راکستار دوباره مورد حمله هکرها قرار گرفت !


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img
استودیو بازی‌سازی Rockstar Games سازنده بازی‌های معروفی مانند جی ‌تی ای دوباره مورد حمله هکرها قرار گرفت.

راک استار، پس از حمله هکری که موجب افشای اطلاعات مهم درباره بازی GTA 6 پیش از انتشار بازی شده بود؛ مجددا مورد حمله هکری قرار گرفت. این سری، هکرها به سراغ افشای کل کد منبع نسخه قبلی بازی جی تی ای، یعنی GTA 5 رفته‌اند.

لو رفتن کد منبع GTA 5 نشان دهنده ساخت Bully 2 است!

یکی از کدهایی که توسط هکرها منتشر شده است، نشان می‌دهد Bully 2 که در واقع دنباله بازی محبوب اکشن-ماجراجویی Bully است؛ از سوی راک استار گیمز در مراحل ساخت قرار دارد. 

این بازی گیم‌پلی مشابهی با سایر بازی‌های این استودیو بازی‌سازی دارد و پس از عرضه نسخه اول Bully طرفداران مشتاقانه منتظر سری دوم آن بودند؛ آخرین افشای اطلاعات نشان می‌دهد که Rockstar Games مدتی است که دارد روی ساخت بازی Bully 2 کار می‌کند.

لو رفتن کد منبع GTA 5

هکرهای راک استار گیمز چه کسانی هستند؟

هنوز به طور دقیق مشخص نیست حمله هکری این سری راک استار گیمز کار چه کسی است؛ بااین‌حال نشانه‌هایی وجود دارد که کد GTA 5 در دیسکورد به بیرون درز کرده. علاوه بر این‌ها شایعاتی وجود دارد که کد کامل از سال 2022 به‌صورت خصوصی بین افراد مبادله شده است. 

چالش های حملات هکری برای راک استار گیمز

به‌طورکلی حملات هکری صورت‌گرفته، یک ضربه بزرگ برای Rockstar است. کدهای لو رفته نه‌تنها می‌تواند ضرر مالی زیادی به این استودیو بازی‌سازی وارد کند، بلکه می‌تواند منجر به مشکلات فنی و حتی تاخیر در عرضه بازی‌های آینده مانند GTA 6 شود. 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.