راهنمای خرید لپ تاپ های MSI


آنیا عباسی
نظرات 0
content-main-img
لپ‌تاپ های MSI با عملکرد قدرتمند و طراحی جذاب، یکی از بهترین لپ تاپ‌های دنیا هستند که مانند اَبَرخودروهای محاسباتی در گیمینگ، کارهای گرافیکی، قدرت پردازش و سرعت کارایی بی‌نظیری دارند.

MSI در سال 1986 در تایوان تاسیس شد و با گذشت زمان به یکی از نام‌های شناخته‌شده در صنعت لپ تاپ تبدیل شد. امروزه انواع لپ‌تاپ‌های MSI را می‌بینید که بسیاری از آن‌ها برای گیمرها طراحی شده‌اند.

ام اس آی یکی از پیشگامان لپ تاپ به‌خصوص لپ تاپ گیمینگ در بازار دنیاست که محصولات آن از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است. اگر به صورت کلی قیمت لپ تاپ های MSI را بررسی کرده باشید، احتمالا متوجه خواهید شد که این لپ تاپ‌ها با توجه به کارکردشان، بازه‌های قیمت مختلفی را شامل می‌شوند.

قیمت لپ تاپ msi

اگر اهل دنیای گیم هستید یا به اصطلاح گیمر هستید، خرید لپ تاپ msi، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. همچنین برخی از مدل‌های لپ تاپ ام اس آی برای کارهای تدوین و گرافیکی هم مناسب هستند و عملکردی پرسرعت و بدون تاخیر دارند.

راهنمای خرید لپ تاپ های msi

اگر می‌خواهید با لپ تاپ خود بازی‌های سنگین، ویرایش ویدیو یا حتی کاربری معمولی داشته باشید، خرید لپ تاپ های msi را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با توجه به کیفیت لپ تاپ های msi، جنس بدنه، سخت‌افزار قدرتمند و طول عمر خوب باتری و سایر موارد، این برند در بین رقبای خود نمره قابل‌قبولی می‌گیرد و به طور کل می‌توان از کیفیت خوب این محصولات اطمینان خاطر داشت.

سری لپ تاپ های msi

اگر به نام لپ‌تاپ‌ های msi توجه کرده باشید، عناوینی چون Stealth ، Titan، Phantom، Classic، Leopard و Apache را دیده‌اید. هر کدام از این عناوین مربوط به سری خاصی از لپ تاپ‌های MSI است که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. هر سری از لپ تاپ های ام اس آی با توجه به مشخصاتشان، بهترین لپ تاپ‌ برای هر کاربری محسوب می‌شوند.

سری GT لپ تاپ ام اس آی (Titan و Dominator)

GT از برترین سری لپ تاپ های MSI است که از جهاتی به عنوان لپ تاپ‌های پرچمدار MSI شناخته می‌شوند که پردازنده‌های قدرتمند، گرافیک پیشرفته و در کل مشخصات خوبی دارند. در واقع سری Titan لپ تاپ ام اس آی برای گیمینگ، کارهای گرافیکی و پردازشی سنگین مناسب هستند.

سری GT Titan لپ تاپ های MSI از قیمت بالایی برخوردارند و جز لپ تاپ‌های گران‌قیمت دسته بندی می‌شوند. این روزها با توجه به سری GT Titan لپ تاپ های msi، این برند به عنوان برند اول محصولات گیمینگ در لپ تاپ‌ها شناخته می‌شود و از باقی رقبا در این زمینه گوی رقابت را ربوده است. ام اس آی قابلیت‌های متنوع و نوینی در لپ تاپ‌ گیمینگ خود طراحی کرده است که نیاز کاربران را به‌خوبی پاسخ می‌دهد.لپ تاپ های سری GT ام اس آی

برای مثال MSI، قابلیت Eye Tracking (ردیابی چشم) را برای اولین‌بار راهی بازار کرد تا نیاز حرفه‌ای‌ترین گیمرها هم به خوبی پاسخ دهد. با فناوری ردیابی چشم، گیمرها می‌توانند تنها با تکان دادن چشم‌های خود نشانه‌گیری، شلیک یا حتی رانندگی کنند. بازی با فناوری Eye Tracking (ردیابی چشم) بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است و گیمرها را به قلب بازی می‌برد. 

این قابلیت در لپ تاپ های جدید MSI همراه با یک نسخه رایگان بازی Tom Clancy’s The Division عرضه می‌شود تا کاربران با این فناوری به عنوان بخشی از گیم‌پلی این بازی آشنا شوند. قابلیت Eye Tracking که در سال 2016 ارائه شد، انقلاب جدیدی در رابط کاربری ستگاه‌های هوشمند ایجاد کرد. کمپانی Tobii در حال حاضر پیشروترین کمپانی در این زمینه است اما این کمپانی MSI بود که برای اولین بار از این فناوری در دنیای لپ تاپ‌ها استفاده کرد. 

خرید لپ تاپ 17.3 اینچی ام اس آی مدل Titan GT77 12UGS

سری GS لپ تاپ های msi (Stealth و Phantom)

این سری از لپ تاپ های MSI با قابلیت حمل بالا و طراحی شیک شناخته می‌شوند. اگر به دنبال خرید لپ تاپی هستید که عملکرد خوب و وزن سبکی داشته باشد، لپ تاپ‌های سری GS Stealth MSI گزینه مناسبی برای شما خواهند بود.

msi laptops series GS

کمپانی ام اس آی با هدف عملکرد بالا و وزن سبک، سری لپ تاپ GS Stealth را طراحی کرد که اکنون یکی از بهترین و پرفروش‌ترین سری‌های لپ تاپ های گیمینگ MSI است. در کنار عملکرد خوب و وزن مناسب می‌توان به عمر طولانی باتری هم اشاره کرد که از دیگر ویژگی‌های مثبت این لپ تاپ‌هاست.

خرید لپ تاپ 16 اینچی ام اس آی مدل Stealth 16 Mercedes

لپ تاپ‌های سری GS ام اس آی، نسبت به سری GT اندازه و وزن کمتری دارند و قابلیت حمل آن‌ها ساده‌تر است. اما سبک بودن این لپ تاپ‌ها باعث نشده تا کمپانی MSI از توان پردازشی سری GS لپ تاپ‌ها غافل شود و این مدل از لپ تاپ‌ها همچنان از قدرت پردازشی بسیار خوبی برخوردارند. پس اگر می‌خواهید لپ تاپی با قدرت پردازشی بالا و وزن مناسب تهیه کنید، لپ تاپ‌های سری GS ام اس آی می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

سری GE ام اس آی (Apache و Raider)

این سری از لپ تاپ‌های MSI از سری لپ تاپ‌های میان‌رده محسوب می‌شوند و بین دو سری از لپ تاپ‌های GT و GS به بازار ارائه شده‌اند. این مدل از لپ تاپ‌ها که در سایزهای 15 و 17 اینچی تولید شده‌اند از لحاظ قدرت پردازشی و قیمت هم در رده میانه جای می‌گیرند.

لپ تاپ سری GE ام اس آی

این سری از لپ‌تاپ‌های ام اس آی قابلیت حمل آسان دارند و با دو عنوان Raider و Apache عرضه شده‌اند. لپ تاپ‌های Raider در مقایسه با Apache، ظاهری جذاب دارند و از قابلیت اورکلاک شدن هم برخوردارند. همچنین این سری مجهز به نورپردازی RGB است و عملکرد و کارایی مناسبی هم به کاربران و البته گیمرها ارائه می‌دهد. سری GE از بهترین سری لپ تاپ‌های MSI است که در دسته لپ تاپ‌های گیمینگ هم قرار می‌گیرد.

سری لپ تاپ های GP و GPX ام اس آی (Leopard و Vector)

همانطور که می‌دانید اکثر برندها، لپ تاپ‌های گوناگون را متناسب با نیاز کاربران مختلف تولید می‌کنند. لپ تاپ‌های اقتصادی، لپ تاپ‌های گیمینگ، لپ تاپ‌های گرافیکی و غیره، دسته‌های مختلف لپ تاپ هستند که با ویژگی‌های متفاوت ساخته شده‌اند.

لپ تاپ سری GP ام اس آی

سری GP و GPX لپ تاپ های ام اس آی در دسته لپ تاپ‌های گیمینگ قرار دارد که سیستمی نیمه قدرتمند محسوب می‌شوند که برای انجام بازی‌های متوسط و کارهای مالتی مدیا طراحی شده‌اند. این سری از لپ تاپ‌ها، کوچکتر از سری GL هستند و این یکی از تفاوت‌های بارز این دو سری لپ تاپ های MSI است. برای بررسی بیشتر مدل ها به مقاله بهترین لپ تاپ گیمینگ msi مراجعه کنید.

سری GL ام اس آی (Pulse و Crosshair)

این دسته از لپ تاپ‌های MSI با توجه به قیمتشان، امکانات خوبی را ارائه می‌دهند. با لپ تاپ‌های سری GL ام اس آی می‌توان بازی‌های سبک تا نیمه سنگین را به خوبی اجرا کرد و با سخت افزار مناسبی که در آن به کار رفته برای کاربری معمولی هم قابل استفاده است و می‌تواند نیاز اغلب کاربران را برطرف کند. سری GL ام اس آی هم در دسته لپ تاپ‌های گیمینگ جای دارد.

لپ تاپ سری GL ام اس آی

سری GV لپ تاپ های msi (Katana و Sword)

سری GV و  لپ تاپ‌های MSI از لپ تاپ‌های رده پایه گیمینگ این برند هستند که با مشخصات فنی خوب، برای آن دسته از کاربرانی که بودجه زیادی برای خرید لپ تاپ ندارند، مناسب است.

msi laptops series gv

خرید لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Katana 15 B13VFK

سری GF ام اس آی (Cyborg و Thin)

این سری از لپ تاپ های ام اس آی، جز لپ تاپ‌های گیمینگ محسوب می‌شوند که از طراحی نازک و وزن سبکی برخوردارند. جابه‌جایی و حمل این لپ تاپ‌ها برای کاربران دشوار نیست و با قدرت سخت‌افزاری خوب، یکی از سری‌های خوب لپ تاپ های MSI به شمار می‌آید. به جهت مشخصات خوب و طراحی زیبا این سری از محصولات MSI، خرید لپ تاپ سری GF انتخابی منطقی است.

خرید لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Cyborg 15 A12VE

سری لپ تاپ های WT ام اس آی

با وجود اینکه MSI بیشتر با محصولات گیمینگ پرقدرت خود شناخته می‌شود اما باید بگوییم این کمپانی مشهور از دیگر حوزه‌های بازار هم غافل نشده و سیستم‌هایی متنوع براساس کاربری‌های مختلف طراحی کرده است.

لپ تاپ سری WT ام اس آی

سری WT از لپ تاپ‌های ورک استیشن (Workstation) ام اس آی است که با توجه به طراحی، پردازنده مرکزی و گرافیکی که برای آن در نظر گرفته شده، برای کاربرانی که در زمینه اتوکد، برنامه‌نویسی و طراحی گرافیکی فعالیت می‌کنند، مناسب است. بنابراین اگر به دنبال خرید لپ تاپ گرافیکی msi هستید، می‌توانید مدل ایده‌آل خود را از بین این سری تهیه کنید.

سری لپ تاپ WS ام اس آی 

این سری از لپ تاپ‌های msi، لپ تاپ‌هایی ورک استیشن هستند که قابلیت حمل آسان دارند. لپ تاپ‌های سری ws ام اس آی،‌ برای آن دسته از افرادی که همواره در حال جابه‌جایی هستند و باید لپ تاپ هم همراهشان داشته باشند، بسیار کاربردی است. علاوه بر قابلیت حمل آسان، این لپ تاپ‌ها از طراحی جذاب و توان پردازشی مناسبی برخوردارند. لپ تاپ‌های سری ws ام اس آی، ضخامت و وزن کمی دارند و می‌توان با سهولت بیشتری آن‌ها را حمل کرد.

لپ تاپ سری WS ام اس آی

سری WE لپ تاپ ام اس آی

سری WE لپ تاپ‌های MSI هم، به‌عنوان لپ تاپ‌های Workstation شناخته می‌شوند با این تفاوت که این محصولات سیستم‌هایی میان‌رده هستند که از قیمت پایین‌تری نسبت به سری WT برخوردارند. با سری WE می‌توان بازی‌های رایانه‌ای، طراحی‌های محیط شهری، ویرایش فیلم‌های ویدیویی و همچنین طراحی‌های متوسط و رو به پایین را اجرا کرد.

لپ تاپ سری WE ام اس آی

سری لپ تاپ های P ام اس آی

اگر به دنبال خرید لپ تاپ اقتصادی و اداری هستید، سری P لپ تاپ‌های MSI مناسب شماست. این سیستم‌ها برای وب‌گردی، تماشای فیلم و در کل کاربری معمولی، طراحی شده‌اند و نسبت به سری G و W از قیمت پایین‌تری هم برخوردارند. بدنه سری P لپ تاپ‌های MSI از آلومینیوم ساخته شده‌اند و اگر شما گیمر نیستید و در کل به لپ تاپ قدرتمندی نیاز ندارید، می‌توانید از سری P لپ تاپ های msi استفاده کنید.
لپ تاپ های سری P ام اس آی

سری C لپ تاپ msi

سری C از لپ تاپ‌های کلاسیک MSI محسوب می‌شود که برای رفع نیازهای روزمره و کاربری معمولی طراحی شده و البته می‌تواند بعضی بازی‌ها هم با تنظیمات متوسط اجرا کند. سری C لپ تاپ‌های MSI نسبت به باقی محصولات این کمپانی از قیمت پایین‌تری برخوردار است و می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای افرادی باشد که برای خرید لپ تاپ محدودیت بودجه دارند.

لپ تاپ سری C ام اس آی

سری F لپ تاپ های msi

سری F لپ تاپ‌های MSI نوت بوک‌هایی هستند که از طراحی شیک و جذاب و همچنین قابلیت‌های خوب برخوردارند. در این سری از لپ تاپ‌ها عموما از نسل دوم پردازنده Intel Core i5 استفاده شده است.

لپ تاپ های سری F ام اس آی

سخن آخر

در این راهنمای خرید به بررسی سری‌های مختلف لپ تاپ‌های MSI پرداختیم و به صورت کلی آن‌ها را معرفی کردیم. ام اس آی از بهترین لپ تاپ‌های بازار محسوب می‌شود که مدل‌های مختلف آن عملکردی فوق‌العاده از خود ارائه می‌دهند. می‌توان گفت MSI انتخاب اول گیمرها برای خرید لپ تاپ است و اگر شما هم اهل دنیای گیم هستید و از محصولات این برند استفاده کنید، قطعا از عملکرد آن رضایت خواهید داشت.

پرسش‌های متداول

بهترین سری لپ تاپ های گیمینگ MSI کدام است؟

سری GT و GS ام اس آی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ msi هستند.

بهترین سری ورک استیشن (Workstation) لپ تاپ ام اس آی کدام است؟

سری WT از بهترین سری‌های ورک استیشن لپ تاپ MSI به شمار می‌آید.

خرید آنلاین گوشی موبایل، لپ تاپ و لوازم جانبی

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.