ارزان ترین ساعت های هوشمند مکالمه دار


زهرا آریایی
نظرات 0
content-main-img
در این مقاله به مزایای استفاده از ساعت هوشمند مکالمه دار و ۷ تا از ارزان ترین ساعت های هوشمند مکالمه دار می‌پردازیم.

ارزان ترین ساعت های هوشمند مکالمه دار کدامند؟ به طور کلی ساعت های هوشمند با قابلیت‌ها و طرح‌های متنوعی که دارند بخشی از زندگی بسیاری از افراد شده است. یکی از قابلیت‌هایی که در برخی از ساعت‌های هوشمند وجود دارد، امکان برقراری تماس و مکالمه است.

شاید شما هم دوست داشته باشید در طول روز بادون نیاز به استفاده مستقیم از گوشی به تماس‌های خود پاسخ دهید. این قابلیت امکانی فراهم می‌کند تا در حین مکالمه، کارهای دیگری انجام دهید. در ادامه به مزایا و چند مدل از ارزان ترین ساعت های هوشمند مکالمه دار می‌پردازیم.

خرید بهترین ساعت های هوشمند

مزایای استفاده از ساعت های هوشمند مکالمه دار

ساعت های هوشمند رایانه‌هایی پوشیدنی به حساب می‌آیند که با قابلیت‌های مختلفی که دارند در طول روز، زندگی را برای شما راحت‌تر می‌کنند. این ساعت‌ها ترکیبی از عملکرد یک ساعت مچی سنتی و فناوری مدرن را ارائه می‌کنند. بهترین ساعت های هوشمند با برندها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که می‌توانید راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۶ میلیون تومان را بخوانید.

یکی از قابلیت‌هایی که ساعت‌های هوشمند جدید دارند، امکان برقراری تماس و مکالمه است. با این قابلیت ساعت هوشمند می‌توانید از طریق ساعت روی مچ دست خود به‌راحتی تماس برقرار کنید. برای اینکه با ارزان ترین ساعت های هوشمند مکالمه دار آشنا شوید، در ادامه به مزایای آن می‌پردازیم.

۱. به‌راحتی به گوشی همراه متصل شوید

وقتی ساعت هوشند مکالمه دار را روی مچ دست خود می‌بندید، دیگر لازم نیست که هر بار با زنگ خوردن گوشی آن را از کیف یا جیب خود درآورید. ساعت هوشمند به صورت یکپارچه به گوشی همراه شما متصل می‌شود تا سریع و بدون زحمت خاصی تماس‌های تلفنی خود را پاسخ دهید.

۲. بدون نیاز به دست تماس برقرار کنید

یکی از مهم‌ترین مزایای ساعت های هوشمند مکالمه دار، امکان برقراری تماس بدون نیاز به استفاده از گوشی است. وقتی از این ساعت‌ها استفاده می‌کنید فقط با یک لمس یا فرمان صوتی می‌توانید به تماس‌ها پاسخ دهید، تماس را رد کنید و به طور کلی دستان را برای کارهای دیگر باز بگذارید. این مزیت خصوصا در زمان رانندگی یا آشپزی به کارتان می‌آید.

۳. از سلامت خود مراقبت کنید

بسیاری از ساعت های هوشمند مکالمه دار ویژگی‌هایی برای ردیابی سلامت و تناسب اندام را دارند. این ساعت‌ها می‌توانند ضربان قلب شما را بررسی کنند، قدم‌های شما را بشمارند، کالری مصرفی شما را محاسبه کنند و الگوهای خواب شما را تجزیه و تحلیل کنند. با گرفتن این اطلاعات از ساعت هوشمند می‌توانید در مورد سلامتی خود آگاه شوید و در زمینه خواب، تغذیه و تحرک انتخاب‌های درست داشته باشید. بهترین ساعت های هوشمند ورزشی بازار در این راستا می‌توانند کمک زیادی به شما کنند.

smartwatch health

۴. یک دستیار شخصی روی مچ خود داشته باشید

با ساعت های هوشمند مکالمه دار تصور کنید که یک دستیار شخصی روی مچ خود دارید. با استفاده از این ساعت‌ها به دستیارهای صوتی Siri و Google مجهز خواهید بود تا بدون نیاز به چک کردن گوشی کارهای مختلفی انجام دهید. شما می‌توانید به‌راحتی پیام ارسال کنید، آب‌وهوا را برررسی کنید یا دستگاه هوشمند خانه را با چند ضربه یا فرمان صوتی کنترل کنید.

۵. یک ساعت شیک و همه‌کاری داشته باشید

ساعت های هوشمند مکالمه دار در ظیف گسترده‌ای از طرح و رنگ‌ها در دسترس هستند. هر یک از این طرح و رنگ‌ها برای هماهنگی با با سلیقه و سبک استایل‌های مختلفی طراحی و تولید شده‌اند. چه دنبال ساعت هوشمند با طرح اسپرت باشید و چه مدل‌های کلاسیک و سنتی را ترجیح بدهید، محصول دلخواه شما پیدا می‌شود.

۶. مقاومت و عمر باتری ساعت هوشمند بالاست

با توجه به تنوع قابلیت‌های ساعت های هوشمند مکالمه دار،‌ باتری‌های آن‌ها دوام و طول عمر قابل توجهی دارند. علاوه بر باتری، ساعت های هوشمند طوری طراحی و ساخته شده‌اند که در برابر آسیب و سایش مقاومت بالایی داشته باشند. آن‌ها همراهانی بادوام برای زندگی روزمره به حساب می‌آیند.

گوشی و ساعت هوشمند

۷. امکان سازگاری ساعت هوشمند با چند دستگاه وجود دارد

ساعت های هوشمند مکالمه دار به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به جز تلفن هوشمند، با دستگاه‌های دیگر مثل تبلت و لپ‌تاپ متصل شوند. به این ترتیب می‌توانید عملکردی فراتر از برقراری تماس و کنترل اعلان‌ها از آن انتظار داشته باشید. تطبیق‌پذیری ساعت های هوشمند سبب می‌شود تا از مزایای چندین ساعت هوشمند در چند پلتفرم بهره‌مند شوید.

معرفی چند محصول از ارزان ترین ساعت های هوشمند مکالمه دار

همانطور که گفتیم ساعت های هوشمند مکالمه دار تولید شده‌اند تا زندگی را برای شما آسان کنند. آن‌ها با تنوع بالایی که دارند برای اکثر کاربردها و سلیقه‌ها مناسب هستند. برای اینکه با ارزان ترین ساعت های هوشمند مکالمه دار آشنا شوید، در ادامه به معرفی چند تا از آن‌ها می‌پردازیم.

۱. ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch C3 مدل XPAW014

یکی از ارزان ترین ساعت های هوشمند مکالمه دار، از برند شیائومی است. ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch C3 یک صفحه نمایش ۱.۸۵ اینچی با کیفیت HD و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه دارد. در ضمن با خرید این محصول خیالتان از بایت بررسی سلامتی خود مطمئن باشید؛ زیرا به مانیتورینگ ضربان قلب پیشرفته PD4 مجهز شده است.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch c3 مدل xpaw014

با قابلیت این ساعت هوشمند مکالمه دار مدیریت تماس‌ها بسیار آسان می‌شود. با استفاده از آن می‌توانید تماس‌ها را پاسخ دهید یا رد کنید و پیام‌ها را به‌سرعت ارسال کنید. طبق آزمایشاتی که بر ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch C3 مدل XPAW014 صورت گرفته است، رتبه 2ATM را دارد.

این به معنای مقاومت خوب ساعت هوشمند در برابر رطوبت و آب است. در ضمن باتری ساعت هوشمند Mibro Watch C3 مدل XPAW014 تا ده روز امکان استفاده از آن را فراهم می‌کند. در نهایت این ساعت هوشمند ۴۳.۵ گرمی، اندازه‌ای ۴۷ در ۳۹.۵ در ۱۱.۸ میلیمتر است.

۲. ساعت هوشمند QCY GT SmartWatch

یکی دیگر از ارزان ترین ساعت های هوشمند مکالمه دار، با مدل کیو سی وای QCY GT معرفی می‌شود. با استفاده از این ساعت هوشمند می‌توانید نظارت کامل به وضعیت سلامت خود داشته باشید.

ساعت هوشمند QCY GT

شمارش قدم‌ها، بررسی ضربان قلب و سایر موارد مربوط به سلامتی با ساعت هوشمند QCY GT SmartWatch قابل اندازه‌گیری است. علاوه بر آن با این ساعت هوشمند دیگر هیچ تماسی را از دست نخواهید داد. ساعت هوشمند QCY GT SmartWatch مقاومت بالایی در برابر آب دارد.

۳. ساعت هوشمند HK9 Ultra 2 SmartWatch

اگر به دنبال ارزان ترین ساعت های هوشمند مکالمه دار هستید، باید HK9 Ultra 2 SmartWatch را جزو گزینه‌های اول خود داشته باشید. ویژگی‌های این محصول ترکیبی از زیبایی ظاهری، عملکرد عالی، قیمت مقرون‌به‌صرفه است. در واقع این ساعت برای کسانی که به دنبال یک ساعت هوشمند باکیفیت با قیمت مناسب هستند،

پیشنهاد خوبی خواهد بود. نکته قابل توجه درباره این ساعت هوشمند، صفحه نمایش ۲.۱۲ اینچی AMOLED آن است که شباهت زیادی هم با Apple Watch دارد. در سمت چپ ساعت هوشمند، ۱۰ عدد سوراخ وجود دارد که اسپیکر آن است. سمت راست ساعت هم میکروفن بالا و پایین قرار گرفته‌اند.

ساعت هوشمند HK9 Ultra 2

بند این محصول از جنس سیلیکون است و با وزن سبکش، تجربه راحت و لذت‌بخشی از پوشیدن ساعت را به شما القا خواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در ساعت هوشمند HK9 Ultra 2 SmartWatch استاندارد IP68 آن است که مقاومتش در برابر آب و گردوغبار را می‌رساند.

با روشنایی قابل توجهی که این ساعت هوشمند از خود ارائه می‌کند، در نور مستقیم خورشید می‌تواند عدد و متون را به‌وضوح نمایش دهد. به طور کلی ساعت هوشمند HK9 Ultra 2 از نظر اندازه و وضوح صفحه نمایش، یکی از بهترین‌ها در لیست ارزان ترین ساعت هوشمند مکالمه دار است.

۴. ساعت هوشمند TCH Z10 SmartWatch

محصول دیگری که در لیست ارزان ترین ساعت های هوشمند مکالمه دار بازار قرار می‌گیرد، با نام TCH Z10 SmartWatch معرفی می‌شود. اگر به ساعت‌های کلاسیک عقربه دار علاقه دارید، این محصول برای شماست. این ساعت هوشمند مستطیلی بندی سیلیکونی دارد و جنس بدنه آن از پلی‌کربنات و پلاستیک است.

صفحه نمایش لمسی TFT این محصول اندازه‌ای ۲.۰۱ اینچی دارد و با رزولوشن ۲۴۰ در ۲۹۶ پیکسل کیفیت مطلوبی را ارائه می‌دهد. قابلیت پشتیبانی از بلوتوث سبب می‌شود تا به‌راحتی آن را به گوشی همراه متصل کنید تا تماس و مکالمه برای شما راحت‌تر شود.

ساعت هوشمند TCH Z10

علاوه بر مکالمه و برقراری تماس، می‌توانید از طریق ساعت هوشمند دوربین عکاسی گوشی را در زمان عکس‌برداری کنترل کنید. ظرفیت باتری ساعت هوشمند TCH Z10 SmartWatch با ۲۳۰ میلی‌آمپر ساعت حدود ۵ تا ۷ روز روشن می‌ماند. به طور کلی می‌توان گفت این ساعت هوشمند دارای قابلیت‌های مختلفی است که زندگی روزمره را برای شما راحت‌تر می‌کند. این قابلیت‌ها شامل گام‌شمار، کالری‌شمار، اندازه‌گیری مسافت طی‌شده و نظارت بر کیفیت خواب است.

۵. ساعت هوشمند X-Inova مدل M9

در لیست خرید ارزان ترین ساعت های هوشمند، X-Inova مدل M9 هم جا می‌گیرد. این ساعت هوشمند با دو بند مختلف از جنس سیلیکون و نایلون در رنگ‌های متنوع تولید می‌شود. یکی از ویژگی‌های قابل توجه در این محصول برخورداری از قابلیت IP68 است که مقاومت آن را در برابر آب و گردوغبار می‌رساند.

صفحه نمایش رنگی این محصول از نوع AMOLED است و کیفیت مطلوبی را ارائه می‌کند. قابلیت بلوتوث، میکروفون و اسپیکر در این محصول امکان برقراری ارتباط تلفنی را فراهم می‌کند تا از این طریق در هر جایی تماس‌ها را برقرار کنید. مدت زمانی که برای شارژ کردن این محصول نیاز دارید، ۱۲۰ تا ۱۵۰ دقیقه تخمین زده شده است.

ساعت هوشمند X-inova m9

اگر به سلامت خود اهمیت می‌دهید ساعت هوشمند X-Inova مدل M9 با قابلیت‌های بررسی وضعیت خواب، بررسی وضعیت خواب، اندازه‌گیری اکسیژن خون، کالری‌شمار و قدم‌شمار در این راستا به شما کمک می‌کند. ساعت هوشمند M9 از Chat GPT و Wearfit Pro پشتیبانی می‌کند تا راحت‌تر بتوانید آن را کنترل کنید.

اقلام همراهی که به همراه این ساعت هوشمند به شما تحویل داده می‌شود شامل دفترچه راهنما، کابل شارژر مغناطیسی، یک بند سیلیکونی و یک بند مغناطیسی است. شما می‌توانید به راحتی تعویض بند ساعت هوشمند را خودتان انجام دهید. در نهایت از دیگر قابلیت‌هایی که در این ساعت هوشمند مکالمه دار وجود دارد، می‌توانیم به ماشین حساب، کرنومتر، دماسنج، تایمر، ساعت زنگ‌دار و گزارش آب‌وهوا اشاره کنیم.

۶. ساعت هوشمند مدل HK9 Pro Max

یکی دیگر از بهترین‌ها در لیست ارزان ترین ساعت های هوشمند مکالمه دار مدل HK9 Pro است که یک صفحه نمایش AMOLED مستطیلی دارد. این محصول با وجود استاندارد IP68 در برابر گردوغبار و آب مقاومت خوبی دارد و برای ورزش و استفاده روزمره یک انتخاب ایده‌آل است.

صفحه نمایش لمسی آن ۲.۰۲ اینج در نظر گرفته شده است و تصویر را به صورت رنگی نمایش می‌دهد. با وجود قابلیت بلوتوث نسخه 5.2، میکروفون و اسپیکر می‌توانید تماس برقرار کنید و در طول روز بدون نیاز به گوشی مکالمه داشته باشید. ظرفیت باتری این محصول ۴۲۰ میلی‌آمپر ساعت است که برای یک ساعت هوشمند عالی به نظر می‌رسد.

ساعت هوشمند HK9 pro max

با این ظرفیت، ساعت هوشمند تا ۲۴ روز در حالت آماده‌به‌کار  روشن باقی می‌ماند. حسگرهای مختلفی در این ساعت وجود دارد که برای استفاده از قطب‌نما، سنجش اکسیژن خون و سنجش ضربان قلب مناسب است.

پشتیبانی از Wearfit و ChatGPT از دیگر امکاناتی است که در این ساعت هوشمند وجود دارد و استفاده از آن را لذت‌بخش می‌کند. در ضمن وجود Application مارکت در ساعت هوشمند HK9 Pro Max نصب و استفاده از برنامه‌های مخصوص این دستگاه را برای شما راحت می‌کند.

۷. ساعت هوشمند Kieslect Smart Calling Watch Kr

یکی از شیک‌ترین و ارزان ترین ساعت های هوشمند مکالمه دار موجود در بازار، Kieslect Smart Calling Watch Kr است که از برندهای فرعی شیائومی محصوب می‌شود. در ابتدا باید بگوییم که این ساعت جذاب و خوش‌ساخت تجربه کاربری لذت‌بخشی را ارائه می‌کند.

بدنه این محصول فلزی و پشت آن پشت آن پلاستیکی مات است که ظرافت زیادی به ظاهر آن می‌بخشد. استاندارد IP68 ساعت هوشمند Kieslect Smart Calling Watch Kr در برابر آب تا عمق ۱۵ متراز آن محافظت می‌کند.

ساعت هوشمند kieslect smart calling watch kr

اگر بخواهمی درباره صفحه نمایش این محصول صحبت کنیم، باید بگوییم که اندازه‌ای ۱.۳۲ اینچی از نوع AMOLED و وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل دارد. وقتی ساعت هوشمند Calling Watch Kr را روشن می‌کنید، متوجه صفحه نمایش با میزان روشنایی بالا رنگ‌های فوق‌العاده آن می‌شوید که حتی زیر نور مستقیم خورشید تصاویر را به‌خوبی نمایش می‌دهد.

علاوه بر همه ویژگی‌های موجود در این ساعت هوشمند، یک تراشه تماس قدرتمند در کنار میکروفون و اسپیکر آن را از دیگر محصولات مشابه، متمایز می‌کند. علاوه بر برقراری تماس، قابلیت پخش موسیقی هم در این محصول وجود دارد.

ظرفیت باتری این ساعت هوشمند زیبا، ۲۸۰ میلی‌آمپر ساعت است که میزان شارژدهی آن در حالت عادی، ۲ تا ۳ روز و میزان شارژ آماده به کارش ۹ روز خواهد بود. در مجموع طراحی زیبا و کیفیت ساخت مقاوم، آن را به یک انتخاب ایدئال برای برای مصرف‌کنندگانی است که به دنبال یک ساعت هوشمند کاربردی و شیک هستند.

سخن آخر

در این مقاله درباره مزایای استفاده از ساعت های هوشمند مکالمه دار و مدل‌های مختلف ارزان ترین ساعت های هوشمند در بازار صحبت کردیم. هر یک از این ساعت‌ها، قابلیت‌های متنوعی دارند که در طول زندگی روزمره به کمک شما می‌آیند.

پرسش‌های متداول

معنی استاندارد IP68 در ساعت هوشمند چیست؟

استاندارد IP68 به معنای مقاومت بالای ساعت هوشمند در برابر آب و گردوغبار است.

قیمت ساعت هوشمند مکالمه دار چقدر است؟

قیمت ساعت های هوشمند مکالمه دار تنوع بالایی دارد که می‌توانید در سایت کالاتیک آن‌ها را بررسی کنید.

ساعت های هوشمند مکالمه دار به چه افرادی پیشنهاد می‌شود؟

همه کسانی که در طول روز تماس‌های زیادی دریافت می‌کنند یا می‌خواهند در حین مکالمه کارهای دیگری انجام دهند، به ساعت های مکالمه دار نیاز دارند.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.