معرفی بهترین پرینترهای اداری


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img
یکی از ملزومات ادارات و شرکت‌ها، چاپگرها یا همان پرینترهای اداری هستند. اگر در حال خرید چاپگر برای دفتر خود هستید، پیداکردن دستگاهی با عملکرد خوب، طول عمر بالا و قیمت متناسب کار آسانی نیست.

پرینترهای اداری باید بتوانند به‌راحتی از پس‌ کارها در تیراژ بالا بربیایند و علاوه بر این، کمترین میزان مصرف جوهر را داشته و مقرون‌به‌صرفه باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین پرینتر های اداری بپردازیم و مزایا و معایب هرکدام را بازگو کنیم تا شما بتوانید بهترین پرینتر اداری را انتخاب و خریداری کنید. همچنین می‌توانید پیش از خرید پرینتر اداری، مقاله راهنمای جامع خرید بهترین پرینتر بازار را مطالعه کنید.

لیست قیمت روز انواع پرینتر

معرفی بهترین پرینتر های اداری

شاید در زمان خرید پرینتر اداری این سوال برای شما پیش بیاید که بهترین مارک پرینتر بازار چیست؟؛ کمپانی‌هایی همچون اچ پی و کانن طی سال‌های اخیر توانسته‌اند انواع پرینتر را برای کاربری‌های گوناگون تولید کنند؛ پرینترهای اداری یکی از مهم‌ترین نوع از چاپگرها هستند که در ادامه بهترین برندها و مدل‌های پرینترهای اداری را به شما معرفی خواهیم‌کرد:

معرفی بهترین پرینتر های اداری

1. پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M227fdw

به‌جرئت می‌توان گفت پرینتر اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M227fdw یکی از بهترین پرینترهای اقتصادی اداری بازار است. این پرینتر با سرعت بالا، حداقل میزان صدا و بالاترین دقت، می‌تواند اوراق را در تیراژ بالا چاپ کند. این چاپگر چندمنظوره (MFP) با ظرفیت کاغذ 250 برگ و سرعت چاپ 30 برگ در دقیقه، به نسبت قیمتش عملکرد فوق العاده‌ای دارد. از سایر امکانات و قابلیت‌های پرینتر اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M227fdw می‌توان به قابلیت اسکن، چاپ دورو و اتصال بی‌سیم اشاره کرد.

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M227fdw

از مزایای این مدل پرینتر اداری اچ پی می‌توان به کیفیت چاپ فوق‌العاده، چاپ روان و بی‌صدا، صفحه کنترل لمسی، پشتیبانی بالا از برنامه‌های رابط اشاره کرد.

پرینتر اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M227fdw

2. پرینتر لیزری کانن مدل imageCLASS MF269dw

پرینتر لیزری Canon imageCLASS MF269dw II یکی دیگر از بهترین پرینترهای اداری برای دفاتر کاری کوچک با قابلیت‌هایی همچون امکان چاپ دورو سیاه‌و سفید، اسکن، کپی و فکس است. این مدل پرینتر اداری کانن دارای وضوح چاپ، اسکن و کپی تا 600 در 600 dpi است و از رابط‌های اتصال Wi-Fi، اترنت و USB بهره‌مند است. پرینتر کانن MF269dw II دارای ظرفیت ورودی کاغذ 250 برگه است و می‌تواند تا 30 صفحه دو طرفه در هر دقیقه چاپ کند که این موضوع نشان‌دهنده سرعت بالای این مدل پرینتر اداری نسبت به پرینترهای معمولی است.

پرینتر لیزری کانن مدل imageCLASS MF269dw

پرینتر کانن مدل imageCLASS MF269dw

3. پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF237w

پرینتر لیزری قدرتمند کانن مدل i-SENSYS MF237w یکی دیگر از چاپگرهای اداری کانن است که دارای امکاناتی همچون چاپ تک‌رنگ A4 باکیفیت بالا، اسکن رنگی، امکان کپی و فکس است و باتوجه‌به این خصوصیات، بهترین گزینه برای دفاتر کوچک و متوسط به‌حساب می‌آید. این مدل پرینتر اداری کانن دارای مجموعه‌ای از رابط‌های شبکه و وجود یک تغذیه‌کننده خودکار اسناد اسکنر مسطح است که به شما امکان می‌دهد اسناد را تا 35 صفحه به سرعت کپی و اسکن کنید.

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS MF237w

به لطف پورت اترنت سریع داخلی و ماژول Wi-Fi 4، دستگاه به طور یکپارچه با دستگاه‌های مختلفی همچون لپ‌تاپ‌ها، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها با سرعت بالایی متصل می‌شود.

پرینتر کانن مدل i-SENSYS MF237w

4. پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Enterprise M607n

یکی از بادوام‌ترین و باکیفیت‌ترین پرینترهای اداری اچ پی، پرینتر لیزری LaserJet Enterprise M607n از HP است. این پرینتر گزینه خوبی حتی برای ادارات بزرگ به‌حساب می‌آید و دارای ظرفیت چاپ تا 55 برگ در دقیقه با سرعت چاپ تنها 5.3 ثانیه است؛ همچنین این مدل پرینتر اچ پی دارای حداکثر وضوح چاپ 1200 در 1200 نقطه در اینچ است که با این ویژگی می‌تواند متن و اسناد را با وضوح‌بالایی چاپ کند.

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Enterprise M607n

این پرینتر دارای چرخه کاری ماهانه 250000 صفحه است و به راحتی می‌تواند از پس کارهای بزرگ بر بیاید. پرینتر لیزری اچ پی مدل M607n، دارای گزینه‌های اتصالی USB 2.0 داخلی و اتصال اترنت است؛ علاوه بر این، چاپگر دارای یک LCD چرخان 2.7 اینچی QVGA و صفحه کلید به عنوان کنترل پنل است.

پرینتر اچ پی مدل LaserJet Enterprise M607n

5. پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Enterprise M608n

یکی دیگر از پرینتر های حرفه‌ای اداری اچ پی، پرینتر مدل LaserJet Enterprise M608n پرینتر است. باتوجه‌به اینکه، این مدل پرینتر یک چاپگر لیزری است، بنابراین سرعت چاپ آن بسیار بالا و گزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای برای چاپ اسناد و مدارک در تیراژ بالا به‌حساب می‌آید. ظرفیت سینی کاغذ این مدل پرینتر اداری اچ پی، 100 برگ است. سرعت چاپ پرینتر اچ پی مدل M608n برای حالت سیاه و سفید تا 61 برگ در دقیقه است. این پرینتر می‌تواند تصاویر را با وضوح 1200 در 1200 dpi چاپ کند که این میزان برای یک پرینتر سیاه‌وسفید، وضوح‌بالایی به‌حساب می‌آید.

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Enterprise M608n

این مدل پرینتر همچنین دارای چرخه کاری ماهانه 25000 صفحه است و می تواند اوراق را در تیراژ بالایی چاپ کند.  چاپگر اچ پی مدل M608n را می‌توان از طریق پورت اتصال Ethernet با دستگاه‌های مختلفی به اشتراک گذاشت و باید گفت دستگاه سازگاری خوبی با دستگاه‌های مختلف از خود نشان می‌دهد.

پرینتر اچ پی مدل LaserJet Enterprise M608n

سخن آخر

در این مقاله ما قصد داشتیم بهترین پرینتر های اداری را در رده قیمتی مختلف و امکاناتی که دارند، معرفی کنیم. شما می‌توانید باتوجه‌به بودجه و کاربری موردنیاز خود از بین دستگاه‌های معرفی شده یکی از محصولات را انتخاب و با خیال راحت آن را خریداری کنید.

پرسش های متداول

چرا باید پرینتر اداری بخریم؟

با خرید پرینتر اداری، شما می‌تواند در کمترین زمان ممکن اسناد را چاپ، اسکن و کپی کرده و بسیاری از کارهای اداری خود را پیش ببرید.

در زمان خرید پرینتر اداری باید به چه مواردی توجه کرد؟

برای خرید چاپگر اداری باید به فاکتورهای مختلفی همچون سرعت چاپ پرینتر، عملکرد دستگاه، نوع پرینتر، چرخه کار، سرعت پرینتر و غیره توجه کرد.

برای کارهای اداری چه نوع پرینتری بخریم؟

باتوجه‌به تیراژ بالای اسناد اداری، توصیه می‌کنیم برای خرید پرینترهای اداری، به سراغ پرینترها لیزری بروید.

خرید از کالاتیک

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.