چگونه وضعیت آنلاین بودن اینستاگرام را مخفی کنیم؟


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img
برای مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن و آخرین بازدید خود در اینستاگرام از دید کاربران در این مقاله همراه ما باشید.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که توجه کاربران بسیاری را از سراسر دنیا به خود جلب کرده است. از جمله دلایلی که سبب محبوبیت این پلتفرم در میان افراد شده است، قابلیت های کاربری و جذابی است که در اختیار کاربران قرار میدهد. یکی از این قابلیت ها، پنهان کردن وضعیت آنلاین در اینستاگرام است. با استفاده از این ویژگی کاربردی فالوورهای شما قادر به مشاهده آخرین وضعیت فعالیت شما در اینستاگرام نخواهند بود.

بنابراین اگر به دنبال روشی برای مخفی کردن آنلاین بودن در اینستاگرام هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

قیمت گوشی موبایل

نحوه پنهان کردن وضعیت آنلاین در اینستاگرام

حتما شما هم در بخش پیام‌های اینستاگرام (Direct) مشاهده کرده‌اید که گاهی اوقات پایین عکس پروفایل مخاطبانتان، یک نور سبز رنگ روشن است. این نور نشان‌ میدهد که مخاطب شما هم اکنون در اینستاگرام آنلاین است. زمانی که این نور سبز رنگ روشن نباشد اگر به داخل صفحه چت خود با او بروید خواهید دید که وضعیت آخرین بازدید او از اینستاگرام را به شما نشان خواهد داد.

عکس این موضوع هم برای شما وجود دارد و کاربران شما می‌توانند آخرین بازدید شما در اینستاگرام را مشاهده کنند. اکنون برای اینکه بتوانید وضعیت آنلاین بودن خود را از دید فالوورهای خود مخفی کنید، کافی است مطابق مراحل زیر پیش بروید:

  • گام اول: ابتدا وارد اینستاگرام شوید و سپس به قسمت پروفایل خود بروید.
  • گام دوم: روی آیکون منو (سه خط) در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  • گام سوم: اکنون گزینه Settings and Privacy را انتخاب کنید.

پنهان کردن وضعیت آنلاین در اینستاگرام

  • گام چهارم: پس از کمی اسکرول به سمت پایین، در بخش How Others Can Interact With You گزینه Messages and Story Replies را انتخاب کنید.
  • گام پنجم: اکنون برای مخفی کردن آنلاین بودن اینستاگرام روی گزینه Show Activity Status کلیک کرده و دکمه مربوطه را غیرفعال‌(خاموش) کنید.

مخفی کردن وضعیت آنلاین در اینستاگرام

به این ترتیب می‌توانید وضعیت آنلاین بودن اینستاگرام خود را از دید کاربران مخفی کنید. لازم به ذکر است که پس از غیرفعال کردن آنلاینی در اینستاگرام، شما نیز دیگر قادر به مشاهده وضعیت کاربران خود نخواهید بود. 

این مطلب را هم بخوانید:
نحوه مخفی کردن استوری اینستاگرام

سخن آخر

در این مقاله از کالاتیک به چگونگی مخفی کردن آنلاین بودن اینستاگرام پرداختیم. امیدواریم با استفاده از روش گفته شده بتوانید در صورت تمایل آنلاین بودن خود را از دید کاربران مخفی کنید. با این روش کاربران شما دیگر قادر به مشاهده آنلاین بودن یا آخرین بازدید شما از اینستاگرام خواهند بود. همچنین شما نیز نمی‌توانید آخرین بازدید کاربران خود را مشاهده کرده و از وضعیت آنها مطلع شوید.

پرسش های متداول

آیا می توانم وضعیت آنلاین خود را از افراد خاصی در اینستاگرام پنهان کنم؟

خیر، اینستاگرام گزینه‌ای برای پنهان کردن وضعیت آنلاین شما از افراد خاص ارائه نمی دهد. هنگامی که وضعیت فعالیت خود را غیرفعال می کنید، از همه پنهان می شود، نه فقط کاربران انتخاب شده.

چگونه می‌توانیم وضعیت آنلاین بودن اینستاگرام را غیرفعال کنیم؟

برای غیرفعال کردن آنلاین بودن در اینستاگرام، باید به ترتیب مراحلی که در مقاله بیان شد به بخش Show Activity Status رفته و دکمه آن را خاموش کنید.

از کجا بفهمیم که شخص در اینستاگرام آنلاین است؟

اگر در صفحه دایرکت، روی پروفایل کاربر موردنظرتان چراغ سبز رنگ روشن بود به این معناست که در اینستاگرام آنلاین است.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.