غول جدیدی وارد رقابت شد! مانیتور گیمینگ جدید 480Hz ال جی


مهزاد اباذری
نظرات 0
content-main-img
اگر به بازی‌های کامپیوتری علاقه دارید، کمپانی LG‌ برای اولین بار با عرضه مانیتور گیمینگ جدید 480Hz، تجربه‌ای بی‌نظیر و دلچسب را به کاربران هدیه می‌دهد.

اخبار جدید کمپانی ال جی، حاوی سورپرایزی بزرگ و بی‌سابقه برای طرفداران بازی‌های کامپیوتری است که می‌تواند تحولی چشمگیر در تجربه آن‌ها از اجرای بازی‌های رایانه‌ای را به همراه داشته باشد.
اخیرا LG از نسل جدید مانیتورهای خود، با عنوان مانیتور گیمینگ UltraGear 32GS95UE رونمایی کرده که به کاربر این امکان را می‌دهد تا تنها با یک کلیک، از نرخ نوسازی ۲۴۹ هرتز به ۴۸۰ هرتز رفته و از مشاهده تمام جزئیات بازی لذت ببرد؛ تجربه‌ای تازه و هیجان‌انگیز!

خرید انواع تجهیزات گیمینگ

رونمایی مانیتور گیمینگ 480Hz ال جی

مانیتور گیمینگ جدید 480Hz، ستاره‌ای درخشان در میان محصولات رونمایی شده ال جی است که از پنل OLED 4K‌ بهره می‌برد و تجربه‌ای بی‌نظیر از بازی‌های کامپیوتری را به گیمرها هدیه می‌کند.
این محصول، اولین مانیتور OLED 4K‌ در جهان است که با ارائه نرخ تازه‌سازی ۴۸۰ هرتز، یک گام بزرگ در جهت ارتقای مانیتورهای گیمینگ برداشته است.

مانیتور گیمینگ جدید 480Hz ال جی

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، اولین مانیتور UltraGear کمپانی ال جی، از طریق یک کلید میانبر و جوی استیک، نرخ نوسازی را تغییر می‌دهد؛ به این ترتیب کاربران برای سوئیچ کردن بین حالت سینمایی و حالت گیمینگ، نیاز به زمان زیاد نداشته و در حین بازی می‌توانند این کار را انجام دهند.

سوئیچ کردن بین این دو حالت در مانیتور UltraGear 32GS95UE برای آن دسته از گیمرها که به بازی‌های جنگی مانند تیراندازی علاقه‌مند هستند، امکان عکس‌العمل سریع‌تر و بهتری را می‌دهد که در نتیجه‌ی بازی هم اثرگذار خواهد بود.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید، زمان پاسخگویی در این مانیتور ۰.۰۳ میلی‌ثانیه (خاکستری به خاکستری GTG) است، که عملکردی فوق‌سریع به محسوب شده و تجربه‌ای بسیار هیجان‌انگیز برای کاربران به شمار خواهد رفت.

مدت زمانی که یک پیکسل نیاز دارد تا از یک سطح خاکستری به سطح دیگری از رنگ خاکستری تغییر کند را GTG (مخفف Gray-to-Gray) می‌نامند.

وضوح اصلی این مانیتور ۲۱۶۹ در ۳۸۴۰ پیکسل است که درصورت سوئیچ به حالت ۴۸۰ هرتز، تصاویر را با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ نمایش می‌دهد.

همانطور که مشاهده می‌کنید، حالت گیمینگ مانیتور 32GS95UE با کاهش وضوح تصویر از 4K به FullHD، نرخ تازه‌سازی بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که همین نکته، این محصول را از سایر مانیتورهای گیمینگ موجود در بازار جهانی متمایز می‌کند.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.