بهترین تبلت برای دانش آموزان


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img
برای انتخاب و خرید بهترین تبلت دانش آموزی فاکتورهای بسیاری وجود دارد که ما در این مقاله با در نظر گرفتن تمام این موارد، بهترین مدل های تبلت را به شما معرفی می‌کنیم.

اولین بار تعطیلی مدارس در همه‌گیری ویروس کرونا سبب شد تا دانش آموزان برای حضور در کلاس‌های آنلاین و انجام امور آموزشی به تبلت‌ها روی آورند. اما امروز باز هم شاهد آن هستیم که دانش آموزان اکثر کارهای خود را از طریق لوازم دیجیتال مثل گوشی تبلت و لپ تاپ انجام می‌دهند. از میان این وسایل تبلت‌ها گزینه مناسبی برای دانش‌آموزان به شمار می‌روند؛ چرا که به دلیل ابعاد مناسبی که دارند به راحتی قابل حمل هستند و همچنین اندازه صفحه نمایش آنها سبب می‌شود تا دانش آموزان بتوانند بدون اذیت شدن چشمان‌شان کارهای خود را پیش ببرند.

در این مطلب با معرفی بهترین تبلت برای دانش آموزان به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید بهترین محصول را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

قیمت انواع تبلت

۱- تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A9

اولین محصولی که در لیست بهترین تبلت برای دانش آموزان و دانشجویان قصد معرفی آن را داریم، تبلت دانش آموزی سامسونگ مدل Galaxy Tab A9 است. این تبلت دانش آموزی ارزان قیمت در سال ۲۰۲۳ تولید و در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سرمه‌ای به بازار عرضه شد.

گلکسی تب A9 با وزن ۳۳۲ گرم یکی از سبک‌ترین تبلت‌های بازار است که با برخورداری از ابعاد 8 × 124.7 × 211 میلی‌متر به راحتی درون کیف قرار می‌گیرد.

تبلت دانش آموزی Galaxy Tab A9 سامسونگ دارای یک صفحه نمایش ۸.۷ اینچی TFT LCD است که تصاویر را با وضوح (1340 × 800) پیکسل نمایش می‌دهد. بنابراین دانش آموزان می‌توانند برای تماشای فیلم‌های آموزشی با کیفیت مناسب از این تبلت استفاده کنند.

گلکسی Tab A9 که یکی از بهترین تبلت های سامسونگ برای دانش آموزان است، با اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 از جعبه خارج می‌شود و حداقل ۲ سال آپدیت‌های نرم‌افزاری سامسونگ را دریافت می‌کند. بنابراین می‌توانید به راحتی انواع نرم‌افزارهای موردنیاز دانش آموزان را بر روی آن نصب کنید.

تبلت دانش آموزی سامسونگ مدل Galaxy Tab A9

تبلت دانش آموزی ارزان Galaxy Tab A9 از تراشه Helio G99 شرکت مدیاتک بهره برده و می‌تواند به خوبی از پس اجرای برنامه‌های آموزشی و فعالیت در محیط وب برآید. همچنین وجود پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 نیز سبب می‌شود که محتوا با کیفیت بسیار خوبی نمایش داده شود.

سامسونگ در بخش حافظه، گلکسی تب A9 را به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و حافظه رم ۸ گیگابایت مجهز کرده است که حافظه آن با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی microSDXC می‌تواند تا ۱ ترابایت ارتقاء یابد.

تامین انرژی این تبلت دانش آموزی، به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعت سپرده شده است. آمارها نشان می‌دهد که این باتری می‌تواند در حالت معمولی تا ۸ ساعت و ۳۲ دقیقه دوام بیاورد که مقدار بسیار خوبی برای یک تبلت است.

در حالت کلی گلکسی Tab A9 سامسونگ یکی از بهترین تبلت های دانش آموزی با قیمت مقرون‌به‌صرفه است که می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای استفاده روزمره دانش‌آموزان و حتی دانشجویان به شمار رود.

خرید تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A9

۲- تبلت شیائومی مدل Redmi Pad SE

یکی دیگر از محصولاتی که می‌تواند به عنوان بهترین تبلت برای دانش آموزان خریداری شود، Redmi Pad SE برند شیائومی است. این تبلت دارای یک نمایشگر ۱۱ اینچی از نوع IPS است که قابلیت نمایش محتوا با رزولوشن (1200 × 1920) پیکسل را دارد.

میزان روشنایی در نظر گرفته شده برای تبلت ردمی پد اس ای، ۴۰۰ نیت است که امکان استفاده آسان در محیط‌های باز و نور مستقیم را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند. نرخ نوسازی این تبلت دانش آموزی، حداکثر ۹۰ هرتز است که نشان می‌دهد این تبلت به دلیل به‌روزرسانی سریع محتوا، گزینه خوبی برای تماشای فیلم‌های آموزشی یا انجام بازی‌های هیجان‌انگیز در اوقات فراغت به‌شمار می‌رود. برای مشاهده بهترین تبلت های مناسب بازی و گیمینگ کلیک کنید.

تبلت دانش آموزی Redmi Pad SE با سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI Pad 14 به بازار عرضه شد که می‌توانید آن را به نسخه‌های جدیدتر ارتقا دهید. بخش پردازشی ردمی Pad SE نیز به تراشه میان‌رده Snapdragon 680 کوالکام و پردازنده گرافیکی Adreno 610 سپرده شده و عملکرد مناسبی در اجرای برنامه‌ها و نرم‌افزارهای دانش آموزی دارد.

تبلت شیائومی دانش آموزی مدل Redmi Pad SE

همچنین Redmi Pad SE، بهترین تبلت دانش آموزی، دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت حافظه رم است که می‌توانید در صورت مواجه شدن با مشکل کمبود فضای ذخیره‌سازی، حافظه جانبی آن را تا ۱ ترابایت افزایش دهید.

در پنل پشتی تبلت ردمی پد اس ای، برای عکاسی و فیلمبرداری، از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده شده که با پشتیبانی از قابلیت AF به دانش آموز کمک می‌کند تا هنگام عکاسی از مطالب در صورت لرزش دست، عکس‌ها تار نشوند. همچنین در پنل جلویی بهترین تبلت دانش آموزی Redmi Pad SE ، از یک دوربین اولترا واید با کیفیت ۵ مگاپیکسل استفاده شده است. این دوربین کیفیت قابل قبولی دارد و می‌تواند برای حضور در کلاس‌های آنلاین گزینه بسیار خوبی محسوب شود.

شیائومی در تبلت Redmi Pad SE یک باتری بزرگ ۸۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است که طبق گزارش‌ها می‌تواند بیشتر از یک روز شارژدهی داشته باشد.

خرید تبلت شیائومی مدل Redmi Pad SE

۳- تبلت آنر مدل Pad X9

گزینه دیگری که با ویژگی‌های کاربردی خود می‌تواند به عنوان یکی از بهترین تبلت ها برای دانش آموزان شناخته شود، محصول شرکت آنر به نام Pad X9 است. این محصول در سال ۲۰۲۳ با وزن 499 گرم و ابعاد 86.9 × 167.4 × 267.3 میلی‌متر به بازار عرضه شد. این دستگاه به دلیل برخورداری از قابلیت‌های مناسب در لیست بهترین تبلت دانش آموزی قرار گرفت. محصولی که می‌توانید همه جوره روی آن حساب کنید و برای انجام امور آموزشی به دانش‌آموزان و دانشجویان خود هدیه دهید.

تبلت دانش آموزی Pad X9 دارای یک صفحه نمایش ۱۱.۵ اینچی از نوع TFT LCD است و محتوا را با وضوح (2000 × 1200) پیکسل به نمایش مخاطبان می‌گذارد. تراکم پیکسلی در این تبلت به ۲۰۳ پیکسل در هر اینچ می‌رسد که نشان‌دهنده عملکرد فوق‌العاده آن در نمایش جزئیات تصویر است.

آنر این تبلت را با سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری MagicOS 7.1 وارد بازار کرد. در بخش سخت‌افزاری این تبلت نیز از تراشه Snapdragon 685 شرکت کوالکام استفاده شده که به معنای برخورداری از چهار هسته پردازشی Cortex-A73 با فرکانس 2.8 گیگاهرتز و چهار هسته CPU Cortex-A53 با فرکانس 1.9 گیگاهرتز است. وظیفه پردازش تصویر نیز به پردازنده گرافیکی Adreno 610 سپرده شده که می‌تواند عملکرد خوبی در اجرای برنامه‌ها با کیفیت بالا داشته باشد.

 تبلت آنر مدل Pad X9

فضای ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده برای تبلت دانش آموزی Pad X9، به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و حافظه رم ۴ گیگابایت مجهز شده و سرعت بالا در جابجایی بین برنامه‌ها را به دنبال خواهد داشت. تبلت Pad X9 آنر به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 و قابلیت‌های فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF)، فوکوس خودکار لیزری (Laser AF)، فوکوس خودکار (Auto Focus) مجهز شده و می‌تواند نیاز دانش آموزان را در گرفتن عکس‌های با‌کیفیت رفع کند.

همچنین در پنل جلویی تبلت آنر مدل پد ایکس ۹، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را مشاهده می‌کنید که عملکرد قابل‌قبولی را هنگام حضور در کلاس‌های آنلاین از خود نشان می‌دهد. در قسمت تامین انرژی Honor Pad X9، تبلت مناسب برای دانش آموزان، از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده شده و توان کافی برای روشن نگه داشتن دستگاه در 6 تا 7 ساعت استفاده سنگین را دارد.

خرید تبلت آنر مدل Pad X9

۴- تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite

گزینه دیگری که در مقاله بهترین تبلت ها برای دانش‌آموزان معرفی می‌کنیم، محصولی از سامسونگ به نام Galaxy Tab S6 Lite است. این تبلت در سال ۲۰۲۲ در سه رنگ زیبای صورتی، آبی و خاکستری به بازار عرضه شد. این کمپانی کره‌ای در صفحه نمایش گلکسی تب اس ۶ لایت از صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی از نوع TFT LCD استفاده کرده است که این پنل محتوا را با رزولوشن (2000 × 1200) پیکسل به نمایش می‌گذارد.

پنل Galaxy Tab S6 Lite از میزان روشنایی ۵۰۰ نیت برخوردار است و عملکرد قابل‌قبولی را در نمایش مطالب در زیر نور مستقیم خورشید و محیط‌های آزاد از خود به نمایش می‌گذارد. گلکسی Tab S6 Lite به عنوان بهترین تبلت برای دانش آموزان با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI از جعبه خارج می‌شود و حداقل تا ۲ سال از آپدیت‌های نرم‌افزاری بهره‌مند خواهد شد.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite

سامسونگ در تبلت Tab S6 لایت از تراشه Snapdragon 720G شرکت کوالکام استفاده کرده که سبب می‌شود برنامه‌ها بدون هیچ‌گونه لگ و کندی اجرا شوند. در بخش حافظه هم این تبلت دانش آموزی به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و حافظه رم ۴ گیگابایت مجهز شده است. همچنین در این تبلت به دلیل برخورداری از کارت حافظه microSDXC می‌توانید تا ۱ ترابایت حافظه جانبی را ارتقا داده و دیگر مشکلی از این بابت نداشته باشید.

این کمپانی در تبلت Tab S6 Lite از باتری لیتیوم پلیمری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعت استفاده کرده است. از نظر عمر باتری، باید گفت که این تبلت واقعا شگفت‌انگیز است و به راحتی می‌توانید برای یک روز کامل برای انجام امور دانش‌آموزی یا شرکت در کلاس‌های مجازی حساب باز کنید.

خرید تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite

۵- تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite

یک مدل دیگری که در میان بهترین تبلت ها برای دانش آموزان قرار می‌گیرد، تبلت Galaxy Tab A7 Lite است. اگر به دنبال یک تبلت دانش آموزی سیم‌ کارت خور هستید، گلکسی تب A7 لایت می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این تبلت با پشتیبانی از یک سیم کارت، امکان اتصال به اینترنت دستگاه یا مکالمه از طریق آن را برای کاربر فراهم می‌کند.

تبلت گلکسی Tab A7 Lite یکی از محصولات اقتصادی سامسونگ است که می‌تواند مورد استفاده افراد مختلف و حتی دانش آموزان برای انجام کارهای مختلف قرار بگیرد. این دستگاه از طراحی ظریف و سبکی برخوردار است و می‌تواند به راحتی و بدون احساس خستگی در دستان شما قرار گیرد.

تبلت Galaxy Tab A7 Lite به صفحه نمایش 8.7 اینچی از نوع TFT و رزولوشن 1340 × 800 پیکسل مجهز شده است. وجود تراکم پیکسلی ۱۷۹ اینچ در هر پیکسل نشان می‌دهد که این پنل با توجه به اینکه گلکسی تب A7 Lite یک تبلت دانش آموزی ارزان قیمت است، کیفیت بسیار خوبی را در تماشای فیلم‌های آموزشی ارائه می‌دهد.

 تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite

گلکسی تب A7 Lite با نرم افزار اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 به بازار عرضه شده و قابلیت همگام‌سازی با سایر دستگاه‌های سامسونگ را دارد. وجود تراشه Helio P22T مدیاتک و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 به تبلت Galaxy Tab A7 Lite سامسونگ توانایی اجرای برنامه‌ها با کیفیت مناسب را می‌دهد.

همچنین برخورداری از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و حافظه رم ۳ گیگابایت سبب می‌شود تا کاربر بتواند با سرعت بالا بین برنامه‌ها جابجا شود. لازم به ذکر است که در این تبلت به دلیل پشتیبانی از کارت حافظه جانبی microSDXC می‌توانید حافظه آن را تا ۱ ترابایت ارتقا دهید. برای تامین انرژی تبلت A7 Lite سامسونگ، از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده شده که در اجرای برنامه‌ها یا تماشای فیلم‌های آموزشی شارژدهی قابل‌قبولی دارد.

خرید تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite

در آخر، کدام تبلت دانش آموزی ارزش خرید بالایی دارد؟

در این مقاله از کالاتیک، مدل های مختلفی از بهترین تبلت ها برای دانش آموزان را بررسی کردیم تا بتوانید هنگام خرید تبلت دانش آموزی بهترین انتخاب را داشته باشید. تمام مدل‌های معرفی شده در این مقاله از امکانات مناسبی برخوردار بوده و ارزش خرید بالایی دارند. به نظر شما تبلت های دانش آموزان و دانشجویان چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

پرسش های متداول

بهترین تبلت دانش آموزی سیم کارت خور کدام است؟

تبلت Galaxy Tab A7 Lite سامسونگ، بهترین تبلت دانش آموزی سیم کارت خور است که قابلیت مکالمه و اتصال به اینترنت را برای دانش آموز فراهم می‌کند.

بهترین تبلت برای دانش آموزان کدام مدل است؟

تمام مدل‌های تبلت معرفی شده در این مقاله جزو بهترین تبلت های دانش‌ آموزی هستند که می‌توانید طبق سلیقه و بودجه خود خریداری کنید.

بهترین تبلت دانش آموزی ارزان کدام است؟

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A9 یکی از مدل‌هایی است که می‌توانید با قیمت مقرون‌‌به‌صرفه خریداری کنید.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.