معرفی و بررسی گلکسی A35 سامسونگ


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
علاوه‌بر گوشی‌های پرچمدار و تاشو سامسونگ، مدل‌های مقرون‌به‌صرفه و میان‌رده گلکسی A نیز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. همین محبوبیت باعث شده تا سامسونگ مدل‌های این سری را گسترش داده و به خریداران عرضه کند.

در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ گوشی سامسونگ مدل A34 وارد بازار شد و با امکانات بی‌نظیری که داشت توانست توجه خریداران را به خود جلب کند. حال گفته می‌شود که گوشی گلکسی A35 سامسونگ قرار است جایگزین مدل قبلی یعنی گلکسی A34 شده و نقاط ضعف آن را بهبود بخشد.

قیمت گوشی های سامسونگ

پس از پخش اخبار گوناگون و انتشار شایعات مختلف، سرانجام سامسونگ از دو گوشی گلکسی A35 و گلکسی A55 رونمایی کرد. Galaxy A35 با بهره‌مندی از صفحه‌نمایش باکیفیت، طراحی بهبودیافته، تراشه اگزینوس و قیمت بسیار مناسب قطعا در بازار با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه خواهد شد و جزو بهترین گوشی‌های میان رده قرار خواهد گرفت.

مشخصات گوشی گلکسی A35 سامسونگ

گوشی گلکسی A35 سامسونگ یکی از گوشی‌های اصلاح شده سری A محسوب می‌شود که با امکانات جدید و قابلیت‌های به‌روز شده وارد بازار موبایل شده است. سایر مشخصات گوشی گلکسی A35 سامسونگ به شرح زیر است:

طراحی و ساخت سامسونگ گلکسی A35

حفره ناچ در گوشی گلکسی A35 حذف شده و با حفره دوربین جایگزین شده است و این یکی از تغییرات چشمگیر پنل جلویی Galaxy A35 محسوب می‌شود. فریم دستگاه طراحی تختی دارد ولی دکمه‌های پاور و تنظیم صدا به صورت هم‌تراز تنظیم نشده‌اند. این سبک طراحی که Key Island نامیده می‌شود قبلا در گوشی‌های دیگر سامسونگ چون گلکسی A15 و گلکسی A25 مشاهده شده بود.

پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی A35 سه سنسور دوربین را در خود جای داده است که به صورت عمودی چیده شده‌اند. دوربین سه‌گانه در کنار حذف ناچ و تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ باعث شباهت گوشی گلکسی A35 با گلکسی A55 شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی A35 ابعادی برابر با 161.7 میلی‌متر در 78 با ضخامت 8.2 میلی‌متر دارد که وزن آن به 209 گرم هم می‌رسد.

طراحی و ساخت گوشی a35

صفحه‌نمایش Samsung Galaxy A35

صفحه‌نمایش گوشی سامسونگ گلکسی A35 ابعادی برابر با 6.6 اینچ دارد که از حسگر اثر انگشت پشتیبانی می‌کند. رزولوشن در گوشی میان‌رده جدید سامسونگ، 1080 در 2400 پیکسل (+Full HD) است که در کنار نرخ نوسازی 120 هرتزی باعث می‌شود تا محتوا با کیفیت خوب در اختیار شما قرار گیرد. میزان روشنایی این گوشی حداکثر 1000 نیت است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به راحتی از گوشی در طول روز و زیر نور مستقیم خورشید استفاده کنید.

سخت افزار گلکسی A35 سامسونگ

گوشی سامسونگ گلکسی A35 از تراشه Exynos 1380 برخوردار است که امور پردازشی گوشی را به عهده دارد. حافظه گوشی گلکسی A35 شامل 128 گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت و با رم 6 گیگابایتی است. بنابراین می‌توانید به راحتی برنامه‌های موردنیاز خود را روی گوشی نصب و اجرا کنید. 

از نظر گرافیکی گوشی سامسونگ گلکسی A35 به گرافیک Mali-G57 MC3 مجهز است که می‌تواند در این حوزه عملکرد قابل قبولی را به کاربران و مخصوصا به علاقمندان بازی‌های ویدیویی اندروید ارائه دهد.

خرید گوشی سامسونگ A35

نرم افزار گلکسی آ35 سامسونگ

گوشی گلکسی A35 سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری 1.One UI 6 عرضه می‌شود. همچنین در این مدل گوشی شاهد بروزرسانی‌هایی در اعلان‌ها و رابط کاربری جدید دوربین و برنامه Samsung Health خواهیم بود. این گوشی جدید سامسونگ چهار سال به‌روزرسانی اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

سخت افزار و نرم افزار گوشی a35

دوربین گوشی گلکسی A35 سامسونگ

دوربین‌های گوشی گلکسی A35 سامسونگ نسبت به گلکسی A34 کمی بهتر شده و از 48 مگاپیکسل به 50 مگاپیکسل ارتقا یافته است. گلکسی A35 سامسونگ دارای ۳ دوربین در قاب پشت است که به سنسورهای 50 مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسل واید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو مجهز است. همچنین دوربین جلوی این گوشی از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار است و با استفاده از آن می‌توانید تصاویر سلفی با کیفیت مناسب و قابل‌ قبول ثبت کنید.

باتری سامسونگ گلکسی آ35

گوشی سامسونگ A35 به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

باتری گوشی a35

بررسی کلی گوشی گلکسی A35 سامسونگ

اندازه صفحه نمایش

6.6 اینچ

سرعت شبکه

HSPA, LTE-A, 5G

سیستم‌عامل

اندروید ۱۴

رابط کاربری

One UI 6.1

سیم‌کارت

دو سیم‌کارت

وزن

209 گرم

ابعاد

8.2*78*161.7 میلی متر

جنس بدنه

گوریلا گلس ویکتوس، قاب پلاستیکی، پشت شیشه‌ای

محافظ

Gorilla Glass Victus+

تراشه

Exynos 1380

تعداد هسته‌ها

8 هسته‌ای

پردازنده مرکزی

دو هسته‌ای، Cortex-A78

پردازنده گرافیکی

Mali-G57 MC3

حافظه

128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی |‌ 6 و 8 گیگابایت حافظه رم

باتری

لیتیوم پلیمری

ظرفیت شارژ

5000 میلی‌آمپر ساعت

توان شارژ

25 وات

سنسورها

حسگرهای اثر انگشت (زیر نمایشگر، نوری)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما

تاریخ عرضه گوشی گلکسی A35 سامسونگ

گوشی گلکسی A35 سامسونگ در ماه مارس ۲۰۲۴ (اسفند 1402) به بازار موبایل معرفی و عرضه شد.

گوشی گلکسی A35 سامسونگ

سخن آخر

در این مطلب هر چیزی که در مورد گوشی گلکسی A35 سامسونگ لازم بود بدانید را بیان کردیم. گلکسی A35 سامسونگ یک گوشی میان‌رده جدید است که قطعا فروش خوبی در بازار خواهد داشت. نظر شما در مورد این گوشی جدید و کاربردی چیست؟ می‌توانید آن را با ما در میان بگذارید و اگر در مورد گوشی گلکسی A35 سامسونگ سوالی داشتید، در قسمت نظرات کاربران از ما بپرسید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پاسخ آن دست یابید.

پرسش های متداول

قیمت گوشی A35 سامسونگ چقدر است؟

قیمت گوشی A35 سامسونگ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۳۸۰ یورو است.

آیا کیفیت دوربین گوشی A35 برای فیلمبرداری مناسب است؟

این گوشی با داشتن حداکثر کیفیت 4K، می‌تواند برای فیلمبرداری در دورهمی یا سفرهای شما گزینه مناسبی باشد.

آیا گوشی سامسونگ A35 ضد آب است؟

بله این گوشی از استاندار IP برخوردار بوده و در برابر پاشش و غوطه‌ور شدن داخل آب، مقاومت خوبی را از خود نشان خواهد داد.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.