز در میان سایر رقبای خود برخوردار است. هدست انکر مدل strike 3 یکی دیگر از بهترین هدفون‌های گیمینگ ساخت کمپانی انکر بوده که بدون تاخیر صدایی و با بهترین کیفیت پخش صدا را به همراه داشتن گواهی استاندارد IPX5 جهت استفاده در هنگام ورزش و تعریق زیاد بدون کوچکترین اختلالی، بهترین عملکرد را برای افراد گیمر و ورزشکار فراهم می‌کند.

 قیمت هدست انکر مدل strike3

از جمله قابلیت‌های ویژه این محصول از برند انکر می‌توان به وجود سیم با طول 1.7 متر به منظور تسهیل در اتصال به دستگاه ها، امکان حذف صدای مزاحم، استفاده از ژل خنک‌کننده ( تعبیه شده داخل گوشی‌ها ) برای پیشگیری از تعریق گوش و هدبند قابل تنظیم متناسب با ابعاد سرتان اشاره کرد. علاوه بر اتصال به گوشی، از طریق جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌توانید هدفون گیمینگ انکر مدل A3830 SoundCore Strike 3 را به کامپیوترهای شخصی و کنسول PlayStation 4 نیز متصل کنید.

‌هدفون با سیم گیمینگ انکر مدل Strike 3 از کالاتیک

سخن آخر

در مقاله فوق به معرفی بهترین هدفون‌ ها برای کنسول PS5 پرداخته و سعی کردیم تا با ارائه لیست بهترین هدفون ها به همراه مشخصات اصلی آن‌ها، شما را در خرید بهترین هدفون با توجه به نیاز و خواسته‌تان همراهی کنیم. تجربه خودتان را از خرید هدفون و هدست های گیمینگ موجود در بازار ایران، برای ما در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

 

پرسش‌های متداول

فرق بین هدست گیمینگ لاجیتک مدل G332 با هدست لاجیتک مدل G335 چیست؟

به لحاظ قیمتی هدست لاجیتک مدل G335 حدود یک میلیون تومان گران‌تر از همتای خود بوده و به‌تبع قابلیت‌های بیشتر و کیفیت پخش صدای بهتری نسبت به لاجیتک G332 ارائه می‌دهد.

هدفون برای کنسول PS5 چی بخریم؟

بهترین هدفون با سازگاری بالا برای کنسول PS5 ، هدست گیمینگ سونی مدل PULSE 3D است که شرکت سونی به صورت اختصاصی برای کنسول‌های بازی خودش تولید و عرضه کرده است و با پخش صدا فوق العاده و قابلیت‌های کاربردی لذت تجربه گیمینگ را برای خریداران دو چندان کرده است.

هدفون و هدست گیمینگ از کجا بخریم؟

برای خرید هدفون و هدست‌های گیمینگ با قابلیت‌های کاربردی و قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کالاتیک مراجعه کنید و با گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا در کمترین زمان ممکن محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.