زمان عرضه بازی محبوب Sims 5 + تریلر


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img
سری بازی‌های Sims یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شبیه‌سازی زندگی محسوب می‌شوند که نسخه پنجم آن ظاهرا درحال آماده‌سازی برای عرضه است.

بازی جذاب Sims 5 که علاقه‌مندان به گیم مدت‌ها در انتظارش بودند، با نام مستعار Project Rene رسما در راه است. وقفه ایجاد شده بین عرضه Sims 4 و Sims 5 یکی از طولانی‌ترین زمان‌های انتظار در استودیو بازی‌سازی EA محسوب می‌شود.

لیست قیمت روز انواع تجهیزات گیمینگ

حدس و گمان ها در رابطه با تاریخ انتشار بازی Sims 5

هنوز اطلاعات دقیقی از انتشار بازی The Sims 5 که با نام رمز Project Rene شناخته می‌شود، به بیرون درز پیدا نکرده است؛ Lyndsay Pearson معاون فرانچایز سیمز در رابطه با زمان عرضه این بازی محبوب گفته: «طی چند سال آینده، به‌روزرسانی‌هایی از Project Rene (سیمز 5) را به اشتراک خواهیم گذاشت». بر این‌ اساس، در بهترین حالت می‌توانیم حدس بزنیم که سیمز 5 زودتر از سال 2025 عرضه نخواهد شد.

حدس و گمان تاریخ انتشار بازی Sims 5

سیمز 5 برای چه پلتفرم هایی منتشر می شود؟

درحال حاضر کمپانی سازنده، به طور رسمی هیچ پلتفرمی را برای The Sims 5 در نظر نگرفته است، با این حال، انتظار می‌رود این بازی برای رایانه‌های شخصی عرضه شود.

جزئیات بازی The Sims 5

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از جزئیات بازی سیمز 5، این بازی دقیقا مشابه Sims 3 دارای قابلیت Create-A-Style خواهد بود و گیمرها می‌توانند با این ویژگی، طرح‌های سفارشی را در گالری آپلود کنند و لوازم منزل و استایل خود را شخصی‌سازی کنند. علاوه بر این، ظاهرا The Sims 5 قرار است به‌صورت چندنفره هم اجرا شود و بازیکنان می‌توانند این بازی را به‌صورت گروهی انجام داده و با دوستان خود از بازی لذت ببرند.

مشاهده تریلر بازی The Sims 5

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.