بهترین گوشی شیائومی تا 7 میلیون


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img
در دنیای پیشرفته امروزی، انتخاب بهترین گوشی هوشمند با درنظرگرفتن نیازهای فردی و با بودجه مشخص، موضوعی مهم و چالش‌برانگیز است.

طی سال‌های اخیر برندهای زیادی به عرضه گوشی‌های اقتصادی پرداخته‌اند، اما شیائومی یکی از برندهایی است که در این زمینه بسیار خوش درخشیده و باکیفیت‌ترین گوشی‌های ارزان‌قیمت را عرضه می‌کند. با افزایش قیمت گوشی در بازار، بسیاری از کاربران به دنبال بهترین گوشی زیر 10 میلیون تومان هستند؛ بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی بهترین گوشی شیائومی تا 7 میلیون تومان بپردازیم و هر کدام از این گوشی ها را به طور کامل بررسی کنیم.

لیست قیمت روز گوشی موبایل

معرفی بهترین گوشی شیائومی تا 7 میلیون

همان‌طور که در ابتدا گفتیم، شیائومی در زمینه تولید گوشی‌های اقتصادی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد؛ از بهترین گوشی ‌های شیائومی تا 7 میلیون تومان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

گوشی شیائومی مدل Poco C65

اولین گوشی در لیست بهترین گوشی 7 میلیون شیائومی، گوشی شیائومی مدل Poco C65 است؛ این گوشی با بهره‌مندی از صفحه نمایش 6.74 اینچی با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل، نرخ نوسازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت می‌تواند تصاویر را با سرعت و کیفیت به نسبت خوبی به نمایش بگذارد. Poco C65 با سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری MIUI 14 ارائه می‌شود و می‌تواند تا دو سال به‌روزرسانی سیستم‌عاملی و سه سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت کند.

گوشی شیائومی مدل Poco C65

در بخش سخت‌افزار، این گوشی مجهز به چیپ MediaTek Helio G85 است که گزینه مناسبی برای کارهای روزمره و حتی بازی‌های سبک به‌حساب می‌آید. Poco C65 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. در بخش دوربین، گوشی شیائومی Poco C65 دارای یک دوربین پشتی سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق AI سوم برای عکس های پرتره است. برای عکس های سلفی، شیائومی یک سنسور 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته که می‌تواند تصاویر را با کیفیت مطلوبی ثبت کند.

گوشی شیائومی مدل Poco C65

گوشی شیائومی Redmi Note 11E 5G CN

این گوشی شیائومی زیر 7 میلیون تومان، طراحی جذابی دارد و به خوبی در دست جای می‌گیرد. Xiaomi Redmi Note 11E با ابعاد 164 در 76.1 میلی‌متر با ضخامت 8.9 میلی‌متر وزنی برابر با 200 گرم دارد. صفحه‌نمایش ردمی نوت 11E با 6.58 اینچ از نوع IPS است و رزولوشنی برابر با 1080 در 2408 پیکسل دارد. نرخ نوسازی 90 هرتز هم دیگر ویژگی صفحه‌نمایش این گوشی اقتصادی شیائومی است که باعث مس‌شود محتوا به صورت روان در اختیار کاربر قرار گیرد.

خرید گوشی شیائومی Redmi Note11E

گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11E 5G CN

در بخش سخت‌افزاری این گوشی تراشه MediaTek Dimensity 700 و پردازنده گرافیکی Mali-G57 به کار رفته که برای کاربری معمولی و نصب بازی‌های سبک تا متوسط مناسب است. ماژول دوربین دوگانه گوشی شیائومی Redmi Note 11E 5G CN از دو سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده است که سنسور دوربین اصلی عملکرد خوبی دارد. سنسور دوربین سلفی هم 5 مگاپیکسل است که تصاویری با کیفیت قابل‌قبول ثبت می‌کند.

گوشی Xiaomi Redmi Note 11E 5G با اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 13 در بازار به فروش می‌رسد و در قسمت باتری هم از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده است که عملکرد خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد.

گوشی شیائومی Redmi 12

یکی دیگر از پرفروش ‌ترین گوشی های شیائومی در رنج قیمتی 7 میلیون تومان در راهنمای خرید بهترین گوشی ردمی، گوشی شیائومی مدل Redmi 12 است. Redmi 12 5G با وجود نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی، وزن 199 گرم و ضخامت آن 8.17 میلی‌متر بسیار خوش‌دست است و حس یک گوشی باکیفیت بالارده را به کاربر القا می‌کند. گوشی شیائومی Redmi 12 5G دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ 6.79 اینچی LCD با نرخ نوسازی 90هرتز و روشنایی 550 نیتی است که محتوای تصویری را با سرعت و شدت نور بسیار مناسبی به نمایش می گذارد.

گوشی شیائومی Redmi 12

این گوشی دارای دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است که می‌تواند تصاویر را در شرایط نوری مطلوب، با کیفیت و جزئیات بالایی ثبت کند. این گوشی همچنین در بخش سلفی مجهز به سنسور 8 مگاپیکسلی است و عملکرد خوبی در این زمینه نیز از خود نشان می‌دهد. یکی از نقاط قوت این گوشی اقتصادی شیائومی، وجود باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که کاربر را می‌تواند تا ساعت‌ها از شارژر بی‌نیاز کند.

گوشی شیائومی Redmi 12

گوشی شیائومی Redmi 13C

گوشی شیائومی مدل Redmi 13C با طراحی شیک و ابعاد 168 در 78 در 8.1 میلی متر یکی از گوشی های خوش دست شیائومی است. همچنین این گوشی با وزن 192 گرم، تعادلی بین استحکام و قابلیت حمل برای کاربر ایجاد می‌کند. گوشی هوشمند شیائومی دارای صفحه‌نمایش 6.74 اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی 90 هرتز است که تصاویر را با سرعت و کیفیت بالایی به نمایش می‌گذارد.

گوشی شیائومی Redmi 13C

Redmi 13C روی سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری MIUI 14 اجرا می‌ شود؛ این گوشی همچنین به چیپ Mediatek MT6769Z Helio G85 مجهز شده که بر اساس فرآیند 12 نانومتری ساخته شده است. سیستم دوربین سه‌گانه در پشت شامل یک لنز عریض 50 مگاپیکسلی با PDAF برای عکس‌های واضح و دقیق، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی برای عکس‌های نزدیک و یک سنسور عمق 0.08 مگاپیکسلی برای جلوه‌های پرتره پیشرفته است. در پنل جلویی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با پشتیبانی از HDR، پرتره های سلفی واضح و پر جنب و جوش را ثبت می‌کند. باتری لیتیومی قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی شیائومی، استفاده طولانی مدت را تضمین کرده و انرژی کافی برای یک روز کامل فعالیت را فراهم می‌کند.

گوشی شیائومی Redmi 13C

گوشی شیائومی مدل Poco M5s

گوشی شیائومی مدل Poco M5s یکی دیگر از بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون است که با ابعاد 160.5 در 74.5 در 8.3 میلی‌متر، وزن 178.8 گرم، طراحی زیبا، لبه‌های گرد توانسته جزو گوشی‌های محبوب بازار به‌حساب بیاید. Poco M5s با صفحه‌نمایش 6.43 اینچی AMOLED، عملکرد فوق العاده ای در نمایش محتواهای تصویری و بازی ها از خود نشان می‌دهد. صفحه نمایش این گوشی دارای ویژگی‌هایی برای محافظت از چشم ها با عملکرد DC Dimming است که می‌تواند به کاهش خستگی چشم کمک کند. همچنین یک سنسور نور محیطی 360 درجه در این گوشی تعبیه شده که سطح نور محیط را اندازه گیری کرده و روشنایی صفحه را متناسب با شرایط تنظیم می‌کند.

گوشی شیائومی مدل Poco M5s

در بخش سخت‌افزاری، این مدل گوشی شیائومی با تراشه MediaTek Helio G95 و پردازنده گرافیکی ARM Mali-G76 MC4 ارائه می‌شود که در مجموع سخت افزار این گوشی می‌تواند عملکرد قابل قبولی در اجرای بازی و نرم‌افزارهای مختلف داشته باشد. به لطف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، دستگاه می‌تواند تا 12 ساعت استفاده متوسط دوام بیاورد.

POCO M5s جزو معدود گوشی‌های اقتصادی است که با دوربین چهارگانه عرضه می‌شود؛ این گوشی دارای دوربین اصلی 64 پیکسل، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک لنز عمقی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و عکس‌های نزدیک است. همچنین این مدل گوشی پوکو مجهز به دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی است که با بهره‌مندی از هوش مصنوعی می تواند تصاویر با کیفیتی را ثبت کند.

گوشی شیائومی مدل Poco M5s

سخن آخر

در پایان این مقاله، باید به این نکته اشاره کنیم که انتخاب بهترین گوشی هوشمند شیائومی تا 7 میلیون تومان نیازمند دقت و شناخت عمیق از نیازهای کاربر است زیرا هر مدل گوشی دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود است، و باید با توجه به اولویت‌ها و استفاده مدنظر، انتخاب مناسب صورت گیرد. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بهترین گوشی شیائومی تا 7 میلیون را انتخاب کنید و از امکانات آن لذت ببرید.

پرسش های متداول

آیا گوشی های پوکو بهتر از گوشی های ردمی است؟

هر دو سری گوشی‌های پوکو و ردمی از زیرمجموعه‌های برند شیائومی هستند و از نظر کیفیت نسبت به یکدیگر هیچ برتری ندارند.

آیا گوشی شیائومی Poco C65 برای گیم گزینه خوبی است؟

گوشی POCO C65 می تواند برخی از بازی های سبک را بدون مشکل انجام دهد . این دستگاه از Mediatek Helio G85 پشتیبانی می کند و عملکرد خوبی در بازی‌هایی مثل کالاف دیوتی و غیره دارد.

سرعت شارژ Poco M5s چقدر است؟

به لطف فناوری شارژ سریع 33 واتی این گوشی، می‌توانید باتری را در 30 دقیقه به طور کامل شارژ کنید.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.