بهترین میان رده‌های شیائومی 2023


زهرا آریایی
نظرات 0
content-main-img

برند شیائومی یکی از برندهای بسیار شناخته شده و محبوب در زمینه تولید انواع لوازم الکترونیکی علی‌الخصوص گوشی‌های با کیفیت در دنیا است. یکی از دلایل محبوبیت محصولات شیائومی، قیمت مناسب و امکانات فوق‌العاده آن است. از محصولات پرفروش و محبوب شیائومی، گوشی‌ها میان رده این برند است. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین میان‌رده‌های شیائومی 2023 بپردازیم و هر کدام را بررسی کنیم.

لیست قیمت انواع مدل‌های گوشی شیائومی

نکات مثبت گوشی‌ های میان رده شیائومی:

تنوع بالا

عملکرد فوق‌العاده

طراحی جذاب

کیفیت دوربین قابل قبول

عمر بالای باتری

نکات منفی گوشی‌ های میان رده شیائومی:

گرم شدن برخی از مدل‌ها حین کار کردن

رم به نسبت ضعیف

بهترین میان رده های شیائومی

معرفی بهترین میان رده‌های شیائومی 2023

به جرئت می‌توانیم بگوییم که شیائومی ستاره نوظهور گوشی‌های هوشمند در جهان است. این گوشی‌ها در سری‌ها و مدل‌های مختلف برای انواع کاربران طراحی و تولید شده‌اند تا هرکس متناسب با نیازی که دارد یکی از آن‌ها را انتخاب کند. مهم‌ترین ویژگی گوشی های شیائومی قیمت اقتصادی در عین کیفیت بالای آن‌هاست. در ادامه به بررسی بهترین میان‌رده های شیائومی ۲۰۲۳ می‌پردازیم.

1. گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro

شیائومی ردمی نوت 12 پرو

نکات مثبت:

لنز اصلی 200 مگاپیکسلی با کیفیت بالا

پشتیبانی از شارژ 120 واتی

دارای صفحه نمایش 120 هرتزی

نکات منفی:

دوربین‌های فوق عریض و ماکرو با کیفیت نه چندان مطلوب

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro

گوشی شیائومی Note 12 Pro یکی از گوشی‌های با کیفیت و میان رده سری Redmi شیائومی است که با وجود امکانات فوق‌العاده‌ای که دارد، توانسته به راحتی با گوشی‌های بالا رده رقابت کند و در لیست بهترین میان رده‌های شیائومی 2023 قرار بگیرد.یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این گوشی، دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی آن است که به کمک آن می‌توان تصاویر را با کیفیت فوق‌العاده ثبت کرد. علاوه بر دوربین اصلی، عملکرد صفحه نمایش و عمر باتری این گوشی از موارد دیگری است که باعث شده تا این گوشی جزء بهترین میان رده‌ها به حساب بیاید.

2. گوشی شیائومی Poco X5 Pro

شیائومی پوکو ایکس 5 پرو

نکات مثبت:

ارزش بالا نسبت به قیمت

ضخامت و وزن پایین

صفحه نمایش AMOLED 120 هرتزی

مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی

نکات منفی:

بدنه پلاستیکی

عدم امکان ارتقا سیستم عامل

قیمت گوشی شیائومی Poco X5 Pro 5G

گوشی شیائومی Poco X5 Pro 5G از نظر ویژگی‌ها و طراحی جزء گوشی‌های میان رده است که حس یک گوشی بالا رده را به کاربر القا می‌کند. صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED روشن و سریع این گوشی یکی از اصلی‌ترین نقاط مثبت Poco X5 Pro 5G است.

باتری این گوشی به گونه‌ای است که Poco X5 Pro 5G می‌تواند به راحتی بیش از یک روز با استفاده متوسط دوام بیاورد و زمانی که نیاز به شارژ داشته باشد، شارژر سریع سیمی 67 واتی درون جعبه در سریع‌ترین زمان ممکن دستگاه را شارژ می‌کند.

یکی دیگر از مزیت‌های Poco X5 Pro 5G ، وجود دوربین 108 مگاپیکسلی است که می‌تواند جزئیات و رنگ‌های چشمگیر را در محیط‌های با نور خوب ثبت کند. قطعات داخلی استفاده شده در این گوشی در سطح متوسط هستند و تراشه اسنپدراگون 778G کوالکام استفاده شده در این گوشی جزء تراشه‌های پیشتاز است که باعث بهبود عملکرد گوشی به نسبت قیمت آن شده است.

3. گوشی شیائومی Poco F5 5G

پوکو اف 5 شیائومی

نکات مثبت:

تراشه کم مصرف و قدرتمند

شارژ سریع

عمر باتری بالا

دارای جک هدفون

نکات منفی:

ضعف در دوربین

پشتیبانی نرم افزاری محدود

قیمت گوشی شیائومی Poco F5

گوشی شیائومی Poco F5 یک گوشی قدرتمند و میان رده بازار است که از زمان عرضه تا به الان توانسته به فروش بالایی دست پیدا کند. عملکرد پوکو F5 یکی از موارد مهمی است که توانسته این گوشی را از سایر میان رده بازار متمایز کند.

این گوشی به لطف کیفیت بالایی که دارد توانسته به راحتی با گوشی‌های Samsung Galaxy A54 و Pixel 7a رقابت کند و حتی می‌تواند گزینه فوق‌العاده‌ای برای گیمرهای با بودجه کم به حساب بیاید.اگرچه این گوشی از دوربین‌های قدرتمندی بهره‌مند نیست؛ اما به نسبت قیمت مناسبی که دارد می‌تواند عکس‌های به نسبت با کیفیتی را ثبت کند.

4. گوشی شیائومی 13 لایت

شیائومی 13 لایت در کالاتیک

نکات مثبت:

ضخامت و وزن کم

مجهز به سیستم شارژ سریع

دارای صفحه نمایش AMOLED

نکات منفی:

دوربین نه چندان قوی

قیمت گوشی شیائومی ۱۳ light

شیائومی 13 لایت یکی دیگر از بهترین میان رده‌های شیائومی 2023 است که از امکانات و طراحی فوق‌العاده‌ای بهره‌مند است. از نکات مثبت این گوشی می‌توان به وزن سبک، عمر باتری مناسب با شارژ مجدد سریع اشاره کرد که این موارد باعث می‌شود تا این گوشی به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده روزمره تبدیل شود.

با وجود نکات مثبتی که در باره این گوشی گفتیم، دوربین‌های شیائومی 13 لایت کمی ضعیف هستند؛ اما این احتمال وجود دارد که دوربین‌ها در به‌روزرسانی نرم افزار بهبود پیدا کند، همچنین برخی از مشکلات ساخت پیرامون لبه‌های منحنی نمایشگر وجود دارد. در نهایت اگر می‌خواهید یک گوشی میان‌رده وجدید خریداری کنید، Xiaomi 13 Lite می‌تواند گزینه‌ خوبی به حساب بیاید.

گوشی شیائومی ۱۲ لایت

گوشی شیائومی ۱۲ لایت

نقاط مثبت:

  • چیپست سریع
  • بدنه سبک

نقاط منفی:

  • باتری ضعیف
  • پشت بدنه پلاستیکی

در نهایت در لیست بهترین میان‌رده های شیائومی ۲۰۲۳، گوشی موبایل ۱۲ لایت قرار می‌گیرد که قیمتی مقرون‌به‌صرفه و قابل قبول دارد. این گوشی با صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED و ۱۲۰ هرتز تصاویر را نمایش می‌دهد. همچنین شیائومی ۱۲ لایت با داشتن دوربین سلفی، شما را در عکاسی، شگفت‌زده می‌کند.

بدنه آن در قسمت جلویی و پشتی گوشی از جنس شیشه است و یک فریم پلاستیکی دور آن را در بر می‌گیرد. تراشه اسنپدراگون 778G کوالکام با CPU Kryo 670 یک عملکرد عالی در بازی و عکاسی از خود ارائه می‌کند. در مجموع گوشی موبایل شیائومی ۱۲ لایت موبایلی با طراحی زیبا به حساب می‌آید که کناره‌های صاف و گوشه‌های منحنی آن یادآور طراحی آیفون ۱۴ است.

سخن آخر

در نهایت باید گفت، محبوبیت برند شیائومی باعث شده تا بسیاری از افراد برای خرید گوشی موبایل، به سراغ گوشی‌های این برند بروند. تنوع بالای گوشی‌های شیائومی، خرید این گوشی‌ها را برای کاربر سخت کرده است؛ بنابراین در این مقاله قصد داشتیم به معرفی بهترین میان رده‌های شیائومی 2023 بپردازیم تا شما بتوانید انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید.

پرسش‌ های متداول

آیا گوشی‌ های شیائومی کیفیت بالایی دارند؟

همان‌طور که گفتیم، شیائومی یک برند معتبر است و گوشی‌های تولید شده این شرکت جزء گوشی‌های هوشمند بسیار با کیفیت بازار هستند.

آیا با خرید گوشی‌ های شیائومی، می‌ توان از امکانات گوگل استفاده کرد؟

بله؛ شما می‌توانید با خرید گوشی‌های شیائومی از تمامی امکانات گوگل به راحتی و بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

آیا گوشی‌ های شیائومی عمر طولانی دارند؟

طبق اطلاعات دریافت شده از منابع موثق، اکثر گوشی‌های شیائومی می‌توانند بین دو تا چهار سال دوام بیاورند که تقریباً میانگین یک گوشی هوشمند است.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.