بهترین بازی های جنگی موبایل


آنیا عباسی
نظرات 0
content-main-img
اگر به دنیای بازی‌های جنگی و اکشن علاقه دارید، با این مقاله همراه باشید تا با 20 بازی از بهترین بازی های جنگی موبایلی آشنا شوید.

بازی‌های جنگی از محبوب‌ترین بازی‌های هر پلتفرمی هستند؛ این بازی‌ها هیجان‌انگیز هستند، شما را درگیر می‌کنند و معمولا شرایط برد در آن‌ها خیلی پیچیده و دشوار نیست. همچنین ساختار و داستان بازی‌های اکشن می‌توانند از ژانرهای مختلف باشند که همین موضوع بر جذابیت آن‌ها می‌افزاید. سرعت بازی و سختی بازی‌های جنگی بیش از هر مولفه‌ دیگری تعریف‌کننده این ژانر از بازی‌ها هستند.
اگر اهل دنیای گیم باشید حتما می‌دانید که بازی‌های جنگی یا اکشن از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند. در این مقاله 20 بازی از بهترین بازی های جنگی را معرفی می‌کنیم.

قیمت گوشی موبایل

بازی جنگی Into the Dead

فهرست بهترین بازی های جنگی موبایلی

این روزها بازی‌های موبایلی با رقابت بسیار بالایی روزبه‌روز در حال پیشرفت هستند و کم‌کم‌ باید آن‌ها را به عنوان رقیبان جدی بازی‌های بزرگ و کنسولی به رسمیت شناخت. اگر به بازی با کنسول‌های ایکس باکس علاقه دارید، مقاله بهترین بازی های ایکس باکس سری اس و سری ایکس 2024 به شما کمک می‌کند تا با برترین بازی‌های امسال این کنسول‌های بازی آشنا شوید. ما بعد از بررسی تمام بازی های جنگی، در ادامه به معرفی بهترین بازی های جنگی موبایل می‌پردازیم و شما را با 20 عدد از جذاب‌ترین بازی‌های این ژانر آشنا می‌کنیم.

1. بازی Call of Duty: Mobile

  • سال ساخت: 2019
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS

یکی از پرطرفدارترین و مشهورترین بازی های اکشن موبایلی، بازی Call of Duty است که هم کاربران اندروید و هم کاربران IOS به آن دسترسی دارند. Call of Duty ترکیب قابل‌توجهی از داستان جذاب، هیجان، گیم‌پلی و گرافیک بالا را ارائه می‌دهد.

بازی Call of Duty Mobile

کالاف دیوتی موبایل، یک بازی تیراندازی موبایل عالی است که طرفداران بی‌شماری دارد. جذابیت اصلی این بازی حالت بتل رویال 100 نفره است، اما موارد دیگر مانند مسابقات مرگ تیمی و غیره هم جذابیت خودشان را دارند. این بازی بسیار حرفه‌ای‌تر و زیباتر از بازی های تیراندازی قدیمی است. بازی Call of Duty می‌تواند ساعت‌ها شما را در دنیا اکشن خود غرق کند و لذت تجربه یک بازی هیجان‌انگیز را نصیب شما کند.

2. بازی PUBG Mobile

  • سال ساخت: 2018
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS

بدون‌شک یکی از مشهورترین و محبوب ترین بازی های جنگی موبایل، PUBG Mobile است که در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد. این بازی ژانر بتل رویال را در پلتفرم موبایل به اوج رسانده است و تجربه یک بازی هیجان‌انگیز و همه‌جانبه را ارائه می‌دهد.

بازی پابجی موبایل

گیم‌پلی اصلی بازی PUBG Mobile بتل رویال است که 100 بازیکن در نقشه قرار می‌گیرند و شما به‌عنوان بازیکن می‌توانید از میان انواع سلاح، وسایل و غیره برای پیش رفتن در بازی استفاده کنید. پابچی موبایل گرافیک و صدای فوق‌العاده‌ای دارد و با سلاح‌های چشمگیر و محیط‌های واقع‌گرایانه تجربه یک بازی جنگی موبایلی جذاب را ارائه می‌دهد.

3. بازی Slaughter 3: The Rebels

  • سال ساخت: 2019
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS

بازی Slaughter 3: The Rebels یکی از بهترین بازی های شوتر موبایلی است که به‌عنوان سومین نسخه از سری بازی محبوب Slaughter در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. این بازی از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و گیم‌پلی فوق‌العاده و جزییات بصری چشم‌گیری دارد.

بازی Slaughter 3 The Rebels

داستان این بازی در مورد خطرناک‌ترین زندان یک شهر است که طی اتفاقی زندانی‌ها از زندان آزاد می‌شوند و شهر را تصرف می‌کنند. شما در Slaughter 3: The Rebels در نقش فردی به نام راسل ظاهر می‌شوید که باید این غائله را خاتمه دهد. در این بازی سلاح‌های مختلفی در دسترس شماست که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ماموریت خود را پیش ببرید و شهر را از وجود این جنایتکاران خطرناک پاک کنید. اگر به بازی های اکشن و جنگی موبایل علاقه دارید، Slaughter 3: The Rebels تجربه متفاوتی و بسیار جذابی برای شما خواهد بود.

4. بازی Brothers in Arms 3

  • سال ساخت: 2014
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS

اگر به بازی های شوتر موبایلی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Brothers in Arms 3 را حتما تجربه کنید. بازی های شوتر از پرهیجان‌ترین و جذاب‌ترین سبک‌های بازی‌سازی هستند که طرفداران بی‌شماری هم در سراسر جهان دارند. بازی Brothers in Arms 3 دنباله‌ای بر Brothers in Arms 2: Global Front است که با وجود تغییرات همچنان یک بازی جنگی جذاب محسوب می‌شود. داستان Brothers in Arms 3 براساس اتفاقات جنگ جهانی دوم است که به عنوان یک بازی شوتر سوم شخص با المان‌های آرکید شناخته می‌شود.

بازی Brothers in Arms 3

5. بازی Sky Force Reloaded

  • سال ساخت: 2006
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS

اگر به دنبال تجربه استثنایی بازی های موبایلی هستید، Sky Force Reloaded را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این بازی با جلوه‌های بصری خیره‌کننده در کنار گیم‌پلی جذاب، یک بازی اکشن موبایلی جذاب است که می‌تواند طرفداران این ژانر را راضی کند. در این بازی شما خلبان یک هواپیمای جنگنده هستید که با گرافیک سه‌بعدی چشمگیر، تجربه یک بازی جنگی هیجان‌انگیز را خواهید داشت. بازی Sky Force Reloaded با چالش‌ها و تورمنمنت‌های روزانه و گیم‌پلی پویا، یکی از برترین بازی های جنگی موبایلی است که هم طرفداران بازی‌های تیراندازی کلاسیک و هم بازی های جنگی مدرن از تجربه آن لذت خواهند برد.

بازی Sky Force Reloaded

6. بازی Unkilled

  • سال ساخت: 2015
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS

بازی Unkilled یک بازی مهیج است که بسیاری از گیمرهای بازی های تیراندازی موبایلی به آن علاقه دارند. این بازی با زاویه دید اول شخص روایت می‌شود و شما در این بازی‌ وظیفه دارید زامبی‌ها را نابود کنید. در Unkilled زامبی‌ها شهر را فرا گرفته‌اند و شما باید شهر را از دست آن‌ها آزاد کنید و مانع گسترش ویروس شوید. این بازی بسیار مهیج است و قطعا طرفداران بازی های تیراندازی موبایلی از آن لذت خواهند برد.

بازی Unkilled

7. بازی Shadowgun Legends

  • سال ساخت: 2018
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS

در لیست بهترین بازی های اکشن اندرویدی Shadowgun Legends هم قرار دارد که یک بازی اکشن - شوتر با گرافیک بالا است. این بازی با گیم پلی روان، جزییات قابل‌توجه، شخصیت‌های پیچیده و غیره دنیایی جذاب و هیجان‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بازی shadowgun legends

8. بازی World of Tanks Blitz

  • سال ساخت: 2014
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS

این بازی جزو بهترین بازی‌های آنلاین PvP است که با وجود گذشت سال‌ها از انتشار آن هنوز هم طرفداران زیادی در دنیا دارد. داستان World of Tanks Blitz در دوران جنگ جهانی جریان دارد و شما در این بازی کنترل تانک‌های مختلف را برعهده دارید. در بازی World of Tanks Blitz گرافیک بی‌نظیر و پر از جزئیات است و می‌تواند شما را برای مدت‌ها درگیر خود کند. اگر به دنبال یک بازی موبایل اکشن-آنلاین هستید، توصیه می‌کنیم از World of Tanks Blitz غافل نشوید.

بازی World of Tanks

9. بازی Call of War: Frontlines

  • سال ساخت: 2015
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS

داستان این بازی در دوره جنگ جهانی دوم روایت می‌شود و شما باید در این بازی یکی از قدرت‌های بزرگ را تحت کنترل خود درآورید و دوره‌ای از تاریخ را بازنویسی کنید. این بازی سرشار از درگیری‌های مختلف در آسمان، زمین و دریاست و شما می‌توانید در این بازی مهارت‌هایتان را در نبردهای دریایی، هوایی، درگیری تانک‌ها و غیره نشان دهید. در بازی Call of War: Frontlines شما سرنوشت بسیاری از کشورها را در دوره جنگ جهانی دوم تغییر می‌دهید.

بازی Call of War Frontlines

10. بازی Clash of Clans

  • سال ساخت: 2012
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS

یکی از پردانلودترین بازی‌های اپ استور و اندروید، Clash of Clans است که حتی کسانی که اهل گیم هم نیستند، اسم آن را شنیده‌اند یا اطرافیانشان را هنگام بازی آن دیده‌اند. در دورانی این بازی در ایران بسیار پرطرفدار شد و هنوز هم برای بسیاری از افراد جزو بازی‌های محبوب است. تخمین زده می‌شود بیش از 500 میلیون نفر در سراسر جهان این بازی را دانلود کرده‌اند.

بازی کلش اف کلنز

در این بازی داستان ساده‌ای وجود دارد و شما باید در طی بازی قدرت خود را به عنوان مالک یک دهکده افزایش دهید؛ برای بالا بردن قدرت، راه‌های مختلفی مانند آموزش و ساخت ارتش، ساخت دیوارهای دفعای و غیره در اختیار دارید. شما باید به تدریج توان جنگی خود را بالا ببرید. کلش اف کلنز به‌عنوان یکی از بهترین بازی های جنگی آنلاین در دنیا شناخته می‌شود که در نوع خودش محبوبیت کم‌نظیری دارد. 

11. بازی Into the Dead 2

  • سال ساخت: 2017
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS

یکی از هیجان‌انگیزترین بازی های جنگی موبایلی، Into the Dead 2 است که شما را در دنیایی پساآخرالزمانی با زامبی‌ها غرق می‌کند. اگر به دنبال داستانی جذاب، موقعیت‌های غافلگیرکننده، گیم‌پلی قوی، فصای تاریک و البته هیجان هستید، می‌توانید این بازی را که دنباله‌ای بر بازی «Into the Dead» است، امتحان کنید.

بازی Into the Dead 2

 در این بازی شما باید در میان انبوهی از زامبی‌ها با خانواده‌تان متحد شوید. گیم‌پلی اصلی بازی Into the Dead 2 زنده ماندن در میان انبوهی از زامبی‌هاست که در حین آن شما هم باید اهداف خودتان را هم کامل کنید. اگر علاقه‌مند به بازی های جنگی و اکشن هستید که در فضایی آخرالزمانی روایت می‌شود، این بازی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.

12. بازی Critical Ops

  • سال ساخت: 2015
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS

Critical Ops یکی از بازی های جنگی تیراندازی است که طرفداران زیادی در بین بازی های شوترهای رقابتی دارد. در این بازی شما تیراندازی هستید که باید به همراه گروهی دیگر از افراد، با تروریست‌ها مقابله و آن‌ها را نابود کنید. یک نکته جالب در این بازی این است که شما حق انتخاب دارید که به گروه تروریست‌ها محلق شوید و با افراد گروه ویژه درگیر شوید! اصل بازی Critical Ops بر غافلگیری است و ممکن است در زمانی که فکرش را هم نمی‌کنید نابود شوید.

بازی Critical Ops

13. بازی Dead Cells

  • سال ساخت: 2018
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS

یکی از بهترین بازی های اکشن موبایلی که تحسین منتقدان و مخاطبان را برانگیخته، بازی Dead Cells است که با گیم‌پلی چالش‌برانگیز، از بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده به شمار می‌آید. در این بازی شما باید به کاوش بپردازید، ماجراجویی‌های جدید کشف کنید، دشمنان را شکست دهید و با سلاح‌های مختلف شانس بقای خود را در بازی افرایش دهید. یکی از ویژگی‌های برجسته بازی Dead Cells، مبارزه است و به همین دلیل در لیست بهترین بازی های جنگی موبایل قرار دارد.

بازی موبایلی Dead Cells

14. بازی World War 2: Shooting Games‏

  • سال ساخت: 2017
  • پلتفرم‌ها: اندروید

این بازی همانطور که از عنوانش مشخص است، حول محور جنگ جهانی دوم جریان دارد. World War 2: Shooting Games گرافیک بسیار خوبی دارد و جزو بازی های شوتر موبایلی است که اسلحه‌های آن از مدل‌های واقعی طراحی شده‌اند. بازی World War 2: Shooting Games‏ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و طرفداران بسیاری هم دارد. شما می‌توانید کاراکترتان را در این بازی شخصی‌سازی کنید و باید بگوییم که اصلا با یک بازی کسل‌کننده و بی‌هیجان روبه‌رو نیستید. World War 2: Shooting Games‏ با بازسازی برخی لوکیشن‌های واقعی جنگ جهانی دوم، شما را به قلب میدان‌های نبرد می‌برد.

بازی World War 2 Shooting Games mobile

15. بازی Immortal Rogue

  • سال ساخت: 2019
  • پلتفرم‌ها: اندروید

این بازی با طراحی و گیم‌پلی جذاب یکی از  پرطرفدارترین بازی های اکشن موبایلی است که در آن شما به‌عنوان یک خون‌آشام به‌دنبال شکار هستید و باید افرادی که سر راهتان قرار می‌گیرد را نابود کنید. در طول بازی، راه‌هایی که انتخاب می‌کنید در روند بازی بسیار تاثیرگذار هستند. این بازی با گیم‌پلی قوی بسیار سرگرم‌کننده و جذاب است و شما را در طی مراحل مختلف، با چالش‌های متفاوتی روبه‌رو می‌کند. بازی Immortal Rogue، با یک پیش‌زمینه داستانی ساده، شما را با دنیایی مهیج و مکانیزم‌هایش آشنا می‌کند که هر چه بیشتر در بازی پیش روید، بیشتر از نحوه بازی و جزییات آن مطلع خواهید شد. لازم است بگوییم که این بازی رایگان نیست و حدود ۴.۹۹ دلار قیمت دارد. معرفی بهترین بازی های رایگان و پولی اندروید به شما کمک می‌کند تا با برترین بازی‌های اندروید و قیمت آن‌ها مطلع شوید.

بازی Immortal Rogue

16. بازی World War Heroes: WW2 FPS‏

  • سال ساخت: 2017
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS

اگر به بازی های موبایلی جنگ جهانی دوم علاقه‌مندید، بازی World War Heroes: WW2 FPS‏ یکی از مشهورترین و بهترین بازی‌های جنگی این ژانر است. این بازی شما را به جنگ جهانی دوم می‌برد که باید با انواعی از سلاح‌ها و نقشه‌هایی که در دسترس دارید، بازی را پیش ببرید. در بازی World War Heroes: WW2 FPS‏ انواع وسایل جنگی در بازی دیده می‌شود و امکان ارتقا اسلحه‌ها هم وجود دارد. در کل باید بگوییم که این بازی یکی از بهترین بازی های جنگی موبایل است که می‌توانید آن را تجربه کنید.

بازی World War Heroes WW2 FPS

17. بازی Modern Combat 5

  • سال ساخت: 2014
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS

بازی Modern Combat 5 با گرافیک خیره‌کننده، گیم‌پلی روان و استاندارد بالا تیراندازی، یکی از بهترین بازی های اکشن با گرافیک حرفه‌ای است که قطعا اگر طرفدار بازی های جنگی موبایلی باشید، از تجربه بازی آن لذت خواهید برد. این بازی از بسیاری از جهات رقیب بسیاری از همتایان کنسولی است و طرفداران بسیاری دارد. خط داستانی Modern Combat 5 جذاب است و در بازی چند نفره هم بسیار خوب عمل می‌کند. در بازی Modern Combat 5 شما می‌توانید شخصیت‌های خود را ارتقا دهید، مهارت‌های جدید را باز کنید و غیره. طیف متنوعی از سلاح‌ها و تجهیزات، گیم‌پلی بازی را قوی‌تر می‌کنند و سبک بازی و استراتژی‌های متنوعی را ارائه می‌دهند.

بازی modern combat 5

18. بازی Bullet Hell Monday

  • سال ساخت: 2016
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS

اگر عاشق اکشن بی‌پایان هستید، پیشنهاد می‌کنیم بازی موبایلی Bullet Hell Monday را از دست ندهید! این بازی با چالش‌هایی اعتیادآور و البته جذاب، حالت‌های مختلفی برای بازی دارد. هر مجموعه دارای چهار سطح دشواری و یک تابلوی امتیاز برای تعیین رتبه شماست. هر چه‌قدر به پایان بازی نزدیک شوید، بازی سخت‌تر می‌شود. در بازی Bullet Hell Monday رکوردزنی سخت و دشوار است و شما با رقیبان سرسختی مواجه هستید.

بازی Bullet Hell Monday

19. بازی Ailment and Endurance

  • سال ساخت: 2019
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS

Ailment و Endurance دو تیرانداز جنگنده و سرکش هستند. در اولین بازی Ailment، در یک کشتی متروکه با تعداد زیادی زامبی روبه‌رو می‌شود. شما باید این کشتی را هدایت کنید، زنده بمانید و بفهمید که چه اتفاقی افتاده است. هر دو بازی Ailment و Endurance مکانیزهام مشابهی دارند، با این تفاوت که Endurance کمی پیچیده‌تر و البته جدیدتر است. هر چه در بازی پیش برویم، هیجان و اتفاقات بازی بیشتر می‌شوند و در کل با وجود داستان سرگرم‌کننده و گیم‌پلی جذاب این بازی جزو بهترین بازی های اکشن اندرویدی قرار دارد.

بازی ailment and endurance

20. بازی Garena Free Fire MAX

  • سال ساخت: 2021
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS

این بازی یکی از بازی‌هایی‌ست که با وجود کیفیت خوب و محبوبیت بالا، شهرت کمتری نسبت به دیگر بازی‌ها مثل کال اف دیوتی، پابجی موبایل و غیره دارد. Garena Free Fire MAX همچون دیگر بازی های جنگی، از هیجان بالایی برخوردار است و البته حال‌وهوایی متفاوت‌تر از آن‌ها هم دارد. این بازی جز بازی های خوب اکشن موبایلی است که تمام المان‌های یک بازی کامل را دارد. Garena Free Fire MAX محبوبیت بالایی بین بازی‌های بتل رویال دارد و بسیاری از گیمرهای بازی های جنگی، از طرفداران پروپاقرص این بازی شده‌اند.

بازی Garena Free Fire MAX

سخن آخر

در این مقاله از کالاتیک تعدادی از بهترین بازی های جنگی موبایل را به شما معرفی کردیم که قطعا برای علاقه‌مندان به این ژانر از بازی‌ها، تجربه‌ای سرگرم‌کننده و جذاب خواهد بود. با توجه به متنوع بودن بازی‌ها، شما می‌توانید با توجه به علاقه و سلیقه خود، بازی مورد نظر خود را دانلود و بازی کنید.

این روزها دنیای بازی های موبایلی بسیار متنوع و جذاب است و از همین‌رو، رقابت بالایی بین بهترین بازی های جنگی وجود دارد. شما تجربه کدام یک از این بازی‌ها را دارید؟ به نظر شما کدام یک از بازی‌های معرفی شده، بهترین بازی جنگی موبایلی است؟ پاسخ خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

کدام یک از بازی‌های معرفی شده در این مقاله بازی جنگی جدیدتری است؟

بازی Garena Free Fire MAX محصول سال 2021 بازی جدیدتری نسبت به دیگر بازی‌های این لیست محسوب می‌شود.

معروف‌ترین بازی های جنگی موبایلی کدام بازی‌ها هستند؟

بازی‌های کالاف دیوتی و پابجی موبایل جرو مشهورترین بازی های موبایلی جنگی هستند.

خرید آنلاین گوشی موبایل لپ تاپ و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.