شیائومی خود را برای انتشار HyperOS 2.0 آماده می‌کند!


غزاله لواسانی
نظرات 0
content-main-img
اخیرا وب‌سایتی به‌نام XiaomiTime گزارشی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد شیائومی در حال تست و آزمایش HyperOS 2.0 روی سرورهای خود است.

بر اساس گزارش‌هایی، شیائومی خود را برای انتشار نسخه بعدی پوسته اختصاصی خود، HyperOS 2.0 آماده می‌کند. این شرکت چینی در اکتبر سال 2023، HyperOS 1.0 را به‌عنوان جایگزینی برای رابط کاربریMIUI و یکپارچه کردن هر چه بیشتر اکوسیستم محصولات خود معرفی کرد. بررسی پوسته HyperOS نشان می‌دهد که تلاش شیائومی برای برطرف کردن باگ‌های مربوط به این رابط کاربری و اضافه کردن قابلیت‌های شخصی‌سازی متنوع به ثمر نشسته و با این کار توانسته رضایت نسبی کاربران گوشی های شیائومی را کسب کند.

همچنین، این خبر نشان می‌دهد که نسبت به گذشته شیائومی تا حد زیادی انتشار به‌موقع به‌روزرسانی‌های لازم برای محصولات خود را جدی گرفته و تلاش برای انتشار نسخه‌های پایدار و بدون اشکال این پوسته را در دستور کار خود قرار داده است.

آغاز آزمایش‌های رسمی سیستم عامل HyperOS 2.0 در سرورهای شیائومی

به گزارش XiaomiTime، تغییرات اخیر در سرور آپدیت هایپر او اس، تایید می‌کند که شیائومی در حال انجام آزمایش‌های اولیه نسخه جدید این سیستم عامل است. در نسخه قبلی سرور به‌روزرسانی شیائومی از یک شناسه به‌نام Bigversion استفاده می‌شد که در آن V816 به HyperOS 1.0 اشاره می‌‌کرد. حال در این سرور دیده می‌شود که علاوه‌بر آرایه Big Version آرایه جدیدی به‌نام OSBigVersion به‌کار گرفته شده است.

آزمایش سیستم عامل شیائومی HyperOS 2.0 روی سرورهای شیائومی

تا پیش از این، چنین افزونه‌‎ای برای سرورهای شیائومی وجود نداشت، اما در حال حاضر برای تمایز میان نسخه‌های اول و دوم چنین آرایه‌ای در نظر گرفته شده است. به‌علاوه، اعدادی که این آرایه را همراهی می‌کنند، نسخه دقیق رابط کاربری شیائومی را مشخص می‌کند که در گذشته و برای رابط کاربری MIUI اعداد 12، 13 و 14 مورد استفاده قرار می‌گرفت.

زمان عرضه آپدیت جدید HyperOS؛ HyperOS 2.0 چه زمانی عرضه می‌شود؟

گمانه‌زنی‌ها در رابطه با تاریخ انتشارHyperOS 2.0 ، نشان می‌دهد که این نسخه ممکن است کمی دیگر و در آگوست 2024 هم‌زمان با انتشار عمومی اندروید 15 عرضه شود. البته برخی دیگر معتقدند که این شرکت چینی قصد دارد انتشار به‌روزرسانی HyperOS 2.0 را به‌زمان دیگری موکول و همراه با معرفی سری پرچمدار شیائومی 15 از نسخه جدید سیستم عامل خود رونمایی کند.

از hyperOS 2.0 چه انتظاراتی داشته باشیم؟ | قابلیت‌های HyperOS 2.0

با اینکه هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که سیستم عامل جدید شیائومی، HyperOS 2.0 قرار است چه مشخصاتی داشته باشد، اما می‌توان انتظار چند تغییر عمده و قابلیت‌های جدید را از این سیستم‌عامل داشت. هایپر او اس 2.0، مانند نسخه ابتدایی خود به تمرکز عمده‌ای روی قابلیت‌های شخصی‌سازی دارد.

همچنین، در این نسخه انیمیشن‌های رابط کاربری شکل جدیدی به‌خود خواهند گرفت. همچنین، برای عملکرد بهتر موتور هوش مصنوعی Hypermind 2.0 وجود دارد که تعادل بین عملکرد و عمر باتری را ضمانت می‌کند. به لطف ادغام هوش مصنوعی در این سیستم عامل و بر اساس رفتار کاربر، دستگاه بر این اساس بهینه می‌شود. علاوه‌بر این، برنامه دوربین برای ایجاد تجربه‌ کاربر پسند بهینه‌سازی شده است.

 پرسش‌های متداول

سیستم عامل جدید شیائومی در چه تاریخی عرضه می‌شود؟

نسخه جدید این سیستم عامل ممکن است در آگوست 2024 منتشر شود. پیش‌بینی دیگری نیز وجود دارد که به احتمال زیاد از انتشار HyperOS 2.0 در ماه اکتبر خبر می‌دهد.

تفاوت هایپر او اس با رابط کاربری MIUI چیست؟

این رابط کاربری علاوه بر حجم کم و رفع باگ‌های رابط کاربری قبلی شیائومی یعنی MIUI، از قابلیت‌های بی‌شمار شخصی‌سازی و هوش مصنوعی بهره می‌برد.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.