نحوه بلاک کردن در لینکدین


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img
اگر از دریافت پیام‌های بی مورد برخی از مخاطبان در لینکدین خسته شده‌اید، با مطالعه این مطلب به راحتی آن‌ها را بلاک کنید.

چگونه یک نفر را در لینکدین بلاک کنیم؟ این سوال، یکی از متداول‌ترین سوالاتی که اکثر کاربران با آن مواجه می‌شوند. لینکدین فضایی است که مخاطبان غالبا به منظور به اشتراک گذاشتن مشاغل، حرفه‌ها، رزومه‌ها و کارهای روزمره دور هم جمع شده و به تبادل اطلاعات با یکدیگر می‌پردازند. در این میان، گاهی اوقات مخاطبانی پیدا می‌شوند که با ارسال پیام‌های مزاحم، سبب ناراحتی شما می‌شوند. بلاک کردن در لینکدین یکی از ساده‌ترین راه‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید دسترسی این افراد را به پروفایل خود را قطع کنید.

در این مقاله نحوه بلاک کردن در لینکدین از طریق دسکتاپ و گوشی موبایل را به شما آموزش می‌دهیم تا بتوانید تنها با انجام چند گام ساده، مخاطب‌های مزاحم را در این پلتفرم بلاک کنید.

قیمت گوشی موبایل

آموزش نحوه بلاک کردن در لینکدین از طریق دسکتاپ

اگر به دنبال راه حلی برای خلاص شدن از شر افراد مزاحم و پیام‌های آن‌ها هستید، بهترین روش، بلاک کردن او در لینکدین است. اکنون اگر با کامپیوتر شخصی خود در لینکدین فعالیت دارید، برای بلاک کردن فرد در لینکدین کافی است مراحل زیر را به ترتیب اجرا کنید:

  • گام اول: در قسمت جستجو (Search) نام مخاطب را وارد کرده و به پروفایل او بروید.
  • گام دوم: روی دکمه "More" که در کنار دکمه "Message" قرار گرفته، کلیک کنید.

نحوه بلاک کردن در لینکدین از طریق دسکتاپ

  • گام سوم: از میان گزینه های نمایش داده شده، روی "Report/Block" کلیک کنید.
  • گام چهارم: اکنون لینکدین در یک پیام، تایید بلاک فرد موردنظر را از شما درخواست می‌کند که در این مرحله باید روی گزینه "Block" کلیک کنید.

نحوه بلاک کردن در لینکدین از طریق دسکتاپ

پس از انجام این مراحل، فرد مزاحم از جانب شما بلاک خواهد شد و دیگر قادر به مشاهده اکانت لینکدین و ارسال پیام به شما نخواهد بود. توجه کنید که بلاک کردن افراد در لینکدین ممکن است روی آینده شغلی شما تاثیرگذار باشد، بنابراین بهتر است در مواقع ضروری و درست اقدام به انجام این کار کنید.

نحوه بلاک کردن در لینکدین از طریق تلفن همراه

با توجه به اینکه لینکدین، اپلیکیشنی است که روی گوشی‌های هوشمند اندروید و آیفون نیز قابل اجرا است؛ بنابراین می‌توانید از طریق تلفن همراه خود نیز افراد مزاحم در این پلتفرم را بلاک کنید. برای بلاک کردن اکانت های مزاحم در لینکدین از طریق گوشی هوشمند کافی است به ترتیب مراحلی که در قسمت زیر بیان می‌کنیم عمل کنید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن دسترسی این افراد را به اکانت خود قطع کنید.

  •  گام اول: وارد برنامه لینکدین شده و به پروفایل شخصی فردی که قصد بلاک کردن او را دارید بروید.
  • گام دوم: در صفحه پروفایل فرد، روی علامت سه نقطه که در کنار «Message» قرار گرفته بروید.
  • گام سوم: از میان گزینه‌های نمایش داده شده، روی گزینه "Report or Block" کلیک کنید.
  • گام چهارم: اکنون پس از باز شدن صفحه Report or Block، روی گزینه Block ضربه بزنید.
  • گام پنجم: در آخر، لینکدین با ارسال پیام " آیا مطمئن هستید که می خواهید این شخص را بلاک کنید؟"، از شما تایید بلاک فرد را درخواست می‌کند که باید در این مرحله روی گزینه Block کلیک کنید.

نحوه بلاک کردن در لینکدین از طریق تلفن همراه

به این ترتیب، اکانت مزاحم از جانب شما بلاک خواهد شد و دیگر توانایی دسترسی به پروفایل لینکدین شما را نخواهد داشت. 

توجه کنید که در لینکدین فقط اجازه دارید تا ۱۴۰۰ نفر از کاربران را بلاک کنید.

لازم به ذکر است که برای مشاهده افراد بلاک شده در لینکدین و آنبلاک کردن آن‌‌‌ها باید:

  • گام اول: به قسمت تنظیمات مراجعه کنید.
  • گام دوم: روی گزینه Visibility کلیک کنید.
  • گام سوم: به پایین صفحه اسکرول کرده و وارد بخش Blocking شوید.

نحوه بلاک کردن در لینکدین از طریق تلفن همراه

اکنون می‌توانید لیست افرادی که آن‌‌ها را در لینکدین بلاک کرده‌اید را مشاهده کنید و در صورت تمایل‌ با کلیک بر روی گزینه Unblock آن‌ها را از بلاک خارج کنید.

سخن آخر

لینکدین یکی از پلتفرم‌های کاربردی برای به اشتراک گذاشتن شغل و حرفه افراد است. در حقیقت این اپلیکیشن چه برای کارفرمایان و چه کارجویان، بستر مناسبی برای یافتن یکدیگر است. حال گاهی اوقات افرادی پیدا می‌شوند که بدون در نظر گرفتن هدف کاربران از حضور در این پلتفرم، برای آن‌ها مزاحمت ایجاد می‌کنند و سبب کلافگی و خشم کاربران می‌شوند.

بهترین راه برای خلاص شدن از دست افراد مزاحم، بلاک کردن است. ما در این مقاله از کالاتیک با آموزش نحوه بلاک کردن فرد در لینکدین به کاربران کمک می‌کنیم تا بدون دردسر و به آسانی، پیج خود را از دسترس افراد مزاحم خارج کنند و با آسودگی خاطر در این پلتفرم به فعالیت های روزمره خود بپردازند.

پرسش های متداول

نحوه بلاک کردن در لینکدین چگونه است؟

برای بلاک کردن فرد در لینکدین ابتدا به پروفایل او بروید و روی آیکون سه نقطه کلیک کنید. سپس با انتخاب گزینه Report or Block، به صفحه جدید منتقل می‌شوید که با کلیک روی گزینه Block می‌توانید شخص مورد نظر خود را بلاک کنید.

چگونه یک فرد را از بلاک خارج کنیم؟

برای Unblock کردن یک اکانت در لینکدین، روی Visibility واقع در بخش تنظیمات کلیک کنید. سپس در صفحه باز شده وارد بخش Blocking شوید و فرد مورد نظر خود را از بلاک بودن خارج کنید.

بین بلاک کردن و حذف کردن اکانت مزاحم، کدام روش را توصیه می‌کنید؟

بلاک کردن سبب می‌شود تا برای همیشه از مشاهده پروفایل خود و دریافت پیام توسط فرد موردنظر جلوگیری کنید. اما وقتی فردی را حذف می‌کنید، او همچنان می‌تواند پروفایل عمومی شما را ببیند. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب موقعیت و ترجیحات خود را در نظر بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.