بهترین بازی های ابرقهرمانی PS5


کالاتیک
نظرات 1
content-main-img

در مقاله پیش رو به سراغ بهترین بازی‌ های ابرقهرمانی PS5 رفتیم و لیستی از بهترین بازی‌های ژانر اکشن در دنیای گیم را برای شما انتخاب کردیم. امیدواریم از خواندن مقاله پیش رو نهایت لذت را ببرید.

مشاهده لیست قیمت و خرید کنسول بازی PlayStation از فروشگاه اینترنتی کالاتیک

 امروزه اغلب جوانان برای گذران اوقات فراغت خود به سراغ خواندن کتاب‌های کمیک و فیلم‌های ابر قهرمانی می‌روند؛ در واقع ژانر ابر قهرمانی یکی از ژانرهای برطرفدار و محبوب در دنیای سینما، ادبیات و بازی‌های محسوب می‌شود و هر سال نیز شاهد نسخه‌ جدیدی از بازی های ابرقهرمانی هستیم. اگر به یاد داشته باشید، کنسول بازی PS5 همراه با بازی Spider Man: Miles Morales عرضه شد که با استقبال بسیاری از کاربران روبه‌رو شد. به همین علت می‌توان گفت که بازی های ابر قهرمانی بازیکنان و طرفداران بسیاری دارند. در ادامه فهرستی از بهترین بازی های ابر قهرمانی PS5 تهیه کردیم که می‌توانند تجربه وصف ناشدنی را برایتان به ارمغان بیاورند. 

تقریبا از سال 2000 بازی‌های ابرقهرمانی عرضه و در اختیار بازیکنان در سراسر جهان قرار گرفته است که با بررسی‌های ظاهری اولین بازی‌های منتشر شده از این ژانر، هر گیمری متوجه عدم کیفیت مطلوب و ساختار حرفه‌ای خواهد شد. با مرور زمان و پیشرفت در حوزه گیمینگ در اواخر سال 2010 شاهد حضور بازی‌های ابرقهرمانی در بین بازی‌های پرطرف‌دار مهیج و اکشن در پلنفورم‌های مختلف بودیم. در ادامه مقاله پیش‌رو سعی داریم به معرفی لیستی از بهترین بازی‌های ابرقهرمانی PS5 بپردازیم پس تا انتها مقاله همراه ما باشید.

بهترین بازی‌های ژانر ابرقهرمانی در PS5

اگر از کودکی تا امروز به فکر تجربه یک زندگی ماورایی بودید و همیشه دوست داشتید جای ابرقهرمانان در فیلم‌ها یا کتاب‌ها قرار بگیرید، به احتمال فراوان تا الان به این نتیجه رسیده‌اید که این کار امکان پذیر نیست و بهتر است دنبال تجربه مشابه زندگی ابرقهرمانی در دنیای غیر واقعی یا گیم باشید.

تنها راهی که بشر امروزی توانسته خود را در دنیای خیالی و ماورایی‌اش غوطه‌ور کند، تجربه بازی کردن در انواع ژانر‌ها است و با اجرای بازی‌های ابرقهرمانی در دستگاه‌های بازی مانند PS5 برای یک بار هم که شده می‌توان شنل و ماسک خود را بست و دنیا را از دست ظالمان نجات داد تا بار دیگر آسایش در سراسر جهان حکم‌فرما شود.

دانلود بازی های مارول برای ps5

در بازی‌های ابرقهرمانی شخصیت‌های درون بازی از قدرت‌های ماورایی نظیر چشم‌های لیزری، پرواز از زمین یا توانایی ایجاد تار با دست بهره می‌برند و این بازی‌ها به‌عنوان جایگزین‌های مناسبی برای تجربه واقعی مبارزه با افراد ظالم در دنیای غیر واقعی را برای افراد امکان پذیر می‌کنند و امروزه کنسول نسل نهم سونی میزبان برخی از فانتزی‌های دوران کودکی شما در دنیای بازی در این زمینه است. ژانر ابرقهرمانی تنوع زیادی در مقایسه با برخی از ژانرهای محبوب‌تر بازی مانند شوتر یا وحشت ندارد؛ با این حال در مقاله پیش رو به فهرستی از پنج بازی برتر ابرقهرمانی PS5 اشاره خواهیم کرد.

بازی Marvel’s Spiderman: Remastered

• ژانر: اکشن، ماجراجویی
• سازنده: Insomniac Games
• میانگین زمان پخش (داستان اصلی): 17 ساعت

بازی مهیج «Marvel’s Spiderman: Remastered» که در PS5 توسط توسعه دهنده Insomniac در سال 2020 منتشر شد، این بازی نسخه ریمستر شده نسخه Spiderman 2018 است. در این سری از جدیدترین بازی مرد عنکبوتی این امکان وجود دارد که بازیکنان می‌توانند فایل‌های ذخیره شده را از نسخه PS4 انتقال دهند و علاوه بر آن به آنها اجازه می‌دهند سطح فعلی خود را به بازی جدید نیز منتقل کنند. روند بازی Marvel’s Spiderman: Remastered مشابه همین بازی در نسخه قبلی PS4 است و برای طرفداران کهنه‌کار بازی مرد عنکبوتی که به دنبال مأموریت‌های جانبی و چالش‌های جدید هستند، ویژگی منحصربه‌فرد و قابل توجه‌ای اضافه نشده است.

دانلود بازی مرد عنکبوتی

به‌روزرسانی این بازی بیشتر به منظور قدرت‌نمایی PS5 است و نسخه ریمستر شده از نظر داستان و محتوا تفاوتی با نسخه قبلی ندارد. با این حال یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌ها در سری جدید بازی مرد عنکبوتی در زمان بارگذاری بازی است؛ کنسول بازی PS5 با استفاده از SSD تمام صفحه‌های انتظار (Loading Screen) را در کم‌ترین زمان ممکن لود می‌کند و کاربر معطل نمی‌شود. در این بازی بازسازی کیفیت بافت‌ها و مدل‌های بازی از جمله چهره پیتر پارکر (قهرمان داستان) را شاهد هستیم؛ اکنون پیتر پارکر ظاهری جوان‌تر و طبیعی‌تر دارد که با کاربران بسیار راحت‌تر با آن ارتباط برقرار می‌کنند.

از دیگر پیشرفت‌های موجود در سری جدید بازی مرد عنکبوتی در جلوه‌های ویژه بصری و عملکرد خلاصه می‌شود که بازیکنان می‌توانند بین دو حالت گرافیکی یکی را انتخاب کنند. حالت گرافیکی اول دارای کیفیت با سرعت 30 فریم در ثانیه است که شامل رهگیری پرتو (Ray Tracing) در سراسر محیط می‌شود، در مقابل حالت دوم را داریم که عملکرد آن را تا 60 فریم در ثانیه افزایش می‌دهد اما قابلیت Ray Tracing در طول بازی حذف می‌شود.

در مجموع می‌توان گفت در حالی که تازه‌واردها به بازی‌های ابر قهرمانی از گردش در شهر نیویورک برای اولین بار لذت خواهند برد؛ کهنه‌کاران علاقه‌مند به بازی‌های ابرقهرمانی نیز از عملکرد ویژه و تغییرات جدید و کاربردی در نسخه Marvel’s Spiderman Remastered به وجد خواهند آمد.

بازی Avengers 2020

• ژانر: اکشن، ماجراجویی
• سازنده: Crystal Dynamics
• میانگین زمان پخش (داستان اصلی): 12 ساعت و 30 دقیقه

دانلود بازی انتقام جویان

بازی Avengers 2020 پس از عرضه به دنیای گیم در مدت زمان کوتاهی تبدیل به پرفروش‌ترین بازی در ماه سپتامبر شد. داستان این بازی در روز جشن گروه انتقام جویان و با انفجاری مهیب شروع می‌شود که طی این انفجار کاپیتان آمریکا می‌میرد و بعضی از مردم در شهر به قدرت‌های عجیب و خارق‌العاده دست می‌یابند و اسامی آن‌ها به ناانسان‌ها تغییر پیدا می‌کند و گروه انتقام جویان به دلیل مرگ کاپیتان آمریکا متلاشی می‌شود.

شخصیت اصلی بازی با انفجار صورت گرفته تبدیل به انسانی جهش یافته با بدن انعطاف پذیر تبدیل می‌شود و با تحقیقاتی که انجام می‌دهد متوجه زنده بودن کاپیتان امریکا می‌شود و پی می‌برد که فردی به نام دکتر تارلتون آن را در محفظه‌ای حبس کرده و قصد دارد برای ابر انسان شدن مغز او را به مغز پیوند بزند. ماموریت شخصیت اصلی بازی این است که افراد گروه انتقام‌جویان را بار دیگر کنار هم جمع کند و برای نجات کاپیتان از دست سازمان فاسد A.I.M از تمام قابلیت‌های خود و گروه استفاده کنند.

بازی Injustice 2: Legendary Edition

• ژانر: اکشن، ماجراجویی
• سازنده: NetherRealm Studios
• میانگین زمان پخش (داستان اصلی): 5 ساعت و 30 دقیقه

دانلود بازی Injustice 2

پس از عرضه بازی Injustice 2 در سال 2017 استودیوی NetherRealm یک سال بعد اقدام به ساخت نسخه Legendary Edition کرد که شامل تمام شخصیت‌های DLC معرفی شده از طریق سه جنگنده اصلی یعنی لاک‌پشت‌های نینجا، پسر جهنمی (Hell Boy) و Sub Zero بود. گیم‌پلی اصلی در بازی اینجاستیس تقریباً شبیه به نسخه‌های قبلی خود البته با کمی تغییر در قسمت تنظیمات مکانیکی است. بازی Injustice 2 همچنین یکی از بهترین بخش‌های داستانی را دارد که تا به حال در یک بازی ابرقهرمانی شاهد آن بودیم و آن هم مربوط به بازی داستانی سوپرمن می‌شود که در آن شخصیت اصلی نقش شرور داستان را می‌گیرد و با محتوای عمیق و مبارزاتی که حس خوبی به شما می‌دهند، تبدیل به بهترین بازی مبارزه‌ای از شخصیت‌های دی‌سی می‌شود. همچنین با توجه به کیفیت نسخه‌ی دوم و استقبال صورت گرفته ما احتمالا شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی سوم این سری جذاب Injustice خواهیم بود.

بازی Batman: Arkham Collection

• ژانر: اکشن، ماجراجویی

• سازنده: Rocksteady Studios, Iron Galaxy

• میانگین زمان پخش (داستان اصلی): 41 ساعت

دانلود بازی بتمن برای PS5

در ادامه مقاله بهترین بازی‌های ابرقهرمانی PS5 به معرفی بازی Batman Arkham Knight می‌رسیم که به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ابرقهرمانی از سری بازی‌های بتمن شناخته می‌شود. به صورت میانگین می‌توان گفت اکثر بازی‌هایی که شخصیت ابرقهرمانی بتمن در آن‌ها حضور دارد با استقبال بسیار زیادی از طرف گیمر‌ها چه در سطح مبتدی و چه حرفه‌ای روبرو می‌شود. بازی مهیج بتمن شوالیه آرکام در واقع هر آنچه بازیکنان از یک بازی اکشن انتظار دارند را فراهم می‌کند.

در سری جدید بازی بتمن برای PS5 بازیکنان می‌توانند ماشین مخصوص بتمن به نام Batmobile که بیشتر به یک تانک شباهت دارد را در اختیار بگیرند و در سطح شهر با آن تردد کنند. همچنین برخلاف سری‌های گذشته که تنها امکان تردد در تیمارستان و محدوده مشخص شده برای شما فراهم بود در سری جدید با برداشتن محدودیت‌ها از قابلیت تردد در کل شهر به منظور پاکسازی منطقه از وجود ظالمان بهره‌مند هستید.

بازی Marvel’s IronMan VR

• ژانر: اکشن، ماجراجویی
• سازنده: Camouflaj
• میانگین زمان پخش (داستان اصلی): 7 ساعت و 30 دقیقه

دانلود بازی مردآهنی

این بازی بر اساس شخصیت مرد آهنی از کمیک مارول ساخته شده است و داستان در مورد مبارزه ابر قهرمان مارول با تونی استارک است که با سودجویی‌های خود در حال برهم زدن آرامش شهر است. این بازی منحصر به فرد از سری بازی‌های اقتباسی شخصیت‌های مارول مخصوص هدست و پلی استیشن VR سونی طراحی شده است و برای اولین بار در تاریخ 25 مارس 2019 در اولین نمایش آنلاین “State Play” SIE به انتشار عمومی درآمد. بازی به این صورت دنبال می‌شود که بازیکنان در این بازی در نقش مرد آهنی قرار گرفته و مأموریت‌های مختلفی را کامل می‌کنند تا در انتها شهر را از دست شخصیت ظالم بازی نجات دهند.

سخن آخر

در مقاله پیش رو به معرفی بهترین بازی‌های ابرقهرمانی PS5 پرداختیم و با توجه به داستان بازی‌ها سعی کردیم شما را در انتخاب بهترین بازی ابرقهرمانی مخصوص پلنفورم PS5 همراهی کنیم. اگر به دنبال تجربه جدید در دنیای بازی‌ و گیم هستید می‌توانید با خواندن مقاله حاضر و نظرات موجود در زیر این پست بهترین بازی ابرقهرمانی را انتخاب و شروع به بازی کنید.

پرسش‌های متداول

1. بهترین بازی‌ ابرقهرمانی در PS5 چیست؟

با توجه به امتیازات داده شده و نظر کاربران بازی بتمن شهر آلکام (Batman: Arkham Collection) از بهترین بازی های ابر قهرمانی در PS5 است.

2. بهترین بازی ابرقهرمانی موبایلی کدام است؟

بازی Injustice را می‌توانید علاوه بر PS5 روی گوشی‌های اندرویدی  همچنین iOS نصب و اجرا کنید و در هر زمان و موقعیتی که بخواهید از  زمان استراحت خود استفاده و به بازی اینجاستیس بپردازید.

3. آیا بازی بتمن سهر آرکام در ویندوز اجرا می شود؟

بله، بازی Batman: Arkham Collection علاوه بر PS5 در پلتفورم های ماکروسافت ویندوز، PS4 و ایکس باکس قابل اجرا است.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (1)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
Mohamadhossein@gardad | میهمان
20 آبان 1402
خیلی عالی و روشن بود داستان بازیا. لذت بردم????