جدیدترین اطلاعات گوشی پوکو X6 neo


آنیا عباسی
نظرات 0
content-main-img
گوشی‌های سری Poco X6 به جهت برخورداری از مشخصات فنی خوب و قیمت مناسب، با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه می‌شوند. در این مقاله به مشخصات افشا شده از جدیدترین مدل این سری یعنی گوشی Poco X6 Neo می‌پردازیم. 

خبرها حاکی از آن است که گوشی Poco X6 Neo به زودی در هند عرضه خواهد شد و شرکت پوکو به‌عنوان زیر مجموعه شیائومی به طور رسمی از طراحی و تاریخ عرضه این گوشی رونمایی کرده است. علاوه بر طراحی و تاریخ عرضه، رنگ‌ها و برخی ویژگی‌های این گوشی جدید شیائومی افشا شده است.

قیمت گوشی موبایل

اخیرا گزارش و اطلاعاتی از پوکو X6 neo منتشر شده است که برخی مشخصات کلیدی و محدوده قیمت احتمالی این گوشی را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد X6 Neo یک نوع تغییر نام تجاری از Redmi Note 13R Pro است. با کالاتیک همراه باشید تا از جدیدترین اطلاعات این گوشی جدید سری پوکو باخبر شوید.

مشخصات احتمالی Poco X6 Neo

پوکو هند از طریق پستی در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) تایید کرد که پوکو ایکس 6 نئو در تاریخ 13 مارس ساعت 12 ظهر به وقت هند در این کشور عرضه خواهد شد. این گوشی سومین مدل از سری پوکو X6 بعد از مدل‌های Poco X6 و Poco X6 Pro محسوب می‌شود که احتمالا همچون این گوشی‌ها با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه خواهد شد.

قیمت گوشی پوکو X6 نئو

در دسترس بودن این گوشی از طریق Flipkart (فروشگاهی آنلاین) تایید شده است و Poco X6 Neo در میکروسایتی از این وبسایت قرار گرفته که بخشی از ویژگی‌ها و مشخصات فنی این دستگاه را نشان می‌دهد.

طراحی پوکو X6 Neo

طبق تصاویر وبسایت Flipkart به نظر می‌رسد گوشی پوکو X6 Neo شیائومی با یک ماژول دوربین مستطیل‌شکل و صفحه‌نمایشی با لبه‌های تخت عرضه خواهد شد. دوربین پشتی گوشی پوکو X6 نئو دو سنسور همراه با یک فلش LED دارد که کیفیت حسگر اصلی 108 مگاپیکسل است.

صفحه‌نمایش گوشی Poco X6 Neo از نوع حفره‌دار است که حاشیه‌های اندکی دارد. نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 88.9٪ است و بدنه گوشی 7.69 میلی‌متر ضخامت دارد. از ابعاد بدنه گوشی شیائومی پوکو X6 Neo همچنان اطلاعات کاملی در دسترس نیست اما گفته می‌شود این گوشی جدید شیائومی به استاندارد IP54 مجهز خواهد بود.

صفحه‌نمایش Poco X6 Neo

طبق اطلاعات افشا شده صفحه‌نمایش Poco X6 Neo از نوع اولد با ابعاد 6/67 اینچ خواهد بود. رزولوشن این گوشی جدید شیائومی 1080 در 2400 پیکسل در نظر گرفته شده که با Corning Gorilla Glass از آن محافظت می‌شود.

سخت‌افزار و نرم‌افزار پوکو ایکس 6 نئو

شیائومی تراشه‌ای که برای گوشی Poco X6 Neo در نظر گرفته +Mediatek Dimensity 6100نام دارد که پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 هم در کنار آن به کار رفته. پوکو ایکس 6 شیائومی با سیستم‌عامل اندروید 14 عرضه خواهد شد و در سه نسخه 8/128 گیگابایت، 8/256 گیگابایت و 12/256 گیگابایت به فروش خواهد رسید.

خرید گوشی پوکو X6 neo

دوربین، باتری و قیمت پوکو X6 Neo

دو سنسور 108 و 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی گوشی Poco X6 Neo به کار رفته است و سنسور دوربین سلفی هم 16 مگاپیکسل خواهد بود. در مورد باتری هم باید بگوییم که ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت برای باتری گوشی Poco X6 Neo در نظر گرفته شده که از شارژ سریع 33 واتی هم پشتیبانی خواهد کرد. پوکو X6 نئو هنوز به بازار عرضه نشده اما تخمین زده می‌شود حدود 180 دلار قیمت داشته باشد.

خرید انلاین گوشی موبایل لپ تاپ و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.