معرفی بهترین بازی های شبیه کالاف دیوتی در اندروید


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img
بازی Call of Duty Mobile یکی از بازی‌های موفق دنیا است که در سال 2019 عرضه شد و از آن زمان تاکنون توانسته به یکی از پربازیگرترین و محبوب‌ترین بازی‌های موبایل در سراسر جهان تبدیل شود.

با محبوبیت کالاف دیوتی، این بازی توانست به یک منبع الهام بخش برای توسعه دهندگان بازی‌های موبایلی تبدیل شود و کمپانی‌های بازی سازی معروف، به طراحی و عرضه بازی های شبیه کالاف دیوتی در اندروید و سایر سیستم‌عامل‌ها بپردازند.

خرید گوشی گیمینگ

همان‌طور که گفتیم، بازی‌هایی که شباهتی به کال آف دیوتی دارند، معمولاً با الهام از این بازی معروف و پرطرفدار، توسعه یافته‌اند؛ این بازی‌ها عمدتا از نبردهای جنگ جهانی و مبارزات در محیط‌های متنوع استفاده می‌کنند و تلاش کرده تا تجربه‌ هیجان‌انگیز و مشابهی را که کال آف دیوتی به بازیکن ارائه می‌دهد، ایجاد کند. 

معرفی بازی های شبیه کالاف دیوتی برای اندروید

در ادامه به معرفی و بررسی بهترین بازی های شبیه کالاف دیوتی در اندروید می‌پردازیم:

1. بازی COMBAT MASTER

بازی Combat Master یک بازی تیراندازی اول‌شخص شبیه به کالاف دیوتی است که بازیکنان را در یک فضای واقعی با نیروهای دشمن روبرو می‌کند. این بازی چهار حالت بازی رقابتی Team Deathmatch، Mini Royale، Free for All و Rabbit Hunt را به بازیکن ارائه می‌دهد و بازیکن می‌تواند هر کدام از این حالت‌ها را به دلخواه خود انتخاب کند.

بازی COMBAT MASTER

در بازی Combat Master تفنگ‌های تک‌تیرانداز و شاتگان تنوع بیشتری نسبت به تفنگ‌های تهاجمی و تفنگ‌های ساب ماشین دارند و تعداد کمی از بازیکنان می‌توانند از این نوع سلاح استفاده کنند. از خصوصیات برجسته این بازی اندرویدی می‌توان به مواردی همچون گرافیک فوق‌العاده، سرعت بالا، پشتیبانی از دستگاه‌هایی با پردازنده گرافیکی نه‌چندان قوی و غیره اشاره کرد. 

دانلود بازی COMBAT MASTER برای اندروید

2. بازی PUBG NEW STATE 

بازی PUBG: New State یکی دیگر از جایگزین‌های جذاب برای بازی کالاف دیوتی است که توسط استودیو بازی سازی KRAFTON ساخته شد و توانست طرفداران بازی‌های پابجی را سورپرایز کند. دررابطه‌با جزئیات این بازی باید گفت، گیم‌پلی PUBG: New State مشابه با بازی پابجی موبایل است؛ اما کمپانی سازنده در این بازی با به‌کارگیری فناوری Global Illumination ، گرافیک واقع‌گرایانه‌تری را ایجاد کرده است؛ همچنین این فناوری به بهینه‌سازی باتری نیز قرار است کمک کند.

بازی PUBG NEW STATE 

علاوه بر گرافیک، بازی دارای تفاوت‌هایی از نظر گیم‌پلی و فضاسازی است؛ شما می‌توانید در PUBG: New State سلاح‌هایتان را مجهز کرده و اسلحه‌هایتان را شخصی‌سازی کنید؛ همچنین گجت‌های جذابی به بازی اضافه شده‌اند که باعث جذابیت بیشتر این بازی نسبت به بازی پابجی موبایل می‌شود.

دانلود بازی PUBG NEW STATE برای اندروید

3. بازی  FREE FIRE

بازی Free Fire یک بازی تیراندازی شبیه کالاف دیوتی در اندروید است و با وجود گیم پلی فوق‌العاده‌ای که دارد، توانسته به یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی و بقا آنلاین برای گوشی‌های هوشمند تبدیل شود. GARENA FREE FIRE داستان پیچیده‌ای دارد؛ اما بازیکن می‌تواند تنها با چند دقیقه بازی با چالش‌های بازی آشنا شود و به‌راحتی بازی را کنترل کند.

بازی Free Fire

Free Fire با 50 بازیکن که با سلاح های به روز وارد یک جزیره بدون امکانات می شوند، شروع می شود. بازیکنان باید در جزیره با جمع آوری اسلحه و مبارزه با بازیکنان دیگر، برای بقا تلاش کنند. بازیکنان می‌توانند در طول بازی می‌توانند با انجام مأموریت‌های ویژه، امتیاز دریافت کرده و با امتیازهای دریافتی از امکانات بیشتری بهره ببرند. یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد Free Fire، وجود ماشین‌های پیشرفته در فضای بازی است و بازیکنان می‌توانند از ماشین‌های درون بازی برای جابه‌جایی بین مناطق مختلف جزیره استفاده کنند. 

دانلود بازی  FREE FIRE برای اندروید

4. بازی APEX LEGENDS MOBILE

بازی Apex Legends Mobile یکی دیگر از بازی‌های جذاب جایگزین بازی کالاف دیوتی در اندروید است که برخلاف دیگر بازی‌های بتل رویال، جزء بازی‌های تیراندازی گروهی با شخصیت‌هایی با توانایی‌های خاص است؛ این بازی جزو معدود بازی‌هایی است که شامل نبردهای چندنفره است. تمام کاراکترهای بازی هر کدام قصه متفاوتی دارند و با توانایی‌های منحصربه‌فرد خود وارد فضای بازی می‌شوند و شما به‌عنوان بازیکن می‌توانید در طول بازی از قصه هر بازیکن باخبر شوید. 

بازی APEX LEGENDS MOBILE

از دلایل محبوبیت این بازی علاوه بر گیم‌پلی متفاوت، تنوع بالای سلاح است؛ در Apex Legends Mobile به‌طورکلی 24 اسلحه وجود دارد که این اسلحه ها در 6 دسته مختلف موجود هستند و بازیکنان می توانند به دلخواه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایند. همچنین تنظیماتی برای بالا بردن دقت و تقویت اسلحه وجود دارد که بازیکنان به کمک آن می توانند اسلحه خود را شخصی سازی کنند.

دانلود بازی APEX LEGENDS MOBILE برای اندروید

5. بازی FORTNITE MOBILE

بازی Fortnite Mobile یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اکشن شبیه به کالاف دیوتی است که توسط استودیو بازی‌سازی اپیک گیمز (Epic Games, Inc) برای کنسول‌های بازی و گوشی‌های اندرویدی عرضه شده است.

بازی FORTNITE MOBILE

گیم‌پلی این بازی شباهت زیادی به بازی PUBG دارد و شما در طی بازی نقش یک شخصیت را ایفا می‌کنید که در یک جزیره با 100 نفر سکنه باید بجنگید و زنده بمانید. همچنین شما باید با سلاح های متنوعی که در طی بازی به دست می آورید از خود دفاع کنید و با وسایل نقلیه جابجا شوید و در مکان های مختلف پناه بگیرید. 

6. بازی MODERN COMBAT 5

بازی Modern Combat 5: mobile FPS یکی از نسخه‌های جذاب از سری بازی‌های مدرن کامبت است که توسط استودیو بازی‌سازی گیم لافت برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه شده. داستان بازی Modern Combat 5: mobile FPS نیز ادامه بازی 3 و 4 مدرن کامبت است.

بازی MODERN COMBAT 5

در بازی Modern Combat 5 شما به‌عنوان یک بازیکن وارد یک جنگ چندنفره شده و می‌توانید گروه منحصربه‌فرد خودتان را تشکیل دهید و به کمک مهارت اعضای تیمتان با تیم مقابل به مبارزه بپردازید. همچنین شما در این بازی می‌توانید به‌صورت تک‌نفره بازی را کنترل کرده و با کشتن دشمنان خود باید به فردی برسید که قصد ازبین‌بردن دنیا را دارد و شما در نهایت باید او را هم نابود کنید.

دانلود بازی MODERN COMBAT 5 برای اندروید

7. بازی WORLD WAR HEROES: WW2

بازی World War Heroes در واقع یکی دیگر از جایگزین‌های فوق‌العاده برای بازی کالاف دیوتی درگوشی‌های اندرویدی است که گیم پلی آن مرتبط با جنگ جهانی دوم است و بازیکنان می‌توانند به کمک سلاح‌ها متنوع موجود در بازی بجنگند و حریفان خود را نابود کنند. 

بازی WORLD WAR HEROES: WW2

بازی اعتیادآور World War Heroes تا به الان بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی دانلود شده و توانسته امتیاز خوبی را نیز کسب کند. از مهم ترین خصوصیات این بازی می توان به حالت های مختلف بازی همچون Team Deathmatch ؛ Bomb mode ؛ Team Bomb mode ؛ Hardcore mode ؛ Team Squad و غیره و همچنین وجود بیش از 20 اسلحه اشاره کرد. 

دانلود بازی World War Heroes

8. بازی ZOMBIE FRONTIER 4

بازی‌های زامبی یکی از پرطرفدارترین سبک‌های بازی‌های موبایلی است. ازآنجایی‌که حالت زامبی Call of Duty Mobile همیشه در بازی فعال نیست، گیمرهایی که علاقه‌مند به این ژانر شبیه به بازی کالاف دیوتی هستند، بازی Zombie Frontier 4 می‌تواند یکی از مناسب‌ترین بازی‌ها به‌حساب بیاید. این بازی در واقع یک بازی تک‌نفره است که در دنیایی پسا آخرالزمانی قرار دارد و در آن بازیکنان باید در برابر زامبی‌ها بجنگند و زنده بمانند.

بازی ZOMBIE FRONTIER 4

بازیکنان در Zombie Frontier 4 با کشتن زامبی‌ها با سلاح‌های مختلف و تماشای ترکیدن اعضای پوسیده آنها، حس یک آخرالزمان واقعی را در تلفن همراه خود تجربه کنید.

دانلود بازی ZOMBIE FRONTIER 4 برای اندروید

9. بازی WARZONE MOBILE

بازی Warzone Mobile یک بازی بسیار هیجان‌انگیز و بتل رویال با ۱۲۰ بازیکن زنده است؛ همچنین باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که این بازی دارای سلاح‌ها و مکان‌های مشابه با بازی محبوب Call of Duty Warzone است. از ویژگی‌های مهم بازی Warzone Mobile می‌توان به گرافیک فوق‌العاده در کنار و کنترل‌های بصری روان اشاره کرد. مانند سایر بازی‌های مشابه، شما در Warzone Mobile از هواپیمایی سقوط کرده و پس از فرود باید به دنبال اسلحه‌هایی برای نابودی رقیبان خود باشید. 

بازی WARZONE MOBILE

دانلود بازی Warzone Mobile برای اندروید

10. بازی RAINBOW SIX MOBILE

بازی Rainbow Six Seige یکی از بازی‌های محبوب کامپیوتری است و چند وقتی است که برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی عرضه شده. Rainbow Six Mobile در واقع یک بازی تیراندازی اول‌شخص چندنفره رقابتی و رایگان است.

بازی RAINBOW SIX MOBILE

در بازی Rainbow Six Mobile ، گیمر باید در هر قسمت در یکی از دو جناح‌های حمله و دفاع با رقبای خود بجنگد؛ به‌طورکلی هر جناح دارای پنج عضو است که هر کدام از اعضا می‌توانند باتوجه‌به ویژگی‌های اپراتور خود نقش تاثیر گذاری در بازی داشته باشند. بازی دارای سه حالت Secure Area ،Bom و Team Deathmatch است که بازیکن می‌تواند به‌دلخواه خود یکی از این حالت‌ها را انتخاب نماید. 

دانلود بازی RAINBOW SIX MOBILE برای اندروید

11. بازی FRONTLINE COMMANDO

این بازی در واقع یکی دیگر از بازی‌های شبیه کالاف دیوتی است که در آن بازیکن باید به‌عنوان تنها کماندوی بازمانده از حمله علیه یک دیکتاتور بی‌رحم، باید برای زنده‌ماندن با دشمنان خود بجنگید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی می‌توان به گرافیک جذاب، کنترلرهای دقیق و اشیا تخریب پذیر اشاره کرد. در طی بازی شما به‌عنوان شخصیت اصلی می‌توانید پشت اشیا پنهان شده و از شلیک‌های دشمن در امان بمانید، همچنین می‌توانید تا از جوی استیک مجازی سمت چپ برای حرکت‌دادن شخصیت و از جوی استیک مجازی سمت راست برای هدف‌گیری استفاده کنید و هر دشمنی را که ظاهر می‌شود، بکشید. 

بازی FRONTLINE COMMANDO

دانلود بازی FRONTLINE COMMANDO برای اندروید

12. بازی CRITICAL OPS 

بازی اندرویدی Critical Ops یک بازی تیراندازی اول‌شخص است که با فاکتور سرعت، رفلکس‌ها و مهارت‌های تاکتیکی شما را آزمایش می‌کند. در این بازی شما می‌توانید در کنار دوستان خود در مسابقات شرکت کرده و با کسب امتیازات و ارتقا رتبه در جدول، مهارت خود را به دیگران اثبات کنید. 

بازی CRITICAL OPS 

دانلود بازی CRITICAL OPS برای اندروید

13. بازی SNIPER FURY

بازی Sniper Fury یکی دیگر از بازی‌های شبیه به کالاف دیوتی است که با بهره‌مندی از بیش از 130 ماموریت در مکان‌های عجیب‌وغریب، بازیکنان را با چالش مواجه می‌کند. در این بازی شما به‌عنوان بازیکن باید با استفاده از تفنگ‌های تک‌تیرانداز، تفنگ‌های تهاجمی، تفنگ‌های ریلی و سلاح‌های فوق مخفی مبارزه کنید؛ همچنین چالش چندنفره PvP شما را وادار می‌کند با شکستن سیستم دفاعی بازیکنان و ایجاد یک تیم قوی برای حفظ غارت خود، منابع را از سایر بازیکنان بدزدید.

بازی SNIPER FURY

این بازی حالت‌های مختلفی از گیم‌پلی، از جمله ماموریت‌های انفرادی، مسابقات PvP و جنگ‌های قبیله‌ای را ارائه می‌دهد. باوجوداینکه Sniper Fury: Shooting Game ساخت 2015 است؛ اما گرافیک سه‌بعدی و جلوه‌های ویژه بازی کاملا با استانداردهای مدرن مطابقت دارد و یکی از نقاط قوت بازی است. 

دانلود بازی SNIPER FURY برای اندروید

14. بازی HOPELESS LAND

بازی Hopeless Land یک بازی الهام گرفته از کالاف دیوتی و ساخته شده توسط استودیو بازی‌سازی HK Hero Entertainment Co. Ltd است که در آن 121 بازیکن اجازه دارند در یک جزیره فرود آمده و برای بقا بجنگند؛ در این بازی وسایل نقلیه مختلفی را برای حرکت در نقشه‌ها وجود دارد که کار را برای بازیکن آسان‌تر می‌کند.
ناگفته نماند که مانند سایر بازی‌های مشابه، در بازی Hopeless Land: Fight for Survival شما به‌عنوان بازیکن می‌توانید کنترل‌های خود را مطابق با اولویت‌های خود سفارشی کنید. 

بازی HOPELESS LAND

دانلود بازی HOPELESS LAND برای اندروید

15. بازی PIXEL’S UNKNOWN BATTLE GROUND

بازی Pixel's Unknown Battle Ground یک نسخه کارتونی پیکسلی از بازی PUBG Mobile است. باوجوداینکه این بازی در بسیاری از زمینه‌ها شبیه COD Mobile نیست، اما دارای حالت بازی Battle Royale است که عنوان Activision دارد. Unknown Battle Ground برخلاف فضای انیمیشنی که بازی دارد، شما باید برای زنده‌ماندن در دنیای خطرناکی گیر افتاده و باید بجنگید. برای بقا در Pixel's Unknown Battle Ground شما می‌توانید اسلحه‌های مختلفی را امتحان کرده و بازیکنان دیگر را شکست دهید. 

بازی PIXEL’S UNKNOWN BATTLE GROUND

دانلود بازی PIXEL’S UNKNOWN BATTLE GROUND برای اندروید

سخن آخر

در این مقاله قصد داشتیم به معرفی بازی‌های شبیه کالاف دیوتی و جزئیات هر کدام از آن‌ها بپردازیم؛ هر کدام از بازی‌های معرفی شده با الهام از الگوی کال آف دیوتی و در محیط‌های مبارزه و نبردهای جنگی، تلاش می‌کنند تا تجربه‌ هیجان‌انگیز و گاهی مشابهی را به کاربران ارائه دهند. 

پرسش های متداول

آیا بازی warzone با رم 4 گیگ قابل اجرا است؟

خیر، این بازی مناسب دستگاه‌هایی با رم 6 گیگابایت به بالا است.

بازی Rainbow Six Siege چند گیگابایت است؟ 

حجم دانلود این بازی با احتساب منابع موجود در بازی حدود 2.25 گیگابایت است.

آیا بازی Frontline Commando یک بازی آنلاین است؟

بله این بازی و اکثر بازی‌های مشابه به کالاف دیوتی به‌صورت آنلاین قابل اجرا هستند.

خرید از کالاتیک

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.