10 تا بازی شبیه جی تی ای برای اندروید که باید تجربه‌شان کنید


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img

بازی (Grand Theft Auto) یا GTA یکی از پرطرفدا‌رترین و تاثیرگذارترین بازی‌های دنیا برای پلتفرم‌های بازی مختلف است. از مهم‌ترین علل محبوبیت بازی جی تی ای می‌‌توان به گرافیک جذاب، شخصیت‌های متنوع، مأموریت‌های منحصربه‌فرد، سناریو هیجان‌انگیز و غیره اشاره کرد.

خرید و مشاهده قیمت گوشی از فروشگاه اینترنتی کالاتیک

بازی Grand Theft Auto از زمان معرفی اولین سری در سال 1997، توانست گیمرهای سراسر جهان را مجذوب خود کند و از زمان عرضه تا به الان، جی تی ای توانست جزء محبوب ترین بازی های دنیا به حساب بیاید.
با وجود محبوبیت بازی GTA، بسیاری از کمپانی‌های بازی‌سازی معروف دنیا به دنبال طراحی و ساخت بازی‌های مشابه برای پلتفرم‌های مختلف مثل گوشی‌های هوشمند و کنسول‌های بازی بوده‌اند.

با وجود اینکه اکثر افراد در طول روز به گوشی هوشمند دسترسی بیشتری دارند، کمپانی‌های بازی‌سازی زیادی به طراحی بازی‌هایی با تم مشابه با جی تی ای برای گوشی موبایل پرداخته‌اند؛ در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی 10 بازی شبیه جی تی ای در گوشی اندرویدی بپردازیم و هر کدام از این بازی‌ها را به طور جداگانه بررسی کنیم.

معرفی بازی های مشابه جی تی ای برای گوشی های اندرویدی

بازی‌های مشابه زیادی با جی تی ای برای گوشی‌های اندرویدی موجود هستند که در ادامه به معرفی 10 تا از بهترین این بازی‌ها می‌پردازیم:

1. بازی Payback 2 - The Battle Sandbox

بازی Payback 2 - Battle Sandbox یک بازی اکشن و ماجراجویی در سبک بازی GTA، با کیفیت بسیار بالا برای گوشی‌های اندرویدی است که مانند جی تی ای از ماموریت‌های جنایی متنوع و هیجان‌انگیزی تشکیل شده. این بازی با گرافیک جذاب و بهره‌مندی از اسلحه‌ها و وسایل نقلیه متنوع، به خوبی می‌تواند تجربه جذابی را برای کاربر به تصویر بکشد. از سایر ویژگی‌های جذاب بازی Payback 2 - Battle Sandbox می‌توان به ماموریت‌های غیرمترقبه چندنفره و چالش‌های بازیکن با درگیری با اسلحه، تعقیب و گریز ماشین و ماموریت‌های گاه‌به‌گاه بازیکنان با تانک اشاره کرد.

بازی payback2

این بازی اندرویدی هیجان انگیز یک بازی مولتی پلیر است؛ یعنی شما می‌توانید دوستانتان را جمع کرده و به‌صورت دسته جمعی بازی را تجربه کنید. در مجموع این بازی یک بازی حرفه‌ای با چالش‌های جذاب است که می‌تواند شما را ساعت‌ها درگیر ماجراهایش بکند.

2. بازی Los Angeles Crimes

بازی Los Angeles Crimes یک بازی اکشن و مبارزه‌ای شبیه جی تی ای برای گوشی‌های اندرویدی است که توسط استودیو بازی‌سازی Rain City Studio طراحی و ساخته شده. بازی Los Angeles Crimes با قراردادن بازیکنان در شهر لس‌آنجلس، امکانات ویژه‌ای را برای آن‌ها ایجاد کرده و آن‌ها را با چالش‌های مهیجی روبرو می‌کند. بازیکنان در این بازی باید در مسابقات مختلف مانند اتومبیل‌رانی با یکدیگر به رقابت بپردازند و در چالش‌هایی مثل مبارزه با زامبی برنده شوند.

بازی Los Angeles Crimes

از نقاط قوت این بازی می‌توان به گرافیک جذاب، تنوع بالای اسلحه و وسایل نقلیه، امکان شرکت در مسابقات آنلاین چندنفره و غیره اشاره کرد؛ همچنین شما می‌توانید با متصل‌کردن دسته بازی به گوشی خود با بلوتوث، تجربه جذاب‌تری از این بازی کسب کنید.

3. بازی Gangster Crime

بازی Gangster Crime یک بازی موبایل اکشن و ماجراجویی شبیه بازی GTA ساخته شده توسط استودیو بازی‌سازی Naxeex Studio است که در آن شما به‌عنوان یک گانگستر در شهر فعالیت می‌کنید. در این بازی می‌توانید به طور آزاد در شهر برای انجام ماموریت‌های مختلف پرسه بزنید و قابلیت‌های مختلف را کشف و آن‌ها را امتحان کنید.

بازی Gangster Crime

بازیکنان در این بازی می‌توانند از انواع ماشین‌ها و اسلحه‌های مختلف بهره ببرند و چالش‌های پیش رو را با موفقیت سپری کنند. پس از حرفه‌ای شدن در بازیGangster Crime ، بازیکنان می‌توانند از یک مبارز عادی به گنگسترهای حرفه‌ای تبدیل شوند و از امکانات بیشتر آن بهره‌مند شوند.

4. بازی Gangstar Vegas: World of Crime

بازی Gangstar Vegas: World of Crime یک بازی اندرویدی اکشن و ماجراجویی شبیه بازی جی تی ای است که توسط شرکت گیم لافت طراحی و ساخته شده. بازیکنان در این بازی وارد منطقه‌ای از لاس‌وگاس می‌شوند که این منطقه یکی از بخش‌های پر ماجرا و خطرناک شهر به‌حساب می‌آید.

بازی Gangstar Vegas: World of Crime

ماجرای بازی از ابتدا بسیار هیجان‌انگیز شروع می‌شود و از همان ابتدا شما، با یک تعقیب و گریز بسیار حساس روبرو می‌شوید. طی این تعقیب و گریز افراد باید در این منطقه پرماجرا، ماشین‌ها را سرقت کرده، با گروه‌های رقیب مبارزه نمایند و ماموریت‌های داستانی مختلفی را تجربه کنند.

بازیکنان در این بازی می‌توانند درست مانند بازی جی تی ای از انواع ماشین‌ها و اسلحه‌های مختلف استفاده کنند و با دشمنان مختلفی که در سراسر شهر پراکنده هستند مبارزه کنند. این بازی گرافیک بسیار جذابی در مقایسه با سایر بازی‌های هیجان‌انگیز اندرویدی دارد و از نظر گرافیکی شباهت زیادی با بازی محبوب GTA دارد، به‌گونه‌ای که در طی انجام مراحل بازی گاهی اوقات حس می‌کنید در دنیای GTA سیر می‌کنید.

5. بازی West Gunfighter

بازی West Gunfighter یکی دیگر از بازی‌های مهیج سبک جی تی ای است که کاربران اندرویدی را در فضای وسترن غرق می‌کند. این بازی توسط استودیو بازی سازی Candy Mobile ساخته شده که این استودیو پیش‌تر در ساخت بازی‌های جذابی مانند Modern Sniper عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.

بازی West Gunfighter

بازیکنان در این بازی در قامت یک کابوی هفت‌تیرکش ظاهر می‌شود؛ در همان ابتدای بازی، شما به عنوان بازیکن در ورودی اصلی شهر ظاهر می‌شوید و هیچ پیش‌زمینه و اطلاعاتی درباره هویت و اتفاقات پیش روی خود ندارید.

در بازی شما به‌عنوان شخصیت اصلی داستان به ناچار وارد شهر شده و با افرادی آشنا خواهید که در قبال انجام ماموریت‌های مختلف، به شما پول پرداخت می‌کنند. در کل بازی West Gunfighter ساختار و قصه مشخصی ندارد و شما در آن تنها باید ماموریت‌های مهیج و متنوعی را تجربه کنید و با انجام این ماموریت‌ها، مهارت‌های خود را ارتقا داده و اسلحه‌های جدیدی خریداری کنید.

6. بازی Cyberika

بازی Cyberika در واقع یک بازی اندرویدی اکشن و ماجراجویی با موضوع شبیه‌سازی است و توسط استودیو بازی‌سازی Kefir ساخته شده و با گیم‌پلی جذابی که دارد، بازیکن را با دنیای آینده روبرو می‌کند. شما در بازی Cyberika به‌عنوان یک افسر پلیس برای نجات شهر ظاهر می‌شوید و در طول بازی باید به کمک سلاح‌های جذاب و قابلیت‌های متنوع به مبارزه با خلافکاران بپردازید.

بازی Cyberika

بازیکنان در این بازی می‌توانند شخصیت خود را شخصی‌سازی کرده و در دنیایی وسیع و پر از خطرات مختلف پرسه بزنند. آن‌ها همچنین می‌توانند در مأموریت‌های مختلف شرکت کنند، موانع مختلف را پشت سر بگذارند و با دشمنان مختلف مبارزه کنند.

ماشین‌های جذاب و پیشرفته، سیستم‌های مبارزه منحصر به فرد، موجودات عجیب و مپ‌های جذاب، این بازی را به یکی از شگفت‌انگیزترین بازی‌های این لیست تبدیل کرده‌است. در مجموع این بازی با گرافیک بالا، فضا و داستان جذاب، گزینه فوق‌العاده ای برای علاقه‌مندان به بازی‌های علمی تخیلی به حساب می‌آید.

7. بازی MadOut2 BCO

بازی MadOut2 BCO یک بازی ماجراجویی و اکشن اندرویدی در سبک بازی پرطرفدار GTA ، ساخته شده توسط استودیو بازی‌سازی MadOut Games است. در این بازی، بازیکنان به‌عنوان یک گنگستر باید در برای بقا بجنگند و تلاش کنند.

بازی MadOut2 BCO

در بازی MadOut2 BCO شما یک شهروند عادی هستید که با انجام کارهای مختلف در یک شهر پر هرج و مرج به یک گنگستر تبدیل می‌شوید؛ شما می‌توانید برای دریافت اسلحه، در شهر آشوب ایجاد کنید و مانند جی تی ای ماشین شهروندان را بدزدید و با این ماشین‌ها در مسابقات رانندگی شرکت کنید.

بازیکنان همچنین در MadOut2 BCO می‌توانند از خودروهای متنوعی استفاده کرده و به رانندگی در خیابان‌ها، مبارزه با دشمنان و حل معماهای گوناگون بپردازند. در مجموع این بازی دارای گرافیک‌های بسیار جذاب و فضاسازی حرفه‌ای است که همه این موارد باعث جذابیت آن در مقایسه با سایر بازی‌های اندرویدی شده.

8. بازی Guns and Spurs 2

بازی Guns and Spurs 2 یکی از بازی‌های اکشن و ماجراجویی اندرویدی است؛ درحالی‌که این بازی از لحاظ طراحی گرافیکی مشابه بازی RDR اما از نظر سناریو شباهت زیادی با بازی GTA دارد. در Guns and Spurs 2 شما در نقش یک گاوچران و یک تفنگ‌دار در دنیای غرب وحشی قرار می‌گیرید که با انجام ماموریت‌های مختلف می‌توانید درگیر چالش‌های بازی شوید.

بازی Guns and Spurs 2

داستان اصلی این بازی در واقع در مورد شخصیت اصلی بازی یعنی Jack Lane است؛ این شخصیت نقش یک قاتل دستمزد بگیر را بازی می‌کند که با سفر به مناطق خطرناک، با ماجراجویی‌های مختلفی روبرو می‌شود. وظیفه اصلی بازیکنان این بازی، پیدا کردن مجرمان تحت تعقیب و تحویل آن‌ها به ازای دریافت پول است. در طی مراحل بازی شما می‌توانید با گنگسترها بجنگید و حتی آن‌ها را بکشید؛ اما توجه داشته باشید باید گنگستر اصلی شهر را زنده به کلانتر شهر تحویل دهید.

9. بازی OTR - Offroad Car Driving Game

بازی OTR یا Offroad Car Driving یک بازی ماشین سواری مشابه با مکانیزم رانندگی GTA برای گوشی‌های اندرویدی است. از ویژگی‌های این بازی جذاب می‌توان به گیم پلی سرگرم‌کننده و گرافیک سه‌بعدی بسیار جذاب آن اشاره کرد.

بازی OTR

درست مانند تمامی بازی‌های معرفی شده، در بازی OTR شما باید با انجام ماموریت‌های مرتبط با اتومبیل‌رانی پول دریافت کنید، ماشین‌های خود را تغییر دهید و از امکانات دیگر بازی استفاده کنید. شما می‌توانید با ارتقا اتومبیل خود در این بازی به بلندترین کوه‌ها رفته، تجربیات گوناگونی کسب کنید و از مناظر مختلف لذت ببرید. در مجموع اگر شما به بازی‌های ریسینگ و ماشین سواری علاقه دارید، بی شک بازی OTR می‌تواند گزینه جذاب و سرگرم‌کننده‌ای برای شما به‌حساب بیاید.

10. بازی Go To Town 5: 2023

بازی Go To Town 5 یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های شبیه به بازی جی تی ای برای اندروید ساخته شده توسط استودیو بازی‌سازی Biceps است و تا به الان توانسته جز محبوب‌ترین بازی‌های ماجراجویی به حساب بیاید. این ﺑﺎﺯﯼ در واقع یک بازی شبیه‌سازی‌شده از زندگی افراد ثروتمند و تجربه این افراد از رانندگی با ماشین‌های غول پیکر است. شما می‌توانید در این بازی با ماشین‌های خاص رانندگی کرده، به باشگاه بروید و کارهای مختلفی را تجربه کنید.

بازی Go To Town 5

در این بازی شما به عنوان گیمر می‌توانید در شهر گراند پرسه بزنید و با ماشین‌های مختلفی در شهر رانندگی کنید؛ شما حتی می‌توانید در بازی Go To Town 5 با هلی‌کوپتر پرواز کرده، موتورسواری کنید و حتی تجربه شنا در دریا را کسب کنید. به کمک مهارت‌هایی که در طول بازی کسب می‌کنید، شما می‌توانید ماموریت‌های خود را تکمیل کرده و بابت آن‌ها امتیاز و جایزه دریافت کنید و حتی نتایج موفقیت‌آمیز خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سخن آخر

در این مقاله، به بررسی 10 بازی برتر شبیه جی تی ای برای دستگاه‌های اندروید پرداختیم. این بازی‌ها شامل انواع مختلفی از محیط‌ها و داستان‌ها هستند که باعث تجربه‌ هیجان‌انگیزی برای علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌ها می‌شوند. بازی‌های معرفی شده در این مقاله با گیم‌پلی هیجان‌انگیز، گرافیک بالا، و چالش‌های متنوع، می‌توانند گزینه‌های بسیار خوبی برای سرگرمی کاربران دستگاه‌های اندرویدی به حساب بیایند.

پرسش‌های متداول

بهترین بازی‌های شبیه GTA برای گوشی اندروید کدام بازی است؟

بازی‌های زیادی هستند که هدف طراح و سازنده آن‌ها، بهره‌مندی از گیم پلی و محیط مشابه بازی محبوب جی تی ای است؛ با این حال در این مقاله بهترین بازی‌های شبیه جی تی ای برای دستگاه‌های اندرویدی را معرفی کرده‌ایم.

آیا بازی‌های مشابه جی تی ای روی گوشی‌های اقتصادی نصب می‌شوند؟

اکثر بازی‌های معرفی شده روی گوشی‌های میان رده و بالا رده اجرا می‌شوند و نمی‌توان توقع داشت که بازی‌هایی با حجم و گرافیک بالا روی گوشی‌های اقتصادی نصب شوند.

بازی GTA چه سبکی دارد؟

بازی جی تی ای در واقع یک بازی با سبک اکشن و ماجراجویی است.

کدام بازی‌های شبیه GTA گرافیک بالایی دارند؟

اکثر بازی‌های معرفی شده در این لیست گرافیک بالایی دارند؛ اما در این بین بازی Payback 2 - Battle Sandbox جزء بازی‌های گرافیک بالای این لیست به‌حساب می‌آید.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.