بهترین بازی های موبایلی تا سال 2024


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
برای گذراندن اوقات فراغت اولین راهی که به ذهنتان می‌رسد چیست؟ اگر برای گذراندن اوقات فراغت‌تان ترجیح می‌دهید که به جای تماشای فیلم و سریال یا مطالعه کتاب، مشغول انجام بازی‌های روز دنیا شوید، تا انتهای مقاله بهترین بازی های موبایلی تا ۲۰۲۴ همراه ما باشید.

بهترین بازی های موبایلی 2024 کدام اند؟ بازی کردن یکی از مهیج‌ترین و لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که افراد در هر رده سنی که باشند، می‌توانند به آن مشغول شوند و اوقات فراغت خود را به بهترین شکل ممکن سپری کنند. در این مقاله قصد داریم بهترین بازی های موبایلی تا 2024 رایگان را برای گوشی‌های اندروید و آیفون معرفی کنیم تا بتوانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، اوقات فراغت خود را با بازی‌های هیجان‌انگیز سپری کنید.

۱- بازی موبایلی Among Us

یکی از بهترین بازی های موبایلی تا ۲۰۲۴ که می‌تواند در اوقات فراغت‌تان شما را هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین حسابی سرگرم کند، بازی Among Us است. داستان بازی از این قرار است که بازیکنان در تعداد حداقل ۱۰ و حداکثر ۱۰ نفر، به دو گروه خدمه و خائن تقسیم می‌شوند.

بازی موبایلی Among Us

با شروع بازی گروهی از افراد به صورت اتفاقی خائن شناخت می‌شوند که در طول بازی در تلاش هستند تا بدون جلب‌توجه افراد، سفینه را تخریب کنند یا خدمه را به قتل برسانند. در مقابل خدمه نیز باید خرابکاری‌های خائنین در سفینه را برطرف کنند و بدون انجام هرگونه رفتاری مشکوک، افراد را زیر نظر بگیرند تا خائنین قاتل را شناسایی کنند. با پیدا کردن فرد خائن، بازیکنان جلسه‌ای اضطراری تشکیل می‌دهند و با ارائه توضیحات در مورد رفتارهای او و رای گیری، قاتل را شناسایی می‌کنند.

۲- بازی موبایلی Call of Duty: Mobile

اگر اهل بازی‌های اکشن و هیجان‌انگیز در یک منطقه جنگی هستید، کالاف دیوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. Call of Duty: Mobile یک بازی جنگی در سبک تیراندازی اول شخص است که برای هر دو نوع سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. این بازی با بارگیری بیش از ۲۷۰ میلیون در یک سال و کسب درآمد بیش از ۴۸۰ میلیون دلار به یکی از پرطرفدارترین بازی های موبایلی تبدیل شده است.

بازی موبایلی Call of Duty: Mobile

با تلاش چشمگیر سازندگان کالاف دیوتی موبایل، کالاف دیوتی موبایلی شباهت زیادی به نسخه اصلی خود یعنی نسخه کنسول دارد و این موضوع در طول بازی در مواردی چون سرعت در کنترل و حرکت در محیط، وجود محیط‌های داخلی متنوع، ارتباط فروشگاه و آیتم‌های خریداری شده و بسیاری موارد دیگر کاملا قابل‌مشاهده است.

در حال حاضر Call of Duty: Mobile یکی از بهترین شوترهای آنلاین اندروید و آی او اس است که می‌توانید به صورت رایگان به آن دسترسی داشته و از بازی با آن لذت ببرید.

۳- بازی موبایلی eFootball 2024

اگر می‌خواهید با تیم رویایی خود وارد زمین شوید و حریفان خود را شکست دهید، پیشنهاد می‌کنیم دانلود بازی eFootball 2024 را از دست ندهید. این بازی فوتبال ۲۰۲۴ موبایل، یکی از جدیدترین بازی‌های ورزشی استدیو کونامی است که در گوشی های اندروید و iOS به صورت رایگان قابل دسترس است و هیجانی خاص را برای گیمرهای ایرانی به دنبال دارد.

بازی موبایلی eFootball 2024

یکی از جذابیت‌های بازی eFootball 2024 برای گیمرهای ایرانی این است که می‌توانید در آن هم به لیگ‌های خارجی و هم به لیگ ایران دسترسی داشته باشید و در مستطیل سبز با تیم محبوب خود در لیگ‌ها و تورنمنت‌های مختلف شرکت کنید.

۴- بازی موبایلی Honkai: Star Rail

یکی دیگر از جدیدترین بازی های موبایل ۲۰۲۴ است که یاد آور انیمه‌های ژاپنی بوده و می‌تواند تجربه یک بازی لذت‌بخش را برای گیمرها فراهم کند، بازی موبایلی Honkai: Star Rail است. گیم‌پلی این بازی دو بخش دارد که در بخش اول آن بازیکن می‌تواند در محیط‌های متنوع بازی به صورت آزادانه رفت‌وآمد کند و در بخش دوم هم، زمانی که بازیکن به دشمن می‌رسد وارد مبارزه‌ای بزرگ با او می‌شود.

بازی موبایلی Honkai: Star Rail

لازم به ذکر است که در بازی Honkai: Star Rail هر بازیکن سیستم مبارزه مخصوص به خود را دارد و با نزدیک شدن دشمن و انجام مبارزات مختلف می‌تواند از حرکات مبارزه‌ای جدیدی که در طول حملات آزاد می‌شود استفاده کند. Honkai: Star Rail یکی از جدیدترین بازی‌های موبایل در سال ۲۰۲۴ است که به تازگی برای اندروید و آیفون منتشر شده است.

۵- بازی موبایل PUBG Mobile

اگر از علاقمندان بازی‌های جنگی هستید، به جرات می‌توان گفت که پابجی یکی از بهترین بازی های اندروید و iOS است که با گیم‌پلی جذاب خود توانسته توجه گیمرهای بسیاری را از سراسر دنیا به خود جلب کند.

PUBG Mobile یک بازی تیراندازی آنلاین است که در آن نبرد، ۱۰۰ بازیکن به صورت تک‌نفره یا تیم‌های دو یا چهار نفره به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. در انتها نیز کسی برنده نهایی خواهد بود که از میدان مبارزه زنده بیرون بیاید. بنابراین برای زنده‌ماندن لازم است نا امیدی را کنار بگذارید و با تکنیک و استراتژی تا آخرین لحظه مبارزه کنید.

بازی موبایل PUBG Mobile

بازی پابجی نقشه بسیار بزرگی دارد و شروع آن هم به این صورت است که شما سوار بر هواپیما هستید و با چتر نجات روی زمین فرود می آیید. در مورد سلاح و مهمات هم باید گفت که هنگام شروع بازی هیچ اسلحه‌ای در اختیار ندارید و باید پیش از آغاز مبارزه به دنبال مهمات، اسلحه و کوله پشتی بگردید. به صورت کلی پابجی یکی از هیجان انگیزترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌هایی است که می‌تواند در لیست بهترین بازی موبایلی 2024 قرار بگیرد.

۶- بازی Wuthering Waves

یکی دیگر از بازی های جدید موبایل که می‌تواند مورد توجه علاقه‌مندان به انیمه قرار بگیرد، بازی Wuthering Waves است. داستان این بازی جدید اندروید و آیفون از این قرار است که کره زمین با برخورد شهاب سنگ بزرگ نابود شده و به دنبال آن، موجوداتی عجیب و ترسناک به وجود آمده‌اند. در این میان انسان‌ها که به آخرین قدم‌های بقا رسیده‌اند، در تلاش هستند تا در جهان جدید تمدن‌هایشان را بسازند و از نابودی خود جلوگیری کنند.

بازی Wuthering Waves

شما نیز در بازی Wuthering Waves نقش یک کاوشگر به Rover را دارید و باید با سلاح‌هایی که در اختیار دارید با دشمنان خود مبارزه کنید. یکی‌دیگر از مزایای توجه‌برانگیز این بازی، وجود شخصیت‌های متنوع است که می‌توانید آن‌ها را ارتقا داده و شخصی‌سازی کنید.

در حالت کلی بازی Wuthering Waves با داشتن محیط جذاب و گیم‌پلی هیجان‌انگیز می‌تواند در لیست بهترین بازی موبایلی 2024 قرار گرفته و گزینه‌ای مناسب برای سپری کردن اوقات فراغت علاقمندان به بازی‌های اکشن – نقش‌آفرینی محسوب شود.

۷- بازی Need for Speed™ No Limits

Need for speed، از معروف‌ترین بازی‌های موبایلی در زمینه اتومبیل‌رانی است که آپدیت آن با عنوان Need for Speed™ No Limits در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۲۴ به بازار عرضه شد. این بازی با داشتن گیم‌پلی فوق‌العاده و اعتیادآور و همچنین طراحی منحصربه‌فرد می‌تواند لذت یک بازی هیجان‌انگیز را برای علاقمندان به بازی‌های ماشین‌سواری به ارمغان آورد.

بازی Need for Speed™ No Limits

در بازی Need for Speed™ No Limits شما می‌توانید با اتومبیل‌های لوکس و معروف جهان در خیابان‌های مختلف شهر مسابقه دهید و از اوقات فراغت خود نهایت لذت را ببرید. همچنین در این بازی می‌توانید قطعات مختلفی چون بدنه ماشین، اگزوز، شیشه‌ها، لاستیک‌ها و بسیاری موارد را شخصی‌سازی کنید. لازم به ذکر است که بازی Need for Speed™ No Limits به صورت آنلاین عرضه شده و امکان بازی آفلاین در آن وجود ندارد.

۸- بازی موبایلی Mech Arena

یکی‌دیگر از بهترین بازی های موبایلی تا 2024 که می‌تواند اوقا‌ت فراغت هیجان‌انگیزی را برای شما به ارمغان آورد، بازی Mech Arena است. این بازی که به نبرد ربات‌ها معروف است از تیم‌هایی پنج‌ نفره تشکیل شده که هدف ربات‌های هر تیم، دفاع از جان خود و کشتن اعضای تیم حریف است.

بازی موبایلی Mech Arena

پس از اتمام هر مرحله، عملکرد بازیکنان ارزیابی شده و رباتی که تعداد بیشتری از بازیکنان تیم حریف را به تنهایی یا به کمک هم تیمی‌هایش حذف کرده باشد، امتیاز بیشتری خواهد گرفت. امتیازهای دریافتی سبب می‌شوند تا بتوانید کاراکترها و سلاح‌های خود را آپدیت کنید و قدرتتان را افزایش دهید. کیفیت قابل‌قبول گرافیک، گیم‌پلی متنوع و طراحی ظاهری بازی موبایلی Mech Arena سبب شده تا این بازی ارزش دانلود بالایی داشته باشد و به یکی از محبوب‌ترین بازی های دنیا تبدیل شود.

۹- بازی Doomsday: Last Survivors

Doomsday: Last Survivors یکی‌دیگر از بهترین بازی‌های موبایلی است که در گوشی‌های اندروید و آیفون قابل دسترسی بوده و به صورت آنلاین اجرا می‌شود. داستان این بازی از این قرار است که دنیا توسط زامبی‌ها فتح شده و انسان‌ها باید برای دفاع از جان خود با این موجودات ترسناک وارد مبارزه شوند. در بازی Doomsday: Last Survivors باید بتوانید ابتدا یک قلمرو امن برای جلوگیری از نفوذ زامبی‌ها بسازید و سپس برای تامین سلاح و تجهیزات مورد نیاز به قلمروهای اطراف بروید و آنها را غارت کنید.

بازی Doomsday: Last Survivors

یکی از مزیت‌های قابل‌توجه این بازی، وجود کاراکترهای متنوع است که هر کدام دارای سلاح و قدرتی ویژه هستند و می‌توانند امکان یک بازی مهیج و متفاوت را برای گیمر فراهم کنند. در کل Doomsday: Last Survivors یک بازی مهیج و سرگرم‌کننده است که با بهره‌مندی از گرافیک مناسب، گیم‌پلی جذاب و شخصیت‌های متنوع می‌تواند در لیست بهترین بازی های موبایلی تا ۲۰۲۴ قرار بگیرد.

۱۰- بازی Albion Online

اگر به گشت‌وگذار و ماجراجویی در سرزمین‌های جادویی علاقمند هستید، بازی Albion Online را از دست ندهید. در این بازی شما پس از گذراندن راهی طولانی و پرخطر به سرزمینی جادویی به نام آلبیون می‌رسید. ابتدا باید زمان خود را صرف جمع‌آوری تجهیزات ، تهیه غذا و ارتقای کاراکترها کنید. سپس به ماجراجویی و کشف این سرزمین بپردازید و شهری را برای خود تصاحب کنید که لازم است در طی آن دشمنان را از سر راه بردارید. سپس در شهری که تصاحب کردید محصولات کشاورزی بکارید و زندگی روزمره خود را از این راه بگذرانید.

بازی Albion Online

این بازی گیم‌پلی متنوعی دارد و شما می‌توانید در رقابت‌های یک نفره، چند نفره، باس‌فایت‌ها و سیاهچال‌های چالش‌برانگیز، تجربیات جدیدی را کشف کنید. در حالت کلی Albion Online یکی از بهترین بازی‌هایی است که می‌توانید در اوقات فراغت خود به آن مشغول شده و لحظاتی لذت‌بخش را تجربه کنید.

سخن آخر

در این مقاله چند نمونه از بهترین بازی های موبایلی برای اندروید و آیفون تا سال ۲۰۲۴ را معرفی کردیم که می‌توانید با توجه به علاقه خود بازی مورد نظرتان را دانلود کنید. بازی‌های قرار گرفته در لیست بهترین بازی موبایلی ،2024 بازی‌هایی هستند که به دلیل بهره‌مندی از گیم‌پلی جذاب، گرافیک مناسب و کاراکترهای متنوع توانسته‌اند توجه گیمرهای بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب کنند.

شما چه بازی‌های دیگری را برای اضافه کردن به این لیست پیشنهاد می‌دهید؟

سوال های پرتکرار

بهترین بازی های اندروید تا 2024 کدام بازی ها هستند؟

بازی موبایلی Among Us، پابجی، کالاف دیوتی و Need for Speed چند نمونه از بهترین بازی‌هایی هستند که می‌توانید روی گوشی اندرویدی نصب کنید.

بهترین بازی جنگی تا 2024 کدام است؟

کالاف دیوتی موبایل بهترین بازی موبایلی ۲۰۲۴ است که در اندروید و آیفون دسترس پذیر خواهد بود.

خرید لوازم دیجیتال با ارزان ترین قیمت بازار

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.