گوشی Galaxy A16 5G در سکوت خبری رونمایی شد!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
سامسونگ به تازگی از جدیدترین گوشی سری A خود با پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی مدت و دوربین پیشرفته رونمایی کرد.

سامسونگ به تازگی گوشی جدید خود را به نام گلکسی A16 5G همراه با امکانات منحصربه‌فرد و توجه‌برانگیز معرفی کرد. به گفته این کمپانی، گلکسی A16 تا ۶ سال از آپدیت‌های نرم‌افزاری سامسونگ بهره‌مند خواهد شد؛ چیزی که تاکنون در گوشی‌های بالارده این برند شاهد آن بوده‌ایم. همچنین شنیده شده که گوشی Galaxy A16 5G با بدنه‌ای باریک در رنگ های آبی تیره، خاکستری، طلایی و سبز روشن به بازار عرضه خواهد شد.

قیمت گوشی موبایل

گلکسی A16 5G با چه امکاناتی به بازار خواهد آمد؟

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی گلکسی A16 سامسونگ با صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی از نوع سوپر امولد همراه با رزولوشن +FHD به بازار عرضه خواهد شد. سامسونگ ادعا می‌کند که صفحه نمایش گلکسی A16 5G از حاشیه‌های کمی برخوردار است و با در اختیار قرار دادن فضای بیشتر به کاربر، این امکان را برای او فراهم می‌کند تا در تماشای محتوای مورد علاقه خود غرق شود؛ به‌طوری‌که گذر زمان را متوجه نشود.

گوشی Galaxy A16 5G با بهره‌مندی از ضخامت 7.9 میلی‌متری و لبه‌های گرد، به راحتی در دست یا جیب شما قرار می‌گیرد و بدون اینکه احساس خستگی کنید، می‌توانید ساعت‌ها آن را در دست گرفته و به امور روزمره خود مشغول شوید.

این محصول به دلیل پشتیبانی از استاندارد IP54 در برابر پاشش آب و گرد و غبار نیز مقاومت خوبی را از خود نشان خواهد داد.

سامسونگ برای قسمت عکاسی گوشی گلکسی آ ۱۶، در فریم پشتی از ماژول دوربین سه‌گانه با لنزهای واید، اولترا واید و ماکرو استفاده کرده که هر کدام به ترتیب از کیفیت ۵۰، ۵ و ۲ مگاپیکسل برخوردار هستند. در پنل جلویی دستگاه نیز، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را درون یک ناچ U شکل قرار داده است. سامسونگ ادعا می‌کند که عملکرد دوربین گوشی Galaxy A16 5G در ثبت تصاویر زنده ستودنی است و هر عکس آن ارزش یک قاب عکس را دارد.

دوربین گوشی گلکسی a16

گلکسی A16 با سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 6.1 وارد بازار می‌شود و طبق ادعای سامسونگ، تا ۶ سال از آپدیت‌های نرم‌افزاری و امنیتی بهره‌مند خواهد شد. با این تفاسیر، Galaxy A16 5G همیشه به‌روز است و کاربر می‌تواند بر اساس آپدیت‌های روز دنیا، دیتاها و برنامه‌های خود را در این گوشی به‌روز نگه دارد.

اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که در قسمت سخت افزار گوشی گلکسی A16 5G از تراشه ۶ نانومتری Helio G99 شرکت مدیاتک استفاده خواهد شد که به لطف پردازنده هشت هسته‌ای (2x2.2 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55) و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 عملکرد بسیار خوبی در پردازش دستورات و اجرای برنامه‌ها با کیفیت بالا خواهد داشت.

گیم با گوشی گلکسی A16

گوشی Galaxy A16 5G با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت به همراه حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایت وارد بازار خواهد شد. بنابراین می‌توانید باتوجه به درخواست و نیاز خود این محصول را با محافظه موردنظر خریداری کنید.

برای تامین انرژی گوشی گلکسی A16 5G از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که طبق ادعای سامسونگ می‌تواند در طولانی مدت شارژدهی خوبی داشته باشد. همچنین این گوشی با پشتیبانی از قابلیت فست شارژ ۲۵ واتی با سیم، می‌تواند طی مدت زمانی کوتاه به شارژ ۱۰۰ درصدی برسد.

مشخصات گوشی Galaxy A16 5G
وزن 200 گرم
استاندارد IP54
اندازه صفحه نمایش 6.7 اینچ
نوع صفحه نمایش Super AMOLED
رزولوشن 1080×2340 پیکسل
نرخ نوسازی 90 هرتز
سیستم عامل اندروید ۱۳
رابط کاربری One UI 6.1
تراشه Mediatek Helio G99 (6 nm)
پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2
دوربین

50 مگاپیکسل واید

5 مگاپیکسل اولترا واید

2 مگاپیکسل ماکرو

13 مگاپیکسل سلفی

حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت
حافظه رم 4 و 6 گیگابایت
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت
رنگ‌بندی آبی تیره، خاکستری، طلایی و سبز روشن

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.