هزینه راه اندازی یک اتاق گیمینگ حرفه ای


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
لذت بازی کردن در یک فضای رویایی و جذاب که بر اساس سلیقه و نیاز گیمرها چیده شده، به هیچ عنوان قابل قیاس با بازی کردن در یک اتاق معمولی نیست. اما گیمرها با چه بودجه‌ای می‌توانند یک اتاق گیمینگ حرفه‌ای راه‌اندازی کنند؟

 اکثر علاقمندان به گیم دوست دارند در محیطی بازی کنند که تمام وسایل مورد نیاز یک گیمر در آن موجود باشد تا بتوانند با استفاده همه جانبه از آن یک بازی لذت بخش را تجربه کنند. از این رو به دنبال خرید وسایلی هستند که با آنها محیطی رویایی و مهیج را برای خود آماده کرده و لحظات دل‌پذیری را در آن سپری کنند.

حداقل هزینه تقریبی خرید تمام وسایل مورد نیاز برای راه‌ اندازی یک اتاق گیمینگ حرفه ای، مبلغی حدود ۴۰۰۰ هزار دلار می‌شود که بر اساس قیمت دلار در زمستان ۱۴۰۲ مبلغی معادل ۲۰۰ میلیون تومان خواهد شد.

برای راه اندازی یک اتاق گیمینگ چقدر باید هزینه کنید؟

برای اینکه بتوانید با تمام وسایل مورد نیازتان، یک اتاق گیمینگ حرفه ای راه اندازی کنید، باید در قدم اول بودجه خود را مشخص کنید و سپس به خرید وسایل زیر اقدام کنید.

  • کیس گیمینگ: قیمت از ۳ تا ۱۷ میلیون تومان
  • مانیتور یا لپ تاپ گیمینگ: قیمت لپ تاپ از ۳۱ میلیون تومان تا ۱۳۴ میلیون تومان / قیمت مانیتور :‌ ۲۳میلیون تومان تا ۸۹ میلیون تومان
  • موس و کیبورد گیمینگ:‌ موس : قیمت از ۴۰۰ هزار تومان تا ۸ میلیون تومان/ کیبورد:‌ قیمت ۹۰۰ هزار تومان تا ۹ میلیون تومان
  • هدفون گیمینگ:‌ قیمت از ۲۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان
  • میز و صندلی گیمینگ: قیمت از ۳ میلیون تومان تا ۳۸ میلیون تومان
  • کابل‌های ضروری

هزینه راه اندازی اتاق گیمینگ

وسایل نامبرده جزو لوازم ضروری راه اندازی یک اتاق گیمینگ حرفه ای هستند که حتما باید تهیه شوند. اما تجهیزات دیگری هم هستند که در صورت نداشتن بودجه کافی می‌توانید در زمان های دیگر به خرید آن‌ها اقدام کرده و اتاق خود را جذاب‌تر از قبل کنید. 

این لوازم شامل وسایل نورپردازی اتاق، قفسه دیواری، رنگ برای دیوارهای اتاق، استیکرهای گیمینگ و موارد این چنینی می‌شوند که در زیبایی و حرفه‌ای‌تر شدن اتاق شما تاثیر بسزایی خواهند داشت.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.